Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 448
ХуЛитери: 3
Всичко: 451

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Icy
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаФлирт с чужденка
раздел: Разкази
автор: svdonchev

Лицата им,бледи и издължени, като маски от изоставен реквизит се открояваха под тъмнината на акациите. Неговото го различих отдалеч, познато още от детството, птиче лице вечно напрегнато да се озърта във всички посоки, нейното ми се стори отегчено,безразлично, полуприкрито от чуплива, несресъна коса.
Седяха на пейка, един до друг близо до зиданите чешми на парка и изглеждаха съвсем непознати. Приближих, той ме видя и се оживи, сякаш искрено се радваше на срещата ни в летния мрак.
-Ела да помагаш!- каза бодро и уверено- Хубаво момиче и послушно...ама нещо не ни знае езика!!
Той се изправи непохватно сякаш посрещаше неочакван гост, аз спрях до пейката и неволно загледах момичето. Стоеше кротко, с безизразно лице, със заоблени рамене и къси длани, прилежно скръстени върху едрите бутове, там където се белееше дантеления край на роклята й. Имаше голяма уста, с червило поставено без огледало, празен поглед и големи раздалечени гърди, вероятно изпотени като кичурите над слепоочията й.
- Каква е по народност?- го попитах, а той все повече се разпалваше.
- „ Йес”, „ Йес”.....” Ноу”, „ Ноу”...само това повтаря...знам ли я каква е...то тия думи всички ги знаят...ама гласчето и едно тънко,хубавичко...ще си помисли човек, че цял живот само ягоди е яла??...Хе,хе...хе..!
- Откъде се появи?- го попитах без да събера смелост да приседна до тайнствената непозната чужденка, изникнала съвсем необяснимо в лятната хладина, примамлива с пищните форми, някак безразлично отпуснати върху пейката.
- От нищото изскочи..!- каза той с изкривена от учудване уста- Ей,така...от тъмницата...и аз какво да направя..пейката й соча...а тя, кима „ Йес, йес” и сяда..като послучна ученичка...седнах и аз..ама като не знам как да я подхвана??
- Какво мислиш да я правиш?- го подпитвам с глухо любопитство, но погледът ми съвсем непринудено се спира върху момичето.
Той се снишава в някаква срамежливост. Сега си спомням как неусетно израстнахме в един тих и спокоен квартал, почти в една улица, където се помнеха само кратките лета, между едни и същи неизменни, детски лица, а ние двамата с него, сред най- послушните.
- А?...Че какво мога да я правя?...И на мен ми се иска, да опитам..нещо чуждичко....вносно,де....хе,хе,хе!!!- казва със самоуверена усмивка, а аз ги гледам отстрани, него и мълчаливата чужденка, той ми изглежда все така смален и незабележим като в ранното детство, а тя неразгадаема, похотлива, горда, сякаш очаква да я нарисуват в тъмницата.
Сядам до нея, в края на пейката, а тя ме поглежда с отчайващо безразличие. Аз я оглеждам безсрамно, все пак е една изскочила от нищото чужденка, която не разбира нито дума от нашия език и явно е с подозрителен морал, щом се е съгласила да сподели една пейка, посред най- гъстия мрак, с едни непознати чужоземци, които я следят със светналия поглед на хищници и никой не може да знае какви са мислите им.
- Нищо особенно не е!- му казвам, а не мога да отделя поглед от деколтето й.
- Да!- тихо се съгласява той- Трътлеста е...има дебели прасци...и има тлъста гушка...ама гърдите й са големи...и са хубави...виж ги..без сутиен са!!
Тя се извръща към него, поглежда го с досада и големите й обици проблясват на светлината от уличните лампи.
- Чудя се как да й кажем...че искам да се забавляваме??- шепне той,а гласът му глъхне сякаш в трепетно очакване.
- Най- лесно ще бъде да я докоснеш...да речем по рамото..!- казвам аз в някакъв унес, без съвсем да съм сигурен дали това е правилния начин.
Той се пресяга с плаха, бяла, несигурна ръка и докосва рамото й. Тя сякаш се усмихва поощряващо, с устни, които се страхуват да се разтегнат в окуражаваща усмивка. Всъщност, така ли е, или ми се сторило? Колко е приятно да си седнал под прохладната тъмнина на смълчания парк, да разглеждаш необезкояван едно послушно, момичешко тяло и съвсем реално да мечтаеш за предстяща близост с него?
- Нищо не казва...!- прошепва той, сякаш току- що е докоснал реликва- Нито „ Йес”...нито „ Ноу”...което ще рече...няма проблеми?
Поглеждам към нея. Струва ми се,че иска нещо да каже и като че ли сенки подобни на облаци преминават през лицето й? Странна е тази чужденка. Всички ли са като нея, разхождат се без страх из тъмните улици, заседяват се по пейките с разни непознати и мълчат, колкото и да не знаят езика?
- Докоснах я!- казва той, сякаш мен ме е нямало досега- И...ето го...нищо...!
Тя поглежда с неприязън към мен, сигурно не ме иска, приема ме като натрапник в техните отношения? Може би е правилно да стана от пейката и да си отида в тъмното, но не се решавам, надявам се и аз.
- Как ли правят секс...?- се зачудва той и я гледа право в очите..- Дали го правят като нашите жени или са по- други??. Тая ми изглежда доста студеничка....няма да е някаква палава??Ама така като ти падне от нищото, какво да й подбираш??Нали??
Отново я поглеждам, наистина излъчва студенина, макар да ми се струва, че дълбоко в помътнелите й зеници бляскат искрици.
- Виж как ни гледа?- подхващам аз, а той веднага устремява поглед право в очите ми- Като да сме и направили нещо лошо...Дръпнат, лош поглед...един вид идвам аз тук на тая пейка...ама съм много повече от вас...!!!
Говоря, а тя е пред мен, изпива с очи думите ми направо от устата, като глухоняма, после оглежда тъмния парк с досада, ненамясто приглажда кичур коса, прилича на нервна жена, която е изпуснала влака, но не смее да се отдалечи от гарата в отчаяна разходка.
- Да! – съгласява се той- Да й се чуди човек защо така лошо гледа...и на какво отгоре?...Виж я??? Едра, като добиче...студена, студена, като...като.....груба, като шкурка, направо като шкурка стърже...а иначе важна?? Чужденка съм, ви казвам....затова.....съм такава..Ама, нашите, колкото и да ги плюеш..са по-хубави, по- хубави са ти казвам!!!
Подухва вечерника, нощна прохлада се вие около най- ниските клони, там където сивее дневния прахоляк. Момичето ни гледа спокойно и с някаква тъга. Какво ли е започнала да мисли за нас? Дали намеренията за близост могат да се прочетат в очите? Предвидими ли са мъжките мисли?
- Докоснах я...ти ме видя,нали...докоснах я!- ми припомни той- И? Какво...нищо!!
- Нищо!- потвърждавам аз- Нищо!
- Може да иска пари??- предполага с хитрите, присвити очички той.
- Те не са като нашите!- правя извод аз- Те не го правят за пари...задоволени са!
И все я гледам, сякаш се надявам да прочета правилната посока в безизразните й очи. А тя? Тя е непредвидима, неразбираема, като човек,който са спуснали на морското дъно или предмет, който са издигнали с надуваем балон.
- Покажи й пари!- предлагам аз- Най- сигурно е така....с пари е най- сигурно!
Той ме поглежда само за миг, съгласява се, повдига се на една страна и бърка в задния джоб. Вади едра банкнота и я показва с доволно лице. Тя я поглежда предпазливо, чертите й омекват, отпуска се с приведено лице и аз необяснимо защо си представям тези черти налегнати от неочаквана тъга.
- Аа? Пари? Не се вижда тя на какво прилича? И пари трябва да даваме...за тоя дроб, дето внимание не ни обръща....пари ще даваме???- продължава да реди той и прибира парите- Вместо да се погледне на какво прилича и да се зарадва на вниманието...?
Изправя се гневен, да следи за всякакви движения около себе си.
Тя заприличва все повече на балон, спукан от непредвидимите течения. Усмихва се, в мига преди да е заплакала най- неочаквано, с почти обезобразена от напрягане устна и се чува как ни крещи:
- Мръсници...нежност нямало в мен???...Студена съм била?? Аз?? Аз, студена???- казва на чист български, докато плаче неудържимо- Дебела?? Дебела съм била? Шкурка съм била?Ах, мръсници...Че като съм дебела, нямам ли нужда от нежност..от внимание..от..от..добра дума??
- За пари било??...A, А, нежността, отношението към жената?? Къде остава то бе, простаци? Пари съм искала? Защо пък да не искам? Че кой няма нужда от пари??Коя жена няма нужда от пари??? Кой мъж било или жена не се нуждае?? Дебела, била...че дебелите да не живеят и да не искат пари,а?? Искате ли така??- продължава с по- уверен глас, но сълзите я задушават, задъхва се.
- Мръсници...мръсници!- се чува все по- отчетливо гласът й, загрубял от гняв.
Ах, какъв неподозиран чист, български глас? Няма и следа от тънкото гласче, с което е отговаряла в началото.
Изправя се и сега се вижда колко е висока и доста несъразмерна. Гледа с дълбока омраза към него, а той е извърнал смутено глава. Сигурно е погледнала и мен, но аз предвидливо крия погледа си от нейния. Тръгва с тежко дишане, а ние чуваме токчетата й, в началото отчетливи при тръгването, после шума отслабва, но гласът продължава да отеква в мрака:
- Мръсници..живи мръсници са това!!! На нищо да няма право жената..Нищо да не иска и нищо да не чака!!


Публикувано от alfa_c на 05.07.2012 @ 13:12:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   svdonchev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 11:28:29 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Флирт с чужденка" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Флирт с чужденка
от anonimapokrifoff на 05.07.2012 @ 14:46:10
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми разказът.


Re: Флирт с чужденка
от Markoni55 на 05.07.2012 @ 18:34:14
(Профил | Изпрати бележка)
Яко! Поздрави!

]


Re: Флирт с чужденка
от svdonchev на 05.07.2012 @ 20:09:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара!!

]


Re: Флирт с чужденка
от agripina на 13.12.2012 @ 09:05:47
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав разказ! Поздрави!