Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 469
ХуЛитери: 5
Всичко: 474

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: mariq-desislava
:: VladKo

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСакото
раздел: Разкази
автор: anonimapokrifoff

Дай, наборе, да пием още по сто, пък салатата все ще я донесат по някое време. И ти казвам, идва миналата седмица при мен едно младо и засукано, ама засукано! От тоя, новия модел, дето се чудиш как гръбнакът им не се прекършва от тежестта на циците. Че откъде да знам дали са истински? Не можах да я обарам там, беше донесла едни маркови дънки да й ги скъся. После ги разгледах, дънките де – нищо особено, даже малко калпав шев, ама днешните дават луди пари за парцали.
Наздраве! Накарах я да ги обуе, пък завесата на пробната ми, сам се сещаш, прозира. Едни тънки дълги бедра, едно вирнато малко дупенце, сигурно в прашки обуто, а отпред, главата си режа, косъмче няма. Прелест! Страшна кройка! Подгъвам аз, а погледът ми все нагоре бяга. Знаеш ли, викам, че тази седалищна извивка не е за твоята конструкция? Дъното ти виси, а трябва да те подчертае, каквато си ми стройничка... Пък онуй само кима – съгласява се. Че като ми зашариха ръцете, чак треперят,внимавах само да не я убода с топлийките. Форми ти казвам, братче, фантазия! Цял ден да й дърпаш тегели и хич да не спреш, докато моторът ти не сдаде багажа! По едно време хлапачката се киска – стига, казва, си ме гъделичкал. Още малко, кандърдисвам я, разтвори си крачетата, че хубаво да обера хлабавото отпред, пък тя: „Няма да стане твоята, чичка! И от мен да го знаеш, че сега са модерни такива дънки. След един час ще се върна, да си готов!” И ме стрелка с едни хем лукави, хем сериозни комбали – то и очите й били хубави, светлокафяви такива, ама кой да ти гледа тях...
Айде, да сме живи и здрави и да се пукат душманите! Тя ме направи, вярвай ми, целия на дърво, мамицата й! Такова чудо от години не ме е сполетявало. Ако бях хвърлил топа в тоя момент, нямаше да могат да затворят капака на ковчега... И тъкмо си фръцна облото задниче към вратата, едва не се сблъска с една грамада. Не жена, човече, огромно женище! Е как да й разбера годините? Да не съм й искал личната карта? Нарисувана, издокарана, напарфюмирана – може да е на 40, а може да е на 60. Сега вече с тия козметики трябва да си врачка, за да познаеш коя на колко е. Дишам аз, значи, през устата, за да се успокоя, ама гледам да не е много шумно. Какво желаете, госпожа, питам я, а гласецът ми едва-едва излиза, сякаш съм обърнал на екс десет ледени мастики. Щяла да жени сина си, искала да й ушия костюм, но първо дошла да се консултира за модела и за плата.
Като чух „костюм”, наборе, чак не повярвах на ушите си. Кой днес отива при шивач за такова нещо? Всеки гледа готовото, че е по-бързо и по-евтино – е, ако не е от пустите му маркови дрехи, разбира се. Знаеш ли откога не ми се е случвало? Откакто разкарах оная Мара, зарзаватчийката, и си седнах на задника, но оттогава много вода изтече. Идват при мене да им преправя нещо, цип да сменя, крачоли да скъся, чат-пат по някое панталонче или поличка да ушия – а, миналия месец имах и две блузи. Но костюмът е друго нещо, висша категория в нашата работа, където и майсторлъкът, и калпазанлъкът си личат. И знаеш ли кое го прави толкова особен и територия само за заклети професионалисти? Са-ко-то. Защото пола или панталон всеки ще ти скалъпи, но сакото е друга бира, не е за всяка уста. Там не просто работата е много – кроиш, подлепваш, тропосваш, пробваш, коригираш, шиеш, пак мериш, слагаш подплънки, хастар, пък да не ти обяснявам как гладенето... Добре де, знам, не те интересува, само исках да кажа, че трябва наистина да си владееш занаята от а до я, за да изработиш такава дреха като хората.
Наздраве, ама май само аз пия... Дръж се, викам си, Петре, че да не паднеш. Сако ще шиеш, пич! То хубаво, ама на кого? На хипопотам! Как се докарва свястна линия на чудовище? После си казвам: ти майстор ли си, или лукова глава? Онова засуканото всеки ще го облече, и то без да е виждал през плет ножица и игла – майката му е ей туй женищище да го направиш да прилича на човек. Обаче оная, като бръкна в чантата и ми извади един италиански „Бутик” и ми перна в лицето какво си е харесала, взех да давам заден. Така искам да изглеждам, казва, и направо ме довърши. Ами тя, манекенката, по-тънка от бута й. Не знам, мънкам аз, госпожа, то на картинка нещата са лесни, важно е да се съобразим с вашата фигура, да й подчертаем достойнствата... Каканижа, щото клиентка е все пак, не върви да я обиждам, пък и ми се шие сако, та две не виждам. И какъв е проблемът, пита дебеланата, можете да копирате кройката от списанието. Как да я светна, че най-големият размер на същата тази кройка не може да покрие и половината й? Няма такива работи, отговарям, аз съм майстор, който си уважава занаята: нищо наготово не се ползва тук, всичко се прави по мерките на клиента. Нали затова е поръчка?
Аз май ще обърна още една... Колко, та колко плат да купела. Първо сантиметърът да си каже думата, мадам, аз съм след него. Ами почвайте, отвръща. Да, ама направо се сдърпахме за фасона на полата. Да бъдела същата – скосена. Нищо не ми струва да й я ушия, но после на какво ще прилича с тая талия, дето с просто око се вижда, че е по-широка от ханша? На обърнат конус... Не може, госпожо, Вие не сте някоя точилка, имате си дадености – нека да бъде веревна, точно оттук надолу да пада свободно, да Ви се подчертаят краката... Кандиса. Най-сетне стигнахме до сакото. Съгласих се да е същият модел, но я убедих реверът да е остър, че да я източва. И взех да свалям мерките: подскачам, значи, около нея като бантамско петле, а главата ми е на нивото на цомбите й. Майко мила! Едва ми стигна сантиметърът да й хвана гръдната обиколка! После й викам: с този сутиен ли ще го носите сакото, а тя казва, че да. Ами тогава трябва да видя какво е разстоянието между мамилите, а оная клепа, сякаш й говоря на френски, и не вдява. Между зърната на гърдите Ви, госпожо!
Не съм мръсник, не откачай – точно с нея ли?! Става дума за редингот, човече: фианките отиват до средата на циците, без тази мярка не може... Ами добре, вика тя, и тъничко се подсмихва. После снех и височината на бюста и клиентката съвсем се ухили. Ще ти се свие на тебе усмивката, мисля си, като ти кажа колко плат ти трябва – не двойно, а тройно, сравнено с разхода за жена с нормални килограми. Обаче не познах – не трепна. Май не ме разбра и повторих. Чух Ви, казва тя, утре ще Ви донеса плата. Ама внимайте, уточнявам, да не е някой с ширина метър и петнайсет или метър и трийсет – под един и четирийсет няма да купувате...
Цяла нощ, братче, го сънувах това сако: първо грамадно като палатка, после изведнъж си стана колкото за мадамче с големи цици и тънка талия. И пипнато, ама пипнато! Беше вишнево и от фина студена вълна. Подлепих го с най-скъпото текстилно подлепващо, направих джобовете с две филетки (с една и баба знае)и наклон от 45 градуса; с капаче, леко изтеглено във външния ъгъл... Не му сложих от простите дунапренени подплънки, ами... Добре де, тях няма да ти ги обяснявам, но ще чуеш какъв беше хастарът – точно в същия тон и от вискоза, не някакъв изкуственяк, че шом се изпоти жената, да се вмирисва. И го прикачих с ръчен шев – както се прави в най-добрите модни къщи. Класа, наборе, класа! Наздраве!
Какво стана после ли? На следващия ден тя дойде. Не готиното младо маце бе, дебелата. Онова се върна същия ден – пристигна с един почти на моите години, само че какъв мерцедес има, да ти падне шапката... И не й беше баща. А мощната ми тръсна един плат, черен и с модерния еластан, дето трябва да гладиш до припадък и като гламав да блъскаш с камбура, че да изпечеш шевовете. Аз тъкмо щях да затварям и тя ми вика: „Каня Ви, господине, да пием по една ракия вкъщи! Хич не ми се отваря глътката, като съм сама.” Оп-паа! Втасах я! Ами сега?
Отдавна не съм се разписвал на чуждо, наборе, и си казах, че я имам друг такъв случай, я не. Пък и закога да чакам, нали утре може да ме удари под корема меката болест? Обаче взех да се почесвам по плешивата глава, защото не е лесна работа да се захванеш с такава жена – то да не ти е онова младото, дето и цък, цък, язък ще му стигне? Пък и с него има надежда да ти дойдат неподозирани сили. А тая какво да я правя? От друга страна, ще вземе да се обиди и тогава отиде и сакото! Дръж се, викам си, Петре, че ти е каменно името! Обаче ще можеш ли да кроиш на такъв широк тезгях? Дали ще ти е достатъчно здрава иглата, няма ли да се огъне баш в решителния момент?
Момче, за мене още една, ама тоя път малка... Както и да е, реших се. Тя беше с кола. Кара си по пътя, пък аз се успокоявам, че ще й тегля първо на ръка една тропоска: ако трябва, и с език ще шия, пък после, ако е рекъл Господ, може и да й ударя някой и друг тегел.
Оказа се, че живее сама – била счетоводителка, не се оплаквала от материалното си положение. Хубав й е апартаментът, уютен. Сложи ме да седна в трапезарията и веднага донесе ракията и салатата. Пихме по една, наля на мен втора, а тя отиде да метне на скарата малко месце. Явно се беше подготвила, защото пържолите й бяха накиснати в марината, а каймата за кюфтетата беше омесена. Докато станат готови, аз понапреднах с ракийката: хубава такава, пивка, плъзга се. После тя сервира вечерята и минахме на вино – страхотно, между другото, но не видях какво точно беше. И си гукаме, гукаме – основно тя, защото ми разказваше живота си. Всичко вървеше от добре по-добре и аз се отпуснах, стана ми направо мързеливо. Тя наля по коняче и каза, че ей сега ще донесе мелбата. И аз, наборе, съм заспал на масата...
Лесно е да се смееш – на чужд гръб и сто тояги са малко. А на мен ми се реве! Колко дълго ме е търпяла, не знам, но по някое време ме разтърси и вика: „Ставай, махай се! Ходи си да спиш при твоята, при мен такива не минават! И утре ще си прибера плата!” Хвана ме с два пръста за яката и ме вдигна – нали съм едно джезве кокали... Окопитих се за нула бройки и си повтарям ядосано: що не взема аз на тебе да ти разхлабя совалката, да ти скъсам ремъка? Ама късно, братче, късно – ясно ми беше, че и да се кротне, вече никаква няма да я свърша. И така – отиде сакото, та се не видя! Язък!
Тръгвам, наборе, че моята ще има да ми трака на главата като стар разцентрован сингер... Айде, със здраве!


Публикувано от alfa_c на 10.07.2012 @ 20:18:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 19:40:59 часа

добави твой текст
"Сакото" | Вход | 30 коментара (72 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сакото
от galenaGV на 24.07.2012 @ 11:19:54
(Профил | Изпрати бележка)
Няма да се наситя да ми разказваш! Невероятно удоволствие! Благодаря, Майсторе!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 24.07.2012 @ 11:32:16
(Профил | Изпрати бележка)
Ако знаеш колко бой отнесох в един друг сайт заради този разказ...

]


Re: Сакото
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 10.07.2012 @ 20:33:01
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Отвсякъде е пипнат разказът ти - и кройка, и шеф, но това не ме учудва, защото вече си доказана класа.
Поздрав!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:33:12
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че прочете, Лили!

]


Re: Сакото
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 11.07.2012 @ 18:54:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Бе, да ти кажа вече 35 години живея при един от най-добрите модисти "горно дамско" на София и затова се учудих, че всичко е много професионално изречено. Такъмите си ги имаме още у дома и какво ще ги правим сетне не ми идва на ум. Сега вече модистът е по-безпомощен от гълъбчето, но какво да се прави. Живот!

]


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 18:58:19
(Профил | Изпрати бележка)
Не ги изхвърляй такъмите, някой може да реши да продължи със занаята. Сега има много техника, но най-добрите професионалисти продължават да държат на доказанато във времето.

]


Re: Сакото
от secret_rose на 10.07.2012 @ 20:40:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Чудесен разказ... наистина пишеш омайващо...


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:33:46
(Профил | Изпрати бележка)
За мен е удоволствие, че ти хареса!

]


Re: Сакото
от doktora на 10.07.2012 @ 20:44:15
(Профил | Изпрати бележка)
...майстор шивач, бряя ;))

Аноним, ти си като мамонтово,то дърво...големи разказвачи, значиии;)

Не ви познавамм..., но евалла!

Докис))))


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:34:35
(Профил | Изпрати бележка)
Не ме познаваш, но все пак сме се запознавали.

]


Re: Сакото
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 10.07.2012 @ 20:45:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
hahaha - майсторска работа!/ на разказвача, не на шивача!;)/ Откъде го извади този сленг, Аноним, не знам, но е много колоритен - представих си го чиляка, пък и той душа носи - чак симпатичен да ти стане с неговата мечта за сако!:)
Хубав, различен разказ!:)


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:35:46
(Профил | Изпрати бележка)
Не е лесна работа да те сърбят ръцете едно сако да ушиеш, а накрая то да ти се изплъзне.

]


Re: Сакото
от argonyk на 10.07.2012 @ 20:58:14
(Профил | Изпрати бележка)
Уникален изказ и чудесен разказ :)
...а това с меката болест ... не се бях смял така от много време... :)))
Поздрави ,


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:36:34
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави и на теб и бягай надалече от меката болест!

]


Re: Сакото
от lordly (lordly@mail.bg) на 10.07.2012 @ 21:34:29
(Профил | Изпрати бележка)
А-а-а-а!!! Тук и шивачът и шевът са лични! Комплименти!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:37:10
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Сакото
от verysmallanimal на 10.07.2012 @ 22:04:52
(Профил | Изпрати бележка)
Чета разни неща, някои ми харесват, други не. Ама от много отдавна не бях оставал така - зяпнал....
Ашколсун, Майсторе!!!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:38:38
(Профил | Изпрати бележка)
Просто образът много ми легна на сърце.

]


Re: Сакото
от zinka на 10.07.2012 @ 22:16:36
(Профил | Изпрати бележка)
Тюх, бре!

Жалко за сакото!
И не можах да схвана къде беше гафът - в коняка или в мелбата, или някъде много преди това...:)))

Ех, Аноним!!!! :))
Поздравления! :)


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:39:34
(Профил | Изпрати бележка)
Гафът е там, че някои работи не са концерт по желание.

]


Re: Сакото
от rainy на 10.07.2012 @ 22:51:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Захласвам се, като те чета. Факт. Пък си и пич и ме кефиш на макс - двоен факт и двойно удоволствие. Ще прощаваш непрофесионализма коментарен ;)


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:41:28
(Профил | Изпрати бележка)
Ух, че се изчервих като ощипана мома!

]


Re: Сакото
от Boryana на 10.07.2012 @ 23:16:52
(Профил | Изпрати бележка)
Добре де... добре. Някак си разбирам това, че си адски талант. Ама как успяваш да се напъхаш в душевности, далечни като небето и земята, и то така да се напъхаш, че да ти повярвам на сто процента и едва ли не на моменти да се питам ти Ано ли си ми, или си този горък шивач, милия... Ей това не ми е ясно.
(Горните разсъждения, докато си се смея сама и се чудя като как ми оправи ужасното настроение просто ей така...) Време е за книга.
Точка.
:)


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:42:36
(Профил | Изпрати бележка)
Ако питаш мене, на книгата времето й мина.

]


Re: Сакото
от Boryana на 11.07.2012 @ 18:40:09
(Профил | Изпрати бележка)
Не те питам пък.:)
Имам си собствено мнение.:)

]


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 18:48:26
(Профил | Изпрати бележка)
Права си, не ме питаш.

]


Re: Сакото
от zaltia на 10.07.2012 @ 23:34:00
(Профил | Изпрати бележка)
Баща ми...Бог да го прости беше един от най- добрите шивачи във Велико Търново...аз не го наследих, но познавам тънкостите на занаята...и затова ти казвам, разказът ти е точен, искрен и добре построен...невероятно добре разказваш...
Поздравления за всичко което ни поднасяш...
Страхотно го правиш!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:43:40
(Профил | Изпрати бележка)
Значи на теб не трябва да ти се обяснява какво е камбур и за какво служи.

]


Re: Сакото
от kasiana на 10.07.2012 @ 23:36:20
(Профил | Изпрати бележка)
Великолепен разказ!!!!!!!

Съвършено изпипани детайли, фин хумор, колоритен език!!!!!!!!!!!

Аплодисменти!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:44:15
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Каси!

]


Re: Сакото
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.07.2012 @ 23:39:43
(Профил | Изпрати бележка)
Много хубав разказ !Браво!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:44:52
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се да те видя, Катерина!

]


Re: Сакото
от erka на 11.07.2012 @ 00:10:52
(Профил | Изпрати бележка)
...майсторска работа!!! И редингота, и детайлите, и разказа и изобщо...
Чета те, с огромно удоволствие, но се въздържам от коментари,
защото просто оставам без думи!

Почитанията ми!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:45:42
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Ерка!

]


Re: Сакото
от zebaitel на 11.07.2012 @ 07:20:25
(Профил | Изпрати бележка)
Перфектен ти е тегелът, Майсторе!!! Браво ти!
Как ги научи всичките тия тънкости, Анониме!?!? Още веднъж, браво ти!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:46:44
(Профил | Изпрати бележка)
Има си крушка опашка - 10 години хляб ядох от тоя занаят.

]


Re: Сакото
от rajsun на 11.07.2012 @ 07:56:06
(Профил | Изпрати бележка)
!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:47:17
(Профил | Изпрати бележка)
!

]


Re: Сакото
от joy_angels на 11.07.2012 @ 09:13:20
(Профил | Изпрати бележка)
Четох го снощи... Гледах за кусури в шивачлъка, в мерките и теглилките - направо ме разби с познанията си за фианки, рединготни шевове и т.н. Довърши ме с разхлабената совалка... Щото за калерче с аксилано биене, което се заклещва в совалката всеки би се сетил :)))
Профи си, Ано, и в шивачлъка, и в писането! Поздравления! :)))


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:49:19
(Профил | Изпрати бележка)
След този коментар, направен от доцент с високи технически познания, се чувствам като джемпърче, обточено със сатенен паспел.

]


Re: Сакото
от yotovava на 11.07.2012 @ 11:42:30
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, написано с майсторлък! :)))))))))))))))))))))))))


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:49:59
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!

]


Re: Сакото
от roza1 на 11.07.2012 @ 11:58:31
(Профил | Изпрати бележка)
Наборе, наборе....пишеш прекрасно!

Поздрави!:)


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:50:41
(Профил | Изпрати бележка)
Наборе, наборе, де да бяхме набори!

]


Re: Сакото
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 11.07.2012 @ 13:48:26
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Представих си как женището го хваща с два пръста за яката и го вдига. :)))
Язък за мелбата! :)
Иначе, апнал и пийнал на аванта човекът, дай Боже всекиму! :)))
Ако сега не е изшил чуждо, има време. :)))

Много готин разказ, Аноним, поздравления!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 13:53:20
(Профил | Изпрати бележка)
И аз така казвам - язък и за сакото, и за мелбата! Ама като те изхвърля от дома си разярен хипопотам, смееш ли да противоречиш?

]


Re: Сакото
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 11.07.2012 @ 16:28:08
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Работата със сакото е друга.
Както и въпросът на какви жертви е способен "творецът", за да осъществи изкуството си...
Но това е за по-учени хора от мен. Аз тук реагирам първосигнално. :)
За многото пластове, натрупани един връз друг в разказа ти, си има критици... :)

Благодарен съм на възможността да го прочета.
И се радвам, че те има.


]


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 16:37:16
(Профил | Изпрати бележка)
Аз пък се радвам на читатели като теб.

]


Re: Сакото
от Jenia (jivkova@hotmail.com) на 11.07.2012 @ 14:00:26
(Профил | Изпрати бележка)
Голямо удоволствие беше!
Дядо ми беше шивач в Балчик, спомних си как той взимаше мярка едно време...


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 14:10:09
(Профил | Изпрати бележка)
Старите майстори бяха тертиплии.

]


Re: Сакото
от PostScriptum на 11.07.2012 @ 14:44:00
(Профил | Изпрати бележка)
Като гледам вече няма място за коментари. Обаче пък има защо - много си добра, цар си на детайла и на неочакваните завои. Абе браво и пак браво! Поздравления от мен!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 15:09:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за коментара и оценката!

]


Re: Сакото
от mariq-desislava на 11.07.2012 @ 18:50:50
(Профил | Изпрати бележка)
Не човек, а желязо, меракът, казват, е жива болест.:) В този ред на мисли май няма тема, от която да не си направил блюдо за редовия читателски чревоугодник (като мен - обичам да се засищам с текстове:)


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 20:01:47
(Профил | Изпрати бележка)
Стига бе, свърших ли вече темите?

]


Re: Сакото
от nellnokia на 11.07.2012 @ 19:05:52
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторлък му е майката ! И в шиенето и в другите неща! Прочетох с удоволствие.


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 20:02:42
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти е харесало!

]


Re: Сакото
от nellnokia на 11.07.2012 @ 20:59:56
(Профил | Изпрати бележка)
Като вляза в сайта първо при теб надниквам...

]


Re: Сакото
от mamontovo_dyrvo на 11.07.2012 @ 21:13:11
(Профил | Изпрати бележка)
Анониме, не те познавам, ами се ще. То бива смях ,ама стар човек съм... Токова е готино!
И не се сърди, ама ще ти отперя един съвет - герои дето трябва да се занимават с едри/разбирай над 100 кила/, първо при мен пич ги пращай на консултации, щото е глей, уйде сакото


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 11.07.2012 @ 22:27:11
(Профил | Изпрати бележка)
Знаех си аз, че без твоите ценни инструкции няма да мине.

]


Re: Сакото
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 12.07.2012 @ 20:35:09
(Профил | Изпрати бележка)
Не се връзвай на някои некадърници, ти си Талантлива до мозъка на костите, Ано!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 12.07.2012 @ 20:50:24
(Профил | Изпрати бележка)
Не се връзвам - винаги се вслушвам в критиката, но не пропускам до помисля дали е основателна.

]


Re: Сакото
от ASTERI на 13.07.2012 @ 11:54:48
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави! Това е майсторлъкът! Уж сако, а то цял букет от образи!
Поздрави!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 13.07.2012 @ 12:34:45
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се да те видя!

]


Re: Сакото
от Milvushina на 31.01.2013 @ 19:36:47
(Профил | Изпрати бележка)
Много се кефя на автори, които не се притесняват да си напишат задниче, цици и мека болест, без да кършат ръце дали пък, белким, за по-сигурно да не сложим в кавички.

Харесва ми хумора в историята. Готин е. И на Зеб също ѝ го казвам - образните сравнения са ми слабост.


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 31.01.2013 @ 19:45:18
(Профил | Изпрати бележка)
В литературата всички думи от езика имат право на пребиваване.

]


Re: Сакото
от Milvushina на 31.01.2013 @ 19:51:37
(Профил | Изпрати бележка)
Вярно е. Думита, обаче, са като музикален инструмент. Уверената, опитна ръка на виртуоза изпълнява и най-трудните творби блестящо. А от несигурната ръка се ражда нестройна мелодия.

Поздрави!

]


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 31.01.2013 @ 20:11:12
(Профил | Изпрати бележка)
Права си, така е.

]


Re: Сакото
от agripina на 18.09.2013 @ 11:29:29
(Профил | Изпрати бележка)
Аз се посмях от сърце, ама на майстора едва ли му е смешно - да изпусне цял кастюм - тю язък! Поздрави!


Re: Сакото
от anonimapokrifoff на 18.09.2013 @ 16:43:43
(Профил | Изпрати бележка)
Горкият, нали.

]