Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 599
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 602

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: Heel

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒèøèíàòà
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: EvaKovach

Ìîì÷åòî îáè÷àøå òèøèíàòà. Âñúùíîñò, îáè÷àøå çâóöèòå ñ êîèòî áåøå ïúëíà òèøèíàòà, íî õîðàòà áÿõà ïðåêàëåíî øóìíè, çà äà ãè ÷óÿò.

Âñè÷êî çàïî÷íà îùå êîãàòî áåøå áåáå. Çàñïèâàøå òðóäíî è ñå ñúáóæäàøå äîðè îò ïàäàíåòî íà ïðàøèíêà âúðõó äúðâåíèÿ ïîä. Ìàéêà ìó èçëèçàøå îò ñòàÿòà íà ïðúñòè, êàòî ïðåñêà÷àøå óìåëî ñêúðöàùèòå äúñêè è çàòàÿâàøå äúõ, ñÿêàø çà äà å ïî-ëåêà.
Æèâååõà ñàìî äâàìàòà è â êúùè âèíàãè áåøå òèõî. Òîé ëåæåøå â êðåâàò÷åòî ñè è ïî ëåêèòå øóìîâå ïîçíàâàøå êàêâî ïðàâè òÿ. È òúé êàòî çíàåøå, ÷å íåïðåêúñíàòî ñå îñëóøâà çà íåãî, ñè êðîòóâàøå è ãëåäàøå äà íå ÿ ïðèòåñíÿâà.

Ïîíÿêîãà ñå ñúáóæäàøå îò ñêúðöàíåòî íà ãàðäåðîáà. Âèæäàøå áàùà ñè äà âàäè ÷èñòà ðèçà, ñêðèò çàä ãîëÿìàòà äúðâåíà âðàòà. Ìèñëåíî ãî íàðè÷àøå ÷îâåêúò îò ãàðäåðîáà. Íàáëþäàâàøå ãî êàê íåñðú÷íî ñâàëÿ ðèçàòà îò çàêà÷àëêàòà, à ïîñëå áúðçî èçëèçàøå îò ñòàÿòà, áåç äà ïîãëåæäà êúì áåáåøêîòî êðåâàò÷å.

Ïîñëå áàùà ìó ñïðÿ äà âëèçà â ñòàÿòà. ×îâåêúò îò ãàðäåðîáà èç÷åçíà. À òèøèíàòà îêîí÷àòåëíî ïðåâçå êúùàòà.

Ìàéêà ìó ñå íîñåøå â ñâîÿòà òèøèíà êàòî îáâèòà â áÿëà ìúãëà. Ïî÷òè íå ìó ãîâîðåøå. Ïîíÿêîãà ãî âçèìàøå â ðúöå è ãî ïðåãðúùàøå äúëãî. Ïîíÿêîãà ïóñêàøå ìóçèêà è òàíöóâàõà. Ìóçèêàòà áåøå âèíàãè òúæíà. Ìîæå áè çàòîâà íå îáè÷àøå ìóçèêàòà. Íå ìó õàðåñâàøå òàçè íàòðàï÷èâà åìîöèÿ, êîÿòî ñÿêàø òå áëúñêà â ãúðäèòå è êðåùè “Ïî÷óâñòâàé ìå!”

Ïðåäïî÷èòàøå äåëèêàòíàòà åìîöèîíàëíîñò íà êíèãèòå. Õàðåñâàøå íà÷èíúò, ïî êîéòî ãîâîðÿò êíèãèòå-äèðåêòíî â ñúçíàíèåòî, áåç ïîñðåäíè÷åñòâîòî íà ÷îâåøêèÿ ãëàñ. ×îâåøêèòå ãëàñîâå áÿõà ãðóáè è íåèçðàçèòåëíè, òå ìîæåõà äà íàêàðàò äîðè íàé-êðàñèâèòå äóìè äà çâó÷àò íåëåïî è áåçñìèñëåíî. Êíèãèòå èìàõà ñúâúðøåí ãëàñ. Òîé çâó÷åøå â ãëàâàòà ìó âèíàãè êðàñèâ, áîãàò è ìåëîäè÷åí, ÷ðåç íåãî äóìèòå îæèâÿâàõà è òîé ãè ïðèåìàøå êàòî îòêðîâåíèå. Çà ðàçëèêà îò õîðàòà, êíèãèòå çíàåõà êîãà äà ãîâîðÿò è êîãà äà ìúë÷àò, êîãà äà âèêàò è êîãà äà øåïíàò, êîãà äà ïëà÷àò è êîãà äà ëèêóâàò.

Ñ ãîäèíèòå òèøèíàòà ñòàíà íåãîâàòà àóðà. Êîãàòî èçëèçàøå íàâúí, òîé ñëàãàøå òèøèíàòà êàòî ðèçíèöà, äîñòàòú÷íî çäðàâà, çà äà ãî çàùèòè îò ÷îâåøêèòå ãëàñîâå. Âêúùè ïóñêàøå òèøèíàòà äà ñå ðåå ñâîáîäíî íàîêîëî. Ïîíÿêîãà íåãîâàòà òèøèíà äîêîñâàøå òàçè íà ìàéêà ìó è ñå îòäðúïâàøå ñìóòåíà. Ñ âðåìåòî áÿëàòà ìúëãëà ñå áåøå ñãúñòèëà è âòâúðäèëà è ñåãà îáãðúùàøå êàòî ñàâàí äðåáíîòî é òÿëî.

Òÿ ïðîäúëæàâàøå ïîíÿêîãà äà ãî ïðåãðúùà, ïèòàøå ãî çà ó÷èëèùåòî, ïðàâåøå ìó ñàíäâè÷è, ïîíÿêîãà äîðè ñå ðàçõîæäàõà çàåäíî. Òîãàâà íåãîâàòà òèøèíà ìíîãî âíèìàâàøå äà íå äîêîñíå íåéíàòà.

Åäèí äåí íà âðàòàòà ñå ïîçâúíè. Ìîì÷åòî èçëåçå îò ñòàÿòà ñè è âèäÿ ìàéêà ñè äà äúðæè îòâîðåíàòà âõîäíà âðàòà. Íà ïðàãà èìàøå êóôàð. À çàä íåãî ñòîåøå ÷îâåêúò îò ãàðäåðîáà.

Ìîì÷åòî âèäÿ êàê òèøèíàòà îêîëî ìàéêà ìó áÿñíî ïóëñèðà, íî íå îò âúëíåíèå, à ïî-ñêîðî êîíâóëñèâíî. Òî÷íî êîãàòî ñè ìèñëåøå, ÷å ùå èçáóõíå, òèøèíàòà ïîòðúïíà çà ïîñëåäíî è çàìðÿ. Ìàéêà ìó ñå îáúðíà, âëåçå â êóõíÿòà è çàòâîðè âðàòàòà çàä ñåáå ñè. ×ó ÿ êàê ïúëíè äæåçâåòî ñ âîäà.

Ìîì÷åòî ãëåäàøå êóôàðà. Âúòðå ñèãóðíî áÿõà îíèÿ ðèçè, êîèòî áàùà ìó âçèìàøå îò ãàðäåðîáà. Èçâåäíúæ òèøèíàòà íàñòðúõíà è òîé îñúçíà, ÷å ìúæúò ñå ãîòâè äà çàãîâîðè. Ìîæå áè ïðîñòî ùåøå äà êàæå äîâèæäàíå.

Íî ìîì÷åòî çíàåøå, ÷å òîçè ãëàñ å îïàñåí. Áè ðàíèë ñìúðòîíîñíî ãðèæëèâî îòãëåæäàíàòà òèøèíà, íåãîâàòà è íà ìàéêà ìó, áè îñòàâèë íåïîïðàâèìè ïóêíàòèíè îò çàêúñíåëè âúïðîñè è íåíóæíè îòãîâîðè, áè îòâîðèë îòíîâî âðàòàòà íà ãàðäåðîáà, êîÿòî ìàéêà ìó íèêîãà íå îòâàðÿøå.

Ìîì÷åòî âçå êóôàðà è ãî ñëîæè îò âúíøíàòà ñòðàíà íà ïðàãà. Ïîñëå òèõî çàòâîðè âðàòàòà. Òåæêèòå ñòúïêè îòâúí îòåêíàõà â òúðæåñòâóâàùàòà òèøèíà.

À îò êóõíÿòà óõàåøå íà òîêó ùî ñâàðåíî êàôå.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 16.11.2011 @ 23:37:25 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   EvaKovach

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
539 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 26407
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òèøèíàòà" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (3 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òèøèíàòà
îò secret_rose íà 18.11.2011 @ 07:49:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Ìíîãî òåæúê è êðàñèâ òåêñò...


Re: Òèøèíàòà
îò zebaitel íà 18.11.2011 @ 07:46:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çâóöèòå, ñ êîèòî å ïúëíà òèøèíàòà íå ñå ðàçãàäàâàò îò âñåêè! Çäðàâåé, EvaKovach!


Re: Òèøèíàòà
îò verysmallanimal íà 17.11.2011 @ 18:09:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâ!