Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 859
ХуЛитери: 4
Всичко: 863

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LATINKA-ZLATNA
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаХроника на едни предизвестени животи
раздел: Хумор и сатира
автор: Stanislav

Днес убиха големия писател и интелектуалец Георги Шишков.
Инцидентът се случи пред хотел Чужбина, където той пиеше кафе в компанията на десетима души от своята охрана литературни критици. Смъртта му настъпи внезапно, след като неизвестно лице от интелектуален произход заби остра писалка в междуочието му.
Името на Георги Шишков се свързва с написването на романа Беден скитник, в съдружие с Ирин Гогов - Златния, Христо Можев - Нобелиста, Ванко Дришев – Разказа. Той участва в много други творчески групировки, повечето от членовете на които са вече сред не живите.
Писателят се прочу с охолния живот и потъпкването на всякакви литературни закони. Опитите да бъде хванат от критиката вече многократно водят до провали. Има заведени стотици литературни критики и обвинения срещу него, които се провалят поради липса на доказателствен материал и свидетелски показания.
Напоследък зачестиха покушенията срещу несметно богати известни наши писатели. Златния бе удушен със спечеления от него „Златен ланец” от едноименния конкурс на небеизвестния наш всекидневник. Нобелиста бе пребит до смърт с многотомното си произведение, донесло му световната награда, причинила прякора му. А Разказа умря в неизразими мъки, след като го затвориха една седмица с повтарящ се аудио запис на десет негови разказа.
Не е ли време, питаме се ние, вече да престанат да трупат несметни богатства творци с недоказани литературни ценности. Не е ли време, пак се питаме ние, нашата литературна критика да престане да спи, да пие едно кафе и да се захване сериозно с откриването и обезвреждането на нискокачествената, често копирана, фалшифицирана, нелегално внасяна и изнасяна, без данък литературна стойност продукция.
Докога, питат се, знаете кои, ще живеят в охолство и разврат нашите интелектуални дейци. Трябва да кажем стоп на това явление, да им поискаме сметката и да им видим равносметката.


(В утрешния брой очаквайте статията за мизерния живот, който е принуден да води един петролен магнат, чиито заводи снабдяват цялата нация с горива и смазочни материали.)



Публикувано от BlackCat на 29.10.2004 @ 16:30:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Stanislav

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.85
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 13:59:52 часа

добави твой текст
"Хроника на едни предизвестени животи" | Вход | 5 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

:)
от silvia на 29.10.2004 @ 17:41:59
(Профил | Изпрати бележка)
толкова е ярко, толкова е ЗАБАВНО, че за момент съжалих - няма как да го прочетат 1000 тъжни души заедно с мен:))нищо, ще се погрижа лично за това:))))
Така хубаво играеш с думите, та дори забравих да се притесня, че някоя по-тежичка изпусната може да те перне по носа.

чакам обещаните останали!


Re: :)
от Stanislav на 01.11.2004 @ 08:29:53
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Благодаря за отзива. Не е хич изпипано. По-скоро е нещо като поетична творба, отколкото прозаично произведение - по начина, по който го писах - импулсивно. Дойде ми идеята и я нахвърлях. Затова едва не си счупих носа от думите, които ме пернаха по него.

]


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от Ufff на 31.10.2004 @ 12:19:16
(Профил | Изпрати бележка)
"Несметно богати известни наши писатели"Ха-ха-а-а!Полет на въображението+черен хумор,м?
П'осмали,Манго!
Ама наказанието с аудиозаписа много ми хареса(пък уж нямям садистични наклонности).
:))))))


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от Stanislav на 01.11.2004 @ 08:31:31
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Наказанието с аудиозаписа си е малко наивистично и глуповато, но какво да се прави, понякога в стремежа да си изложиш идеите по-скоро и да ги споделиш допускаш подобни пропуски.

]


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от Merian на 29.10.2004 @ 18:40:52
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
Петичка за здравословната ирония и куража разбира се. Не че има нещо смъртоносно опасно в този сайт:)))) Но си е замислящо както и да го погледнеш....ПОздрави!


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от Stanislav на 01.11.2004 @ 08:34:17
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
Благодаря за оценката, макар че не придавам голямо значение на оценителната система в сайта. Повече се радвам на отзива. Не мисля, че съм проявил кой знае какъв кураж. Просто съм написал нещо явно. А в сайт за думите винаги може да се крие и нещо смъртоносно. Думите лекуват, думите разболяват, думите съживяват, думите убиват.

]


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от Rossa на 02.11.2004 @ 11:23:22
(Профил | Изпрати бележка)
Идеята е блестяща - така елегантно разкрива някои "творчески групировки" у нас! Иронията е жестока - български писатели, забогатели с интелектуален труд - хаха!
Би могъл да сложиш прякор и на Георги Шишков, така както имат всички останали. Вярвам, това няма да представлява никакъв проблем за теб.
"Докога, питат се, знаете кои, ще живеят в охолство и разврат нашите интелектуални дейци?" "Знаете кои" не е ли по-добре в скоби? Питам само, не съм сигурна.
Чете ми се още от теб. Нямаш ли нещо издадено вече?


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от Stanislav на 02.11.2004 @ 13:48:21
(Профил | Изпрати бележка) http://insinuaciia.hit.bg
За "знаете кои", не мисля, то си е обособено със запетайки. За Георги Шишков, може би си права, трябва му някакъв псевдоним Бедния или Скитника, нещо подобно.
За съжаление нямам нищо издадено все още. Нямам необходимия стимул да издам нещо. В момента твоите отзиви ми помагат много и ме амбицират да издам най-сетне партизаните.

]


Re: Хроника на едни предизвестени животи
от zhgmuts на 10.10.2006 @ 12:24:52
(Профил | Изпрати бележка)
Блестящо! Неподражаемо! Непредсказуемо! Супермегаталантливо! Ах!