Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 744
ХуЛитери: 3
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИдеалистичност
раздел: Еротика
автор: cvqt_na_borovinki

Клепачите й копнееха за допира си , но поради нежеланието на бедрата й да се топлят сами едно друго , тя упорито чакаше проскърцването на врата ...
То , като че ли досетило се за желаниета й , съвсем скоро наруши нощната тишина . След изтрополяването на обувките се чуха стъпките му към банята . А тя искаше да разпростре фантазиите си по фаянсовите плочки и след няколко удара на сърцето , бе вече в краката му . А той просто се опитваше да отмие шампоана , докато тя упорито го разсейваше с разходката на устните си по слабините му ... Коленичила в краката му , тя отдаваше повече от необходимото внимание на мъжеството му , като прекрасно знаеше , колко приятно и важно за мъжа е , да се ласкае самочувствието чрез движения , каращи го да се чувства малко поне "боготворен". А на нея наистина й бе приятно да му предава от влагата на езика си , знаеща , че това му доставя по - голямо удовлствие от която и да било поза . Но никога не забряваше за инатереса си , този път за свое си удоволствие, го прие между бедрата си и така си мислище , че покорява мъжкото тяло ,без да се интересува вярно или не , тя просто се радваще от удоволствието от тази мисъл , което беще почти колкото и това от члена му в нея . А тя имаще оше няколко странични удоволствия . Падашите по гърба й пареши водни капчици следваха извивките й , сякащ сами диктуват движенията . Това правеще картината , погледната отстрани , просто красива , а красотата винаги е комплимент за жената , особено по време на секс. Парата , изпълнила банята , я прегращаше толкова нежно и в същото врме толкова цялостно , че спокойно се оставяше да я носят меките облачета , даваща малко частична свобода на пениса му , за да се порадва и той на една по-различна влажност . А когато към водните капчици се прибавиха и парещите капчици сперма , тя сякащ вече можеше да се отпусне вузху пулсирашия му корем и да заспи , милвана от капките и от него самия ... Но все пак тази малка идилия трябваше да се пренесе на мекото легло , най-малкото поради опасността от наводнение ... Бедрата й вече се бяха успокоили , обгърнали запотеното мъжко тяло , и клепачите вече се радваха на допира си , започващи своята си идилия ...


Публикувано от mmm на 21.11.2004 @ 13:36:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   cvqt_na_borovinki

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 19:53:26 часа

добави твой текст
"Идеалистичност" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Идеалистичност
от Obgru6tane на 21.11.2004 @ 15:04:38
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам тая твоя непринудена искреност. А с този текст успя да ме изненадаш, при все, че се чувствах подготвена:). Уникална си!


Re: Идеалистичност
от Izabella (izabella_333@hotmail.com) на 22.11.2004 @ 02:55:04
(Профил | Изпрати бележка)
отначало,като видях раздела очаквах нещо друго...
но после разбрах, че става върос за едно фино...особено изтънчено усещане...за любовта...
макар и идеалистично....

Удоволствието беше мое...:)