Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 555
ХуЛитери: 5
Всичко: 560

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: LioCasablanca
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЛюлека..., пардон, нещо ми замириса
раздел: Хумор и сатира
автор: iszaard

Нещо ми замириса. Обаче не беше люляк. На женски подмишници ми замириса – пот плюс недотам скъп парфюм. Сега на това същото у нас му казват поезия, която между другото се движила по вертикалата, т.е. към Духа, за разлика от безличната проза, която само трупала, трупала... Хм. Освен да изпадна в потрес от такова дълбокомислие, друго не успях.
Понеже вероятно, ще отбележат някои, нямам сетива за такова едно изкуство. И така да е. Да, ама изкуството е за всички, ако го има някъде – и най-простия ще докосне в сърцето. Ще се умили то, ще си каже: „Брей какъв поет само, как чудно рисува живота, какви само работи приказва, чак сърцето ме заболя, заплаках...”
Обаче нищо подобно не ми се случи на мен. Само женска пот, премесена с парфюм и други някакви мазила, усетих. Че и мъжка, такава една уголемяла, чакаща да бъде потупана по силното рамо.
Изобщо такива ми ти работи в нашенския литературен, пардон, поетичен свят. Чете се поезия, обаче добре че има музика за фон, иначе лошо би станало. То пак става лошо, ама кой да си признае! Чете се поезия „красива”, посветена на тоз, на оня, все на велики поети посветена. Нещо като: Аз на тебе, ти на мене, а пък всички нали сме дружинка... Поети големи сме, да ама защото сами си вярваме. Те другите и без това нищо не разбират. Простаци някакви, тълпа!
Брей, докъде я докарахме! Поетите сами себе си да хвалят, че други по-добри с техните имена не може и да има. Пази Боже да станеш за смях четейки „посветен” стих на два пъти, т.е. два различни стиха, защото първия път си се объркал нещо. Пази Боже също пак за смях да станеш и ти, и другите „велики” поети около теб, когато се надпреварвате да се самохвалствате взаимно, без капка срам и съзнание за това, че някой, видите ли може и да не ви харесва. И то не, защото е злобен, некадърен или прочие там оправдания, ваши обаче, а защото просто не пишете добре. И което е по-важно, не пишете от сърце. А без сърце няма и никога няма да има истинска поезия, пък ако ще и на кръст да я напишете – хем по вертикалата, хем по хоризонталата...


Публикувано от viatarna на 16.01.2013 @ 14:25:31 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   iszaard

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 15:08:11 часа

добави твой текст
"Люлека..., пардон, нещо ми замириса" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Люлека..., пардон, нещо ми замириса
от angar на 17.01.2013 @ 20:23:30
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Това е много хубаво - силно и саркастично! Написано от сърце!
Но всъщност не е лошо това - "поетите сами себе си да хвалят" - значи че са уверени и в критериите си, и в качеството на това, което са написали.


Re: Люлека..., пардон, нещо ми замириса
от Iszaard на 18.01.2013 @ 06:18:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, Ангар, благодаря ти за подкрепата, дадена също от сърце :))

Единственото, което ме води при писане на подобни неща, е желанието да имаме истинско, голямо българско изкуство, не само литература, но и изобразително изкуство, театър, кино, музика... изкуство в което няма шуробаджанащина!
Да се научим да приемаме различията и истински да се уважаваме. И все пак да оставаме и малко скромни... безкритичността не е добър критерий.

]