Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 576
ХуЛитери: 2
Всичко: 578

Онлайн сега:
:: pc_indi
:: snejenbor

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМисия Нефертити ( четиринадесета част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

" Всичко на този свят се бои от времето ,
а времето се бои от пирамидите ."


Две лъвски колесници стояха неподвижни пред величествените пирамиди , като изящна скулптура на древен автор .
Нефертити и Солеба бяха като две Богини , облечени в своите червени жречески тоги , гордо изправени и затаили дъх , по-неподвижни и от тежкия въздух наоколо .
Под виолетовата осанка на залязващото слънце , безмълвно наблюдаваха тези каменни колоси , пазени от зоркия и строг поглед на Сфинкса .
- Ето , виждаш ли Солеба , тук е вратата към други светове - наруши мълчанието царицата .
- Непознати и непонятни за земните хора измерения и пространства . Имам неприятно усещане , може да се случи нещо с мен , затова искам да ти разкрия тази тайна . Много обичам Ехнатон , той е толкова добър , любящ и всеотдаен . Щастлива съм с прекрасните ни дъщери и малкия Тутанкатон . Много радост и обич ми дават и моите ученици Орфей и Моисей . Искам да ви предам моите знания и ще ви защитя , ако се наложи с цената на живота си .
Пространствата , скъпа моя , са набор от различни по плътност енергии . Като започват от степен на свръхплътни - с ниски вибрации и стигат до степен на тънки полета - с най - високи вибрации . Тези пирамиди събират и съхраняват енергия от космоса . Така заредени могат да променят пространството . Един вид хиперпространствени двигатели . Хиперпространството е квантов вакуум , времето прекарано там е нула . Или по друг начин казано - място за телепортация в други светове . Не съм сигурна доколко разбираш какво ти говоря .
Но искам да ти покажа , ако се наложи , да знаеш какво трябва да направиш , да се свържеш с моите Учители и най - вече да спасиш семейството ми .
Ти вече знаеш упражнението за пътуване със съзнанието . Важното е три дни да спазваш строг пост и мълчание . След което лягаш в тъмно помещение и затваряш очи . Концентрираш силата си в твоето съзнание и си представяш мястото , което искаш да посетиш . Тук обаче е по - различно , не се притеснявай енергията в пирамидата съхранява тялото в цветущ вид , не го разрушава при телепортация . Надявам се , че започваш да разбираш всичко това .
Царицата даде знак на Солеба и двете колесници се приближиха до Голямата пирамида . Жриците оставиха грациозните лъвове на пост и влязоха в тунелите .
- Трябва да стигнеш до централната шахта - продължи своя урок Нефертити , без да спира .
- Тези коридори носят лъчи , които се пречупват през време-пространството и оформят една междупространствена гънка . Там е портала към други измерения и пространства . Трябва да знаеш , че не всички същества във Вселената дишат като вас земните хора . Формата не винаги е форма , а състояние . Някои могат да я изменят и да я губят .
- Ти от тях ли си Велика Жрице ? - наруши своето мълчание Солеба . - И носиш онази огромна енергия в себе си ?!
- Да скъпа моя . Вече започваш да разбираш и това ме радва . Усещам заплаха , ако се наложи ще помогнеш на Ехнатон и децата !
- А сега да довършим урока - Нефертити се усмихна и двете продължиха до централната зала с каменния саркофаг .
В царския дворец Главнокомандващият Ай пристигна на посещение при Солеба . Но тъй като тя отсъстваше , той използва момента да се сближи с малкия Тутанкатон .
Децата на Фараона си играеха , радваха се на забавата си , а самият той се опияняваше от детския смях .
Меритатон и Мекетатон от време на време се гонеха , обикаляйки около баща си и новодошлия Ай .
- Какво те води при нас Велики Ай ?- попита Ехнатон .
- Дойдох да се осведомя за Вашето здраве и това на царицата , Светлина на дните Ви - поклони се Ай .
- Както виждам тук има мир и хармония - усмихна се почти дружелюбно .
- Велики Ехнатон , дано не съм нетактичен , но знаете , че това свободно поведение не се одобрява от жреческата аристокрация и не подобава на Фараона да се държи така ?!
- Коя , Тиванската ли ?! - усмихна се Ехнатон .
- Скъпи Ай , моите деди са били възвеличавани като Богове и приживе, и след смъртта си , но не са имали истински живот . Това е служба на нечии нрави , но не и на моите . Аз съм човек като поданиците си и искам наследниците ми да ме видят такъв какъвто съм . Обичам безкрайно жена си и децата си , те са моето щастие и смисъла на живота ми . Ето на това искам да науча следващите поколения - любовта към скъпите ни хора стои над нечии разбирания и прищевки . Искам да дават и да получават любов , да са милостиви и състрадателни . Защото само добрия човек е близо до Бог , не онзи възвеличавания .
- Виждаш моите праотци са нарисувани красиви , смели , силни - като техните Богове . Но такива ли са били и Душите им ?...
В този момент в залата влязоха Нефертити и Солеба . Ехнатон поздрави и целуна двете жени . Главнокомадващият Ай се поклони да засвидетелства своето уважение към жриците , а децата заподскачаха около тях .

____
По материали от книгата "Задочни репортажи от съзвездието Северен кръст" на Цветана Качерилска /florans/


Публикувано от alfa_c на 07.05.2012 @ 19:41:18 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 9


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 21823
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Мисия Нефертити ( четиринадесета част)" | Вход | 10 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от Caniko на 10.05.2012 @ 15:42:28
(Профил | Изпрати бележка) http://caniko-cania.blogspot.com/
Отново поздравления за неуморния ти труд.
В пирамидите са времето, астрономията, математиката ...
Ти им даваш и моралните ценности, които вероятно са в неоткритото Слънце.
Благодаря ти за интересните повествования.
:-)))


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.05.2012 @ 16:00:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за хубавите думи!:)

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от galiakara на 08.05.2012 @ 07:31:45
(Профил | Изпрати бележка)
Във всеки откъс ни даваш освен информация, житейски уроци по мъдрост! "Ето на това искам да науча следващите поколения- любовта към скъпите ни хора стои над нечии разбирания и прищевки.Искам да дават и получават любов, да са милостиви и състрадателни. Защото само ДОБРИЯТ ЧОВЕК Е БЛИЗО ДО БОГ, а не онзи, възвеличаваният"- това е философията на добрия човек! Браво Кет! Споделям напълно! Поздравявам те сърдечно!


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.05.2012 @ 13:52:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Гале за топлите думи! Радост е за мен :)
Сърдечни поздрави :)))

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от Omaia на 07.05.2012 @ 22:32:25
(Профил | Изпрати бележка)
Не ти липсва въображение, Кати.
Интересно ми беше да те прочета и с текста ти да се завърна в Египет.


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.05.2012 @ 07:19:39
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря сърдечно!:)Радост е за мен:)

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от mariniki на 07.05.2012 @ 22:24:47
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
поздравявам те, Катерина...за да напишеш
това, се изискват много познания и
къртовски труд...сърдечен
поздрав за теб..


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.05.2012 @ 07:20:44
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечни Благодарности мила Маги!Поздрав и от мен ()

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от apostola на 07.05.2012 @ 19:59:49
(Профил | Изпрати бележка)
Харесах го и аз.Присъединявам се към първия коментар.


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.05.2012 @ 07:21:08
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря !Радвам се:)

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от florans (florans_x@mail.bg) на 07.05.2012 @ 19:54:38
(Профил | Изпрати бележка)
Царица, жрица и учителка - Нефертити!
Миналото е загърнато в много тайнства и знанията никога не са били еднопластови. Но идва времето да разгадаем тези тайнства...
Както винаги, увлекателно, мистично и предизвикателно четиво си сътворила, Кате!


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.05.2012 @ 07:22:01
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечни Благодарности Фло!:)

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от kasiana на 07.05.2012 @ 20:51:43
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно и вълнуващо интерпретираш древната история!!!!!

Браво!!!!!

Сърдечни поздрави, Кати:)))))))


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 08.05.2012 @ 07:23:09
(Профил | Изпрати бележка)
Минало,настояще и бъдеще протичали едновременно :) ,знам ли :)
Благодаря Каси!

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 12.05.2012 @ 16:58:13
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Поздравления, Кате!
Б.


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 12.05.2012 @ 22:45:27
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!:)

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 13.05.2012 @ 19:04:02
(Профил | Изпрати бележка)
Поздрави за добрата работа, Кати!:)


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 13.05.2012 @ 19:19:14
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Влади!Казано от теб значи много!Благодаря!

]


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от Narwal на 25.05.2012 @ 18:25:17
(Профил | Изпрати бележка)
Много увлекателно водиш повествованието, Кати! Радваш ме:)) Поздравления!


Re: Мисия Нефертити ( четиринадесета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 25.05.2012 @ 20:17:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Капитане!Радостта е за мен:)))

]