Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 385
ХуЛитери: 7
Всичко: 392

Онлайн сега:
:: Markoni55
:: AlexanderKoz
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСпомените на вишнявата тетрадка - 4
раздел: Разкази
автор: sav11

4

След като щателно прерови и джобовете, като любопитна котка, която се стреми да надуши пакетчето с храна, и откри само касови бележки, кърпички и презерватива се насочи към спалнята.
Замисли се за презервативите. Имаше много и навсякъде. Или редовно ги ползваше или искаше да е подготвена във всеки един момент?! Предстоеше да разбере.
Зае се с огледа на леглото. Това си беше цяла спалня, даже и отгоре. Спокойно можеха да спят поне четирима човека един до друг без да им е тясно. Беше застлана с някаква покривка явно купена от далечния изток и по-точно от Китай. Ама защо пък да е купена от там. Можеше и да взета от някой местен Мол. То май в последно време повечето стоки са само китайско производство. Имаше избродиран голям дракон с отворена уста и остри зъби. Заприлича му на татуировка, която е срещал на много мъжки ръце и момичешки плешки, по плажа и на улицата. И в пълен дисонанс на дракона преброи и единадесет различни по големина възглавници. Някои от тях бяха с формата на стилизирано сърце и бродиран надпис-I love you. Имаше и три мечета. Малко бяло мече, средно бяло мече и голямо бяло мече с размерите на първокласник. От пухкави, по-пухкави.
“Поне мечетата да бяха панди”-помисли си той.
Опипа възглавниците една по една, но не намери нищо. В мечките също не откри нищо, освен, че средната бе механична и когато я взе-се чу приятен глас –I love you baby, I love you. И махаше с горните си лапи все едно иска да те погали.
Въпреки “възмъжаването” си, някой момичета никога не се разделяха с детското в тях и с носталгия гушкаха играчките си, търсейки упование в спомените на щастливите си безгрижни години.
След като не откри нищо под, около и в леглото, реши да седне и да си почине. Съзря в огледалото, монтирано във вратата на гардероба наболата си брада и леко се разсърди на себе си, че не е намерил време да се направи малко по-изискан и въобще, мъж държащ на себе си.
Оглеждайки се, забеляза, че в стаята има малко в повече огледала от обичайното. На всяка стена по едно и дори едно монтирано под ъгъл между стената и тавана, разположено точно срещу леглото, така, че когато легне човек да може да се вижда добре.
Странно. Момичето или бе много суетно и обичаше да се гледа постоянно или сериозно страдаше от нарцисизъм! Или………Имаше хора които обичат да гледат себе си и партньора си по време на секс. Това са някакви отклонения според някои, но пък всички които обичаха да се наблюдават не мислеха, че е нещо нередно или извратено. Абе на кой му пука!
Огледа огледалата по стените и забеляза, че едното е някак леко изкривено встрани. Откачи го от стената и го заразглежда отзад. Имаше залепен дебел картон, който в долният край бе разкъсан. Промуши пръсти вътре, но не напипа нищо. Погледна, но бе празно. Все пак усещането, че там е било скрито нещо, бе много силно. Така или иначе, може би тя, някой от семейството й или пък полицаите са го открили.
Върна се към леглото и по-специално към тоалетката. Тя също имаше преголямо огледало и бе разположена в ъгъла между двете стени, заемайки площта на малък луксозен магазин за дамска парфюмерия и козметика. Видя множество парфюми, кремове, лакове за нокти и всевъзможни разкрасителни уреди и “инструменти”. От уханията, чак леко го заболя главата. После прерови чекмеджетата. Нищо интересно. Отвори вратичките на шкафчето под тях и видя голяма луксозна кутия за бижута. Извади я и я остави на леглото. Седна и я отвори. Имаше много златни и сребърни пръстени, гривни и верижки. Истинска мина за обирджиите. Изсипа ги и заопипва кутията. Отначало нищо, но после усети лека гънка в единия край. Разчовърка леко с нокът и отлепи хастара. Показа се бял лист с формат като на детско рисувално блокче. Извади го леко и го обърна. Видя портрет. Всъщност бяха двама души. Тази която търсеше и младеж на нейните години. Бе графичен портрет. Правен най-вероятно от някои от многото художници в курортните комплекси. Имаше и послание.”Завинаги заедно” и две целувки с червило оставени вероятно от момичето.
Тъкмо се бе концентрирал върху откритието си, когато в стаята влезе баща й.
-Извинете-каза той. Бихте ли ми дали да видя това което намерихте?
-Да, разбира се. Заповядайте-подаде му листа Йосиф, но и веднага му светна сигналната система!
“ Беше в стаята почти час. Докато не бе намерил нещо никой не се интересуваше от това какво прави. Самият факт, че имаше много скъпи бижута и въпреки това го оставиха сам?! А изведнъж, когато откри портрета се появи баща й! Ами да! Как може да бъде толкова наивен и да не се сети, че в стаята със сигурност има камера. Даже може и да са много камери. Тези тук си правеха домашен “Биг брадър” най-вероятно.
-Ще я взема-поясни бащата и излезе.
Йосиф се заоглежда за камерите. Едва успя са ги съзре в двата ъгъла срещу леглото. Бяха много фини с окуляр колкото топчето на карфица. Шпионска изработка. Скъпа техника. Навярно имаше и други.


Публикувано от alfa_c на 16.01.2012 @ 18:26:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sav11

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 18:30:57 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Спомените на вишнявата тетрадка - 4" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Спомените на вишнявата тетрадка - 4
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 16.01.2012 @ 19:01:48
(Профил | Изпрати бележка)
Интригата се заплита,става интересно:)
Поздрави!


Re: Спомените на вишнявата тетрадка - 4
от galiakara на 17.01.2012 @ 08:26:51
(Профил | Изпрати бележка)
Много описателна, детайлна картина. Почувствах се като сянка на Йосиф... Интересно... Чакам продължението... Лек творчески ден, Сав!