Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 836
ХуЛитери: 0
Всичко: 836

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато не си и Шарапова
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

Тя погледна още веднъж снимката на русата тенисистка, излегната на плажа. Безспорно хубави крака, но малък бюст и може би малко по-пищен ханш от общоприетото, каза си злобничко, а после си даде сметка, че тези несъвършенства могат да бъдат засечени само от женско око, докато мъжете просто са луди по красавици като Мария Шарапова. Статията разказваше как престолонаследникът на Катар я ухажва с подаръци за баснословни суми, а нашият Григор Димитров безпомощно страда. Имаше и негова снимка, хубав мъж.
Захвърли вестника и застана пред огледалото: тъмни коси, тесни кафяви очи и дебели бузи, върху които разцъфват трапчинки, щом се усмихне. Нисък ръст и дванадесет килограма над нормата, съсредоточени в корема, бедрата и дупето. Е, да, и големи стегнати гърди, но кой би ги забелязал на фона на останалия твърде тлъст пейзаж? Нито една диета не ѝ помогна, може би трябваше да престане да яде поне за месец. Изпуши една цигара, промърмори „майната му” и започна да реже лука за винения кебап.
Готвеше само в събота. Купуваше половин килограм месо, срамуваше се да поиска по-малко – нали продавачката веднага щеше да разбере, че е сама: 35-годишна стара невзрачна мома. Докато приготвяше храната, избягваше да мисли как ще си я яде половин седмица. Обожаваше традиционната българска кухня, можеше да изхранва всекидневно десетина души със селските си манджи, но в апартамента ѝ от време на време се вясваше само приятелката ѝ анорексичка, отегчена от брака си и маниачка на тема слаба фигура.
Вкусният винен кебап има три тайни: месото се осолява предварително; задушава се, докато остане на мазнина; половината от виното се налива веднага след доматеното пюре, а другата – 5 минути, преди яденето да се свали от котлона. Нейното беше хубаво – каберне совиньон на Сухиндол, – макар и в трилитрова картонена кутия. Тя имаше добър стандарт, но не чак дотам, че да си позволява скъпи вина в стъклена бутилка.
Реши да излезе. Щеше да отиде в „Дежавю” – не беше стъпвала там от месеци. Редуваше баровете, които харесваше. Седеше сама, никога не заглеждаше мъжете. Обикновено някой се лепваше за нея, казваше ѝ колко е красива усмивката ѝ, а после всичко приключваше в дома му със секс за една нощ. „Ще ти се обадя”, измънкваше мъжът, обръщаше се с гръб към нея и заспиваше. Тя никога не казваше „как ще ми се обадиш, като дори не си поискал телефонния ми номер”, измъкваше се на пръсти покрай спалнята на хъркащи родители или се озоваваше в немия коридор на ергенско жилище и си тръгваше. Вземаше такси и се молеше шофьорът да не долови тя колко много се мрази.
След една такава авантюра се влюби. Не само защото той беше невероятен любовник – тогава се сляха и душите им. За първи път остави на нощното шкафче листче с телефона си. Чака го да я потърси почти три месеца. Една вечер не се стърпя и звънна на вратата му. Отвори ѝ плоска върлинеста жена и враждебно попита: „Кого търсите?”. Мария страда много дълго, преустанови лова на мъже и дори си купи вибратор, с който така и не се справи, защото продължаваше да предпочита живата плът.
Изкъпа се, но не сложи нито дезодорант, нито парфюм – скоро прочете в интернет, че мъжете безпогрешно долавят по естествения мирис дали жената е подходяща за тях. В „Дежавю” седна на бара и си поръча „Мохито” – в такива моменти пиеше само коктейли, боеше се, че твърдият алкохол ще я направи непредпазлива и може да налети на извратен. Излезе навън, за да изпуши една цигара, и когато се връщаше, усети, че някой я гледа. Отпи глътка, а анонимният поглед продължи да опарва тила ѝ. След малко мъжът седна до нея. Тя не извърна очи към него, но усети аромата му: уиски, афтършейв и може би цигари, по-силни от нейните.
- Здравей, аз съм Григор – тя го погледна и изтръпна: същият като на снимката, но по-възрастен, обаче Григор Димитров.
- Само че не съм Димитров и не играя тенис – уточни той. Без съмнение знаеше за приликата си с известния тенисист и сигурно се фукаше с нея.
- Мария – отвърна тя, без да казва „но не и Шарапова” – то си беше повече от очевидно.
Той се оказа забавен събеседник. С изненада откриха, че Дъглас Адамс е любим автор и на двамата. Припомняха си „Пътеводител на галактическия стопаджия” и се хилеха до сълзи на вогонската поезия. Внезапно той я целуна по шията, точно под ухото, и я подуши – вероятно несъзнателно. После ясно се чу куркането на червата му, а той пак се разсмя – хич и не му пукаше. „Вечерял ли си?”, попита тя, а Григор отвърна, че е гладен като голяма глутница зимни вълци.
За първи път водеше мъж в апартамента си. Опитваше се да пропъди бляновете за постоянна връзка, докато той лакомо унищожаваше кебапа. Пиха вино, говориха си кой какво работи. Когато я награби, Мария се вдърви – не искаше всичко да свърши след секса. После мъжът щеше да си тръгне и ако се срещнат случайно, дори нямаше да си спомни коя е. Или щеше да остане, да закуси сутринта, да пие кафе и да изчезне. Имаше ли някакво значение дали тя ще плаче до припадък днес, или утре?
Григор се отдръпна, пожела ѝ лека нощ и слезе пеш по стълбите, без да изчака асансьора. Мария изми съдовете и си каза, че въпреки всичко е преживяла няколко чудесни часа.
Дълго не успя да заспи. Защо постъпи като задръстена ученичка? Нали си беше обещала, че никога няма да очаква нещо повече от удоволствието в кревата?
Неделята беше дъждовна, самотна и тъжна. В понеделник, когато тъкмо се беше прибрала, някой позвъни на вратата ѝ. Беше куриер – връчи ѝ саксийка с три цъфнали сини зюмбюла и картичка, на която пишеше: „Този път вечерята е от мен. Ще те взема в 8. Григор”.


Публикувано от alfa_c на 17.04.2013 @ 20:10:56 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:46:18 часа

добави твой текст
"Когато не си и Шарапова" | Вход | 21 коментара (53 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Когато не си и Шарапова
от lubara на 17.04.2013 @ 20:24:52
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
E, стават и чудеса, няма невъзможни неща! Поздрави!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:35:55
(Профил | Изпрати бележка)
Да, всичко е възможно.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от secret_rose на 17.04.2013 @ 20:37:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Хубав край? Неочаквано...
Страхотно пишеш!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:36:31
(Профил | Изпрати бележка)
Минавам на щастлива розова проза.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 17.04.2013 @ 21:00:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Светъл разказ!:) През цялото време предчувствах някаква трагична развръзка, но ...изненадааааа - много оптимистично-приятна!:)
Но пък може би предстои трагична развръзка - тоест ще се оженят!;)
Обичам такива светли разкази - поздравления!:)


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:37:59
(Профил | Изпрати бележка)
Не можете един без друг? Оженете се и ще можете.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 17.04.2013 @ 21:43:32
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубава романтична история...и така ми се прияде винен кебап:)


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:38:31
(Профил | Изпрати бележка)
При нужда веднага пращам рецептата.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от secret_rose на 18.04.2013 @ 18:23:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
И на мен, ако може :))
В състояние си да накараш дори вегетарианец да се облизва.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 18:39:50
(Профил | Изпрати бележка)
Може, но ти едва ли ще го опиташ.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от kristi на 17.04.2013 @ 21:45:17
(Профил | Изпрати бележка)
Нещата от живота, на които ти така умело намираш место в разказите си.
Затова, че няма труп, а сълзите са изтрити, палец нагоре!

Вечер да ти е, Ано!



Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:39:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ами, няма труп - ами свободата?

]


Re: Когато не си и Шарапова
от zebaitel на 17.04.2013 @ 22:52:50
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав разказ! И много подходящ финал! Браво, Анониме!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:39:34
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Зеб!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от suleimo на 18.04.2013 @ 11:23:12
(Профил | Изпрати бележка)
Отивам да забъркам винен кебап :):):)


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:39:57
(Профил | Изпрати бележка)
Следвай инструкциите!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от petia_bozhilova на 18.04.2013 @ 14:03:06
(Профил | Изпрати бележка)
Голям си, Ано! За сетен път ме залепи за екранчето на телефончето, забравила къде съм, добре, че тук пътуваме с часове и не си пропуснах спирката.


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 15:40:51
(Профил | Изпрати бележка)
Само това оставаше.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Filifjonkata (fyon@abv.bg) на 18.04.2013 @ 14:20:41
(Профил | Изпрати бележка) http://fyon2013.wordpress.com
Прочетох с радост и се усмихнах широко на последното изречение. Все едно, че куриерът е дошъл при мен. :)


Re: Когато не си и Шарапова
от Markoni55 на 18.04.2013 @ 22:26:14
(Профил | Изпрати бележка)
Super.dovolna san. Niama tryp. Ura


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 18.04.2013 @ 23:06:59
(Профил | Изпрати бележка)
Хаха, ама че слава имам!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Markoni55 на 19.04.2013 @ 14:22:27
(Профил | Изпрати бележка)
Имаш и си работила доста съвестно за нея! Както си я подкарала май ще навлезеш и в хумористичните дебри. И защо не? Я се пробвай и ще видиш как догодина ще си разхождаш прекрасностите по Пратера. Тъй де, явно си от онези породи, дето каквото пипнат го извеждат като за първа страница на ВОГ! Айде стига комплименти. Но наистина съм удовлетворена, защото към твоите разкази съм пристрастена и като пристъпвям винаги имам някакви задръжки. И този път треперих до края, щото все си мислих, че тоя може да излезе някакъв изрод. Но, слава на БОГ беше приятно изживяване. Освен това, разказът си има всичко - и интрига, много елегантна, и много силно излъчване и убедителност на образа, и в същото време една лека небрежност, която не натрапва вътрешната драма на героинята. Поздрави!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 19.04.2013 @ 16:05:28
(Профил | Изпрати бележка)
Их, че се зарадвах на този коментар!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Markoni55 на 19.04.2013 @ 16:48:26
(Профил | Изпрати бележка)
След като ни зарадва с този тъй хубав и тъй обнажежаващ разказ, е резонно да те зарадваме с приятен коментар. Цунките, гушките и сополките - друг път!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 19.04.2013 @ 17:22:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ще си ги чакам, че закъде без тях.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 19.04.2013 @ 09:32:05
(Профил | Изпрати бележка)
Прекланям се пред таланта ти на разказвач! Много си добра!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 19.04.2013 @ 10:31:04
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 19.04.2013 @ 14:21:23
(Профил | Изпрати бележка)
... си просто човек...
Много хубав разказ!!! Май се повтарям, ама таланта си е талант :)
Поздрави!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 19.04.2013 @ 16:05:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Boryana на 19.04.2013 @ 21:31:40
(Профил | Изпрати бележка)
Още онзи ден прочетох... ама пусто време...:)
Представа нямаш как се зарадвах на този финал!:)
А другото - ами ти си си ти. Удоволствие.:)


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 21.04.2013 @ 19:45:17
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че намери време!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Milvushina на 24.04.2013 @ 10:07:14
(Профил | Изпрати бележка)
Чух в една стара аржентинска сапунка да казват, че когато очакваш най-лошото, всички изненади са хубави. Като гледах как вървят нещатата, вече си мислех как на финала нашата романтичка под прикритие ще бъде яко пре...цакана, но този път не се оказах права. Браво! Разнообразието е хубаво нещо. Хареса ми!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 24.04.2013 @ 10:33:04
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че прочете!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от mamontovo_dyrvo на 28.04.2013 @ 19:36:52
(Профил | Изпрати бележка)
Анониме, Анониме, колко е хубаво, когато четеш нещо от човек схванал истината, че животът е сложна комбинация от простички неща.


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 29.04.2013 @ 10:47:50
(Профил | Изпрати бележка)
Да, и най-сложното нещо може да се разложи на елементарни частици.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от agripina на 29.04.2013 @ 11:25:17
(Профил | Изпрати бележка)
Много ми хареса разказът! Поздрави!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 29.04.2013 @ 11:54:26
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти хареса!

]


Re: Когато не си и Шарапова
от Bukvist (ventura@dir.bg) на 30.04.2013 @ 10:46:30
(Профил | Изпрати бележка)
Много безплатна реклама и продуктово позициониране си вмъкнал в този увлекателен разказ. Поискай от рекламираните да прочетат и да ти станат спонсори. И задължително да включат разказа ти в луксозен сборник.


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 30.04.2013 @ 21:20:45
(Профил | Изпрати бележка)
Дреме им на тях на шапките за моите разкази.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от nikoi (boo@abv.bg) на 13.05.2013 @ 13:23:09
(Профил | Изпрати бележка)
Ама чак сега си давам сметка каква пророческа мисъл имаш:))))))))))))))))))))))))))


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 13.05.2013 @ 18:07:56
(Профил | Изпрати бележка)
Наистина ли?

]


Re: Когато не си и Шарапова
от nikoi (boo@abv.bg) на 13.05.2013 @ 23:51:07
(Профил | Изпрати бележка)
Ми Шарапова и Гришата..:)))

]


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 14.05.2013 @ 10:45:08
(Профил | Изпрати бележка)
Е, това го знаех предварително.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от nikoi (boo@abv.bg) на 14.05.2013 @ 11:08:23
(Профил | Изпрати бележка)
Пък аз не:( Колко съм неосведомена.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 14.05.2013 @ 11:33:27
(Профил | Изпрати бележка)
Това да ти е грижата.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от mariniki на 27.05.2013 @ 23:05:13
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
искаше ми се да свърши точно така...
понякога се случват и красивите неща...
много, много ми хареса...


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 28.05.2013 @ 10:58:25
(Профил | Изпрати бележка)
Да, понякога се случват.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 04.06.2013 @ 16:29:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ето така вече съм сигурна, че и ти вярваш в чудесата, щом сама ги използваш като финал на разказа си!
Дано никога не оставаме без тази вяра! Дано!!!


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 04.06.2013 @ 21:39:43
(Профил | Изпрати бележка)
Всъщност не вярвам, само понякога допускам, че може и да има такива.

]


Re: Когато не си и Шарапова
от roza1 на 06.06.2013 @ 22:59:14
(Профил | Изпрати бележка)
:) Отдавна не съм готвила тас кебап...
Минавам за майсторка...на кебапа.
На писането си ти!

Поздрави!:)


Re: Когато не си и Шарапова
от anonimapokrifoff на 06.06.2013 @ 23:19:21
(Профил | Изпрати бележка)
Ааа, не си яла от винения ми кебап - шедьовър и отгоре!

]