Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 876
ХуЛитери: 4
Всичко: 880

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБай Джузепе в Малта
раздел: Хумор и сатира
автор: IGeorgieva

- Италианци сте, нали? –попита ни уверено младежът, продаващ панорамни екскурзии пред хотела ни в Малта.
За два дни аз и семейството ми бяхме свикнали с този въпрос, както и с учудването на местните от отрицателния ни отговор, въпреки белите ни лица и светло кестеняви коси.
- Българи сме.
- Разбира се! Бяхте ли в южната част на острова? Днес там е най-големият пазар за риба.
Бяхме се упътили за екскурзия с корабче и решихме да ги съчетаем.
- Ето ви слушалки. Английският е най-близък до вашия език, нали?
- Не, руският е – реагирахме ние инстинктивно.
- Да не сте руснаци? – изгледа ни той подозрително.
- Не - поклатихме глави дружно.
Младежът разтегна устни в широка усмивка:
– За руския се шегувахте, нали? Откъде казахте, че сте? България? – очевидно бе проспал часовете по география.
В този момент пристигна автобусът. Точно навреме - от хотела излизаше голямата група италианци, която беше озвучавала закуската ни преди час с нескончаемо бърборене на висок глас. За наше удоволствие, автобусът потегли и италианците се смалиха в далечината, жестикулирайки и разговаряйки с широко отворени усти. На полупразното корабче си избрахме места до перилата заради добрата видимост. Докато се полюшвахме в очакване да потеглим, доловихме жужене, което бързо се усилваше. Италианците нахлуваха и с неудоволствие се настаняваха на все още незаетите места, откъдето видимостта определено бе по-лоша. „Джузепе”, „Антонио”, „Лаура” – полетяха във въздуха бурни възклицания, които накараха дори сдържаните англичани да повдигат неодобрително вежди. Не може да се отрече, че италианците бързо преглътнаха недоволството си и се отдадоха на закачки и разговори с цялото си сърце и глас. За най-изобретателен минаваше Джузепе – заставаше пред някоя Донатела, за да я снима с телефона си. Тя извикваше най-хубавата усмивка на лицето си. „Щрак” и Джузепе обръщаше телефона и й показваше своя собствена снимка. Двамата избухваха в лудешки смях. Джузепе не се умори да повтаря номера си, докато не изреди всичките си сънародници. Друга любима италианска закачка бе почукване по рамото, което кара човека да се обърне в неправилната посока. Отново кискане. Осъдителните погледи на останалите пътници не стряскаха потомците на Цезар, нито знакът „Пушенето забранено”. Те сякаш го разбраха наопаки и пушеха точно под него, после се оглеждаха и дискретно изхвърляха фаса в морето.
Да кажем, че чувахме нещо от обясненията за местата, покрай които минавахме, би било пресилено. Това крепостни стени, замъци – италианците си имаха в изобилие. След два часа първи напуснахме корабчето и се покачихме на открития автобус. Докато се мажехме с лосион против слънце и се чудехме как ще издържим на жегата, познайниците ни заприиждаха и ни обградиха от всички страни. Обиколката започна с вятър в косите, слушалки в ушите и неизменната глъч. След толкова култура италианците поогладняха и жените извадиха от личните си чанти сандвичи, варени яйца и кекс, скътани от закуската в хотела. По пода на автобуса западаха трохи и черупки. Покрай главата ми се стрелна найлоново пликче.
- Ако ни ударят с нещо, ще ги ударя и аз – закани се съпругът ми.
На пазара за риба не отидохме, бързахме да се приберем. Пред хотела ни се усмихна друг младеж.
- Не, не сме италианци - изпреварихме въпроса му ние.


Публикувано от aurora на 08.04.2014 @ 09:55:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   IGeorgieva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:32:17 часа

добави твой текст
"Бай Джузепе в Малта" | Вход | 5 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бай Джузепе в Малта
от suleimo на 25.04.2014 @ 11:11:25
(Профил | Изпрати бележка)
Значи "италианската олелия" си е характерна черта за народа им.
А у нас байганьовщината що да е порок. Или циганията. Тях и в лачени чизми да ги обуеш и в лъскаво возило да качиш, все си личат отдалече.
Ма баш италианец, ако не се извърне след теб и ти рече Белла, значи е гей :):):)


Re: Бай Джузепе в Малта
от IGeorgieva на 25.04.2014 @ 11:22:53
(Профил | Изпрати бележка)
Развесели ме с този "баш италианец". Представих си го със задължителното шалче на врата. Но тези не бяха такива и
съвсем правилно си усетила внушението - и там има бай ганьовци, дори и да не ни се вярва много.
Поздрави, Дани! :))

]


Re: Бай Джузепе в Малта
от mariniki на 20.04.2014 @ 14:30:25
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
усмихна ме, Ирена мила... бях с удоволстие с вас..
светло и слънчево да ти е... Честит Великден!


Re: Бай Джузепе в Малта
от IGeorgieva на 20.04.2014 @ 17:18:28
(Профил | Изпрати бележка)
Честит празник и на теб, Мег! Радвам се, че съпреживя! :))

]


Re: Бай Джузепе в Малта
от missana на 08.04.2014 @ 10:55:40
(Профил | Изпрати бележка)
Все едно я преживях наживо тази екскурзия. Така хубаво и образно е повествованието на текста. И главното развлекателно е предадено едно автентично преживяване.

Поздравление за майсторското перо, Ирена! Бог да те пази, за да пишеш все така хубаво и да ни радваш и занапред!: Мисана


Re: Бай Джузепе в Малта
от IGeorgieva на 08.04.2014 @ 12:29:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за чудесния коментар, Мисана! Трогната съм от оценката ти! Желая ти много вдъхновение! :))

]


Re: Бай Джузепе в Малта
от Dimi на 08.04.2014 @ 10:26:48
(Профил | Изпрати бележка)
Бах се настроила за още смешни ситуации, но неочаквано разходката свърши!?
Интересен разказ, ходи ти и хумора, да знаеш!


Re: Бай Джузепе в Малта
от IGeorgieva на 08.04.2014 @ 12:23:45
(Профил | Изпрати бележка)
Имаше и още, но за някой друг разказ! Благодаря ти, Дими! :))

]


Re: Бай Джузепе в Малта
от abonat на 08.04.2014 @ 10:26:22
(Профил | Изпрати бележка)
Това ми беше едно от любимите произведения в конкурса, един по-различен поглед към себе си :-)


Re: Бай Джузепе в Малта
от IGeorgieva на 08.04.2014 @ 12:19:40
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти! Много ме зарадва! :))

]