Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 898
ХуЛитери: 6
Всичко: 904

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pc_indi
:: pavlinag
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТуй нищо ней
раздел: Хумор и сатира
автор: lordly

Не съм аз нито претенциозен, нито префърцунен, нито пък се правя на такъв, но чуя ли някой на масата да рече „туй нищо ней”, грабвам си шапката и се изнасям, дорде не е станало късно. Вий ако искате си стойте, стойте си и си ги мерете, а аз не че нямам какво да извадя, ама нейсе, нали имам опит от оня случай... Тъй де, слушайте и ако можете, помнете!
*
Имаше тертип в нашия провинциален градец като дойде трупа, група или хор, след проявата, да ги каним, ний местните културтрегери на нещо като почерпушка. Хем да им се реваншираме за гратисните, хем ако можем да забършем, я някоя балеринка, я примадоната, пък и на статистките не отказвахме. За тая цел си бяхме извоювали и една възрожденска къща, която с малко пари и много идеи стана КДК (Клуб на културните дейци). Имаше си там барче, кухня, маси и стая за гости с баня с бойлер и голям креват. Стопанинът Симата, отбираше от всичко: яйчица да забърка, луканчица да запече, винцето правилно да разрежда, на китара да посвири, или пък на изтърбушения ни акордеон.
Трупата онзи път беше представителна, от столичен именит театър, а примадоната, едно същество, което след двата му филма с актови сцени, беше в мечтите на целокупния български народ (тук не изключвам женската му част). Вкарах целият си арсенал от подхождане, позициониране, стратегически маневри около масата, букет и настъпани два крака, за да се наместя на стола до нея.
Усещах парфюмът й, сладкият дъх на розовите й устица, нежния допир на роклята й до коляното ми, дори усещах напора на гърдите й, върху предната страна на деколтето, абе целият в усещане се бях превърнал и тогава чух познатите слова „туй нищо ней”.
- Туй нищо ней – повтори гърленият глас на ръководителя на драм-кръжока ни и като взе за повод обяснението на примадоната, че кученцето й се боядисало с подготвената за третото действие „кръв”, започна да хвалебства по адрес на собствения си пудел (между нас казано, кръстоска е с помияр).
Веднага го изключих от вниманието си и то точно на време, за да разбера, че Симата ще ни гощава с чушки пълнени с кайма и поляти с бял сос.
„Бре, туй го мразя още от детската градина”, аха да кажа аз, но примадоната изпляска с пухкавите си ръчички, облиза устицата, премрежи очи и аз занемях. Обичала ги много, защото маминката ги правила така.
- Туй нищо ней – включи се отново драм-кръжочника и взе да обяснява как помияра-пудел хитро белел чушките, за да лапа каймата. И оп-пала-а-а, за моя най-голяма радост сгафи, щото продължи, че кучето му се разстроило (не душевно) от таз кайма.
С радостен трепет проследих, сбръчкването на нежното носле до мен, изгледах победоносно конкурента си и смело наклоних глава към сладкото ушенце и...оня сваляч пак забоботи:
- Туй нищо ней – и продължи историята за разстройството на кучето.
- А пък аз, вчера бях на сватба – насилил глас, опитах се да обърна темата и тъкмо да продължа, нашият човек пак вкара онова:
- Туй нищо ней, щото вий не знайте, кви сватби се дигат по нашия край.
Изпружих се та да го ритна под масата, но нали съм си късокрак, не го достигнах и той продължи:
- Нареждат значи на двора едни маси, отстрани с едни пейки и кюфтета, ама с тавите. Пък музиката, медна духова, с барабанче и тъпан. На чича ми беше най-голямата. За масите не стигна двора, че ги проточиха по улиците, та чак до мегдана. И върви си сватбата, ама „по ноти”. Ама после като настана една суматоха и уж го криха, ама се разбра. Сватята, една такава къде 130 кила, да вземе да иде у кенефа. А пък той, външен, дъсчен, стар такъв и тя бам...почти до гушата. Абе извадиха я и измиха я криво-ляво с маркуча, щото нали е дебела и не можаха в друга рокля да я облекат. Тъй си ходеше и си понамирисваше из сватбата, ама пък що хора и ръченици изигра...
Усетих как ми пламнаха ушите, буца се надигна в гърлото ми и баш тогаз Симата ми тръсна чинията, с плуващите две чушки в белия сос.
Тук ще прекъсна този разказ, щото много му е зацапан края, път и не е важен той. Важното е, щом чуеш „туй нищо ней” да си „сриташ магарето”, дето викаше дядо ми. А той много знаеше, щото много живя.


Публикувано от alfa_c на 22.01.2012 @ 13:10:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   lordly

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 09:44:27 часа

добави твой текст
"Туй нищо ней" | Вход | 7 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Туй нищо ней
от galiakara на 22.01.2012 @ 13:50:57
(Профил | Изпрати бележка)
Браво Лордли!!! Браво на ен-та степен! Сега вече отвсякъде "ми развинти шайбите"-смехотворните бе! Много сполучлив разказ! Най-доброто, което до сега съм чела от теб!!! /представям си още какво ме очаква:)))/ Освен това, разбрах, че сме и колеги. Някога... и аз се"изживявах" като културно-масовик и имам многобройни подобни спомени от такива трапези... за което съм още по-благосклонна да повярвам на чудесната ти история!!! Смях се от сърце! Много добра находка е фигурата на ръководителя на драм-кръжока! - досущ местен Бай Ганю! Оставам очарована! Привети!


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 22.01.2012 @ 15:52:34
(Профил | Изпрати бележка)
Колкото повече усмихнати, толкова по-щастлив разказвач.

]


Re: Туй нищо ней
от suleimo на 14.08.2013 @ 18:35:44
(Профил | Изпрати бележка)
Милорд, образувате ми вече бръчки от смях по нежното личице.
Запрете се малко де! Рано ми е още да се тунинговам :):):)


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 14.08.2013 @ 19:08:18
(Профил | Изпрати бележка)
Дани бих пуснал пак нещо страховито, но не му е сезона баш сега. Благодарности за отзивите!!!

]


Re: Туй нищо ней
от Markoni55 на 15.08.2013 @ 17:25:55
(Профил | Изпрати бележка)
Добре го закотавчи , ама туй сьс сватята нищу ний....нямям време да ти разкажа. Поздрави!


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 15.08.2013 @ 17:33:14
(Профил | Изпрати бележка)
Я разкажи, Маркони! Ще е забавно!!!!

]


Re: Туй нищо ней
от rumpel (rumpel@abv.bg) на 16.08.2013 @ 17:11:12
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, отдавна не се бях смяла така... Благодаря за удоволствието!


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 16.08.2013 @ 19:16:15
(Профил | Изпрати бележка)
Весело лято и много смях, Руми!

]


Re: Туй нищо ней
от libra на 16.08.2013 @ 19:12:18
(Профил | Изпрати бележка)
:))))


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 16.08.2013 @ 19:17:50
(Профил | Изпрати бележка)
:) за Либра!

]


Re: Туй нищо ней
от doktora на 16.08.2013 @ 19:51:36
(Профил | Изпрати бележка)
))))))))
Сладко разказваш, лордли... с удоволствие те чета!
Прохладна вечер и наздраве!


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 17.08.2013 @ 08:04:43
(Профил | Изпрати бележка)
Наздраве, Доки с Мастикос! :)

]


Re: Туй нищо ней
от angar на 17.08.2013 @ 16:29:23
(Профил | Изпрати бележка) http://angelchortov.hit.bg
Туй нищо ней!
Ти да видиш какви реклами на лекарства, предизвикващи или лекуващи запек и диария, вървят по ТВ, баш по времето, когато хората вечерят.


Re: Туй нищо ней
от lordly (lordly@mail.bg) на 17.08.2013 @ 22:33:16
(Профил | Изпрати бележка)
Анджък!

]