Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 457
ХуЛитери: 4
Всичко: 461

Онлайн сега:
:: malovo3
:: rhymefan
:: Heel
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНова покупка
раздел: Разкази
автор: avloeis

Една мъничка лапичка се бе отпечатала върху вече изсъхналия цимент и му придаваше чаровна автентичност, това бе прага на новата й къща. Влизайки вътре шума на вятъра отвън изчезна и единствено стъпките й отекваха в малкия мрачен коридор.
- Ще оставя ключовете тук! - изнервено каза брокерът и те издрънчаха при удара с масичката. - Ако имате нужда от нещо, ми се обадете! Сега ще тръгвам! Довиждане!

Тя не му отговори, не й харесваше мазната му усмивка и фалшивите маниери, които бързо се скриха, когато наближиха новото й убежище. Не знаете с какво удоволствие той й продаде тази стара къща, за която се разнасяха какви ли не страшни легенди и бе станало почти невъзможно да бъде закупена от някого. За нея беше удоволствие да живее в подобни антикварни местенца, а заради зловещото си име излезе изключително евтина. Тя дори не пожела да разгледа мястото предварително, а направо плати и пристигна с багажа си. Тукашните хора изобщо не разбираха нейното увлечение по тези винтич местенца, които просто трябваше да поизчистиш и ставаха удивително красиви и приятни.
Остана очарована от малките стъпчици, оставени по пода в кухнята, а и по барплота. Това и напомни колко много искаше да си вземе коте като малка, но алергията на майка й така и не позволи това удоволствие, но пък сега имаше тази възможност, тъкмо родителите й нямаше да я посещават толкова често както правеха в колежа. Само да ви споделя, че те бяха изключително страхливи и всеки ден й звъняха да проверят как е, къде е , дали се е прибрала преди десет часа, дали е вечеряла. За нея това беше същински ужас, особено, когато се опитаха да я принудят отново да заживее с тях въпреки че я повишиха във фирмата и не можеше да се върне в онова затънтено градче, но кой ли я слушаше. Някак успя да надделее и то благодарение на спестяванията си, които правеше още от малка.
Нещо изшумоля на горния етаж и привлече вниманието й. Беше сигурна, че никой не смее да влиза в тази къща, а онзи брокер си бе отишъл отдавна. Тръгна към стълбите и тъкмо се готвеше да се отправи нагоре, когато през леко отворената врата на хола видя едно от най-прекрасните неща, които можеше да си представи. Забрави изцяло за шума и бутна вратата. Пред нея се разкри прашен роял, който само на места показваше цвета си благодарение на малките лапички, които го бяха обходили. Тя избърса столчето и вдигна капака. Не бе свирила от години, но това не й попречи пръстите й бързо да си припомнят любимата й мелодия.
Не очакваше толкова много от мебелите на предишните собственици да са останали. Старият механичен часовник с кукувичка все още работеше и весело затрака щом бе отново навит. Къщата сякаш оживя с неговото събуждане или просто така може да си помислим, защото отвън мрачните облаци се отдръпнаха и дадоха възможност на слънцето да огрее през големите прозорци. Тя се усмихна доволно и остави ума си да развива планове за новото обзавеждане, докато се изкачваше към втория етаж, където намери три стаи и разбира се една от тях определи за своята. Тази къща сякаш бе направена специално за нея, забеляза, че по прашния под отново има котешки лапички, които водеха към леглото. Чак сега видя бялата писана, която я гледаше любопитно изпод една възглавница.
Беше напълно удовлетворена от покупката си, която й направи още един подарък. Това пухено топче, което замърка веднага щом усети топлината й.
Това беше нейният дом.


Публикувано от viatarna на 23.07.2013 @ 00:44:16 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   avloeis

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 18:40:22 часа

добави твой текст
"Нова покупка" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Нова покупка
от suleimo на 21.12.2014 @ 12:52:19
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми стила ти и емоцията, която оставя след това!
Виждам, че не отговаряш на коментарите. И понеже тук системата ти показва само коментарите на последните ти творби, как ще разбереш, ако някой ти пише за по-стари публикации?


Re: Нова покупка
от avloeis на 08.01.2015 @ 17:14:27
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за отделеното време на произведенията ми! Наистина се радвам, че усещаш емоцията в тях и ти харесват!
А колкото до коментарите.. имам малко произведения и горе долу помня кои са коментирани и колко. Понякога проверявам дали има нови и отговарям :)

]