Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 577
ХуЛитери: 2
Всичко: 579

Онлайн сега:
:: Albatros
:: osi4kata

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАлтаир.
раздел: Есета, пътеписи
автор: Ray_Jay

Знаеш ли, странико, колко нощи не съм спала взирайки се тъмно-синьото среднощно небе, търсейки те... Гледах звездите и се питах, какво правя тук, и дали някъде Там няма ТЕ, и не ме очакваш ти? Или други, които знаех, че са моите хора. Така Ви наричах, защото всичко тук ми беше толкова отчуждено и ненормално непознато, далечно!
Винаги съм смятала, че някои фантазии бяха плод на моето въображение или силни желания. Какъв шок изживях, когато 1 сутрин се сблъсках с теб! Два погледа и излишни думи. Думи, от които нямахме нужда, защото Душите говореха!
Знаех, че нямам спомен за теб, защото никога не се бяхме срещали и въпреки това, виждах в мечтите си-ТЕБ. Ти беше там-изпепеляващо красив и дръзко опасен.
И след това... забрава! Отново. Не можеш да възприемеш истината(ИСТИНАТА), след като цял живот са те учили да вярваш в лъжи, не мислиш ли? Опитах се да забравя, да забравя, че някога като малка съм имала мечти и в тях присъстваше ти. Онзи твой, обаче поглед и усмивка, която разтапяше всяко 1 мое научено нещо, и всяко мое "аз", връщаха ме при теб!
През нощта изживявах мечтите си с теб, а на сутринта забравях! Гледах те безразлично и въпреки че преживяванията бяха отвъд тази тук личност, аз не спирах да те наблюдавам твърде лично. Ти за мен беше и си оставаш някой, с който твърде много сме преживели! Знаеш ли, не можех да ти кажа... Да бъда толкова откровена с теб! Щеше да разбереш, че все още живея в онези сънища и в будното си състояние, но отказвам да допусна, че някои светове са истински.
А за един звезден бродник, това би било обида! Отказвах да те пусна, а трябваше, ако исках да продължим. Пък и на карта бяха заложени чужди съдби, които нито ти, нито аз имахме право да рушим. Това, че сме се срещнали и в тук тази реалност, нищо не означава, броднико. Ти имаш да изиграеш твоите карти, а аз своите от колодата. Знам, че ще се справиш перфектно. С усмивка на устните ти, която нашепва неща, които знаем само аз и ти!
Може би, някой ден, пак ще ме прегръщаш и аз теб, но дотогава-всичко приключи! Не, че го исках, не, че го искаше, но сме избрали други роли. Нека през нощта продължим да се срещаме, понякога, отвъд и да ми разказваш какво си правил през деня-с кой си бил, с коя си се любил, или какви проекти си реализирал, и след това прегръщайки ме, да отказваш да знаеш аз с кой съм била, и кой е бил на твоето място. Макар че, знаеш, знам, че знаеш! Даже в будно състояние си се изкушавал да надзърташ и разбираш неща, които те раздират отвътре, и в същото време знаеш, че някои от нещата вървят по план. Такъв ли садо-мазохист ли си? Наистина ли? Защо, обаче от всяка една твоя болка-мен ме боли повече. Нищо, обаче не можех да сторя и сега не мога. Трябваше да стоиш надалеч. Да не се захващаш с жалко същество като мен. :)
Когато най-разтапящо се усмихваш, най-силно те боли. Знаеш ли с теб си приличаме твърде много и може би затова сме избрали други роли. Какво би могъл да научи човек от себе си? Може би, единствено да ОБИЧА.
Докато не обикнем, обаче враговете си, ние не обичаме, а сме ревниви егоисти, които мислят си само, че обичат. Обичам те.


Публикувано от alfa_c на 28.05.2013 @ 13:09:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   Ray_Jay

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 24310
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Алтаир." | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Алтаир.
от Caniko на 28.05.2013 @ 14:16:46
(Профил | Изпрати бележка) http://caniko-cania.blogspot.com/
Хареса ми изповедта пред звездния бродник. Предполагам, че името му е Алтаир. А ако ти си Вега, може би ще ти е интересно да прочетеш

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=30604&mode=nocomments&order=0&thold=0

- една легенда за празника на всички влюбени.
През 7-мата нощ на 7-мия месец, през нощта белязана от щастливото число 7, на Млечния път се срещат две Звезди - Вега и Алтайр.
:-)))


Re: Алтаир.
от Ray_Jay на 28.05.2013 @ 18:10:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за линка!
""Но в този жадуван миг, с ужас видели, че за да може Алтайр да достигне до него, трябвало да премине Небесната река, а там нямало мост.""- Орлите, които са го направили са всъщност тези, които носят Душата на Йоан Богослов и чрез силата вътре в себе си, помагат на всички "разделени" да се съберат отново. ;-) Надявам се, че на 07.07. тази година най-накрая Алтаир и неговата любима ще се намерят. Или поне той ще си спомни, къде да я дири. ;-)
Инак, историята е малко по-различна за мен. Но да, в една от версиите Вега е неговата любима. Благодаря, че прочете! :-)

]