Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 863
ХуЛитери: 2
Всичко: 865

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕрозия
раздел: Поезия
автор: Iszaard

А истината в нас ще си остане...
И нужно ли е да си я споделяме?!
Възторзи следват неми отчаяния.
А думите са знаци за разделяне
на теб и мен. Като в доказване
на невъзможност нещо да се случи.
Прикрити зад света си виртуален,
оставаме си все недонаучени
да се обичаме. Да вярваме изобщо
в каквото и да е. Въобще да можем
да бъдем нещо истинско и общо.
Без милост на ерозия подложили се.


Публикувано от hixxtam на 30.12.2013 @ 11:05:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   Iszaard

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:16:36 часа

добави твой текст
"Ерозия" | Вход | 6 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Ерозия
от miglena на 30.12.2013 @ 11:54:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
На мен ми звучи напълно истинско, с умело преплитане на поетичен изказ и житейска мъдрост. Струва ми се, че и виртуалът и реалът са класна стая по любов. Независимо от степента на материалната плътност, вибрациите на духовната енергия за мен са пътя към - или гарата - на истинността

Поздрави!


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 13:24:31
(Профил | Изпрати бележка)
Тук ще трябва да се съглася :) Благодаря и светли празници!

]


Re: Ерозия
от missana на 30.12.2013 @ 12:44:09
(Профил | Изпрати бележка)
Камерен по звучене текст. Затрогват опитите за обобщения на авторката. Валидността им обаче е само в отправната система на наранената й душа. Затова тя абсолютно точно добавя към твърдението си:

"А думите са знаци за разделяне " /което в тази си общност е невярно/ -
"на теб и мен".

Най-общо погледнато, този текст е нещо като автосугестивна терапия. Лирическият отсъства в него, освен чисто хипотетично въобразен и приложен като документ към някакъв блян. Мисля, че текстът само би спечелил, ако се избави от наличието на Другия. Принципиално, заложените в него търсения, поднесени с изящество и словесна оригиналност, в този случай биха донесли допълнителен дивидент. Но и така поднесен, той е интересен и с неподценима стойност.

Поздравление! : Мисана


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 13:20:30
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Мисана, за този толкова обстоен коментар. Общо взето ще трябва да се съглася с твърденията в него 50 на 50. Но, струва ми се, от това стихотворението само по себе си едва ли нещо ще спечели, или пък ще изгуби. Поздрав!

]


Re: Ерозия
от Rodenavlotos на 30.12.2013 @ 13:50:13
(Профил | Изпрати бележка)
Е не съм съгласна с това. Понякога от виртуалните приятелства възникват прекрасни реални такива. Тогава защо не и любов? Понякога любовта е по-често в епистоларна форма, но това не накърнява с нищо силата и красотата й. Изобщо, искам да кажа, че ако си търсил цял живот някого, то няма значение дали е на другия край на Вселената- любовта не признава разстояния. А един човек може да лежи до теб и пак да сте си безкрайно чужди. А думите не са само знаци за разделяне. Те могат да бъдат и средство за любов- в най-пълноценната й форма. Колкото до ерозията- това е гадно явление и трябва да се борим с него. До нищо хубаво не води.
Поздрави, мила, че пак ме предизвика да коментирам. Започвам да подозирам, че просто ми гледаш сеира. :))) Прегръдки!


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 13:54:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Светле...:) Струва ми се, че съм малко консервативна, възможно е донякъде да е така. Иначе, разбира се, че съм съгласна с теб. Но думите, понякога събират, а понякога водят наистина до недоразумения. Има го и едното и другото в днешно време. Та нали ставам свитедел на това при мои приятели и познати. Постоянно се люшкат между радостта и съмненията. Много интересни ситуации могат възникнат така. Благодаря и поздрав!

]


Re: Ерозия
от Rodenavlotos на 30.12.2013 @ 14:02:14
(Профил | Изпрати бележка)
Но адреналинът и силните усещания са за онези, които рискуват. А не за консервативните. :))) Човек трябва сам да направи избора си, дали да бъде предпазлив и да се задоволи с обикновеното ежедневие, или да рискува и да преживее необикновени неща.

]


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 14:08:39
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Ама моля те... Де да можех да се задоволя с ежедневието! Шило в торба не седи - това за мен се отнася с пълна сила :) И все пак мисля, че макар виртуалното общуване да има своето несъмнено очарование - ето на, ние с теб сме в различни градове, но това не ни пречи да си говорим - е ценно, и то много, и общуването очи в очи, стига да е възможно. Двете изживявания си имат своя незаменим чар. И май вече взаимно се допълват... Ох, пак се разприказвах :)

]


Re: Ерозия
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 30.12.2013 @ 15:13:52
(Профил | Изпрати бележка)
!&) - този знак го научих от един ХуЛитер, с което идеше да ми покаже, че след удивлението (или заедно с него) иде и усмивката. Затова след възторзите идат отчаянията, последвани от проблясъци в утринната мъгла. Диалектика!

Л.


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 15:51:21
(Профил | Изпрати бележка)
Да... :)

]


Re: Ерозия
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 30.12.2013 @ 16:56:19
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Възторзи следват неми отчаяния.
А думите са знаци за разделяне
на теб и мен. Като в доказване
на невъзможност нещо да се случи.

E! Мамка й теорема! Забравих как се наричаше (за алгоритмична неотделимост)
От 30-години не съм я виждал.

Да вярваме изобщо
в каквото и да е

"Тогда для постижения полной истини в арифметике остается еще совершит трансфинитную последовательность актов вери в то, что предшествующие акти вери не били заблуждением"
Юрий Манин Вичислимое и невичислимое, Москва 1980

Не те е срам! Да ме връщаш в теоремите на Тарски и Гьодел да проверявам доказателствата - следват същите разсъждения като в твоите размишления.

Така както си започнала с каква теорема ще ме стряскаш утре?


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 17:07:01
(Профил | Изпрати бележка)
Освен да се разсмея, нищо друго не ми остана :))) Благодаря ти и се радвам, че ти е харесало, а и развълнувало дотолкова, че да се ровиш за теореми. Поздрав и светли празници!

]


Re: Ерозия
от sradev (sradev за пощите go2.pl wp.pl) на 30.12.2013 @ 17:29:17
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Аха, и заглавието е точно
ерозия=несепарабелност
само дето тая дума е по-мръсна от хипотенуза и почти толкова, колкото "трансценденталност"

]


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 17:48:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хайде сега :) За да се върнем към литературата, заглавията никога не са случайни, дори и да изглежда така на пръв поглед. Обикновено, дори и да не са изплували до съзнанието на пишещия овреме, те са първопричината, за да се изброят разни неща - фактори или каквото се сетиш, и да се стигне до съответните изводи.

]


Re: Ерозия
от libra на 30.12.2013 @ 17:59:01
(Профил | Изпрати бележка)
"езикът е извор на недоразумения" още Екзюпери го е казал, а аз отдавна не вярвам на очите си, на ушите си, на сетивата си, вярвам само на сърцето си :)
хубав стих, поздрав и весело посрещане на новата година :)


Re: Ерозия
от Iszaard на 30.12.2013 @ 18:02:29
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Либра! Много ме зарадва присъствието ти...:) Светли празници и на теб!

]