Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 759
ХуЛитери: 4
Всичко: 763

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСвършекът на света. Маите нямат нищо общо.
раздел: Разкази
автор: samotnik

Стоя вдървен, без да мога да помръдна. Чувам, че нещо говорят, но не си правя труда да разбера какво. След малко светът ще свърши и аз не мога да направя нищо. Дори не съм сигурен, че искам да направя нещо, парализата ме е обхванала напълно.
И без това не искам да ходя никъде. Ще си стоя до последно и ще чакам всичко да свърши. Така или иначе ще мине бързо, независимо че цял свят има да се свършва. Край на една епоха - така каза баща ми. Те, световете, все бързо свършват. Не като преждевременна еякулация, не, по-скоро като малък Джак Даниълс. От обратната страна някак си – хем си разбрал какво му е хубавото, хем изведнъж си се оказал с празна чаша. И ония глупости, дето била полупълна или полупразна чашата, никога не съм ги разбирал. Абе, какво ми пука колко е пълна, стига да има още от същото. Пък ако можеше и някой друг да плаща – цена нямаше да има. Сега обаче знам, че си плащам за края на света. Плащам и още как. С кръвта си плащам, с душата си.
Съвсем малко остана.
И тази дата – 21.12.12 Как пък точно нея избраха тия маи, бе? С какво е по-различна от, да кажем 20-ти, а? Или 22-ри. Ми 18-ти? Все дати, числа от месеца. И то точно в 12:12, малко след обяд. Поне да бях хапнал нещо преди това, че да не посрещам края на света на празен стомах. Няма мърдане този път, не знам за добро ли е или за лошо, но със сигурност ще разбера - само да се убедя, че има живот и след края на света.
Говорят. Да си говорят колкото искат, ще изчакам да ми зададат някой въпрос, едва тогава ще се намеся, сега дори не ги слушам. Гледам ги сега другите, приятелите ми. Виждам ги, на тях също им е кофти, че светът свършва. Ама се хилят. Тъжно им е, че свършва, защото ми казаха вчера, но пак се хилят. Не мога да ги разбера.
Изпъвам гръб и разкършвам рамене, усмихвам се.
Не ме разбирайте погрешно, на мен не ми пука чак толкова много за тоя свят, не знам защо съм се размислил толкова. Свят, като свят, мой си беше, поживях си в него, забавлявах се, грешах. Ама с него и без него, все тая. Нали всичко си има край, все някога. Въпросът е какво си направил с тая чаша, дето не я знаем дали е полупълна или полупразна. Пил ли си от нея, гледал ли си я, цветята ли си поливал с нея.
Пък и, казват хората, всеки край бил ново начало. Да, ама ако си Господ. Аз Господ ли съм? Не съм. Друг е Бог. Това поне го разбрах сравнително бързо, без много лутане. Дори разбрах, че всъщност Бог е в женски род. Пък и да бъда честен докрай, аз всъщност, го харесвам. Имам му доверие, един вид, да ми направлява живота, след края на света.
Щях ли иначе да се женя за него точно в 12:12 на 21.12.12?
Наистина огладнях, дали не могат да побързат малко, че ще изстинат пържолите. И ми се пие, без да ми пука дали чашата е полупълна или полупразна. Само да е с моята Богиня.


Публикувано от anonimapokrifoff на 28.02.2014 @ 13:20:19 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   samotnik

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 20:30:25 часа

добави твой текст
"Свършекът на света. Маите нямат нищо общо." | Вход | 5 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от azzurro на 06.03.2014 @ 16:41:24
(Профил | Изпрати бележка)
Сега видях разказа и бързах да прочета, защото съм ти фен! Винаги пишеш интересно! И този разказ е хубав с хубав край и интересно като мисъл, но чакам и аз като Меги и другите книгата.Поздрави Самотник!!!


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 06.03.2014 @ 19:33:03
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, най-искрено, радвам се, че ти харесва.

Книгата... Пише се :-)

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от secret_rose на 28.02.2014 @ 13:50:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
И този е хубав, но онези двата са...


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 28.02.2014 @ 14:13:52
(Профил | Изпрати бележка)
Е, този е шеговит. Донякъде.

Много се радвам, че онези двата ти допадат, това значи много за мен.

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от secret_rose на 28.02.2014 @ 14:23:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ще чакам да им дойде времето за публикация, както и за продължиш романа. То ти е омръзнало да го чуваш но... :)

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 28.02.2014 @ 14:31:29
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, тайно розче, старая се. Дори в момента :-)

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от zebaitel на 28.02.2014 @ 20:04:54
(Профил | Изпрати бележка)
Човеко, това защо не го прати в "Очи към себе си"? Толкова е готино!!!


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 28.02.2014 @ 20:30:45
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря... предполагам... :-) Какво е "Очи към себе си"?

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от zebaitel на 28.02.2014 @ 20:52:31
(Профил | Изпрати бележка)
Ами онзи конкурс, който върви в сайта! Погледни най-отдолу на първа страница!

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 28.02.2014 @ 20:55:26
(Профил | Изпрати бележка)
Видях. Хвана ме срам от невежеството ми. Разбрах.

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 27.04.2016 @ 23:13:23
(Профил | Изпрати бележка)
Усмихнах се... :-) Краят много ми хареса, много истински и предано спрямо Богинята, браво на лирическия!
Дано не прозвучи хвалебствено от моя страна, по приятелски споделям, че посрещнах Пролетното равноденствие 2012 г. в Мексико, полуостров Юкатан, в древния град Чичен-Итца, прочут с древната маянска пирамида "Храмът Кукулкан". Бях отседнала в Мерида - едномилионен град на около 140-150 км от Чичен-Итца. Там истинските потомци на маите и толтеките нямаха хал-хабер, че Светът ще свършва. И се радваха на масовото преселение на туристите през същата тази година из техните земи :-)
Поздрави, samotnik! :-)
(by the way - с нетърпение очаквам продължение на "Совата..." и "...Истина"-та ако имаше как да прочета................)


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 28.04.2016 @ 17:46:42
(Профил | Изпрати бележка)
Завидях ти благородно за страхотните места, които си посетила.
Историята със свършека е изяснена отдавна. Оказа се грешка :-)

Совата се пише, малко бавно, но се реди.
А Истината... Скоро може и да имаш възможността да я прочетеш цялата, макар и под друго име :-)

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 29.04.2016 @ 16:55:06
(Профил | Изпрати бележка)
Good news, както се казва... :-)
Пожелавам ти от сърце да посетиш и ти места, за които желанието ти е тоооолкова огромно, че няма как Вселената да не те отведе там! :-)
По Коледа стават чудеса... убедена съм, че и по Великден също!
Светли дни, samotnik-o!
Да не ме забравиш за Истината... :-) ;-)

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 30.04.2016 @ 09:23:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря.

]


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от mamasha на 07.05.2016 @ 11:36:12
(Профил | Изпрати бележка)
Дааа, или жреците на маите са сбъркали с изчисленията, или ние все още не сме разбрали всичко, което са ни оставили древните. Така или иначе, светът все още е тук, и нас все още ни има. :)))))

Благодаря ти за ведрото настроение, което ми остана след твоя разказ, Самотнико! Хубави дните пред теб - чак до свършека!

:)))))))))))))


Re: Свършекът на света. Маите нямат нищо общо.
от samotnik на 08.05.2016 @ 18:31:31
(Профил | Изпрати бележка)
Аз благодаря за хубавите думи!

]