Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 865
ХуЛитери: 1
Всичко: 866

Онлайн сега:
:: AGRESIVE

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрафиня Аламбра (шестнадесета част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

Вече бяха изминали няколко дни от злополуката с Доктор Иванов. Той все още лежеше в кома.
Елена си взе отпуск и стоеше неотлъчно до него.
- Момиче, ние ще се грижим за Доктор Иванов - една възрастна лекарка я погали по рамото. - Не си спала от доста време, изтощена си.
- Ами ако не се събуди, искам да съм до него каквото и да се случи - отвърна през сълзи младата жена.
- Отиди, почини си дете и ела утре. Ще му направим още изследвания. Ще присъстваш, ще видиш резултатите.
Елена се съгласи. Целуна Даниел, погали го по ръката и тръгна.
Нощта беше необичайна. Отново сънува същия сън - яздеше през полето, после се наслаждаваше на залеза. Но тази вечер сънят продължи - тя отиде в красив замък от червени тухли, слезе от коня, а юздите пое силен мъж. Та това беше Даниел, какво прави в съня й. Двамата си размениха кратки погледи, след което тя с гордо вдигната глава влезе в замъка. Качи се в една от стаите, започна да се съблича, разпусна косите си пред огледалото и Елена се стресна. Събуди се уплашена. Беше видяла лицето на жената в огледалото, наистина беше самата тя. До този момент не беше сигурна, въпреки усещанията в себе си.
Стана, направи си кафе и седна на балкона. Небето беше толкова красиво и успокояващо. Лавандулова нощ покриваше големия град, а звездите сякаш си намигаха помежду си.
Медицинска сестра, интелигентен човек - да вярва ли в прераждане?! Беше толкова озадачена, мислите бушуваха в главата й.
На следващия ден на път за болницата мина през библиотеката и взе няколко книги на такава тематика. В една от тях прочете, че човек се преражда 777 пъти, но само в дванадесет от тях среща сродната си душа. И ако не си е научил урока в предишен живот, продължава да го учи в следващите.
Как да вярва на такива твърдения. Живее в толкова материален свят, хората така са затънали в меркантилизъм, че май забравиха ценностите.
Минало и настояще в момента се бяха преплели в живота на Елена и Даниел. Двамата плуваха в тези вълни на времето и всеки търсеше своята посока...
През този ден направиха на Иванов скенер, ядреномагнитен резонанс и всички изследвания бяха в норма, показваха нормална дейност на тялото. Само дето той не се събуждаше по необясними за всички причини, душата му пътуваше някъде.
Елена си уговори час за следващия ден при Доктор Петров - психиатър.
- Здравей мило девойче! - посрещна я мъж с прошарени коси, очила на челото и топла бащинска усмивка. - Как е Даниелчо?
- Все още е в кома Доктор Петров. Много съм разтревожена.
- Кажи сега какво те води при мен, кои извънземни ти говорят - усмихна се възрастният лекар.
- Знаете ли, от известно време, откакто сме заедно с Даниел, сънувам един и същи сън, много странен. Чувала съм за регресия в минал живот чрез хипноза. Ще го направите ли за мен? Моля Ви, трябва да си изясня нещата!
- Мило момиче, хипнозата не е детска игра.
Пациентката разказа своите сънища, сподели своето озадачение и недоумение.
- Може би сме били заедно в минал живот. Искам да разбера какво се е случило Доктор Петров. Ако е просто сън нищо няма да видя нали?
- Наистина в съвременната медицина хипнозата е ефективно средство за изследване на предишни животи. Хората много не вярват на тези работи, повечето идват от любопитство, а то е метод за лечение. Всеки иска да види, да докосне нещата, за да повярва в тях. Учим от приказките, че най-хубавото и най-ценното е невидимо за очите. Но въпреки това повечето люде не приемат съществуването на Душата и астралния свят. То вероятно има хиляди светове, за които не знаем, ама нали сме си всезнайковци вкопчили сме се в материята. Ами добре, убеди ме, ще ти помогна. Щом е в името на любовта - да го направим! Здравето и любовта са най-ценните дарова на тази земя!
Елена легна на една кушетка и докторът започна сеанса. Тя се почувства лека като перце, което като че ли се понасяше във въздуха. Изпълни я усещане за вътрешен мир, хармония и свобода. О, да, онази свобода, която чувстваше яздейки през полята...


Публикувано от Administrator на 07.09.2013 @ 10:28:29 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.4
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 01:15:22 часа

добави твой текст
"Графиня Аламбра (шестнадесета част)" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от mariniki на 11.09.2013 @ 20:57:04
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
нямах търпение... и прочетох на едно друго място...
Кати, красив и вълнуващ е разказът ти..


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.09.2013 @ 06:10:57
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря скъпа Маги! ()

]


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от florans (florans_x@mail.bg) на 07.09.2013 @ 18:50:29
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно преплитане на съдбите в минал и настоящ живот!
Ще следя с интерес какво се случва! Интригуващо четиво, Кате! Давай напред! Очакваме...


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 07.09.2013 @ 19:18:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за подкрепата Фло!!! :)

]


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от Kanegan на 07.09.2013 @ 18:30:22
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно развитие на повествованието.Чете се с нетърпение!Очаквам развитие и то скоро!Поздрави Кати за вълнуващото четиво!


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 07.09.2013 @ 19:19:29
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за добрите думи! Радост е за мен :)

]


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от sineva на 07.09.2013 @ 13:08:06
(Профил | Изпрати бележка)
Много ме заинтригува, Кати! Написала си го така, че прочетох на един дъх. И с нетърпение ще чакам следващия епизод. Паранормалното и езотеричното винаги са ме вълнували. Особено прераждането. Аз вярвам, че го има. И че си изплащаме греховете от минали животи. Хубав ден, скъпа моя Кати! :)


Re: Графиня Аламбра (шестнадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 07.09.2013 @ 17:00:29
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се на присъствието ти мила Веси! :) Благодаря за хубавите думи! :)))

]