Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 488
ХуЛитери: 3
Всичко: 491

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХорейшо
раздел: Разкази
автор: suleimo

Мъррр... Аз не мяукам, само мъркам. С времето овладях точната вибрация, за да въздействам без много да се хабя. Тежък персийски котарак съм. Су, така се казва стопанката ми, ме кръсти Рекс. Приятелките ú обаче ми казват Хорейшо. Сигурно, защото съм ярко оранжев с наситено зелени очи.
Су ме взе, когато бях още бебе. Сложи ме вътре в коженото си яке и яхна мотора. Харесах аромата ú. Харесах и домът ú. Пълен с цветя беше. Казвам беше, защото вече ги няма. Аз откъдето мина трева не никне. Ами човешкият език докато го науча, що бели направих. Наложи ú се да смени пердетата. Дамаската на дивана вече е друга. И аз вече съм друг. Дадох ú да разбере, че аз съм мъжът в тази къща и мойто мър ще се чува. Упорито отказвах да спя там, където тя искаше. Усул, усул се промъквах в леглото ú, навивах се на кравайче плътно до нея и така тя свикна. Знаех си аз, че това е любов от пръв поглед. Тя беше само моя, докато…

Докато една вечер нещо се промени. Постоянно се усмихваше. Сипа си питие и заседна пред компютъра. Пишеше ли, пишеше и никаква не се сещаше за мен. Докато аз я чаках търпеливо в леглото. Реших да пофлиртувам, барем ми откликне. Отърках се леко по крачето ú, приютих се в скута ú, замърках. Никаква реакция! Тогава скочих на клавиатурата. Така се разписка, че ушите ми кървяха после.Истината лъсна няколко дена по-късно в образ на мъж. Намразих го още от първи поглед. Миризмата му казваше “търся си дом”, “ търся си жена”. Направо ми настръхнаха мустаците. Веднага започна театрално да киха. Алергичен бил, моля ви се! Хайде холъм, сякъш аз пък го понасях. Ама кой ли ме пита мен! Изрита ме уж извинително, но се подсмихваше, видях го! Така значи, ще се надцакваме, а! Веднага му маркирах обувките... и двете. А сега да видим кой-кого!
Това, което последва на другия ден, няма да забравя никога. Су беше тръгнала за работа и този дето спеше на моето място се изниза чак на обед. И представете си, никаква алергия нямаше. След като изпразни хладилника, започна да рови в гардероба. И какво ли беше оставил там, че така настървено разхвърляше.Тигърът в мен се пробуди. Скочих върху него, като драсках, където ми видят очите. Защитавах домът ни бе Су! Ти какво си помисли, че ревнувам ли? А този беше побеснял. Тръгна към входната врата и в мига в който обу едната обувка, разбрах че яко съм го загазил. Помириса я... и след секунди летях от втория етаж. Хайде, простих се с един живот, останаха ми осем. Оживях де! Няма да се вайкам за няколко счупени нокъта, я!

Няколко часа по-късно, Су ме намери пред вратата, но бързо ме забрави, щом се прибрахме в къщи. Вместо да се тръшка от рев, тя веднага се обади на полицията. След малко пристигна един от тях. Разпитва я, записваше си показания. Ама много се зазяпваше по моята Су! На другия ден пак дойде, по-следващия отново... Ама какво става тука бе? Гледай го ти, посяга да я прегръща. Лапите долу, ей! Да не те маркирам и теб, като оня. Сякаш ме чу. Сега пък ме гушка. Гали ме по коремчето. Мъркам дори! И при това не симулирам кеф. Знае как да пипа. Много лесно се предадох. Усещах нещо в него, което ме привличаше. Разбрах го няколко седмици по-късно, когато го видях с куфарите на вратата. Не ми даде възможност дори да му се ядосам.

От една специална чанта скокна истинско пухено видение. Синя персийка с жълто-оранжеви очи. Въх, сърцето ми спря! Приближи се грациозно към мен, спря на дъх разстояние. Аромата ú ме подлудяваше. Тази прелест щеше да радва само моите очи. И каква хубава двойка щяхме да сме. Аз оранжев, тя синя. А бебетата ни… мъррр.

Близна ме по нослето и ме извади от котешкия рай. Мина бавно покрай мен. Сластно поклащаше опашката си. Спря се, обърна прелестната си главица към мен, сякаш казваше „Хайде де! Специална покана ли чакаш”!?

Ей, казвам ви, тази писана с кеф ще я оставя да ми се качи на главата!


Дани Сулакова Suleimo
7.11.2013 г.


Публикувано от Administrator на 11.11.2013 @ 09:10:43 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   suleimo

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:56:51 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Хорейшо" | Вход | 11 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Хорейшо
от Markoni55 на 20.11.2013 @ 18:27:58
(Профил | Изпрати бележка)
какво намери носът ми? И къде съм си точила ноктите до сега? Дани, тук сме в свои води, направо далдисах яко. Като изляза на повърхността и си поема въздух може и да скалъпя нещо като коментар.


Re: Хорейшо
от suleimo на 21.11.2013 @ 08:47:59
(Профил | Изпрати бележка)
Позабавлявах се с ревнивото пухено чудовище :)

]


Re: Хорейшо
от ina_krein (ina_krein@abv.bg) на 03.12.2014 @ 16:36:12
(Профил | Изпрати бележка) http://inakrein.blog.bg/
Прекрасно! невероятно настроение! Много ми допадна! Поздрави!


Re: Хорейшо
от suleimo на 04.12.2014 @ 10:21:46
(Профил | Изпрати бележка)
Много си го обичам това разказче.
А моя пухен Хорейшо как се надува от кеф! Сякаш розбира, че него коментират. Звезда бе! Мамина сладка гад :)

]


Re: Хорейшо
от Iokasta (videnova_vesi@abv.bg) на 16.11.2013 @ 16:31:31
(Профил | Изпрати бележка)
уникална сладурана си....егати


Re: Хорейшо
от suleimo на 16.11.2013 @ 23:54:02
(Профил | Изпрати бележка)
:):):)

]


Re: Хорейшо
от Krasi_Yankova-Zvezdokril на 16.11.2013 @ 15:19:17
(Профил | Изпрати бележка)
Дани по принцип харесвам творчеството ти,
но това е най любимото ми твое произведение до момента ;)


Re: Хорейшо
от suleimo на 16.11.2013 @ 15:36:02
(Профил | Изпрати бележка)
Малииииии .... умрех от кеф :)
Най-хубавото, което ми се случи днес е твоя коментар!

]


Re: Хорейшо
от zebaitel на 11.11.2013 @ 09:51:10
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох с кеф!!! Нищо не разбирам от котки, нито от котараци, но твоят Хорейшо ме омагьоса от пръв прочит!!!
Браво, Дани!


Re: Хорейшо
от suleimo на 11.11.2013 @ 11:31:36
(Профил | Изпрати бележка)
Аааа... мерси, мерси. За кучето казват,че остава верен на стопанина си. А котето е пълновластен господар на дома. Докато се усетиш и вече ти му слугуваш и то с кеф :)

]


Re: Хорейшо
от Narwal на 12.11.2013 @ 13:51:12
(Профил | Изпрати бележка)
Направо започнах да мъркам от кеф! :) Поздравления за хубавия разказ!


Re: Хорейшо
от suleimo на 12.11.2013 @ 14:12:01
(Профил | Изпрати бележка)
Кеф ми е като на вас ви е кеф :)

]


Re: Хорейшо
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 12.11.2013 @ 18:13:13
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, Дани, страхооотна котешка история. Аз не чета много проза, защото ме нерви леко, но сега не съжалявам, че отворих. Благодаряяяяяяяяя!:)))


Re: Хорейшо
от suleimo на 12.11.2013 @ 19:37:50
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Руми :)

]


Re: Хорейшо
от Milvushina на 14.11.2013 @ 10:11:12
(Профил | Изпрати бележка)
"Приятелките ú обаче ми казват Хорейшо. Сигурно, защото съм ярко оранжев с наситено зелени очи."

За мен бе удоволствие, лейтенант Кейн! :-)

Гледах един експерт по котките, който каза, че котките всъщност се отъркват в хората, за да им придадат миризмата си. Един вид маркират си територия! Няма значение като е малък пис или биг лайън. Неговото си е негово!


Re: Хорейшо
от suleimo на 14.11.2013 @ 12:40:41
(Профил | Изпрати бележка)
Да знаеш, сигурно този експерт е прав. Пред магазина където работя си отглеждаме няколко писанки. И като излезем отвън на по лаф, идват и така се умилкват около нас, докато не спре нвкой зевзек с молба " мога ли да ви погаля котето" :):):)

]


Re: Хорейшо
от Milvushina на 14.11.2013 @ 13:11:58
(Профил | Изпрати бележка)
Става дума за едно предаване по Animal Planet - "Моята котка от ада". Интересно е! Много неща научих от него!
Умилкват се, а може и за храна. С един куршум - няколко заека! В природата ранътъ е преди любовта, така казват!

]


Re: Хорейшо
от suleimo на 14.11.2013 @ 16:35:31
(Профил | Изпрати бележка)
Много можем да понаучим жените от поведението на тези мацки :)

]


Re: Хорейшо
от Omaia на 21.11.2013 @ 16:18:23
(Профил | Изпрати бележка)
Разказ, който се чете с ъгълчетата на усмивката. :)


Re: Хорейшо
от suleimo на 21.11.2013 @ 18:16:28
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Мая!
Време беше и пухения звяр да си каже тежката дума :)

]


Re: Хорейшо
от rpopov на 16.12.2013 @ 22:44:37
(Профил | Изпрати бележка)
Кратък и стегнат разказ. Без излишно разточителство на думите. Много добър стил. Усеща се много тънък и специфичен хумор.
Заслужава да се прочете! :)
Поздравления за вълнуващата кратка история!!! :)))))))))


Re: Хорейшо
от suleimo на 16.12.2013 @ 23:33:17
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за вниманието!

]


Re: Хорейшо
от Narwal на 29.12.2013 @ 18:34:45
(Профил | Изпрати бележка)
Ах! Как обичам писанките....:) Поздравления, Дани!


Re: Хорейшо
от suleimo на 29.12.2013 @ 19:28:24
(Профил | Изпрати бележка)
Когато прочетеш това, което предстои да пусна, ще ми е любопитно какво мислиш :)
Май ще настъпя котето по опашката :)

]