Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 771
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 776

Îíëàéí ñåãà:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: mariq-desislava
:: Heel
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà Burned
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: esperanca

Èìàø 60 ñåêóíäè, çà äà ñâàëèø óíèôîðìàòà è îáëå÷åø 30 êã ïúëíî áîéíî ñíàðÿæåíèå. Ïî íîðìàòèâ çà îöåíêà „Äîáúð“.
59,58...Âúðõó áîòóøèòå îáøèòè ñ ìåòàëíè âëîæêè, êîèòî òåæàò 2 êã è èçäúðæàò íà 500êã òåæåñò, êîÿòî ïðè ïàäàíå íÿìà äà òè ïðåìàæå êðàêàòà, ñòîÿò íàäåíàòè áîéíèòå ïàíòàëîíè, èìïðåãíèðàíè ñ òðóäíîãîðèìè ìàòåðèàëè, èìàùè ñâîéñòâîòî äà ñå ñàìîãàñÿò. Ïðè ñèãíàë „Òðåâîãà“, ñêà÷àø â áîòóøèòå, âäèãàø ïàíòàëîíèòå, çàêîï÷àâàø òèðàíòèòå. 57...Êóðòêà. Çàêîï÷àâàø. Êîëàí. Çàêîï÷àâàø. 56...Ïîñòàâÿâàø íà ãúðáà äèõàòåëåí àïàðàò „Saturn – S 71“ ñ ðåäóöèëâèíòèë. Òåæè 18êã, äèõàòåëíèòå àïàðàòè ñ êîìïîçèòíà áóòèëêà ñ âòîðè ùóöåð çà äèõàòåëíà ìàñêà, êîèòî òåæàò 4êã, ïîðàäè áþðîêðàöèÿ ñà íà ñêëàä âòîðà ãîäèíà. 55...ïî íîðìàòèâ îöåíêà „Ìíîãî äîáúð“. Ïîñòàâÿø êà÷óëêà Nomex íà ãëàâàòà. Ìàñêà. 54...Ëóìèíèñöåíòíà êàñêà Drager, èçðàáîòåíà îò îðãàíè÷íèÿ ïîëèìåð Êåâëàð, êîéòî èçäúðæà íà òåìïåðàòóðà äî 450ãðàäóñà ïî Öåëçèé. 53... ãîðåí äåñåí äæîá íà êóðòêàòà å ðàäèîñòàíöèÿ Tetra ñ GPS. Ðàáîòè.  ãîðåí ëÿâ äæîá ïåéñìåéêúð. Ðàáîòè. Ïðè äâèæåíèå íà òÿëîòî íå èçäàâà çâóê. Êîãàòî çàáàâèø õîä, çàïî÷âà ñëàáî äà ïèñóêà. Êîëêîòî ïî-äúëãî âðåìå ñè â ïîêîé, òîëêîâà ïîâå÷å ïèñóêàíåòî ñå óñèëâà, äîêàòî ïðåìèíå â ïðîíèçâàù ïèñúê. 51...Ðúêàâèöè. Íà êîëàíà â äÿñíî âèñè êèðêîáðàäâà, â ëÿâî – êàðàáèíåð. 50...ïî íîðìàòèâ çà „Îòëè÷åí“. Ñëåä 1 ìèíóòà ñè äåêëàñèðàë íå÷èé ÷îâåøêè æèâîò.

 ïñèõîòåñòîâåòå èìà âúïðîñ :“Ñ êîå æèâîòíî ñå èäåíòèôèöèðàø?“ Òè íèêîãà íå ñå îïðèëè÷àâàø ñ äðóã âèä æèâîòíî. Òè ñè æèâîòíî.  ïðåäñòàâàòà çà ñåáå ñè ñå âèæäàø êàòî ðàñòåíèå. Òâîèòå êîðåíè òå äúðæàò çäðàâî è íåïîäâèæíî êúì çåìÿòà. Çäðàâî ñè ñâúðçàí ñ æèâîòà, çàùîòî îáèêíîâåíî æèâååø ïî- äúëúã ñðîê îò âðåìåòî, çà êîåòî èìàø ñèëè. Ïîðàäè òîâà æèâååø íåêà÷åñòâåíî. Êðàêàòà òè ñà íåïîäâèæíè, çàùîòî ðÿäêî îòèâàø òàì, êúäåòî èñêàø äà áúäåø è ïî÷òè íèêîãà íå ïðàâèø òîâà, êîåòî èñêàø. Òè õîäèø, êúäåòî òðÿáâà è ïðàâèø, êàêâîòî òðÿáâà, ñëåäîâàòåëíî äîïóñêàø ãðåøêè, çàùîòî íå æèâååø ñåáå ñè. Òîâà å ïðè÷èíà äà ñå ðîäè âúîáðàæåíèåòî òè. Òî ïðîðàñòâà â ðàñòåíèåòî , ñ êîåòî ñå îïðèëè÷àâàø, ñòåáëî îò ìå÷òè. Êîëêî âèñîêî ùå ñå èçêà÷èø â ìå÷òèòå ñè, çàâèñè îò êîðåíèòå, ñ êîèòî ñå äúðæèø çà çåìÿòà. Êîëêîòî ïî-çäðàâè è äúëáîêî ðàçêëîíåíè êîðåíèùà, òîëêîâà ïî-äúëáîêî â íåáåòî ùå ñòèãíå ñòåáëîòî. Âúçäóõúò å äðóã âèä ìàòåðèÿ. Ðàçëè÷åí îò ïðúñòà.Òàì å ìÿñòî íà ñòèõèéíè âåòðîâå è òå÷åíèÿ. Ïëîäúò, êîéòî ùå äàäå ðàñòåíèåòî, ñ êîåòî ñå îïðèëè÷àâàø, àêî íå ãî ïðå÷óïÿò âåòðîâåòå, çàâèñè îò ãúâêàâèíàòà íà ñòåáëîòî ñëåäñòâèå òåõíèòå áèòêè.
Ñïîðåä êàòåãîðèÿòà, çà êîÿòî ñå ÿâÿâàø å è ñòåïåíòà íà ñëîæíîñò â ïñèõîòåñòà, â ñëó÷àÿ 700 âúïðîñà çà 2 ÷àñà. Èñêàø äà ïèøåø îùå çà ðàñòåíèåòî , íî õðîíîìåòúðúò îòáðîÿâà æèâîòíèòå â òåá: åäíî – ìå÷êà, äâå – êîí, òðè – âúëê. Ðåçóëòàòúò ùå îò÷åòå: çâÿð – äèâ – åäèíàê. Ñèñòåìàòà ùå íàìåðè àëãîðèòúì äà ïîä÷èíè òðèåäèíñòâîòî â ñâîÿ ïîëçà.

Òè ñè íà÷àëíèê áîéíà ñìÿíà. Çàä òåá ñà òðèìà áîéöè, äâàìà îò êîèòî òè îñèãóðÿâàò êîðèäîð ñ âîäíèòå ñòðóè, à òðåòèÿò òå îáëèâà â ãúðáà ñ âîäà, çàùîòî ñè âëÿçúë ïðåêàëåíî íàâúòðå â îãúíÿ è òåìïåðàòóðàòà å îòâúä ïîíîñèìèòå ñòîéíîñòè. Ïðåä òåá å æúëòî-÷åðíà íåïðîáèâàåìà ñòåíà îò äèì. Àêî èìàø êúñìåò ùå âèäèø, êîãàòî ñòåíàòà ñòàíå ñèâà, ñëåä êàòî ïîæàðà ñå ëîêàëèçèðà è çàïî÷íå ïðîöåñ íà ãàñåíå. Ñúñ ñèâ äèì îùå ãîðÿò æèâèòå ïðåäìåòè – òðåâà, äúðâåòà. Êîãàòî äèìúò å ÷åðíî-æúëò ãîðÿò ïðåäìåòè, ïðîäóêò íà ÷îâåøêèòå ðúöå, îòäåëÿò ñåðèñòè ñúåäèíåíÿ. ×îâåêúò íå ãîðè. Òîé èçãàðÿ ïîä äåéñòâèå íà òåìïåðàòóðàòà. Ìàçíèíàòà ñå ñòîïÿâà, ñëåä êîåòî ñå çàïàëâà. Òå÷íîñòèòå ñå èçïàðÿâàò. Êîñòèòå îò âèñîêàòà òåìïåðàòóðà ñå òðîøàò.  ðåçóëòàò íà èçïàðåíèòå òå÷íîñòè, ìóñêóëèòå ïðîäúëæàâàò äà ñå ñúêðàùàâàò è òÿëîòî ïîäñêà÷à ñëåä ïðåêðàòÿâàíå íà æèçíåíèòå ïðîöåñè. Ïîðàäè òîâà îò ìîìåíòà íà ñìúðò äî ìîìåíòà íà îòêðèâàíå, òÿëîòî å ïðîìåíèëî ìåñòîïîëîæåíèåòî ñè.
Âîäíàòà ñòðóÿ íà êîëåãàòà , êîéòî äúðæè æèâîòà òè ïîä äóëîòî íà øëàíãà, èçñòðåëÿíà îò ñòðóéíèêà òå ñïàñÿâà, òëàñêàéêè òå íàïðåä, â ñúðöåòî íà îãúíÿ. Íå ìèñëèø çà îòâîðèòå â êóðòêàòà îò äâåòå ñòðàíè íà öèïà, ïðåç êîèòî îòäåëÿø âúòðåøíàòà ïîêà÷åíà òåìïåðàòóðà è îõëàæäàø òÿëîòî ñè. Íå ìèñëèø áåëîäðîáíèÿò àâòîìàò äàëè ùå ñå çàäåéñòâà ïðè âñÿêî âñìóêâàíå, çà äà òè îñèãóðè íåîáõîäèìèÿ ïðîöåíò êèñëîðîä. Çà íîðìàëíî äèøàíå ìèíèìóìúò å 19% êèñëîðîä. Ïðè 17% çàïî÷âà çàäóøàâàíå. Äî 13%-12% ñå èçïàäà â áåçñúçíàíèå. Ïîä 11% - ñìúðò. Äî 10-òàòà ìèíóòà èìà øàíñ çà ñïàñåíèå. Ìîçúêúò ìîæå äà îöåëåå îò 7-4ìèíóòè áåç êèñëîðîä.

Áðîíõîñïàçúì. Ñèëíî ñúðöåáèåíå. Ñèíîñîâà òàõèêàðäèÿ.
Ìàíîìåòúðúò íà „Saturn – S 71“ - åäíà áóòèëêà ñúñ 7 ëèòðà âúçäóõ, çàïî÷âà äà ïèùè òîëêîâà ñèëíî, ÷å çàãëóøàâà âñè÷êî îñòàíàëî: íå ÷óâàø ñâèñòåíåòî íà äâèæåùèÿò ñå îãúí; ïóêàíåòî íà áåòîíà; íå óñåùàø æåãàòà ïðåç âèçüîðà; íå ìèñëèø, ÷å òåìïåðàòóðàòà å ïðåêàëåíî âèñîêà, ùîì êðàêàòà òè ñå âäèãàò âñå ïî-òðóäíî, çàëåïâàéêè íà âñÿêà êðà÷êà ñ ðàçòîïÿâàùèòå ñå ïîäìåòêè; íå òå å ñòðàõ. Ðåãèñòðèðàø ïàäàùà ãîðÿùà ãðåäà, íå ìèñëèø äàëè ñè ñòåãíàë ïðàâèëíî îáòÿæíèòå ðåìúöè íà êàñêàòà, êîÿòî ùå ïðåäïàçè âðàòà è ãðúáíà÷íèòå òè ïðåøëåíè îò ñ÷óïâàíå, àêî òðàåêòîðèÿòà íà ãðåäàòà ñå ïðåñå÷å ñ òâîÿòà. Äîñòèãíàë ñè êðèòè÷íèòå 50 áàðà íàëÿãàíå âúçäóõ.
Òîãàâà âèæäàø èçãîðÿëîòî òåëöå. Èíòóèòèâíî çíàåø , ÷å å êúñíî. Ïúðâîíà÷àëíî ðåøàâàø, ÷å å íà äåòå. Íÿêàê êúñî å òðóï÷åòî. Ìåõàíè÷íî óâèâàø â ìóøàìàòà è ïîíàñÿø íàâúí.
Âñÿêà òúêàí ïî ÷åðåïà å èçãîðÿëà. Î÷èòå ñà ñâàðåíè è õëúòíàëè â îðáèòèòå ñè. ×åëíàòà ÷åðåïíà ÷àñò å íàòðîøåíà. Ïðè ôîíòàíåëàòà ëÿâàòà è äÿñíà ïîëîâèíà çåÿò îòâîðåíè. Âèæäàø ìîçúêà, ñâàðåí è ñâèò, ïðèëè÷à íà èçñòèíàëà áóöà àñôàëò. Òÿëîòî íå å íà äåòå. Åäíàòà ðúêà ëèïñâà îò ëàêúòÿ íàäîëó, êðàêàòà ñà íàëè÷íè äî êîëåíåòå. Ðåáúðöàòà íà ãðúäíèÿ êîø ñà ñòîïåíè è îòñúñòâàò. Ïúðâàòà ìèñúë, êîÿòî îñúçíàâàø å, ÷å æåíàòà/âå÷å ñè ÷óë îò íÿêîãî , ÷å æåðòâàòà å æåíà/ èìà îòëè÷íî ðàçâèòè äðîáîâå. Äîêàòî ïî-êúñíî ïèøåø äîêëàäà, ñòàòèñòèêàòà ãëàñè: åäíà æåðòâà, èçãîðÿë ïúðâè åòàæ, ñïàñåíè: ãàðàæ, âòîðè åòàæ, ïîêðèâ... ñëåäâà ïîäðîáíî îïèñàíèå íà îöåëåëèòå âåùè, ïàðè. Ìèñúëòà çà äîáðå ðàçâèòèòå äðîáîâå íà æåíàòà ùå òå ñúïúòñòâà äî êðàÿ íà äåæóðñòâîòî.
Äîêëàäâàø: “Ãîñïîäèí Íà÷àëíèê, äåæóðñòâîòî ñäàâà Èíñïåêòîð-èíñòðóêòîð, êàòåãîðèÿ „Ó ñòåïåí “6“. Áîéöèòå íàëèöå, òåõíèêàòà â èçïðàâíîñò, ïî âðåìå íà äåæóðñòâîòî ïðîèçøåñòâèÿ èìàøå...“

Êà÷âàø ñå íà ìîùíèÿ àâòîìîáèë, çàêóïåí ñ áåçëèõâåí çàåì, îòïóñíàò îò Ìèíèñòåðñòâîòî. Ñ ïúëíà ãàç íà âèñîêè îáîðîòè äâèãàòåëÿò ðåâå ñ ãëàñà íà äèâèÿ çâÿð îò ñàìîòíîòî æèâîòíî, êîåòî ñè òè ñïîðåä ïñèõîòåñòà. Ïî ñðåäàòà íà 35 êì, êîèòî òå äåëÿò îò ìÿñòîòî, êúäåòî æèâååø, íà îíçè çàâîé ñ îáðàòíèÿ âèðàæ, âèñîêàòà ñêîðîñò òå çàâúðòà è ïðîäúëæàâàø äà ñå âúðòèø ñ äåñåí êðàê âúðõó ïåäàëà íà ãàçòà, äÿñíà ðúêà îïúíàëà ðú÷íàòà ñïèðà÷êà è ëÿâà ðúêà , íàâèëà äîêðàé âîëàíà ïî ïîñîêà íà äâèæåíèåòî. Íå ñå óäðÿø íèòî â ñêàëèòå îò ëÿâî, íèòî èçõâúð÷àø â øàíåöà îò äÿñíî. Îò âúðòåíåòî àâòîìîáèëúò ãóáè ñêîðîñò è óãàñâà ñàì.  äâåòå ñòðàíè ñà ñïðåëè êîëè, êîèòî ãëåäàò. Íèêîé íå èäâà äà òå ïîïèòà èìàø ëè íóæäà îò ïîìîù. Âêëþ÷âàø íà ïúðâà ïðåäàâêà, âäèãàø ðúêà – çíàê, ÷å ñè äîáðå, íèùî, ÷å íèêîé íå òå å ïîïèòàë è ïðîäúëæàâàø.
Òðè äíè äî ñëåäâàùîòî äåæóðñòâî, ïðåç êîèòî ùå õîäèø äà èãðàåø ôóòáîë, ùå ïîñåùàâàø òðåíèðîâêèòå ïî áîêñ, ùå ïðàâèø ñåêñ, êàòî åäèíàêúò â äèâèÿ çâÿð îò æèâîòíîòî, êîåòî ìèñëÿò , ÷å ñè òè.
À òè ñè åäíî ðàñòåíèå ñúñ çäðàâè êîðåíè â çåìÿòà, ñ âèñîêî ñòåáëî è âðúõ âúâ âúîáðàæàåìîòî íåáå.


Ïóáëèêóâàíî îò viatarna íà 24.01.2012 @ 17:04:12 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   esperanca

Ðåéòèíã çà òåêñò

Àâòîðúò íå æåëàå äà ñå îöåíÿâà ïðîèçâåäåíèåòî.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 21:04:46 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
" Burned" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Burned
îò secret_rose íà 24.01.2012 @ 18:03:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Êàòî êàäúð îò ôèëì å...
Ìíîãî ìè õàðåñà


Re: Burned
îò esperanca íà 24.01.2012 @ 18:23:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå...
Ïðèâåò!

]


Re: Burned
îò krasavitsa íà 24.01.2012 @ 18:29:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâëåíèÿ, Åñïåðàíöà!
Íÿìÿì äðóãè äóìè, îñâåí íà ãíÿâ êúì îíåçè, êîèòî ñè ïîçâîëÿâàò äà èçïîëçâàò äóìàòà "ïîæàðíèêàð" êàòî îáèäíà.


Re: Burned
îò esperanca íà 24.01.2012 @ 18:34:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò, krasavitsa, èëè íå ïðàâÿò ðàçëèêà ì/ó ïîëèöàé è ïîæàðíèêàð/ êàêòî ìè ñóôëèðà ñïåöèàëèñòúò/, èëè îáîáùàâàò òúé êàòî ñà åäíî Ìèíèñòåðñòâî, èëè ìðàçÿò, çàùîòî ñå ñìÿòà, ÷å ÏÁÇÍ ñàìî ñòîÿò çàä áþðî, ïèÿò è õàð÷àò äúðæàâíè ïàðè, âúïðåêè ÷å è ïðîôåñèÿòà íà ïîëèöàé, îò îïèò çíàÿ å äîñòîéíà. Íå ìîæåì äà âèíèì ïðîôåñèèòå, ïîðàäè êàäðè îò ãðàôà - ÷îâåêîôàêòîð, òàêà âúâ âñÿêà åäíà ïðîôåñèÿ èìà õîðà, êîèòî ñà îáèäà çà íåÿ.

]


Re: Burned
îò krasavitsa íà 24.01.2012 @ 19:13:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî÷íî òàêà å, íî çàðàäè ñåãàøíèÿ ïðåìèåð ñïåöèàëíî ïðîôåñèÿòà ïîæàðíèêàð ñå óïîòðåáè ïåéîðàòèâíî äîðè è â íàøèÿ ñàéò. Íå ñè çàáåëÿçàëà. Ïî-äîáðå. :)
Îùå âåäíúæ òå ïîçäðàâÿâàì çà ðàçêàçà!

]


Re: Burned
îò esperanca íà 24.01.2012 @ 19:24:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îô, àç ñúì àïîëèòè÷íà, íå çíàÿ êàêâî äà êàæà..., íî ñúì âèæäàëà âúâ ôàêóëòåòà íà Ïèðîòñêà -171 ïîðòðåò, â/ó êîéòî ñå ïëþå, ïëþñ òîâà íå ñúì äîáðå è ñ î÷èòå ïî ëè÷åí èçáîð è âèæäàì èçáîðíî òîâà, êîåòî ìè ñå ãëåäà, êàòî ñå ïðèáàâè, ÷å ñúì è êðàéíî ðàçñåÿíà, âå÷å ñòàâà ÿñíî çàùî ïðîïóñêàì ïîâå÷åòî íåùà, à òîâà çà íàøèÿ ñàéò íàèñòèíà íå ñúì ãî çàáåëÿçàëà. ÍÎ, àêî ðàçêàçúò íàèñòèíà òè å õàðåñàë, ñå ðàäâàì èñêðåíî, çàùîòî òóê ñòàâà âúïðîñ äàëå÷ çà ïî-äðóãè íåùà, êîèòî çà ñúæàëåíèå â íÿêàêâà ñòåïåí çàâèñÿò è îò ïîëèòèêàòà.

]


Re: Burned
îò galiakara íà 24.01.2012 @ 19:58:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò Êàòÿ! Ðàçêàçúò òè ìíîãî ìè õàðåñà- ñ íàñèòåíîñòòà íà ÷óâñòâîòî, ñ òàçè ïî÷òè íå÷îâåøêà íàïðåãíàòîñò è ñ äîêóìåíòàëíîñòòà ñè! È ïîíåæå ìîÿò ñúïðóã å áèâø ïîæàðíèêàð è ìíîãî ïúòè ìè å ðàçêàçâàë çà ïîäîáíè åêñòðåìàëíè ñèòóàöèè, ñúì î÷àðîâàíà îò òâîèòå ïîçíàíèÿ è òå ïîçäðàâÿâàì ñúðäå÷íî! Òîâà ñà íàøèòå ãåðîè "â ñÿíêà". Òå ñà ñèëíè õàðàêòåðè, íå ãîâîðÿò ìíîãî, íî ñà èñòèíñêè! Áëàãîäàðÿ çà óäîâîëñòâèåòî äà ïðî÷åòà çà òåçè ñêðîìíè ìúæå, ÷èÿòî ïðîôåñèÿ å âèíàãè íà ãðàíèöàòà ìåæäó æèâîòà è ñìúðòòà! Ëåêà âå÷åð!


Re: Burned
îò esperanca íà 24.01.2012 @ 20:11:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò Ãàëÿ, ðàäâàì ñå äà òå âèäÿ îòíîâî!Äà ! - òàêèâà ñà! Èñòèíñêèòå ìúæå ñà òàêèâà, íå ãîâîðÿò ìíîãî, íå òúðñÿò áëàãîäàðíîñò, â ñÿíêà ñà, êàêòî êàçâàø òè. Îñâåí òîâà ñà ïðåâúçõîäíè ãîòâà÷è, ïî-äîáðè äîðè îò ìåí, øèÿò ãîáëåíè, íå ïî âðåìå íà äåæóðñòâî, à ó äîìà ñè, êîèòî ïîñëå ïîäàðÿâàò!!! Çàäî÷íè ïîçäðàâè íà ñúïðóãà òè, ñàìî ñè ìèñëÿ, ÷å íÿìà áèâøè ïîæàðíèêàðè, êàêòî íÿìà áèâøè ëåêàðè, ïîëèöàè è ïð., õîðàòà , êîèòî ðàáîòÿò â ñèñòåìà è îñòàâàò äîáðè ïðîôåñèîíàëèñòè ñà òàêèâà, ïîíåæå ðàáîòÿò ïî ïðèçâàíèå, íå ñàìî ïî ñïåöèàëíîñò!
Ëåêà âå÷åð è îò ìåí!

]


Re: Burned
îò galiakara íà 24.01.2012 @ 22:33:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðèâåò îòíîâî! Ïðåâåäîõ íà ìîÿò ñúïðóã êàêâî ñè ìè íàïèñàëà è òîé ñå ñúãëàñè, îñîáåíî ñ ïîñëåäíîòî- ÷å íå å ñàìî ïðîôåñèÿ, à ÏÐÈÇÂÀÍÈÅ!!!... è çà êóëèíàðíèòå ñïîñîáíîñòè - ñúùî èìàø ïðàâî, íî çà ãîáëåíèòå- ñå ðàçìèíàõìå !:)))) Ïîçäðàâè îò íàñ - çà âàñ!!! Ëåêà íîù!

]


Re: Burned
îò esperanca íà 24.01.2012 @ 22:44:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ëåêà íîù, ïðèÿòåëè ïî ïðèçâàíèå!!!

]