Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 452
ХуЛитери: 3
Всичко: 455

Онлайн сега:
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: mariq-desislava

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВасилиса Прекрасна от 211
раздел: Разкази
автор: zebaitel

/на Юлето и колегите й/
Кондукторката прилича на Василиса Прекрасна, попаднала по волята на най-злия Кашчей Безсмъртни сред тресавище от обрасли, гръмогласни дядовци, избелели бабички и тук-там някой заблуден млад индивид, повлякъл се на курс я по английски, я по математика в неделя сутрин. Тресавището бълбука заплашително, готово всеки
момент да изригне отровни констатации за настоящето поколение и на часа да изтръгне от калните си дълбини, като противовес, капсулованите, розови мехурчета на мъглявата си младост. Василиса умело маневрира между двата фронта, като се старае да вика еднакво силно „тука непроверени?!” пред едните и пред другите – за първите е ясно защо, а за вторите, защото представлява върховно усилие да извадят слушалките от ушите си. Василиса е апетитно закръглена, на неопределена възраст, но най-голямата й прилика с приказната красавица са косите – много дълги, светли, една тънка плитчица тръгва от челото й и минава през цялата им дължина, въпреки че те пак си остават неприбрани, гъсти и бляскави, като на кукла, разпилени по целите и рамене и гръб. Някои от дядовците ги зяпат жадно, сякаш стават за пиене, но те не смеят да си гребнат, малки им са черпаците.
Тя машинално поглежда карти, взема левчета, дава билетчета, промушва се сред пътниците напред към шофьора, после обратно, към задна врата – сигурно изминава километри, заредена с търпение, да не кажем безразличие. Най-хубавото е, че може да не се задълбочава в рутината и да си съчинява нейни си истории, понякога само. Към обед е доста спокойно и тя си позволява да седне за малко, даже се заглежда навън. В Комлука има циганска сватба, пищна и шумна, както може да бъде една циганска сватба и то на заможни цигани. Цялата улица е залята от пъстър, червенобузест народ, а булката, ах булката прилича на жълто облаче – жълта рокля, жълти, ама патешкожълти пера по бюстието, от които гърдите й изглеждат, сякаш всеки миг ще хвръкнат и цяла каскада от къдрави черни коси, обрамчили ябълковите й бузи. Младоженецът не отстъпва по оперение – едър, матов циганин аристократ, в бял панталон, бледожълта риза и тъмножълти обувки. Шофьорът стои малко по-дълго на спирката, няма как да не ги изчака, невъзможно е да минеш през сватбата. Василиса се заслушва в кларинета, то е ясно, че няма циганска сватба без кларинет. Кларинетистът го е захапал, сякаш е опашката на изтръпнала, вдървена змия, той гъделичка с пъргавите си пръсти бляскавите й люспи, а тя е отворила паст и от дълбините й излиза един такъв мек, приглушен звук, който бързо набира височина и се забива в комлушкото небе, раздира го и убожда слънцето с острия си писък, да го подсети, че циганин се жени. Раменете на музиканта съвсем лекичко потрепват в ритъма, копчето на ризата му се е разкопчало точно на косматото шкембе, той е притворил очи и сякаш, аха, аха и той ще излети от дрехите си и ще поведе цялото циганско пъстро ято към раздраното небе, да се повеселят там на тиферич, пък може и да чопнат някое парченце от слънцето...
Последен курс. Василиса е уморена, боли я кракът с разширените вени, който се е подул от дългото стояне права, но ще изтърпи още половин час, хм, къде ще иде да не изтърпи. И днес не срещна принцове, никой не я заговори, никой не обърна внимание на разкошните й коси, на красивата й усмивка. На Театъра се качват две хлапета, на около 12-13. И двамата носят торбички с някакви четвъртити кутии вътре и сядат на двойната седалка. Василиса проверява картите им и тръгва обратно, после се обръща да ги види, защото й се мярка нещо познато. И двамата са слаби, единият е много мургав, с остра черна коса, а другият – къдрав, очите му светли, кафяви ли, зелени ли, с дълги мигли и някак особено дръпнати в краищата надолу. Познати й са тези очи отнякъде, не, не познава момчето. Автобусът пак се е напълнил с гръмогласни дядовци, вече връщащи се от разходка, но тя долавя отдалеч части от разговора на момчетата, който, незнайно защо й се струва интересен: ... взех го на пета или шеста кожа...малко се скандализирах с баща ми, ама ще му мине...и ония ми пишат, човек, да ти пораснат големи, космати и лакоми...Хлапетата се смеят щастливо и поглеждат в торбичките.
На Стадиона се качват трима младежи, прилично облечени, дънки, якета, не носят нищо, не говорят, докато тя им провери картите. Двамата сядат срещу хлапетата, единият застава отстрани до тях. До втората спирка в Меден рудник не се случва нищо особено, но Василиса си знае, че ще се случи. Нещо стаено витае във въздуха, нещо заплашително. Василиса се опитва да разбере какво говорят тримата на хлапетата, но не успява. Когато мине край тях, те млъкват. На предпоследната спирка нещата се развиват светкавично. В момента, в който шофьорът понечва да затвори задна врата, отзад се раздават остри писъци, последвани от „мамка ти ша е-а, мръсно копеленце еврейско, ше ми паднеш ти в ръчичките, аз тая гадост ше ти я напъхам...” и тримата изхвърчават от автобуса като тапи и продължават да псуват навън, а единият реве и търка очи в несвяст. Шофьорът затваря задна врата, а Василиса се приближава към момчетата. Двамата изглеждат, сякаш нищо не е станало, само къдравият е протегнал пред мургавия длан и на нея стои най-красивата тарантула, която Василиса напоследък е виждала, около десетина сантиметра, с черни в основата си крачета, червени коленца и сиви връхчета и с черен триьгълник на главогърда.
- Брахипелма емилия! Сега ли я купи?
Къдравият я поглежда, сякаш е безкрайно естествено кондукторките да познават видовете тарантули и едва сега гласът му трепва:
- Да! Но тя се стресна и си изрита косъмчетата, когато оня посегна и ми перна ръката! Сега ще мине време, докато й пораснат пак!
- Ще й пораснат! Можеше да я стъпчат! Добре ли сте? Направиха ли ви нещо?
- Не, само ни разпитваха за имената и заплашваха и ...него го удариха в корема и аз извадих емито...
Сега вече Василиса изтръпна. И гласът беше познат, много познат.
- Мони, хайде, слизаме!
Симеон Леви, разбира се, Мони, най-добрият в зоологията, душата на компанията, бунтарят, светлинките в зеленокафявите му, дръпнати надолу очи... Изключиха го в първи курс и замина за Израел. Някоя все пак беше срещнала принца...
Чак сега Василиса осъзна какво можеше да стане, ако хлапето не беше извадило тарантулата. Усмихна се, а един останал за последната спирка дядо, огрян от усмивката й живна и хвана чевръсто бастуна, за да слезе.




Публикувано от hixxtam на 27.11.2013 @ 06:18:50 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   zebaitel

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 20:15:44 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Василиса Прекрасна от 211" | Вход | 11 коментара (42 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 27.11.2013 @ 09:04:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ей така е който не гледа Анимъл Планет. Щяха да знаят, че червеноногата тарантула е кротка и безобидна, а са напълнили гащите от едното насекомо. :)

Една малка, малка забележчица. Вторият параграф "тя машинално..." е сладък от поетична гледна точка, но ако го изрежеш целия, няма да промениш с нищо разказа. Помисли дали пък да не вмъкнеш нещо в него, което да има по-пряка връзка със следващия параграф и с финала. Иначе като цяло се забавлявах. :)

Сравнението на произведението: "те не смеят да си гребнат, малки им са черпаците." :)


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 27.11.2013 @ 13:59:12
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха, съгласна съм за цитата! А за сватбата, тя има малко по-страничен ефект, но ще помисля, щом казваш!
Винаги чакам с нетърпение коментарите ти, Миленка!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 27.11.2013 @ 19:20:23
(Профил | Изпрати бележка)
Знам защо е там сватбата. За колорит, от ясно по-ясно е. :) Искам да кажа, че няма пряка сюжетна връзка с развръзката например.

Само че виж. Циганите жълти и шарени, а хората ги наблюдават с любопитството на публика в цирк. :) На тях никой не им посяга на джумбарето, но нападат момчето-еврейче. За един сватба, за друг- брадва. Нали ме разбираш?

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 27.11.2013 @ 21:27:56
(Профил | Изпрати бележка)
Не, Миленка, сватбата не е за колорит и последните ти разсъждения доказват това.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от secret_rose на 27.11.2013 @ 09:05:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
По - често трябва да пишеш проза, Зеб...
Много си добра в детайлите и щрихите.


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 27.11.2013 @ 09:15:18
(Профил | Изпрати бележка)
И аз това й казвам, ама Пенка си пее... :)

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 27.11.2013 @ 17:11:59
(Профил | Изпрати бележка)
Чух, чух! Радвам се, че мислите така и двенките!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от secret_rose на 11.12.2013 @ 09:38:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Чу, ама аз да цитирам един приятел, защото мисля като него:
"Искам дебела проза!" :)))

@--;--

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 11.12.2013 @ 09:49:56
(Профил | Изпрати бележка)
Кой, аз ли съм го казала това? :) Или има и други едномислещи индивиди? :)

Имам толкова идеи за раздаване. Само идеи да иска човек! Нещо повече, смятам, че други по-добре биха се справили от мен с някои сюжети. На мен така и не ми остава ред.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от secret_rose на 11.12.2013 @ 09:53:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ми освен да и мрънкаме редовно, та накрая да се захване с роман.
То на тебе ли, на нея ли, вие сте тука шепа автори, дето ви следя и викам да се захващате със сериозно писане :р
А на Зеб детайлите са такова чудо, че ако се реши на роман, още от сега ще му освободя място на най - видното в библиотеката и сърцето ми.
Не знам защо съм така, обичам и разказите, разбира се, но дебелите книги ме респектират и са ми неустоими.
Хайде, стига спам, отивай да пишеш и ти :)))

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 11.12.2013 @ 10:15:59
(Профил | Изпрати бележка)
Вервай, аз Зеб от известно време я въртя на шиш за роман. Обаче, Меги, всяко нещо с времето си. Човек го прави като се чувства готов за нещо. За мен планирането в детайли на сюжет от 500 страници е детска играчка - нещо като пъзел, нещо като куличка от карти - но за друг е непокорим връх. Аз например не мога да редя такава опулентна атмосфера като теб, нито да влизам под кожата на селото като Зеб. Различни сме като автори, което ни прави самите нас - всеки със своето.

Аз пиша, честна дума! Само виж, скъсала съм се от писане напоследък. Вкъщи, в главата си, в офиса, дори в съня си! Ще ти покажа съвсем скоро. :)

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от secret_rose на 11.12.2013 @ 10:38:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
И аз пиша - коментари из фейса и хулите :))

За мен роман е лесно. Разказ си е цяло предизвикателство, трудно е да побереш литналото въображение на една страница. Хем ви се радвам, че можете, хем ми идва кратко и оставам жадна. Затуй и роман пък, поне от време на време...

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 11.12.2013 @ 10:50:31
(Профил | Изпрати бележка)
С роман е трудно да задържиш вниманието на читателя. Действието е по-бавно. Една-две глави да му се сторят по-малко интересни и го губиш. Всеки въпрос си има две страни като лист хартия. ;-)

Ти вчера се похвали, че си написала разказ. Няма ли да го видим и ние?

Малко ме е срам, че спамя темата на Зеб. Нали няма да ме шпиковаш и гриловаш, че опънахме чаршафите?

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от secret_rose на 11.12.2013 @ 10:56:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Не съм споменавала разказ, започнах нов роман, за сирийските бежанци, развива се в България. Не мога да го понасям, ама го пиша. Иначе имам приказка, от руските, но нищо от споменатото по - горе не мисля да публикувам скоро.

Наистина прекалихме, Живето няма да ни се ядоса, ама не е коректно.
Изчезвам :))

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 11.12.2013 @ 11:06:24
(Профил | Изпрати бележка)
Меги, Миленка, ама как ще ви се ядосам, та нещата които коментирате са толкова интересни! Едва сега ги виждам и наистина, ама наистина много ви се радвам на разсъжденията! Може би, защото с Миленка имахме удоволствието да си говорим наживо, тя е по-наясно как аз самата виждам нещата, т.е., не се смятам готова за роман. То аз и за перфектен разказ не се смятам за готова и това не го казвам като превземка - много неща трябва да се изпипат, за да кажеш:"Това е!" От друга страна, не се знае докато го изпипваш, дали няма да загубиш първоначалния живец, който би грабнал читателя! Та, в крайна сметка, всичко до голяма степен е май въпрос на шанс?!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 11.12.2013 @ 11:15:55
(Профил | Изпрати бележка)
Литературата не е като Лукса, Живе. :) На съвършенството няма какво да му се подобрява, но разказите ги пишем ние, хората. Няма такова нещо като перфектен разказ. :) Онова, което като автори намираме за същински шедьовър, може да бъде трудно разбрано от други. Понякога пък без много усилия творбите се харесват на широк кръг хора. Не бих го нарекла шанс. Просто човек никога не знае, защото не може да види в чуждия ум. :)

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от secret_rose на 11.12.2013 @ 19:27:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Според мен не трябват много мислене и готовност, нужен е само импулс и вдъхновение. Миленка сега ще каже, че не може така :р но ми се струва, че и без предварително нарисуван сюжет и план е възможно, и дори по - възможно. Веднъж започната историята си се натъманява сама. Че често изненадва и самия автор :)
Това за романите. Разказите, понеже ги считам за набързо разказани романи... :)) все са ми недостатъчни. И заради специфичноста на изказа на Живето, таланта и да извайва детайли, да рисува с думи автентична атмосфера, аромати и настроения, толкова живи, ми се струва, че да пише кратко е все едно да остане жадна / ние да останем жадни. Просто изключително богат език... Бе само за романи :Р

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 13.12.2013 @ 19:10:09
(Профил | Изпрати бележка)
Направо ме навихте, момичета мили!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от mamasha на 27.11.2013 @ 13:12:01
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Живе! За топлината, за добротата и човечността, които струят от всеки ред на този разказ. Благодаря ти от свое и от името на всички мои колеги, онези, които толкова често не са забелязвани, които често са приемани като част от оборудването на автобуса.

Само една дребна забележка - оправи времето във финала. Не знам защо, най-вероятно от бързане не си догледала, че от "Сега вече Василиса..." сменяш глаголното време.


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 28.11.2013 @ 15:21:10
(Профил | Изпрати бележка)
Открих си и другата грешка! Ще ги поправя!
Поздрави, Юле!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от mariq-desislava на 27.11.2013 @ 14:46:23
(Профил | Изпрати бележка)
Натресох се в тази поезийна чудесия с гръм и трясък, защото и тя самата е някак забързана, задъхано извираща и ми напомни за една прастара плоча с приказки, която някога (като дете) си слушах, щом ме хванеше тъгата, та плочата се наричаше точно Василиса Прекрасна.:) Уютно е при теб, с тези изразни средства, които някак са си твои и които изобщо не мога да обясня.


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 29.11.2013 @ 12:15:46
(Профил | Изпрати бележка)
И аз много обичах "Василиса Прекрасна" И още я обичам!
Радвам се, че се разбирам с децата, Царствено дете!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 27.11.2013 @ 15:33:50
(Профил | Изпрати бележка)
Бре, че начетена кондукторка. Забавлявах се от началото до края.


Re: Василиса Прекрасна от 211
от mamasha на 27.11.2013 @ 18:40:09
(Профил | Изпрати бележка)
Неуместна ирония, Румпел! Да, сред тези хора има много начетени, умни, природноинтелигентни жени, има такива с висше образование, такива, които просто заделят от малкото си свободно време, за да прочетат интересна книга, да отидат на театър, да погледат някое предаване. За разлика от мнозина други, които освен сълзливи и глупави сериали, не гледат друго. Не казвам, че са идеални. Не. Но така са се стекли обстоятелствата, че е трябвало да живеят някак си, да се грижат за деца, за възрастни родители. И тук те просто просто оцеляват. Това е само работа, с която да нахранят себе си и семействата си. А истинският им живот е другаде - в спомена, в срещите с приятелите и бившите колеги, в срещите с някогашните си възпитаници, които, между впрочем, продължават да се отнасят с уважение към тях. А не с ирония или пренебрежение.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 27.11.2013 @ 19:15:41
(Профил | Изпрати бележка)
Мам, без да ви знам отношенията не ми се вярва, че го е казала зловредно. Ако беше станало пред мен и аз бих си го помислила. Нищо лично спрямо кондукторките. Хората не знаят трите имена на Левски и коя е столицата на Италия, ти за тарантули говориш.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от mamasha на 27.11.2013 @ 21:30:37
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, ти пък къде го прочете това "зловредно", Миленко? Казах само, че иронията е неуместна. И обясних защо. И дори не съм си помисляла да обвинявам Румпел в някаква зловредност. Що се отнася до това, че и ти би реагирала така, това просто показво колко е силна инерцията, колко лесно възприемаме хората по някаква моментна даденост, каквато е например работата им.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от azzurro на 27.11.2013 @ 21:51:13
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък мисля, че ако има нещо което да се каже то е за самия разказ като такъв, а не колко или не интелигентна била кондукторката.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Milvushina на 27.11.2013 @ 21:56:19
(Профил | Изпрати бележка)
Мам, няма нищо общо с професията! Аз работя в банка и умирам от срам когато хора със заплати четирицифрени числа, на високи постове, пишат "кОпувач" и "Зделката".

Замени думата "кондукторка" с "жена" или "човек" и пак си е валидно казаното. Рядко се срещат начетени хора. Било то кондуктори, банкери или инженери.

Предлагам да не товарим повече темата на Зеб с този въпрос. Ще ти пратя бележка.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 29.11.2013 @ 18:00:35
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ви, че прочетохте! Нямам нищо против коментарите, защото пускайки разказа си в литературното пространство съм му дала право да съществува самостоятелно и да понася всякакви тълкувания. Всъщност, прекомерните познания на Василиса за тарантулите са намек и всеки може да го интерпретира според собствените си разбирания.

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от vesi на 27.11.2013 @ 21:42:47
(Профил | Изпрати бележка)
Удоволствие и половина :-)


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 29.11.2013 @ 18:03:35
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Веси, за хубавите думи!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от azzurro на 27.11.2013 @ 21:53:36
(Профил | Изпрати бележка)
Жив разказ, който диша във вратовете на всеки един от нас ! Поздрави Живе за красивата проза която пишеш!


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 29.11.2013 @ 19:27:11
(Профил | Изпрати бележка)
Щом смяташ, че е жив, ще го пусна да си живее! Здравей, Виенско момиче!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от shtura_maimunka на 28.11.2013 @ 20:46:32
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Обичам я тази, Василиса! То, кой не я обича...
Стискам ти ръка, Живе! Прегръдки, за двете!:-)


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 01.12.2013 @ 20:36:58
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Щураче!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 30.11.2013 @ 08:48:18
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубав разказ Живе! Във всяка професия има и бели, и черни овце, ако мога така да се изразя. Винаги съм казвала - всички сме просто хора, само с различни професии. Видях коментарите по-горе, познавам много интелигентни жени, които работят като чистачки. И големи простаци, които на всяка дума казват, че имат пари и всичко им е позволено.
С обич към теб и Юлето ! ()


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 01.12.2013 @ 20:38:00
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти е харесал, Кате! Благодаря за хубавите думи

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от dandan на 02.12.2013 @ 19:16:11
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторка си, Живе!


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 04.12.2013 @ 19:09:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Дани!

]


Re: Василиса Прекрасна от 211
от Markoni55 на 14.01.2014 @ 18:09:02
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесен текст! Отдавна не се бях вясвала тук и си посетих любимите приятели.
Четох и коментарите. Всъщност нещата малко са се изместили от същността. А тя е за животът, който ни заобикаля и очите, с които трябва да го пием. А ти си отворила едни очи....и на гърба си даже. Ей това ме кефи. Сюжетите са навсякъде, а ти си намерила виждам нова клечка за зъби и си я барнала, та дрънка. Поздрави Зеб!


Re: Василиса Прекрасна от 211
от zebaitel на 05.02.2014 @ 16:42:03
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти хареса, Марконче! А за очите - благодаря!

]