Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 791
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 794

Îíëàéí ñåãà:
:: pinkmousy
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÑòúïêè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Boryana

Ñòúïêèòå îòìèíàõà, çàáúðçàíè, òðúãíàëè íàíåéäå, íàâñÿêúäå âñúùíîñò, íàâñÿêúäå, íî íå è êúì íåÿ. Òÿ íå èì îáúðíà âíèìàíèå. Íîâ äåí – ñëúí÷åâ è áåçðàçëè÷åí, ñå ïðîêðàäâàøå â çàñåí÷åíîòî é ïðîçîð÷å.
Êîëêî äà òå ðàäâà åäèí äåí, ñ êîéòî áðîèø ïðèáëèæàâàíåòî íà òúìíîòèÿòà? Àêî íå áÿõà æåñòîêèòå áîëêè, íåïðåêúñíàòîòî ïîâðúùàíå è íåâúçìîæíîñòòà äà ñòàíå îò ëåãëîòî, áè ÿ ïîñðåùíàëà ñ ðàäîñò. Áîëåñòòà ÿ ñóøåøå áúðçî. Îãëåäà ïîæúëòÿëàòà êîæà íà îòâèòèòå ñè ìúðøàâè êðàêà, îïèòà ñå äà ãè ïîçàâèå, òà äà íå ãè âèæäà, ðúêàòà é íå ìîæà äà ñå ïðåáîðè ñ îäåÿëîòî è áåçñèëíî ëåãíà îáðàòíî. È ïàê çà÷àêà ñòúïêèòå – îíèÿ, äåòî íÿìàøå äà ïîäìèíàò.
Íå ÿ õàðåñà îò ïúðâèÿ ìèã, â êîéòî ÿ âèäÿ. Ñëàáè÷êî, ÷åðíî åäíî òàêîâà, êúäðèöèòå ìó ÷àê â î÷èòå ïàäàò, îáëÿêëî ñå êàòî çà òðàóð îòãîðå äî äîëó, ãëåäà ñ åäíè ãîëåååìè î÷è è òîêó ñå óñìèõâà íåëîâêî íè â êëèí, íè â ðúêàâ. Áÿõà ìó íàìåêíàëè, ÷å íÿìà äà å ëîøî äà öåëóíå ðúêà íà ñòàðàòà – ïî÷èò äà ïîêàæå, íèùî, ÷å â òèÿ âðåìåíà, ãðúì äà ãè ïîðàçè, êîé ïàçè ñòàðèòå íðàâè è êîé îòäàâà ïî÷èò îò ñúðöå íà âúçðàñòíèòå…. Àìà íåéñå. Íàâåäå ñå ìúðøàâîòî, Áîæêåååå, è îò íåãî ÷îâåê ëè ùå ñòàâà!, íåïîõâàòíî öåëóíà ðàçêðèâåíàòà é äåñíèöà, êîñèùåòî ìó öÿëà ÿ ïîêðè, íå ìîæåø äà âèäèø íè ëèöå, íè äÿâîë. Òÿ äðúïíà ðúêàòà ñè, íàñèëè ñå äà ðàçòåãíå óñòà, íÿìà íóæäà, ïðîöåäè, õàéäå, æèâè äà ñòå, õàèðëèÿ äà å.
Ïîñëå öÿëà âå÷åð ñåäÿ íàêðàÿ íà äúëãàòà òðàïåçà, íàçäðàâå, íàçäðàâå, âäèãàøå ÷àøàòà ñ ðàçðåäåíî â ëèìîíàäà âèíî, å, è òàêúâ ðåä èäâà, ñòàìíî îòãîâàðÿøå íà ïîçäðàâëåíèÿòà, ïúðâà óíóêà æåíèø, Çëàòîîî, êàê å, êàê å? Ìè êàê äà å, ïîãëåæäàøå òÿ èçïîä âåæäè çàñìåíèÿ ñè âíóê è äî íåãî – îíîâà, íåäîðàñëîòî, äåòî âñå åäíî íà ïîãðåáåíèå áåøå òðúãíàëî ñ òèÿ ÷åðíè ðàçäúðïàíè äðåõè, êàê äà å, åé òàêà å, íå âèäèòå ëè… È ïàê ñå îòïëåñâàøå äà ãëåäà âíóêà ñè, ãîðäîñòòà ñè, òîïëèíêà ñå ïðîêðàäâàøå â êðàÿ íà îòïóñíàòàòà é óñòà, î÷èòå é îìåêâàõà, äâàòà êîðàâè êîñúìà íà ëÿâàòà é áóçà ïîòðåïåðâàõà è õëúòíàëèòå é î÷è ñå îâëàæíÿâàõà. Òÿ ÿäîâèòî ãè áúðøåøå, ñòèñêàøå ïàê óñòà è é èäåøå äà ñòàíå, äà ñå âðúòíå, äà ñè èäå â ñòàé÷åòî è äà íå ñå ïîêàæå. Èâàíååå, Èâàíå!, çàòóé ëè òå ãëåäàì îò åäíà ìðúâêà, çàòóé ëè òðåïåðåõ íàä òåáå, âñå áîëíàâ áåøå, âñå íàêàøëÿ, çàòâîðåí åäèí, ïðèÿòåëèòå ùå ãî ïîâèêàò äà èãðàå, òîé ùå ñå óñìèõíå äîáðî è íåìîùíî è ùå èì ðå÷å, âèå îòèâàéòå, àç èìàì äà ÷åòà. Ïà êàòî ñå çàáó÷è â òèÿ ïóñòè êíèãè, íå ìîæåø ãî âäèãíà! Òÿ ùå ìó ñå ïîñêàðà, èçëåç ìúíèíêî äå, î÷èòå ùå òå çàáîëÿò, ãëàâàòà ùå òå çàáîëè, ïî÷èíè ñè, òî íå ìîæå âñå ÷åòåíå, ÷åòåíå… À òàéíî ñúðöåòî é ùå ñå ïðúñêà îò ãîðäîñò, à, êàêâî ùå ìè ñå õâàëÿò êîìøèéêèòå, òåõíèòå íåïðîêîïñàíèöè íå ìîæ ãè ïðèáðà îò ïúòÿ, ïúïîâåòå èì â ïðàõîëÿêà õâúðëåíè, à ìîÿ íå ìîãà äà ãî èçêàðàì – ó÷åí ÷îâåê ùå ñòàíå!, íå âèäè ëè òÿ, ÷å òóé äåòå íå å êàòî äðóãèòå! ×åðòàåøå ïëàíîâå çà áúäåùåòî ìó, íåÿñíè, íî âñå õóáàâè, ïðîìåíÿøå ãè, âèæäàøå ãî êàòî ëåêàð, êàòî âîåíåí, ó÷èòåë, âñÿêàêúâ ìîæåøå äà ñòàíå òîé!, à äî íåãî – Ëåíà, êîìøèéñêîòî ìîìè÷å. Çàåäíî áÿõà îò äåòñêàòà ãðàäèíà – êðîòêî, ñêðîìíî, çàòâîðåíî äåòå, ñâåòëî åäíî òàêîâà, âúçïèòàíî, íèêîãà íå ÿ ïîäìèíàâàøå, çäðàâåé, áàáî Çëàòå, êàê ñè, áàáî Çëàòå. Ìíîãî ñå èìàõà ñ Èâàí, âñå çàåäíî áÿõà, çàåäíî çàâúðøèõà ãèìíàçèÿ, íà åäèí ÷èí ñåäÿõà, ïîñëå Ëåíà îòèäå äà ó÷è ìåäèöèíà, à íåéíèÿò – ôèëîëîãèÿ, äà ìó ñå íå âèäè èçìèñëåíàòà íàóêà, èçìú÷è ñå, äîäå ÿ çàïîìíè. Ïèøåõà ñè, ïî âàêàíöèèòå ñå ñðåùàõà è òÿ âå÷å ñè ïðåäñòàâÿøå êàê ñêîðî-ñêîðî ùå äîéäå âðåìå ñíàõà – äîêòîðèöà äà ïðèñòúïè ïðàãà é, êîãàòî, êàòî ãðúì îò ÿñíî íåáå, ñàìî ìåñåö ïðåäè äà çàâúðøè, Èâàí ñè äîéäå çà Ãåðãüîâäåí, ñòèñíàë çà ðúêàòà òîâà íåäîíîñåíîòî, ïî÷åðíåíîòî, èçòèêà ãî ïðåä ìàéêà ñè è áàùà ñè è ðå÷å: åé ÿ, âîäÿ âè ÿ.
Òÿ ñåäåøå íà ñòàðàòà ïåéêà äî âðàòàòà è, àõà, äà âèêíå: òè ëóä ëè ñè áðå!, íî óñïÿ äà ñå ñúâçåìå, ñòèñíà óñòà, ïðîáîäå ÿ íåùî, áëúñíà ÿ, õâàíà ñå çà ïåéêàòà, ïðîõúðêàõà ãúðäèòå é è êàòî ïðåç ìúãëà âèäÿ êàê ãðåéíà ëèöåòî íà ìîìè÷åòî è òî ñå ïîïðèòèñíà äî Èâàí, à î÷èòå ìó ñå ñìååõà, ñìååõà… Ùå ñå ñìååø, àìè, ùî íÿìà äà ñå ñìååø… îõ, Èâàíå, ÷åäî… Êîãà ìúæ å èìàë óì â ãëàâàòà… Íå ñëóøàøå êàêâî ãîâîðÿò äúùåðÿ é è çåòÿò, êàêâî ùå ãè ñëóøà, è òå àêúë çà ïåò ïàðè íÿìàò, çàêàêàíèæèëè, öâúð÷àò êàòî ïèëöè, âñå åäíî Ãîñïîä å âëÿçúë â äâîðà èì, ñòàíà, ïîäïðÿ ñå íà ñòåíàòà , ãëóõî ðå÷å: äîáðå ñòå äîøëè, ÷åñòèòî, êàòî ñòå ðåêëè òàêèâà ðàáîòè äà ïðàâèòå, ìåíå íåùî íå ìè å äîáðå, ùå ëåãíà ìàëêî, è âëåçå âêúùè.
È òàêà òðúãíà. Íå ìîæà òÿ äà ïðå÷óïè ñúðöåòî ñè, íå é äîìèëÿ ñíàõàòà, êîëêîòî è äà ñå ñòàðàåøå ìëàäîòî äà é óãîäè. Ñ òèõà íàñòúðâåíîñò ïîâåäå âîéíàòà – ïðèäúðïâàøå ãè åäèí ïî åäèí – äúùåðÿ ñè, çåòÿ, äÿäîòî, òîé áåøå ëåñåí – öÿë æèâîò ãî êîìàíäîðåøå è òîé áåøå ñâèêíàë äà ìúë÷è è äà ñëóøà. Çàòâàðÿøå ãè åäèí ïî åäèí â ñòàè÷êàòà, ãîâîðåøå èì òèõî è çëî. Ïî öÿë äåí õîäåøå ïî ïåòèòå íà ìîìè÷åòî, à âå÷åð áåøå ãîòîâà ñ ïîðåäíèÿ ðàçêàç çà íåñêîïîñèÿòà è ëîøîòèÿòà ìó.
Íàé-äúëãî óäúðæà âíóêúò. Ìíîãî ùå äà ìó áåøå çàìîòàëà ãëàâàòà íàòðàïíèöàòà, àëà êàïêàòà ïðîáèâà íàé-ïîäèð êàìúêà. Åõ, ìèíàëè ãîäèíè... Âàæíîòî áåøå, ÷å ïîáåäàòà å íåéíà! È êîãàòî åäèí äåí ÷ó îò ãîðíèÿ åòàæ êðàìîëàòà, òåæêèòå äóìè è ïëà÷à íà ìëàäàòà æåíà, âå÷å çíàåøå, ÷å å òàêà. Âúðíà ñå ðàäîñòòà â ñúðöåòî é, ïàê õîäåøå ïî ïåòèòå íà ñíàõàòà, íî âå÷å íå äåáíåøå äðóãî, à ñàìî äà çúðíå ñåíêèòå ïîä î÷èòå é, ïîâåõíàëàòà êîæà, íàâåäåíàòà ãëàâà, ïðîâèñíàëèòå äðåõè ïî èçïîñòàëÿëîòî òåëöå è é ñòàâàøå ëåêî, ñèëà é èäâàøå, àõà – äà õâðúêíå! È êîëêîòî ïîâå÷å ïîáëåäíÿâàõà áóçèòå íà îìðàçíèöàòà, òîëêîâà ïîâå÷å ðóìåíèíàòà ñå âðúùàøå íà ñòàð÷åñêèòå ñêóëè. Òÿ ïðàçíóâà ïîáåäàòà ñè äúëãî. Äî îíÿ äåí, â êîéòî îñòðà áîëêà ïðåðÿçà ñòîìàõà é è íå ìîæà äà ñå âäèãíå îò ëåãëîòî. Âòóðíà ñå äîìî÷àäèåòî, ïîìúêíàõà ÿ ïî áîëíèöè, îò ñïåöèàëèñò íà ñïåöèàëèñò, òÿ îò äåí íà äåí îòïàäàøå, ãëàñúò é åäâàì ñå ïðîöåæäàøå èç õëúòíàëèòå ãúðäè, à êîæàòà é ïðèäîáèâàøå öâåòà íà íàðöèñèòå, äåòî âñÿêà ïðîëåò ãðååõà â ãðàäèíêàòà é. Íå ãîâîðåõà ïðåä íåÿ, íî òÿ ãè ÷ó è ðàçáðà - êðàÿò ñå âèæäà. Íÿìà ñïàñåíèå îò öèðîçàòà, îò íåÿ ñè îòèäå äåâåð é, çíàåøå, ÷å íÿìà êàêâî ïîâå÷å äà ñå îáèêàëÿ íàñàì è íàòàì. È ëåãíà. Ïèåøå ëåêàðñòâàòà è ÷àêàøå. ×àêàøå íÿêîé äà âëåçå, äà é ïðîäóìà, åé òúé, çà âðåìåòî, çà öâåòÿòà â ãðàäèíêàòà, çà êîêîøêèòå, íîñÿò ëè, ïóñòèòå, èëè ïàê ãè èçëúãàõà îíèÿ öèãàíè, çà êàêâîòî è äà å. Ìèðèçìàòà íà ñìúðò áàâíî ñå ïðîöåæäàøå â ìàëêàòà çàäíà ñòàè÷êà, ñòðàííà ìèðèçìà íà çäðàâåö è òàìÿí. Òÿ ëè ãè îòáëúñíà, íå ðàçáðà, íî âñå ïî-ðÿäêî íÿêîé ïðèñòúïâàøå ïðàãà. Åäíà ñóòðèí óñåòè ìîêðîòà ïîä ñåáå ñè, îïèòà ñå äà ñå âäèãíå è äà ïî÷èñòè, àëà íå ìîæà, íå ìîæàààà!- ïàäíà íàçàä è ðåâíà, êàêòî êîãàòî áåøå äåòå – ñ öÿëî ãúðëî è îò÷àÿíèå, êàòî îíîâà, êîåòî óñåòè, êîãà òåéêî é îòêàçà äà é êóïè êúðïàòà ñ ðîçèòå îò ñáîðà. Äî âå÷åðòà ëåæà â íàïèêàíîòî.
È òîãàâà ÷ó ñòúïêèòå. Íå ìîæåøå äà ãè ñáúðêà – òîëêîâà ãè áåøå ïîäñëóøâàëà è ñëåäâàëà, îìðàçíè ñòúïêè! Ñíàõàòà âëåçå òèõî, óñìèõíà é ñå íåëîâêî, èçáúáðè íåùî íåÿñíî è ñå çàõâàíà çà ðàáîòà. Òÿ ñå îïèòà äà ÿ îòáëúñíå, àëà ðúöåòå îòäàâíà íå ÿ ñëóøàõà, ìàõàé ñå, ðå÷å, òè ëóäà ëè ñè, ìà!, íî æåíàòà êðîòêî è óïîðèòî ÿ óìè, ïîäñóøè, íàðåäè ëåãëîòî, ïàê ùå äîéäà óòðå, áàáî, ïîøóøíà è ñè îòèäå. Òÿ ïîëåæà â òúìíîòî è ïàê çàïëàêà, è ïëàêà äúëãî, õðèïàâî è áåçñèëíî, êàêòî, êîãàòî óìðÿ ìàéêà é.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 29.08.2013 @ 22:48:56 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Boryana

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 17:33:48 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ñòúïêè" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (17 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ñòúïêè
îò mariniki íà 06.09.2013 @ 22:20:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
ðàçìèñëè ìå, Áîðÿíà... çà òúæíèòå íåùà îò æèâîòà...
ñúñ ñúëçè â î÷èòå...


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 06.09.2013 @ 22:28:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Íå ñå íàòúæàâàé, Ìàãè... Òàêàâà äîáðèíêà ñè ìè òè...
Áëàãîäàðÿ òè.:)

]


Re: Ñòúïêè
îò voda íà 30.08.2013 @ 05:50:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñóðîâèòå óðîöè íà æèâîòà...
Ðàçêàçàíî ñ äúëáîê ïñèõîëîãèçúì.
Ïîçäðàâëåíèÿ, Áîðÿíà!


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 30.08.2013 @ 19:27:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åëè, ðàäîñò ìè å ïðèñúñòâèåòî òè òóê! Áëàãîäàðÿ, ÷å ïðî÷åòå ïúðâèÿ ìè îïèò çà ðàçêàç.:)

]


Re: Ñòúïêè
îò mamasha íà 30.08.2013 @ 08:19:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äààààààààà, êàêâîòî ñàì ñè íàïðàâèø, íèêîé äðóã íå ìîæå äà òè ñòîðè. Ìúäúð å íàðîäúò íè, íàëè, Áî?

Ïîçäðàâëåíèÿ! Óæ îáèêíîâåíà, óæ òîëêîâà îáèêíîâåíà è ïîçíàòà èñòîðèÿ, íî ðàçêàçàíà ñúñ ñúðöå, ïðîñòè÷êî, áåç ñëîâåñíî æîíãëèðàíå, ñ ìíîãî òî÷íî íàìåðåíà åìîöèîíàëíîñò. Âñúùíîñò òî÷íî òàçè îâëàäÿíà, áåç èçáëèöè, åìîöèÿ òå ãðàáâà, êàðà òå äà ïðîäúëæèø äà ÷åòåø! Óìååø ãî è ðàçêàçâàíåòî, Áî, óìååø ãî!

:))))))


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 30.08.2013 @ 19:24:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç è áåç òîâà íå ãî ìîãà ñëîâåñíîòî æîíãëèðàíå, Ìàì - ïðèòåñíÿâàì ñå íÿêàê îò íåãî.:) Óæàñíî öåííè ñà ìè òâîèòå äóìè! Îò ìåí ðàçêàçâà÷ íÿìà äà ñòàíå, çíàì ãî, ïúê àêî ìå ïèòàø ïîðàäè ÷òî òîãàâà ñúì äðàñêàëà áåçîòãîâîðíî, íå ìîãà äà òè îòãîâîðÿ ñìèñëåíî - òàêà ìè äîéäå.:) ×óâàëà áÿõ èñòîðèÿòà è íå çíàì çàùî èçâåäíúæ ìè ñå ïîÿâè â òîçè íå ñúâñåì àâòåíòè÷åí âèä.:)
Ïðåãðúùàì òå è òè áëàãîäàðÿ çà äîáðèíàòà.:)

]


Re: Ñòúïêè
îò roza1 íà 31.08.2013 @ 07:24:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õóáàâ ðàçêàç!

Áðàâî, Áî!:)


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 06.09.2013 @ 12:32:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ïðî÷èòà è îòçèâà, Àíè!:)

]


Re: Ñòúïêè
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 31.08.2013 @ 21:17:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ñòðàõîòåí ðàçêàç, Áî - ìèñëÿ, ÷å îò ïîåòèòå ñòàâàò äîáðè ïðîçàèöè, ìàêàð îáðàòíîòî äà íå âàæè!:)
×àêàì ñëåäâàùèÿ - òîçè áåøå óäîâîëñòâèå!:)


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 06.09.2013 @ 12:31:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õì... ïî ïðèíöèï âÿðâàì íà òâîÿòà ìèñúë, àìà òîçè ïúò ùå âçåìà äà ñå óñúìíÿ.:) Îáà÷å òðÿáâà äà ïðèçíàÿ, ÷å áåøå ïðèÿòíî òîâà íîâî óñåùàíå.:)
Áëàãîäàðÿ òè, ñêúïà!

]


Re: Ñòúïêè
îò zebaitel íà 02.09.2013 @ 13:53:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îùå îòåêâàò â ñúçíàíèåòî ìè òåçè òîëêîâà òèõè ñòúïêè, Áî! ×åòîõ ðàçêàçà ïðåäè íÿêîëêî äíè è íå èñêàõ äà êîìåíòèðàì âåäíàãà, èñêàõ äà âèäÿ êàêâî ùå ìè îñòàíå - îñòàíà íÿêàêâà íåÿñíà òÿãîñòíîñò è âúïðîñúò "çàùî". Çàùî ÷îâåøêîòî ñúùåñòâî äà å ñïîñîáíî íà òàêàâà áåçïðè÷èííà îìðàçà?!
Îïðåäåëåíî ñìÿòàì, ÷å òðÿáâà äà ïðîäúëæèø è ñ ïðîçà!!!


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 06.09.2013 @ 12:37:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåðîÿòíî çàùîòî, Çåá, å ïî-ëåñíî äà ñå ìðàçè. Èëè çàùîòî ñìå ñêëîííè äà îòáëúñêâàìå âñè÷êî, êîåòî íå ñå ïîêðèâà ñ ïðåäñòàâèòå íè. Èëè çàùîòî ïðèðîäàòà íè å ïî-ñêîðî ñëàáà, ïî-ñêîðî íåìúäðà, èëè ïî-ñêîðî ñìå "ëîâöè", îòêîëêîòî "çåìåäåëöè", ïî íè õàðåñâà äà óáèâàìå, îòêîëêîòî äà ñúçäàâàìå... è òàêà.
Íå çíàì.
Áëàãîäàðÿ òè çà òîâà, ÷å ñè áèëà òóê. Òîâà áå âàæíî çà ìåí.:)

]


Re: Ñòúïêè
îò agripina íà 03.09.2013 @ 10:15:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè ðàçêàçúò! Ïîçäðàâè!


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 06.09.2013 @ 12:37:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâåé!:) Ðàäâàì ñå, ÷å òè å õàðåñàë.:)

]


Re: Ñòúïêè
îò Filifjonkata (fyon@abv.bg) íà 16.09.2013 @ 19:36:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://fyon2013.wordpress.com
×åòå ñå íà åäèí äúõ è íàêðàÿ õâàùà çà ãúðëîòî... :)


Re: Ñòúïêè
îò Boryana íà 17.10.2013 @ 10:17:53
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà ïðî÷èòà è îòçèâà.:)

]