Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 508
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 508

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÎáè÷
ðàçäåë: Äðóãè ...
àâòîð: galiakara

/íîâåëà- ôèíàë/
Ùîì ìîìè÷åòàòà ñè òðúãíàõà, Èâàíîâà îòèäå äî êîëåãèòå îò ñïåöèàëèçèðàíèÿ îòäåë è èì ïðåäàäå êàñåòàòà ñúñ çàïèñà íà ðàçãîâîðèòå. Íåéíèòå ïúëíîìîùèÿ ñå ïðîñòèðàõà äî òóê. Ìîæåøå äà ïîìàãà, íî âå÷å â ñÿíêà.
 êúñíèÿ ñëåäîáåä, òúêìî ñå êàíåøå äà ñè òðúãâà, êîãàòî íà÷àëíèêúò íà îòäåëà ÿ ïîâèêà â êàáèíåòà ñè, ñïåøíî. Ïðåä âðàòàòà íà êàáèíåòà ñòîÿõà äâàìà óíèôîðìåíè ïîëèöàè. Äàäîõà é çíàê äà âëåçå.
Ïîãëåäúò é ïîïàäíà íà åäíî êðåõêî äåâîé÷å, êîåòî ñåäåøå â áëèçîñò äî áþðîòî ñúñ ñâèòè â ñêóòà ðúöå è ïðèâåäåíà ãëàâèöà.
- Äîáúð äåí! - ïîçäðàâè Èâàíîâà. Íà÷àëíèêúò ïðåäñòàâè `ãîñòåíêàòà`.
- Çàïîçíàéòå ñå! Òîâà å Òàíÿ Êåõàéîâà- ìîìè÷åòî, êîåòî òúðñèì! Áàáà é íè ïîìîãíà ñ èíôîðìàöèÿ, çà äà ÿ îòêðèåì.
- Çäðàâåé Òàíÿ! Ïðèÿòíî ìè å äà ñå çàïîçíàåì!- ïîçäðàâè ñúðäå÷íî Èâàíîâà è ïðîòåãíà ðúêà êúì íåÿ. Ðúêàòà íà äåâîé÷åòî áåøå ëåäåíà. - Ñåäíè, ñåäíè, ìîåòî ìîìè÷å! Íå ñå ïðèòåñíÿâàé!Íèå òóê íå ÿäåì õîðà!- îïèòà ñå äà ñå ïîøåãóâà, çà äà ðàçâåäðè íàïðåæåíèåòî. Õàéäå, åëà äà ñå ðàçõîäèì ìàëêî, äà ïèåì ïî íåùî îñâåæàâàùî è äà ñè ïîãîâîðèì, êàòî æåíè.
Íà÷àëíèêúò ÿ áåøå ïðåäóïðåäèë ïî òåëåôîíà, ÷å èñêà òÿ äà ïðîâåäå ïúðâèÿ ðàçãîâîð ñ ìîìè÷åòî. Èìàøå é ïúëíî äîâåðèå. Ïåòíàäåñåò ãîäèíè âå÷å ðàáîòåøå êàòî ïñèõîëîã â
ïîëèöèÿòà. Ïðåç ðúöåòå é êàêâî ëè íå áåøå ìèíàëî. À è âñå ïàê å æåíà è ìàéêà, ïî-äîáðå çíàåøå êàê äà ïîäõîäè.
Ñåäíàõà â åäíî òèõî çàâåäåíèå, êîåòî áåøå òî÷íî ñðåùó Óïðàâëåíèåòî. Îùå íå áåøå ÷óâàëà ãëàñà é.
- Òàíÿ, ìîæåø äà ìè ñå äîâåðèø. Â ñëóæáàòà ñå èíòåðåñóâàò îò ôàêòèòå, íî íèå, êàòî æåíè ìîæåì äà ñè ñïîäåëèì è ïîäðîáíîñòèòå îêîëî òÿõ, íàëè òàêà?
Ñòàðàåøå ñå äà é ãîâîðè òèõî è ñïîêîéíî. Äîñòàòú÷íî ñòðåñ áåøå ñúáðàëî òîâà ìëàäî ñúùåñòâî, èçðàñòíàëî â ñàìîòà...
- Ïèòàéòå êàêâîòî âè èíòåðåñóâà- êàçà ïëàõî Òàíÿ
- Íàé- íàïðåä èñêàì äà ìè êàæåø çíàåø ëè êîé å áàùàòà?
- Ðàçáèðà ñå, ÷å çíàì, íî òîé íå æåëàå äåòåòî... Êàçâà ñå ßâîð. Ìåñòåí å, íî ñëåäâà â Ïëîâäèâ.
- À òè îòêúäå ñè ñèãóðíà, ÷å å òîé? Íÿìàëà ëè ñè è äðóãè êîíòàêòè?
- Êàêâî ãîâîðèòå? Çà ïúðâè ïúò áÿõ ñ ìúæ. Ñðåùíàõìå ñå òðè-÷åòèðè ïúòè, à ñëåä òîâà çàáðåìåíÿõ. Äàæå íå áÿõ ñèãóðíà, íî ñå ïðèíóäèõ äà îòèäà íà ãèíåêîëîã è ïîòâúðäèõà. Áÿõ â êðàÿ íà òðåòèÿ ìåñåö. Èñêàõ äà ãî ìàõíà. Óïëàøèõ ñå, íî ëåêàðêàòà ìè êàçà, ÷å ìîæå äà ñå ëèøà îò äåöà çàâèíàãè, àêî íà òàçè âúçðàñò íàïðàâÿ àáîðò. Ìíîãî ìèñëèõ. Ïîñëå ìó ñå îáàäèõ. Òîé ìè ñå èçñìÿ:`Òè äà íå ñè ñå ïîáúðêàëà, áå ìîìè÷å!- ìè êàçà- Çà ìåí å ìíîãî ðàíî! Íå èñêàì íèêàêâî îáâúðçâàíå! Ñåãà çàïî÷âàì æèâîòà ñè! Îòèâàé äà ãî ìàõàø!` Òîãàâà ìíîãî ïëàêàõ. Òúêìî çàâúðøâàõ òåõíèêóìà è âìåñòî äà ñå ðàäâàì... - î÷èòå é ñå íàïúëíèõà. Âçåõ ðåøåíèå äà ãî ìàõíà. Îòèäîõ îòíîâî ïðè äîêòîðêàòà, íî òÿ áåøå êàòåãîðè÷íà, ÷å íÿìà äà ïîåìå òàêàâà îòãîâîðíîñò áåç ïîäïèñà ïîíå íà åäèí îò ðîäèòåëèòå ìè. Ìàìà ÿ íÿìàøå, ñ áàùà ìè íå ñìå ñå âèæäàëè îò äåñåò ãîäèíè. Êàê äà ìó ñå îáàäÿ è òî òî÷íî ïî òàêúâ ïîâîä... Òàêà ñå ïðèíóäèõ äà îñòàâÿ áåáåòî. Ðåøèõ, ÷å ïîñëå ùå ãî äàì çà îñèíîâÿâàíå. Êîãàòî îòèäîõ â äîìà íà Àíåëèÿ, ïîãëåäúò ìè ñëó÷àéíî ïîïàäíà íà ëè÷íàòà é êàðòà. Äîñåòèõ ñå, ÷å ìîæå äà ìè ïîìîãíå â áúäåùå è ÿ âçåõ. Ìíîãî ñúæàëÿâàì, ÷å é ñòîðèõ òîâà. Òÿ å äîáðî ìîìè÷å è íå çàñëóæàâàøå äà ÿ çàáúðêâàì â òàçè èñòîðèÿ. Íî íàèñòèíà íå çíàåõ êàêâî äðóãî äà íàïðàâÿ. Áÿõ ñàìà... ìíîãî ñàìà...äî ñìúðò ðàçî÷àðîâàíà è èçïëàøåíà...
- Òè ïîçíàâàøå ëè ëè÷íî ã-æà Âàíåâà?
- Íå!  Äîìà áÿõ äâå ãîäèíè ïðåäè òÿ äà ïîñòúïè òàì íà ðàáîòà. Íî èìàì ïðèÿòåëêè, êîèòî îùå ñà òàì è îò òÿõ áÿõ ÷óëà ìíîãî õóáàâè íåùà çà íåÿ. À è ßâîð ìè áåøå êàçàë, ÷å òÿ ìó å âóéíà. Çàòîâà ðåøèõ äà é ãî îñòàâÿ. Ðàçáðàõ êúäå æèâåå, êîãà õîäè íà ðàáîòà, êîãà ñå âðúùà. Âñè÷êî áÿõ ðàçó÷èëà.
- Íî çàùî, ìèëè÷êà íå îòèäå äà ïîãîâîðèø ñ íåÿ, äà ïîòúðñèø ïîìîùòà é?
- Ñðàì ìå áåøå...Íå çíàåõ êàê äà é îáÿñíÿ, ÷å äåòåòî å îò ïëåìåííèêà é. À è àç ñàìàòà ñúì ñè âèíîâíà...Òðÿáâàøå äà ñå ïàçÿ...
- Íå ñå ñàìîîáâèíÿâàé! Ñòàâàò òàêèâà íåùà... À êàê âçå Àêòà çà ðàæäàíå ñ ÷óæäàòà ëè÷íà êàðòà? Íå òå ëè ðàçïîçíàõà?
- Íèêîé íå ìè îáúðíà âíèìàíèå. Áÿõ ñ áåáåòî íà ðúöå. Ïîäàäîõ ÿ íà ãèøåòî è ñëóæèòåëêàòà ìè ãî äàäå. Áåøå ãîòîâ.
- Ìàéêà òè çíàå ëè?
- Íå, íå! Íèòî áàáà! Àêî çíàÿò, öÿë æèâîò ùå ìå êúëíàò!
- Äîáðå, à òîãàâà êúäå áåøå ïðåç ïîñëåäíèòå ìåñåöè? Àíåëèÿ òå å òúðñèëà â àïàðòàìåíòà.
Ìîìè÷åòî ñå ðàçïëàêà. Õúëöàøå íåóäúðæèìî. Èâàíîâà ïðåìåñòè ñòîëà ñè äî íåéíèÿ, ïðåãúðíà ÿ, ïîãàëè ÿ ìàé÷èíñêè ïî ãëàâàòà.
- Íå ïëà÷è, äåòåòî ìè! Óñïîêîé ñå! Âñè÷êî ùå ñå îïðàâè! Õàéäå, ïèéíè ñè ìàëêî ÷àé÷å. Âçåìè è òîâà âàëåðèàí÷å!- òÿ âèíàãè íîñåøå ñúñ ñåáå ñè âàëåðèàí. Ñëåä êàòî ìîìè÷åòî ñå ïîóñïîêîè, ïðîäúëæè ðàçêàçà ñè:
- Èìàìå åäíî âèëíî ìÿñòî èçâúí ãðàäà, ñ ìàëêà áàðà÷êà. Âúòðå èìà ÷åøìà, ãàçîâ êîòëîí è ëåãëî. Êîãàòî ìàìà ñè áåøå òóê, õîäåõìå ÷åñòî. Íî ïîñëå, çàïóñòÿ. Òàì áÿõ. Ñëèçàõ ïî âåäíúæ íà ñåäìèöàòà, âå÷åð ïî òúìíîòî äà íàïàçàðóâàì íåùî çà õàïâàíå.
- Íå òå ëè áåøå ñòðàõ, ìîìè÷åòî ìè?
- Ìíîãî. Çàêëþ÷âàõ ñå è ñëàãàõ åäíî îäåàëî íà ïðîçîðåöà äà íå ëè÷è, ÷å èìà ñâåòëèíà. Íå ïàëåõ ëàìïà âå÷åð, ñàìî ñâåù. Äîáðå, ÷å íèêîé íå æèâåå íàîêîëî, çà äà íå ìè çàäàâàò âúïðîñè...ùî ñòðàõ ñúáðàõ... àç ñè çíàì....- òÿ ïàê ñå ðàçõëèïà.
- Íå áèâàëî òàêà äà òîðìîçèø ñåáå ñè è áåá÷åòî, ìèëè÷êà, íî ñòàíàëîòî- ñòàíàëî. Âèíàãè ìîæåø äà íàìåðèø êîé äà òè ïîìîãíå. Èìà äîáðè õîðà ïî òîçè ñâÿò. Íÿìàøå äà òå îñòàâÿò ñàìà. Íî òè ÿâíî ñè ìíîãî çàòâîðåíî äåòå è òè å òðóäíî äà ñïîäåëÿø... Ñåãà êàêâî ìèñëèø äà ïðàâèø ñ áåá÷î. Äúðæèø ëè íà òîâà, êîåòî ñè ïèñàëà â ïèñìîòî äî Âåíåòà? Ìîæå áè èñêàø äà îïèòàìå îùå âåäíúæ ñ áàùàòà?
- Î, íå, íå! Ìîëÿ âè! Íà ñèëà õóáîñò íå ñòàâà! À è òîé ñè å ïðàâ ÷îâåêúò- íå ìå îáè÷à, ñàìî ñå ïîçàáàâëÿâà ñ ìåí, àç ñúì ñè âèíîâíà...
- Íå å òî÷íî òàêà. Òîé å è ïî-ãîëÿì. Ñúùî å èìàë îòãîâîðíîñò äà òå ïàçè. Âèäÿë å, ÷å ñè íåîïèòíà è å òðÿáâàëî äà âçåìå ñâîèòå ìåðêè. Íå ãî îïðàâäàâàé! Âàæíîòî å, ÷å ñè ñèãóðíà çà áàùèíñòâîòî, íàëè?
- Ðàçáèðà ñå. Íÿìàëà ñúì äðóãà âðúçêà- íèòî ïðåäè, íèòî ñëåä íåãî.
- Êàçâàì òè ãî, çàùîòî íàé-âåðîÿòíî å äà ïîèñêà òåñò ÄÍÊ, ùîì ñå ñúìíÿâà â äóìèòå òè.
- Íèêàêúâ ïðîáëåì. Ñòî ïðîöåíòà å ñèãóðíî!
- Äîáðå, ìîìè÷åòî ìè! Âÿðâàì òè! Ùå òå ïîïèòàì îùå íåùî, íî õóáàâî ùå ïîìèñëèø ïðåäè äà ìè îòãîâîðèø. Òè íå èñêàø ëè äà çàäúðæèø ñèí÷åòî ñè?
- Èñêàì. Ìíîãî äàæå, íî êàê ùå ãî îòãëåæäàì. Ìàìà íÿìà äà ìå ïðèåìå òàì ñ áåáåòî. È áåç òîâà íå å äîáðå. Îò ìåñåöè ñå âëà÷è ïî áîëíèöè. À è êàê äà é êàæà ñåãà, ïðè ñâúðøåí ôàêò, ÷å èìàì äåòå... À òóê- êîé ùå ìå âçåìå íà ðàáîòà ñ áåáå?
- Îñòàâè íà ìåí òîâà. Àç ùå é ñå îáàäÿ, ùå é îáÿñíÿ. Èìàé ìè äîâåðèå. À êîëêîòî äî òåá. Ñúùî ùå òè ïîìîãíà. Íàäÿâàì ñå, ÷å è Âåíåòà íÿìà äà èìà íèùî ïðîòèâ äà ñå âêëþ÷è â íàøàòà ãðóïà!- çàñìÿ ñå Èâàíîâà - Êàêâî ùå êàæåø? Ñúãëàñíà ëè ñè? Âñÿêî äåòå òðÿáâà äà ðàñòå ñ ðîäèòåëèòå ñè, ïîíå ñ åäèí îò òÿõ, àêî íå å ïèñàíî ñ äâàìàòà. Ñåãà ùå òå íàçíà÷èì íÿêúäå, çà äà ìîæåø äà ñè âçåìåø îòïóñê ïî ìàé÷èíñòâî è äà ñè èçãëåäàø ñèí÷åòî, à ïîñëå, êàòî ñâúðøè, ùå ãî äàäåø íà ÿñëè è ùå ðàáîòèø. Ïî òâîÿòà ñïåöèàëíîñò âèíàãè ñå íàìèðà ðàáîòà. Íàëè òàêà? Õàéäå, ãîðå ãëàâàòà, õóáàâî ìîìè÷å! Âèíàãè, çà âñè÷êî èìà èçõîä!
Òàíÿ íå ìîæåøå äà ïîâÿðâà, ÷å íåùàòà âçåõà òàêúâ îáðàò. `Ãîñïîäè! Íàé-ïîñëå ñå ñìèëè íàä ìåí!`- ìèñëåøå ñè òÿ. Òîïëè ñúëçè îáëèâàõà áëåäîòî é, ïî÷òè äåòèíñêî ëèöå...Íî òîçè ïúò áÿõà îò ðàäîñò... îò ìàé÷èíà ðàäîñò, ÷å îòíîâî ùå ïðåãúðíå îíîâà ïúðõàùî òåëöå, êîåòî íîñè äåâåò ìåñåöà ïîä ñúðöåòî ñè, çà êîåòî íàïðàâè ìíîãî ãðåøêè...íî áåøå äîâîëíà, ÷å ìó äàäå æèâîò....Íàäåæäàòà îòíîâî ïî÷óêà íà âðàòà é. Òðÿáâàøå äà ñå õâàíå çäðàâî çà íåÿ è äà ÿ çàäúðæè...Òðÿáâàøå! Âå÷å íÿìàøå äà áúäå ñàìà...
- Áëàãîäàðÿ âè... îò öÿëîòî ñè ñúðöå!- êàçà òèõî Òàíÿ è íà ñâîé ðåä ïðåãúðíà æåíàòà, êîÿòî ïî÷óâñòâà êàòî ñâîÿ ìàéêà...ïî÷óâñòâà òîïëîòàòà íà ÷îâåøêàòà é îáè÷...

Åïèëîã
È çà äà íå îñòàâÿì ÷èòàòåëèòå äà ãàäàÿò ïî-íàòàòúøíàòà ñúäáà íà íàøèòå ãåðîè, ùå âè ÿ ðàçêàæà íàêðàòêî.
Òàíÿ ñå èçâèíè íà Àíåëèÿ ñè çà íåïðèÿòíîñòèòå, êîèòî é ñúçäàäå è ñè îñòàíàõà ïðèÿòåëêè. Èâàíîâà ñòàíà êðúñòíèöà íà ìàëêèÿ Ñòåô÷î. ßâîð, ïîä âúçäåéñòâèåòî íà öÿëîòî ñè ñåìåéñòâî, ïðèçíà ñèíà ñè, ñëåä êàòî è ÄÍÊ äîêàçà áàùèíñòâîòî ìó.
Ñëåä äâå-òðè ãîäèíè ñå îæåíè çà åäíà ðóñêèíÿ, íî áúðçî ñå ðàçâåäå. Íÿìàõà äåöà.
Áðàò ìó ñå îæåíè çà Àíåëèÿ è ñè íàðîäèõà òðè÷êè- äâå áëèçíà÷êè è åäíî ìîì÷åíöå.
Òàíÿ íèêîãà íå ïîèñêà èçäðúæêà çà ñèíà ñè,íî ñåìåéñòâîòî ìó íå ÿ îñòàâè áåç ïîìîù. Áàáàòà è äÿäîòî áÿõà ïîùóðåëè ïî ìàëêèÿ Ñòåôàí, êîéòî áåøå ìíîãî ïàëàâî, íî è ìíîãî çàáàâíî äåòå è äîñóù ïðèëè÷àøå íà ßâîð êàòî ìàëúê. Áàùàòà ãî âèæäàøå îòâðåìå-íàâðåìå, êîãàòî èäâàøå ïðè ðîäèòåëèòå ñè. Ñëåä íåñïîëó÷ëèâèÿ ñè áðàê, ñúðöåòî ìó êàòî ÷å ëè îìåêíà. Ïðåìåñòè ñå â ðîäíèÿ ñè ãðàä è ñêîðî ñëåä òîâà òå ñ Òàíÿ ñòàíàõà ñúïðóçè. Òîé íå ìîæåøå äà ñå íàõâàëè îò æåíà ñè è äà ïîä÷åðòàå êîëêî ãëóïàâ å áèë êàòî ñå å îòêàçàë îò íåÿ â íà÷àëîòî. Ñòåôàí áåøå íà 5 ãîäèíêè, êîãàòî íà áÿë ñâÿò ñå ïîÿâè è äðóãîòî ìó áðàò÷å. Ìàéêàòà íà Òàíÿ íàïðàâè îïåðàöèÿ è ïðîäúëæè äà ñè ðàáîòè â Èñïàíèÿ. Âåäíúæ íà ãîäèíàòà ñå âðúùàøå, äà ñå ïîðàäâà íà âíóöèòå ñè.
Äâå ãîäèíè ñëåä ñúáèòèÿòà, Âåíåòà áåøå äàðèëà íà ñâîÿ ñúïðóã ìå÷òàíèÿ íàñëåäíèê.
Êàêòî âèíàãè, ïî òðàäèöèÿ, ñå ñúáèðàõà â ñúáîòíèòå äíè è îáÿäâàõà çàåäíî. Êúùàòà è äâîðà ñå ïúëíåõà ñ âåñåëè ãëàñîâå è äåòñêà ãëú÷. Êàêâî ïî-ãîëÿìî ùàñòèå îò òîâà ìîæåõà äà î÷àêâàò ðîäèòåëèòå...
Åòî òîâà å èñòîðèÿòà çà ìàëêèÿ Ñòåôàí è íåãîâèÿ ðîä.Èñêðåíî ñå íàäÿâàì ñå äà âè å õàðåñàëà.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 23.02.2012 @ 11:54:41 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Äðóãè ...

» Ìàòåðèàëè îò
   galiakara

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

17.04.2024 ãîä. / 02:12:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Îáè÷" | Âõîä | 8 êîìåíòàðà (17 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Îáè÷
îò anelim íà 27.02.2012 @ 21:26:34
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè è îò ìåí!


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 27.02.2012 @ 22:17:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Ìèëåíà! Ñúðäå÷íî!

]


Re: Îáè÷
îò _katerina_ (lili_ket@abv.bg) íà 27.02.2012 @ 12:25:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òóê âå÷å ìå ðàçïëàêà:)
Ïðîäúëæàâàé äà ïèøåø òàêèâà ÷îâåøêè èñòîðèè!
Ñúðäå÷íè ïîçäðàâè ìèëà!!!


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 27.02.2012 @ 12:52:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, ìèëà Êåò! Çàðàäâà ìå ñ ïðèñúñòâèåòî è òîïëèÿ ñè îòçèâ!Çäðàâà äà ñè!

]


Re: Îáè÷
îò mariniki íà 26.02.2012 @ 21:03:38
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://mariniki.blog.bg/
çàðàäâà ìå, ùàñòëèâèÿò êðàé íà òàçè æèòåéñêà èñòîðèÿ..
ïîçäðàâÿâàì òå, Ãàëÿ...âèíàãè òå ÷åòà ñ óäîâîëñòâèå.


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 26.02.2012 @ 21:05:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åäâà òè ñìîãâàõ, íî óñïÿõ! :))))) Ðàäâàì ñå, ÷å òè õàðåñà, ìèëà Ìàãè! Çà ìåí å ÷åñò òâîåòî ïðèñúñòâèå! Ïðåãðúùàì òå çà ëåêà íîù!

]


Re: Îáè÷
îò lordly (lordly@mail.bg) íà 23.02.2012 @ 15:09:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâëåíèÿ, Ãàëÿ. Ôèíàëúò å âúëíóâàù, êàêòî öÿëîòî ïîâåñòâîâàíèå.


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 23.02.2012 @ 15:36:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çäðàâ äà ñè, ïðèÿòåëþ! Ðàäâàì ñå, ÷å ìå ïðî÷åòå è ñå îòçîâà! Áëàãîäàðÿ òè îò ñúðöå! Ïðèâåò!

]


Re: Îáè÷
îò ringo íà 23.02.2012 @ 19:43:24
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàùîòî íå ìîæåõ äà èçäúðæàì íà íàïðåæåíèåòî, ïîñëåäíèòå 3 ÷àñòè ïðî÷åòîõ íàâåäíúæ è ñúì ìíîãî äîâîëåí îò ðåçóëòàòà, êîéòî ñè ïîñòèãíàëà, Ãàëÿ!
Àêî òè êàæà ÷å ñúì ðàçâúëíóâàí, ùå áúäå íåäîñòàòú÷íî - çàâëàäÿ ìå åìîöèÿòà íà òåêñòà è ôèíàëà ïî÷òè ãî ïðî÷åòîõ ñúñ íàñúëçåíè î÷è...
Ïîðåäíàòà òè õóáàâî ðàçêàçàíà ÷îâåøêà èñòîðèÿ, êîÿòî çàâëàäÿâà ñúðöàòà íà ÷èòàòåëèòå..
Áðàâî, ïðèÿòåëêî!
Ïîçäðàâëåíèÿ!!!


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 23.02.2012 @ 19:52:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Î, òðîãâàø ìå, ïðèÿòåëþ! Çíà÷è ñè å çàñëóæàâàëî òðóäà! ×åòèðè-ïåò äíè è íîùè, ìèñúëòà ìè áåøå çàåòà ñàìî ñ òîâà...Ïðåíåáðåãíàõ äîðè ñúïðóãà ñè, íî ñëàâà Áîãó, òîé ìå ðàçáèðà è íå ìè ñå ñúðäè.:))) Áëàãîäàðÿ òè ñúðäå÷íî! Âàøèòå îòçèâè ñà çà ìåí íàé-ãîëÿìàòà íàãðàäà! Çäðàâ äà ñè!

]


Re: Îáè÷
îò tomatroev íà 24.02.2012 @ 18:00:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èñòèíñêà èñòîðèÿ, íå ìîæåø ÿ èçìèñëè! Ïðî÷åòîõ ñ èíòåðåñ, ìîæå áè è òè ñè èìàëà íóæäà, äà ÿ ñïîäåëèø â íîâåëà, ëèòåðàòóðàòà å ïðå÷èñòâàíå, à ãåðîèòå òè íÿêàê íè ñòàíàõà áëèçêè!

Ïîçäðàâè, Ãàëÿ!


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 24.02.2012 @ 19:15:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà òîïëèÿ, ïðèÿòåëñêè îòçèâ, Òîìà! Ðàäâàì ñå îò ñúðöå, ÷å ÿ ïðî÷åòå è êîìåíòèðà! Çäðàâ äà ñè! Ëåêà âå÷åð!:)))

]


Re: Îáè÷
îò 4erGologan íà 25.02.2012 @ 08:45:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâ!:)


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 25.02.2012 @ 09:09:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ! Ïðèâåò!

]


Re: Îáè÷
îò Caniko íà 25.02.2012 @ 10:33:29
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://caniko-cania.blogspot.com/
Åõ, Ãàëÿ, íåâåäîìè ñà ïúòèùàòà íà ñúäáàòà ...

Õàðåñàõ!
:-)))


Re: Îáè÷
îò galiakara íà 25.02.2012 @ 10:51:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè, Öàíè÷êà! Ðàäâàì ñå! Äàíî ôèíàëúò òå å óäîâëåòâîðèë! :)))

]