Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 791
ХуЛитери: 2
Всичко: 793

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗлатни целувчици
раздел: Еротика
автор: flame


Миг!
Сливане.
Неповторимост.
Първите дни на есента.
Златните листенца се стелят над нас.
Целуват ни. Обгръщат ни. Заливат ни с любов.

* * *
Есен. Все още дърветата са зелени, Само тук там има някое запъстряло листенце. Усеща се вече утринния хлад. Но в мен топлината е по-жива и осезаема дори от лятото... Лято в душата и есен зад прозореца. Ранна есен. Сезонът на хризантемите. На твоите любими цветя. И на най-красивата хризантема - една ухаеща и волна, израснала в сърцето ми, и освободена за полет към висините като бяла птица. А това красиво и огнено цвете преди време беше толкова крехко и можеше да живее само в душата и да се храни от сърцето... А сега - в дните на есента то е силно, то е истинско, то е ухаещо и живо. Защо ли? Защото е сред собствените си сестри - сред цветята. То трябва да живее там. Там му е мястото. Не да стои в мен. То е свободно, диша, пее и се радва на живота. Така трябва. Да е сред природата, под звездното небе. Аз му дадох крилата на любовта и то може да се рее в звездната шир, когато му стане хладно - да се къпе в лъчите на слънцето, когато е жадно да пие чистите дъждовни капчици, а когато е гладно - да се храни от любовта в моето сърце. Нали това е смисъла на думата обич. Да дадеш себе си. Да дариш сърцето си, да споделиш същността си. Взаимност! Аз споделям душата и сърцето, ти - цветния прашец - нектар, уханието си и красотата си. Ти радваш всичките ми сетива. Красотата - за очите ми, уханието - за душата и нектара - за самото сърце. Изцяло и осъзнато.
Есен е. Листенцата-крилца на хризантемата-любов са укрепнали. Ти вече не си свързана със земята, ти се понасяш, ти летиш... Нали това е смисъла и на самия живот - полета. Онзи, така желан и извисен полет на душата. Затварям очи и се пренасям... Далече съм.
Под мен бавно тече една река. Застанал съм на едно извито мостче, облегнал съм се на парапета и гледам отражението ти в нея. Ти летиш над мен и аз се наслаждавам на трептящата бяла светлина във водата. Спускаш съвсем ниско и аз усещам нежното ти докосване. Притихваш на рамото ми.
- Искаш ли да те разхода, мое малко, нежно ухание?
Почини си. Точно на това място ние се срещнахме за пръв път. Тук усетихме първия трепет - онзи, истинския, осезаемия, живия... Тогава ти беше толкова крехко, че даже слънчевите лъчи можеха да прегорят нежните ти крилца.
Усещам, как си ме обгърнала с ръчичките си-листенца, топлината на дъха ме гали, а уханието ти се слива с това на другите цветя...
Бавно слизам по моста. Навлизам в парка - под дърветата. В този миг долавям движение над мен - едно листенце лекичко се спуска от близкия кестен. Плува във въздуха, а ти протягаш ръка, улавяш го, навеждаш главица и докосваш нежно устните ми... Златна целувчица!
- Листенцето ли ме целуна? - Поглеждам те, а ти се усмихваш.
- Глупчо. Листенцата не целуват.
Заразителна, нежна, мила усмивка озарява лика ти.
Да, зная, че листенцата на кестена нямат устни... А и помня уханието при това докосване и бих го познал сред хиляди цветя, сред милиони листенца...
- Да, неповторима си. Но ми харесваше да го чуя и затова попитах
- Ах, ти! Малка маймунке! - Колко хубаво звучи това от твоите устни!
Смеем се и двамата! Нагазвам в тревата и долавяме шумоленето на листенцата в краката ни. Едно златно море! И листенцата-целувки се сипят над нас. Докосват косите ти, галят нежно цялото ти тяло, къпят те... А ти докосваш мен и аз усещам топлината ти, нежността ти. Главицата ти се е сгушила нежно на рамото ми. Усещам че си затворила доверчиво очите си, само с листенцата-ръце си ме обгърнала. И двамата плуваме в златното море на любовта.
- Виж, мило момиче, какво хубаво кестенче...
Навеждам се и го вземам в ръка. В този миг долавям веселия ти шепот...
- Вземи и другото. Нека са двечки... - Усмихваш се дяволито.
Засмивам се и аз и ти подавам и второто. Очите ти са по красиви от звездите над нас...
- Виж, тези люлки, моя любов.
Как ли са се озовали тук? Кога? Не помня да съм ги виждал преди. Но тогава аз гледах само теб и не виждах нищо друго. Може и да ги е имало...
- Седни сега и се хвани. Ще те полюлея.
Придърпвам те към мен да те залюлея, ала ти подаваш устни и аз не устоявам на порива. Докосвам ги и се сливам с тях. Опиянение... После закачливо се изплъзваш, оттласкваш се и политаш назад... Издигаш се. Миг и люлката замира, след което се спуска към мен.
- Хвани ме! Долавям трелите на този любим глас.
Носиш към мен. Щастлива си. Протягаш ръце и замираш в прегръдката ми. Пак ме целуваш нежно и косите ти скриват лицата ни. Този път аз те залюлявам още по силно. Усещаш вятъра в косите си. Те са меки като коприна и се развяват около теб като ореол. Отново достигаш почти до самите звезди и пак се понасяш пак към мен с онази закачлива усмивка. При това роклята от листенца се развява около теб и разкрива цялата ти необятна красота. Весели смях изпълва нощта, искрите в очите описват една красива дъга и се спират в моите очи. Пак съм уловил люлката, роклята се отпуска и успокоява, а ухаещия ти дъх ме опива. Дишам те с пълни гърди и не мога да се насладя...
- Хайде пак! Залюлей ме така, че да докосна е-е-ей онази звезда.
Посочваш с листенце една ярка звездичка в звездната шир. Засилвам те още повече. И ти политаш! Листенца, коси и искрите в очите се сливат в едно от бързото движение. Издигаш се. Все повече и повече. Протягаш ръка и наистина си хванала тази звездичка. И когато люлката замира за миг в зенита си ти я закичваш в косите си. Сега си като светулка. В следващия миг започва полета ти към мен. Ах тази рокля от светлина и този палав вятър. Залята от смях, ти просто скачаш от люлката с протегнати ръце към мен. Улавям те в полета. Прелестна си! И какво безгранично доверие имаш в мен! Обвиваш ме с листенцата и усещам топлината на златиста целувчица. Звездичката се разгаря в косите ти. Колко ли стоим така? Ала ти не можеш да стоиш на едно място. Играе ти се, лудува ти се!
- Догони ме! -Звънливо и весело извикваш в бялата тишина
И се понасяш по тревата в онзи красив бяг, при който феерията направо ме кара да затая дъх! Мяркат се разветите коси, феерията на листенца и звезди се слива в една жива картина... Ти не тичаш, а летиш над тревата, краката ти не я докосват. Лека си и сама не усещаш това. Разперваш ръце и се носиш в златистото море на любовта.
Щастлива си. Защото си свободна. Защото сама осъзнаваш това и сама можеш да ме целунеш и да ми дариш уханието си. Аз ти давам полета и сам се любувам на него и на твоето щастие. Звънкия ти смях ме обгръща. Радвам се на твоето щастие! В полета ти минаваш толкова близо, че ме докосваш с пръстчетата си. Долавям ласките ти и игривите пламъчета в очите.
- Хей, малка палавнице, хитрушо-нежна, какво си намислила?
Ала ти само ми подаваш листенцето-ръка и тичешком ме повеждаш към онази наша градинка. Познавам я от пръв поглед.
- Ето я градинката, в която ме посрещаш всяка сутрин.
Посочваш ми с ръка цветята и аз улавям уханието им. А сред тях има толкова много златисти листенца-целувки. Толкова много и така нежно, предразполагащи и пропити с аромата на цветята. Уморена от лудата игра, ти лекичко посядаш на тази златна постеля, оставяш се на ласките на листенцата. Присядам и аз, а ти отпускаш глава на коленете ми, затворила щастливо очи. Златни листенца-целувки те обгръщат изцяло и дори звездичката в косите ти срамежливо се скрива зад едно от тях.
- Колко си прелестна! - Мълвя с притаен дъх.
Тихо е. Само едно листенце бавно се откъсва от близкия кестен ... Плува към теб и намира последното недокоснато все още от целувка местенце. Притихваш... Само уханието ти става по-силно, много по-истинско. От ласките на листенцата ти просто забравяш всичко.

- Обичам те, мое малко, нежно и волно цвете-любов!
- Обичам те ...

Шепота достига до мен от главицата на цветето, отпуснато безметежно на коленете ми. Навеждам се пак и последните звуци на това "Обичам те..." потъват в устните ми.
Ти ухаеш, светиш заливаш ме с нежността си. Аз пия наслада, опивам се от уханието, разтапям се от нежността...

Миг!
Сливане.
Неповторимост.
Първите дни на есента.
Златните листенца се стелят над нас.
Целуват ни. Обгръщат ни. Заливат ни с любов.




Публикувано от mmm на 11.10.2004 @ 10:55:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   flame

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 17:52:22 часа

добави твой текст
"Златни целувчици" | Вход | 5 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Златни целувчици
от esme на 11.10.2004 @ 11:08:24
(Профил | Изпрати бележка)
Тези цици-като раздел -хич не отиват на текста.

Прекрасен е !
Примлива, нежна наслада.


Re: Златни целувчици
от flame (dinotino@mail.bg) на 11.10.2004 @ 11:14:31
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти. Усмивки!
Всъщност и аз доста се чудех към кой раздел да го включа... :) ако имаше любовна проза - както и да е! А еротиката - като осезаема форма на любовта ми се стори сравнително подходяща :)))



]


Re: Златни целувчици
от miglena (megira@abv.bg) на 11.10.2004 @ 11:11:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Ама и ти си една "неповторима малка маймунка"!
Мноооого влюбено, златисто-нежно...
наистина докосвате звездите
и звездите ви галят!
(((:+:)))


Re: Златни целувчици
от flame (dinotino@mail.bg) на 11.10.2004 @ 11:20:59
(Профил | Изпрати бележка)
Накара ме да се засмея! Благодаря ти за хубавите думи и за усмивките!
(@ @) :) edna malka majmunka !


]


Re: Златни целувчици
от Merian на 11.10.2004 @ 11:23:27
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
какво богатство трябва да носиш в себе си за да пишеш така красиво и чисто за любовта си Пламъче...... не преставам да ти се радвам..... направи си ти благодаря за тези светлинки дето ги раздаваш!


Re: Златни целувчици
от flame (dinotino@mail.bg) на 11.10.2004 @ 11:36:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти :) от сърце! Ти ме караш да се изчервявам... но на пламъчетата това не е видимо, а само им действа разгарящо :)))
А радостта си е взаимна!
Усмивки и лек ден!

]


Re: Златни целувчици
от joanna_vas (joanna_v@all.bg) на 11.10.2004 @ 22:33:01
(Профил | Изпрати бележка)
Разкошно е...


Re: Златни целувчици
от flame (dinotino@mail.bg) на 12.10.2004 @ 07:59:38
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти е харесало... Сега обаче идва най-трудното - продължението му! :))

]


Re: Златни целувчици
от Izabella (izabella_333@hotmail.com) на 12.10.2004 @ 01:58:42
(Профил | Изпрати бележка)
златни целувчици...
вкус на свобода:)


Re: Златни целувчици
от flame (dinotino@mail.bg) на 18.11.2004 @ 07:14:56
(Профил | Изпрати бележка)
Тази свобода е в нас. А и само с душата можем да оценим богатството на една любов ...

]