Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 954
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 954

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÇàðúêà 2
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: GINKO_PRIM

Ïîïåååå! Ïîïååååååååå! Êúäå ñå íàâðÿ ïàê ïî êüîøåòàòà? Òè ìåíå øå ìå èçïîâÿäâàø ëè èëè äà?
Çà êàêâî ñè ìèñëèø ñúì òè ñå èçòðúñêàëà òóêà íà êðàêà?! Õàéäå, íàìÿòàé åïèòðàõèëà, äîêàòî íå ìè å ìèíàë ìåðàêà! Êàê áåç íåãî? Íå ìîæå! Çíàì òå àç áåç. Ìèíàëàòà ñåäìèöà ñå ïîäëúãàëà áàáà Êóíà è ñåãà öÿëî ñåëî ÿ ðàçíàñÿ çà ñðàìîòèòå ù. Ïúê àç ñúì áèëà êëþêàðêà. Ãîòîâ ëè ñè, äà îòïî÷âàì?
Òà… Ãðåøíè ñà ïîìèñëè ìèíàëè ïîä êúðïàòà íà ãëàâàòà ìè, ïîïå. Äà ìå ïðîùàâà øåôà òè è äà âçåìå äà óäàðè åäíî ðàìî, áåëêè ìè ãè èçáèå îò òèêâàòà, ÷å íà îòêà÷àíå îòèâàì. Äîñåãà ñàìî ÷åéíåòî ñúì ñè îòêà÷àëà, àìà íúë ëåïèëî ïî ðåêëàìà ñúì âçåëà îò ãðàäî – îïðàéâàõ ãî. Ñòðàõ ìå ôàùà, êàò ñè ïîìèñëà áåç ãëàâà êàê ùå å! Èìàëî áèëî äà ìè ñå ñëó÷âàò âñå íà ìåíå äèâîòèè. Íà ìëàäè ãîäèíè, êàê äà å – áèâà. Àìà íá, äåòî êàçâà Ïåíà Ëèçãàðêàòà - îñòàðÿõ, ïà õè÷ íå ïîóìíÿõ! Íàëè ñè ìå çíàåòå è òè, ïà è ïîëîâèí (àêî íå öÿëî) ñåëî ùî çà ÷óäî ñúì?
Òúé äå, ñòèãà ñúì ñå îòïëåñâàëà! Ãîëÿìî èçïèòàíèå ìè ïîäíåñå òîç òâîÿ áîñ. Íà êðúñòîïúò ãà÷å ïúïà ìè å õâúðëÿí, à íå íà ïîêðèâà íà êóðíèêà, êàêòî ìè å êàçâàëà ìàìà. Ñúì ñå ðàçêèêåð÷èëà íå, àìè íà ðàç÷åêâàíå ìà å äîêàðàë ïðîêëåòíèêà. Äîáðå äå, îò ìåí äà ìèíå, íÿìà äà ãî íàõóëâàì ïîâå÷å! Ðåêîõ òè ìàé ìèíàëàòà ñåäìèöà… Ìîæå è ïðåäè òîâà äà áåøå. Äàé, äà íå èçïàäàìå ñåãà â ïîäðîáíîñòè è çàïåòàéêè! Ðåêëà ñúì ñè çà îíÿ, äåòî ìå èñêà åé òúé – „çàâèíàãè”. Äà áå. Ó ñêàéïà ìè ïèñà. ×åðíî íà áÿëî ñè ãî èìàì. Äà ìè ðàäâà îêîòî è äà ìè ãúäåëè÷êà ñàìî÷óâñòâèåòî. Å, íàøåí÷å ñè å. Ñåëñêî ìîì÷å, àìà äîáðî. Êàòî çÿïíà, äóìà íå äàâà äà ïàäíå. Ñúêðîâèùå ñúì ìó áèëà. Íå, áåååå. Íå å áèâøèÿ! Áèâøèÿ äà å æèâ è çäðàâ, àìà êàòî ñå ÷óåì, ñàìî ñå æàëâà è âñå çà ïàðè ìðúíêà. Àç äà íå ñúì áàíêà Àíòèíàðè? Ñåãà äà ïóñíà áîìáàòà – è äðóã ñå íàéäå äà ìå êàíäúðäèñâà äà ñúì ìó ïðèñòàíåëà. Îò Àìåðèêàòà ÷àê. Ó Ôåéñà ìå íàìåðèë. Êóðäèñàëà ñúì òàì åäíî ôîòî – ñ öèãàðàòà â åäíàòà è ñ õàëáàòà â äðóãàòà ðúêà – äà ãè ñòðåñèðâàì íàâëåöèòå ìó è ïðî÷èå, àìà íå áè. Òàêâîç ïèñìî ìè èçòðÿñêàë çàâàëèéêàòà, ÷å õëúöíà è Ãóãúë÷î. Òî, è íåòà êàëïàçàíñêè. Íå íîñè íà ìíîãî, òà 3 ïúòè òðÿáâàøå äà ãî íàòèñêàì ïî åíòåðà äîêúò çàõàïå. Ïúê àç, íàëè íå âäÿâàì èíãèëèçêè – âñå òàì ñè ìÿòàì ïèñìàòà ÷óæáèíñêè äà ìè ïðåâåæäà. Ìàëêî íå ãè äîèçêóñóðÿâà, àìà âñå å íåùî. Êàò ïðî÷åòîõ, ïîïå… ïàäíàõ îò ñòîëà!
Ïàðàøóòèñò ÷îâåêà. Âîåíåí. Îò ñàìîëåò ñêà÷àë.  äæóíãëèòå ìàé áèë, ÷å íå ãî ïëàøåëè áðúìáàðè è ïàÿöè ðàçíè. Íåùî çà ñðåùà ñúñ ñìúðòòà ñïîìåíàâàøå. È íàêðàÿ – ðàçòðåñëî ãî áèëî, ñìàçàëà ñúì ãî êàò âúëíá ïðèëèâíà. Çàðàä åäíè î÷è. Òóé âîåííèòå è òÿõ íà ïóåçèÿ ãè èçáèâàëî. Äà âèäèø, äàí ïîâÿðâàø! Âå÷íîñò ùÿë äà ìà ÷àêà äà ìó ïðî÷åòà ïèñàíêàòà. Å, àç êâî? Ùî äà ãî ìú÷à ÷èëÿêà? Ïðî÷åòàõ. È áåç òóé óáèâàì ìàñà âðåìå â òîÿ ôåéñ. Ïîñëå ñè âèêàì – ùî ïà äà íå ñà íàïðàÿ íà êóëòóðíà? Áàðåì åäíî ìåðñè ñè å çàñëóæèëî õàéâàí÷åòî. Àìà íúë íå ìè ñòèãà âñå êóëòóðàòà. Èçãúðìÿõ ñè äæîêåðà „îáàäè ñå íà ïðèÿòåë” íà áúðçà ðúêà. Ìîæ äà å êðèâîòèÿ è òÿ êàò ìåíå, õåì ãðàæäàíêà, àìà ïîìîãíà. Ñïðåòíà ìè åäíà ðå÷, êàò íà êðàëñêà îñîáà. Àç òàêâèç íè ìîãà ãè äîêàðà, êó ùå êâîò ùå äà ñòàíè. 15 ïúòè ìè ãî ïîâòîðè, äîêúò ñêîëàñàì äà ãî çàïèøà. Íàèçóñò ãî çàïîìíèõ, ÷å çíàø ëè – ìîæ ïàê äà ïîòðÿáâà. „Áëàãîäàðÿ çà âíèìàíèåòî. Ìíîãî ñòå ìèë. Ïîëàñêàíà ñúì.” Äå äà ñà ñåòÿ àç çà òàêèâà ïðèêàçêè?
È òúé. Îòúð÷àõ ïàê äî Ãóãúë÷à, ïðàñíà ìè òîé ïðåâîäà, ìàñêèðà ìà íà ìîìà àíãëè÷àíêà è ãî èçïðàòèõ. Ñëåä íÿìà è òîëêîç – èäå ïàê ïèñìî. Êâî òè ïèñìî? Ôåðìàí íàïðàâî. Ïèñàë, ìà ïèñàë, òà ñà îëÿë. Íà ÷åòèð ïúòè ãî ìÿòàõ ó ïðåâîäà÷êàòà, ÷å íÿìà ñúáèðâàíå. Çíàì ìó è êúòíèòå çúáêè íà òîÿ – îò êúäå, êîãà, êîëêî, ðîäàòà, äåöàòà, êîëàòà, áèâøàòà… ñàìî çàïëàòàòà íå ñèé êàçàë. Ìà, àêî ðåêà – è íåÿ øè çíàì. È ìà êàíè. Ó Àìåðèêàòà ìà êàíè ìèñêèíèíà ìó ñ ìèñêèíèí… Ãëåäàõ ãî íà ñíèìêàòà. ×åòàõ ìó ïèñàíêèòå. Ïóëèõ ñà è ñà äèâèõ. È íàêðàÿ, åé ìà íà - òóêà ñúì. Äðúïíè ãî øåôà ñè íàñòðàíà è ìó ðå÷ù, ÷å ñúì íà çîð. Íîùåñ äà âçåìà äà ìè ïðàùà ðàáîø íÿêàêúâ, äà ìè ñà óÿñíè ñèòóàöèÿòà, ùîò õåïòéí ìîé äà îòêà÷è ÷èëÿê îò ìèñëîâíóñò! Äî óòðå êó íÿìàì õàáåð, ñèãóð` ø`ñà ñïîìèíà. Íá òè äâå ïàðè çà ñâåùè ñåãà, äà ïðèïàëÿ çà æèâè è óìðåëè è äà áÿãàì, ÷å ìàíäæàòà çàãîðÿ íà ïå÷êàòà. È äà ñè ìúëü÷èø ó ñåëî, ÷å õà ñúì ñè ÷óëà ïðèêàçêèòå îò õîðàòà, õà ñúì íàñúñêàëà êó÷êàòà äà òå íàñìåòå íàìåñòî ìåíå! Òÿ ïîíå çúáè èìà êàò ñòîìàíà. Ëåïèëî íå ù òðÿáâà. Çàñåãà.


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 18.05.2011 @ 17:53:29 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   GINKO_PRIM

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 7499
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Çàðúêà 2" | Âõîä | 6 êîìåíòàðà (14 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Çàðúêà 2
îò secret_rose (secret_rose_@abv.bg) íà 18.05.2011 @ 17:56:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Äàí ãè ñëóøàø âóåííèòå êàò ïðèêàçâàò çà ïóåçèÿ, ÷è è÷ ãè íÿìà, äà çíàéø, àìà ìíîãî ñà ïó áëúôóâèòå :))) ñàìî ïàòëàêà èì â àêúëà íà òÿõ...

ãëåé ÿ êâè ãè å ïðîïèñàëà òàÿ ìîìà õóáàâà :)))


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 18.05.2011 @ 21:07:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Åååå, ùî ïúê äà íå ïîñëóøàì çà ìàëêî ïîíå? Òå òàêèâàòà äóìè÷êè ðÿäêî ñå óëàâÿò íàïîñëåäúê â åôèðà. Ïúê æåíàòà íàé-âå÷å ñ óøèòå ñè ðåàãèðâàëà áèëà. :))))
Ïàòëàêà å äðóãà ïåñåí. Ñìåé ëè íÿêîé áàø íà Ãèíà äà ñà ðàçïèùîâÿ, ì? Òúé, êàò ìà ãëåäàø, íàêúäå ëè ìèé êèòêàòà áó÷íàòà? ;) :)))

Êâè ñúì ãè ïðîïèñàëà? Íàøåíñêè. Êâè äà ñà? Åé íÀ - È Èëêî íà âèðòóàëíîñòè ãî å óäàðèë. Ì÷å è ìåíå ìà áèÿò ëèìêè îò âðåìå íà âðåìå. ×îâåùèíêà! :))

]


Re: Çàðúêà 2
îò secret_rose (secret_rose_@abv.bg) íà 18.05.2011 @ 23:51:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Áå ùîì å óíèôîðìåí çíàé äà ðèòìóâà, íå äà ðèìóâà :))
ìà ïîíÿêîãà ìîæå è äà å ïî-àðíî òàêà...

]


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 19.05.2011 @ 09:09:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âóïùå íå ìè ïóêà íèòî çà óíèôîðìèòå, íèòî çà ðèòìèòå! :))
Íàëè ñå ïîñìÿõìå?!

]


Re: Çàðúêà 2
îò 4erGologan íà 18.05.2011 @ 19:30:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 18.05.2011 @ 21:08:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õà, äîáðå ñè ìè äîøúë!
Äà ñà âèäèòå ìúæîâåòå êâè ñòå àìñàëàöè! Çàðàä åäíè î÷è... :)))

]


Re: Çàðúêà 2
îò zebaitel íà 18.05.2011 @ 19:52:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñìÿõ ñå îò ñúðöå, Ãèíêî! Õóáàâî ñè ãè íàðåäèëà! Äàæå ïúðâî íå îçúçíàõ, ÷å äîñòà ñå çà÷óäèõ çà øåôà, àìà ïîñëå ìè ïðîñâåòíà! Õàéäå, äàíî äàäå çíàê!!!! Ïðåãðúäêè!


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 18.05.2011 @ 21:14:00
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
È àç ñå ñìÿõ, Çåá. Ìà ìíîãî è òî. :)))
È äîêàòî ãî ïèñàõ, è ñåãà - êàòî ìó óäàðèõ åäèí âåðåâ,ïàê ñå ñìÿõ. ß äàäå íèøàí øåôà, ÿ íå, àìà ñìåõúò ùå ìè äúðæè äúëãî.
Ïúê, êîëêî ìó òðÿáâà íà ÷îâåê?! ;) Åäíî áóäàëî, äà ãî ðàçâåñåëè. Íúë òúé?
Ïðåãðúùàì òå è àç! Àìà òúé - âèðòóàëíî, íà÷è. () () ()

]


Re: Çàðúêà 2
îò verysmallanimal íà 18.05.2011 @ 21:52:43
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:):):) Óäîâîëñòâèå!


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 19.05.2011 @ 09:08:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âèæ ñåãà, íàÿñíî ñúì êîëêî äàëååååå÷å, ïðåç äåâåò ãîðè â äåñåòà å òîâà íåùåíöå îò õóáàâîòî ðàçêàçâàíå! Çà ïðàâîïèñè è ïóíêòîàöèè - äóìà äà íå ñòàâà! Íî ñå çàáàâëÿâàõ êàòî ìàëêî äåòå, äîêàòî ãè íèçàõ ëàêúðäèèòå ìó ñ ëàêúðäèè :))))
È ãè ïóñíàõ, áåç ãðàì äà ãî îïðàâÿì è ïðåïðàâÿì, øîòî äà ñå ïîñìååì çàåäíî.
Àêî ñúì óñïÿëà, ðàäâàì ñå! :))
È... áëàãîäàðÿ!

]


Re: Çàðúêà 2
îò ami íà 18.05.2011 @ 23:33:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
áàø òóêà õè÷ íèêóé íÿìà äà óçíàé, øøøò - òèõó, øè ìúë÷èì êúò ïîï áåç..òàêîç..:D


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 19.05.2011 @ 09:10:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìà, ðàçáèðà ñå! :)))
Ìúë÷àíå ìó å ìàéêàòà!

]


Re: Çàðúêà 2
îò Liulina íà 19.05.2011 @ 00:34:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://liulina.blog.bg/
êàòî òè êàæå ïîïà ïàê òóê äà ñïîäåëèø ;)


Re: Çàðúêà 2
îò GINKO_PRIM íà 19.05.2011 @ 09:12:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îòèâàì åé ñåãà äà ñå æàëâàì íà ïîïà, ÷å øåôà ìó ñúâñåì ìà å çàå..ë. Òî ñå å âèäÿëî, ÷å ïàê ñàìà ùå ñå îïðàâÿì. :)))
Ìà, äà íå ìè å ñåôòå?

]