Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 911
ХуЛитери: 0
Всичко: 911

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГрифонът Алабала
раздел: Пародии
автор: anonimapokrifoff

Когато бяха в небето, размахваше богоподобно орловите си криле; щом се спуснеха на земята, неуморими като смъртта бягаха лъвските му крака. Той – едно от кучетата на Зевс, последен във впряга на Немезида. Приносител на Възмездието, което никога не закъснява.
Вярно е, че не беше Водач, но бе най-близо до Нея. Опашката му Я докосваше, плъзгаше се по малахитовата Й кожа: първо между бедрата с настръхнали пори, после се усукваше около гърдите Й с щръкнали зърна в цвета на тигрово око... Веднъж се извърна назад и си позволи да Я погледне: от разтворените Й аметистови устни се беше отделила капка амброзия – не се сдържа и я клъвна. Немезида го удари с камшика в слабините и отнесе половината му мъжество, рязко опъна повода и впрягът спря като вкопан в облак. Тя отдели Алабала от другите и каза: „Наказан си да живееш на Земята, защото ти, моят слуга, си позволи да Ме целунеш. Където и да отидеш, да си най-окаяното създание!” Развяваха се косите Й, розов планински кристал, парализираха го очите Й: склерите бяха черен янтар, а ирисите – карнеолен оникс на бели и червени ивици. Присвиваха се кораловите Й зеници като на гневна котка. Обичам Те, опита се да изграчи той въпреки непоносимата болка, но Земята и Небето се завъртяха в безумен вихър.
Падналият грифон се свести вледенен. Наоколо беше равно, пусто и бяло. По някое време го вдигнаха две ръце – човекът беше в животински кожи. По-късно Алабала разбра, че облеклото се нарича тимиак, а връхната риза – анорак. Мъжът го отнесе в топла къща от лед. Когато на следващия ден хората излязоха навън и го оставиха сам, той се повдигна и опря предни лапи на стеаритовото корито, в което домакините събираха урината си. Козината му беше различна, нямаше ги орловите му нокти. Когато съзря отражението си, паниката му прерасна в ужас – беше се превърнал в ескимоско куче.
Новите му стопани се грижеха добре за него, нали беше най-верният им приятел. Бързо научи всичките им думи за сняг, които не бяха чак толкова много, колкото се мълвеше на Олимп. В началото студът го измъчваше, но бързо свикна и с него, и с рибата и тюленското месо, а понякога му подхвърляха дори замръзнали яйца от гагарка, но не и деликатеса си – зеленясала и апетитно вмирисана опашка от нарвал. Бели и черни трупни червеи поглъщаше през краткото лято и тялото му укрепваше от тази стопроцентово протеинова храна.
В един обичайно мразовит ден до иглуто спря чужд човек – Кнуд Расмусен беше странното му име. Той търсеше силни кучета за впряга си. Така Алабала разбра, че Калаалит нуунат (Земя на хората) се нарича още и Гренландия и не е нищо повече от грамадна буца лед. Тръгна с Расмусен – беше Водач и пръв прекоси Северозападния проход, пробяга 18 хиляди километра: най-великото по протежение пътешествие в Арктика с кучешки впрягове. Заедно с Кнуд доказаха, че Земя Пири е полуостров, а не остров. И ако стопанинът му си имаше някакви лични причини да кръстосва снеговете и ледовете (баща му беше датчанин, но майка му – гренландска ескимоска), не можеше да се каже същото за откачените му последователи.
Алабала знаеше, че е безсмъртен, а това неизбежно щеше да му създаде проблеми. По някое време напущаше господаря си и намираше нов. След многобройни перипетии и десетилетия, които бяха за Олимп просто месеци с мързеливи следобеди и неспокойно нощно въртене в копринени чаршафи, се оказа собственост на Харолд и отиде в Норвегия.
Тук си беше направо жега, но се налагаше да се приспособи въпреки гъстата си козина. Стопанинът му живееше в западната част на страната в малко селце с хиляда души и беше фермер. Самотник, който си мечтае да се ожени за тайландка – да му прави масажи на вечно схванатия гръб и да му готви екзотични манджи. Хранеше Алабала с норвежка сьомга и хайвер, намазан на филия бял хляб. Понякога му купуваше кучешка храна и бившият грифон после скимтеше от спазмите на стомашното разстройство. Харолд си вареше домашен алкохол от брашно, мая и захар. Вечер обръщаше няколко чаши от него, а после отиваше в „Мръсната Нели” – местната кръчма. Винаги водеше със себе си и Алабала. Щом норвежецът се трупясаше от изпитите бири и паднеше под масата, сервитьорите го хващаха за мишниците и го изхвърляха навън, а кучето ближеше лицето му и виеше. Винаги се намираше някой по-малко пиян съсед, който натоварваше в таксито Харолд и него и ги прибираше у дома им. След една такава вечер, когато копнежът му по Немезида беше нетърпим като гъбички между пръстите на лапите, Алабала обърна шишето на Харолд с домашна ичкия и излочи 95-градусовия спирт. Заспа мигновено, а на следващия ден главата го цепеше и той проклинаше и Зевс, и Нея, и безсмъртието си.
Дойде лятото, Харолд пиеше до безсъзнание, но в някакъв миг на просветление взе кучето си и замина за България – щеше да почива на „Златни пясъци”. Толкова много се наливаше в самолета, че се наложи пиколото от хотела да го влачи до стаята и да го просне на леглото. Посред нощ Алабала се събуди, скован от студ – нямаше козина, защото се беше превърнал в човек: проклятието на Немезида го преследваше. Отвори куфара на стопанина си и навлече от неговите дрехи: норвежецът беше едър и се наложи да навива крачолите на панталоните му. Харолд се събуди на следващия ден по обяд:
- Вур ер хунден мин? (Къде ми е кучето?)
- Ден рьок ют. Дю е алти сюл. (Избяга от теб. Ти си постоянно пиян.)
- Вур е ек? Вур ченер ви варандре фро? (Къде съм? Откъде се познаваме?)
- Дю е и Булгария. Дю хар иче воре едрю по ей веке. Дю спир ог дритте хейле тида. Пютон! (В България си. Не си изтрезнял от една седмица. Непрекъснато повръщаш и дрискаш. Гадост!)
Алабала се представи като Андре от Волда (бяха ходили в това близко градче), а Харолд се закле да откаже алкохола, щом е стигнал дотам, че да не разпознае един земляк, който и на всичкото отгоре е и различен по външност. Бившият грифон се оплака, че в България са го обрали, и поиска назаем 5000 крони. Харолд му даде 10 000 – това бяха 2 400 български лева.
След това се запиля из Варна. Стигна до Колхозния пазар и там циганите го заговаряха на езика си: не стига, че беше човек, но и кожата му беше мургава като тяхната, само че по-чиста – в края на краищата се беше къпал в Норвежко море едва преди месец. После от скука се напъха в някакъв интернет клуб. Хлапетата убиваха виртуално на поразия, а той попита на английски обслужващия персонал (оказаха се полезни скучните учебни часове на Олимп) как може да прочете нещо за грифоните. Насочиха го към „Гугъл” и така научи, че символизира връзката между небето и земята. И че е непорочен – това силно го изненада. И че грифоните имали златни гнезда, което си беше чиста глупост. После разбра, че негово изображение има в арките на моста над Янтра до Бяла, строен от Колю Фичето. Беше му любопитно как го е пресъздал един смъртен и замина за Бяла. След това доста време се мота из Велико Търново – там имаше една художничка, която ваеше псевдотракийска керамика, изписана с грифони, и я продаваше като топъл хляб на чужденците. После тръгна да обикаля страната. Разбра, че е научил българския, когато в един от многото влакове се пробуди и се чу да казва: „Ц-ц-ц-ц-ц! Лошо! Много лошо! Няма пари!”
Хубаво му беше да е куче в Норвегия, дори и в Гренландия не беше толкова зле, колкото тук. Купи си няколко пъти сьомга, но бързо се отказа – беше много скъпа. Научи се да яде боб и шкембе чорба. В началото го свиваше коремът и почти не излизаше от тоалетната, но и това отмина. За разлика от подвикванията „Ей, мангал, мръдни малко, че ще те сгазя с кеф!”.
Накрая стигна до село Ключ в полите на Беласица. В някакъв вестник прочете, че там ходели извънземни, но на него му беше ясно, че това са боговете от Олимп. Щеше да е близо до дома, можеше и да срещне Някого от Тях и да го помоли да ходатайства пред Немезида, за да го помилва. Нае квартира в къщата на един изключително вехт старец и се глави да пасе селските овце. Хората в началото го приеха резервирано – нали беше циганин, но скоро му свикнаха. Нито една овца не изчезна, женските се агнеха като пощурели. Вечер Алабала, който вече се казваше Ачо, разпиваше с мъжете в кръчмата: след 95-градусовата отрова на Харолд тяхната ракия му беше като чешмяна вода. Имаше красив глас, научи се да свири и на кавал и вземеха ли се овдовели дядо и баба, веселеше от сърце прецъфтелите младоженци и поувехналите им гости.
В един ден, скапан още от сутринта от мараня, Алабала пасеше стадото, облян в пот, а в същото това време някаква си Лихнида най-егоистично си веслаше кайчето в прохладата на Охридското езеро. Беше му чоглаво като на метилява овца и подкара на кавала една протяжна и сърцераздирателна мелодия. Тогава Я видя. Беше приела образа на земна жена, но си оставаше Тя – Немезида. Кожата Й беше седефена, косите – рубинени. Алабастровите голи нозе газеха острите треви, сапфирените Й очи бяха вперени в него. Лъвското му сърце прихлопа заешки, а орловият му поглед стана бухалски. Той се разкъсваше от дилемата какво да Й изпее – дали „Назад, назад, моме Калино, не мой да одиш подир мен”, или „Стъпвай, пристъпвай, булчице млада; стъпвай, пристъпвай, назад не гледай”, но Тя го изпревари:
- От всички мъже в живота ми само ти си ме обичал истински – откъсна се от гранатовите й устни. – Щастлива съм, че те откривам във вид, така удобен за любов!
Чела е Миряна Башева, помисли си той и изтръпна. После Тя се приближи и го прегърна – беше го търсила с месеци (олимпийски), без да губи време за женски глезотии като къпане в реки и потоци, и ухаеше на мускус, амбра и, разбира се, амброзия. Жезълът на мъжеството му се надигна ощетен, но Тя не се притесни: от „Единадесет минути” на Куелю знаеше, че G точката Й се намира само на два-три сантиметра от входа – на тавана на коридора и леко вляво. Той Я обладаваше царствено – до четиридесет пъти на ден, а в мигновението на излива захапваше стръвно перлената Й шия. В тая работа беше абсолютен Ачо, а не Алабала. След много, много и много земни часове (на Олимп нямаше толкова малка мярка за време) щастливият Й крясък обрули кестените на Беласица, а сребърните Й нозе раздраха аметистовото небе със знака за безкрайност.
Това се повтаряше почти всекидневно: нормално за Земята, но по-често от ежесекундно за Олимп. Непрестанните възторжени писъци струпваха облаци над планината, които се освобождаваха от напрежението също като Немезида – с трясък. В началото боговете се успокояваха, че това ще трае само някакви си три земни години, както твърдеше Бегбеде, но се оказа, че в този случай не е познал. Отнеха на Зевс титлата Гръмовержец, защото вече не той предизвикваше гръмотевиците, но това не облекчи положението: безсмъртните се влачеха мокри, кални и унили. Никога повече не видяха Богинята на отмъщението, но редовно Я чуваха.


Публикувано от alfa_c на 15.05.2011 @ 21:51:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Пародии

» Материали от
   anonimapokrifoff

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 12059
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Грифонът Алабала" | Вход | 17 коментара (44 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Грифонът Алабала
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 27.05.2011 @ 20:42:45
(Профил | Изпрати бележка)
Анониме,влибих са в тоз Грифон!Ши ми станиш кум:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 28.05.2011 @ 14:09:48
(Профил | Изпрати бележка)
Щом ме калесваш, макар и без бъклица, дадено.

]


Re: Грифонът Алабала
от shtura_maimunka на 04.06.2011 @ 13:10:56
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Ех...невероятен си!
Наистина си забъркал коктейл, "Скок от първа буна"!;-)))
Усмивки и благодарности, за преживяването!


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 04.06.2011 @ 13:30:02
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, че прочете!

]


Re: Грифонът Алабала
от Vesan (proarh92@abv.bg) на 02.06.2011 @ 20:44:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, как съм го изпуснал това! :))) Чудо! :)))


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 02.06.2011 @ 21:23:23
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти хареса.

]


Re: Грифонът Алабала
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 16.05.2011 @ 18:28:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Ehe, доволно си се забавлявал, забърквайки този фентъзи коктейл от митология, съвременност, сатира, еротика и какво ли не!:):):)
Почти виждам как потриваш ръце и си казваш - ,, я, да ви видим сега!,, - и правилно!;)
Поне аз искрено се забавлявах - ,,Чела е Миряна Башева, помисли си той и изтръпна. ,, - хах- сладур, че и Бегбеде да наредиш до Куелю - браво!:)


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 20:09:51
(Профил | Изпрати бележка)
Че си беше забавление, беше. Трябваше да прибавя към коктейла и няколко капки чалга (колкото да скапят вкуса), но там наистина не съм в час.

]


Re: Грифонът Алабала
от verysmallanimal на 16.05.2011 @ 19:43:34
(Профил | Изпрати бележка)
Имах зверски ден (както повечето понеделници). Прибрах се и нещо ме смуши да се завра в един текст на някой, който е хем Аноним, хем пък и апокрифен....дивотия, ще кажат мнозина. Да, обаче сега съм чисто нов! Благодаря ти за изключително приятните минути!!! Истинско удоволствие!


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 20:10:59
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че ти хареса. Искрено се надявам да се е получило.

]


Re: Грифонът Алабала
от zebaitel на 16.05.2011 @ 22:10:37
(Профил | Изпрати бележка)
Хубав микс си забъркал, Анониме! Забавен! Браво ти!


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 22:17:42
(Профил | Изпрати бележка)
Добре е, че си се забавлявала.

]


Re: Грифонът Алабала
от krasavitsa на 16.05.2011 @ 22:14:02
(Профил | Изпрати бележка)
Това е талант, даден от самия Бог! Няма ли да има продължение? Ще чакам с нетърпение! И с уважение!
Не ми благодари за хубавите думи! Хубав слънчев ден ти желая утре!
()
(Като ще е гарга...) :)))))))


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 22:27:16
(Профил | Изпрати бележка)
Така е - малко сме целунатите от Него. При това зашеметяващо начало авторът, т. е. аз - АА, няма как да не начертае светли планове за десеттомник, под чиято тежест, дължаща се не толкова на обем, колкото на съдържание, да не рухне всяка средностатистическа библиотека. Приемам нетърпението ти за съвсем нормално, а уважението ти - за полагащо ми се, така че нямам никакво намерение да ти благодаря. И ако утре вали, ще ти търся персонална отговорност! :)))

]


Re: Грифонът Алабала
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 16.05.2011 @ 23:12:02
(Профил | Изпрати бележка)
хахаха, шегувате се, ноо ще я видим тая работа:)))
Аноним, в озадачение съм още от оня ден :D Сега в още по-голямо :))

]


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 23:13:54
(Профил | Изпрати бележка)
Матираш ме, без да благоволиш да кажеш "шах". Какво е станало оня ден?

]


Re: Грифонът Алабала
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 16.05.2011 @ 23:17:39
(Профил | Изпрати бележка)
Откакто публикувах текста, не се изразих много ясно : )

]


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 23:19:49
(Профил | Изпрати бележка)
Текст като слънце, значи, пък админката се озадачава :))))))

]


Re: Грифонът Алабала
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 16.05.2011 @ 23:33:57
(Профил | Изпрати бележка)
Моолем, озадачението е само от гениалния размах на перото ти, до чиито плодове можах да се докосна, да не ме заподозреш в друго :)))

]


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 23:39:15
(Профил | Изпрати бележка)
Их, че се засрамих! Кой е казал, че гениалността не може да бъде скромна?

]


Re: Грифонът Алабала
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 16.05.2011 @ 22:29:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Удоволствие беше да прочета!


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 16.05.2011 @ 22:37:54
(Профил | Изпрати бележка)
За мен е чест!

]


Re: Грифонът Алабала
от Liulina на 16.05.2011 @ 23:57:59
(Профил | Изпрати бележка) http://liulina.blog.bg/
интересно на един дъх го прочетох


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 17.05.2011 @ 00:02:04
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че не те е озорило!

]


Re: Грифонът Алабала
от secret_rose (secret_rose_@abv.bg) на 17.05.2011 @ 13:48:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
През ред ме караше да гледам изненадано :)) прочетох с интерес, много забавен разказ :)


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 17.05.2011 @ 23:32:23
(Профил | Изпрати бележка)
Това беше и целта - да забавлява. Благодаря за прочита!

]


Re: Грифонът Алабала
от joy_angels на 18.05.2011 @ 07:35:36
(Профил | Изпрати бележка)
Да ти кажа честно, тоя текст и с гугъл, и с речник, та Ако ще да е на чуждите думи, както и с дебелия том на "100 книги, които трябва да прочетеш преди да умреш" - не можеш го написа.

Трябва си четене, систематично и (без)отговорно в продължение на повечко лета и с по-длъжки списъци от даскалката по литература.

Аз обаче, откакто разбрах, че ако прочета сто книги ще взема да умра, избягвам да докосвам хАртия. Съсредоточила съм се в писането на до 200 книги (щом Алабаламоже до 40, аз що да не мога до 200?), щото още не съм срещнала заглавие, че ще умра, ако ги напиша.

Въпреки постигнатите досега успехи искам пак да подчертая, че този текст си е космическо умение, достойно да плува (плава, палува) из Космоса или поне под полата на всяка певица, която пее "Излел ми Дельо Хайдутин"...

Бравос, Анонимний! :)))


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 18.05.2011 @ 08:46:43
(Профил | Изпрати бележка)
Тук е мястото да защитя честта на Чичко Гугъл, защото без него щях да пратя Алабала при Фритьоф Нансен, обаче се оказа, че той предпочитал ските пред кучешките впрягове. Тъй става то, като си чел двайсетина книги и са се каращисали най-безотговорно в паметта ти.

]


Re: Грифонът Алабала
от mariniki на 19.05.2011 @ 18:39:44
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
участвах и аз в този
така наречен микс от странности...
но пък много, много ми хареса,
anonimapokrifoff, прочетох с удоволствие..
сърдечен поздрав..


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 19.05.2011 @ 20:06:57
(Профил | Изпрати бележка)
Човек понякога кривва от пътя на реалността и в много от случаите се забавлява.

]


Re: Грифонът Алабала
от florans (florans_x@mail.bg) на 20.05.2011 @ 21:28:51
(Профил | Изпрати бележка)
!!!

С пожелание за хубави празнични дни!

Флоранс


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 20.05.2011 @ 21:37:14
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!

]


Re: Грифонът Алабала
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 21.05.2011 @ 11:49:03
(Профил | Изпрати бележка)
...невероятен микс от приказност и риалити. Поднесено е от художник, поет, философ и кой знае още какъв се крие в теб, Ано. Поздрави от сърце. Барона


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 21.05.2011 @ 12:38:33
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за прочита, Бароне!

]


Re: Грифонът Алабала
от Markoni55 на 21.05.2011 @ 15:57:08
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятна еквилибристика! Забъркал си коктейл-трепач! Наздраве, хубавото е, че след него се чувстваш свеж като ряпа - никакъв махмурлък. Яка е рецептата значи! И се кефих дето си забъркал и малко местни кадри...друго си е Варна и Колхозния пазар в едно такова произведение - леко си повдигнах самочувствието значи! То където е пазара малко по-надолу е и жп гарата и амен, амен и галерията...Абе размечтах се, че може тъй да се завъртях нещата и тя да влезе в някой кадър. Знаеш ли какво са решили на Олимп?


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 21.05.2011 @ 17:01:42
(Профил | Изпрати бележка)
Когато пак отида на Олимп, за да пием по една амброзия със стареца Зевс, ще ги видя дали са се окопитили. А галерията не я мисли - някой ден и на нея ще й дойде времето.

]


Re: Грифонът Алабала
от Markoni55 на 25.05.2011 @ 21:31:51
(Профил | Изпрати бележка)
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ спокойна съм!

]


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 25.05.2011 @ 21:36:13
(Профил | Изпрати бележка)
!

]


Re: Грифонът Алабала
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 26.05.2011 @ 14:41:30
(Профил | Изпрати бележка)
чудесна защита на твърдението, че днес прозаици няма!

заради интериоризирането на светоусещаненето и животопреживяването, всички разказвачи са по презумпция са поети:)
поздравленията ми!


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 26.05.2011 @ 21:04:39
(Профил | Изпрати бележка)
"Грифона" не се наемам да го определя жанрово, пък стилистично - хич. Радвам се, ако си се забавлявала!

]


Re: Грифонът Алабала
от apostolicia на 14.06.2011 @ 21:41:16
(Профил | Изпрати бележка)
Нда! Като се има предвид колко съм грешна, а също така и колко много мразя крясъци - нищо чудно, че точно по този начин богинята на отмъщението е решила да изтезава бедната ми душа... ма то е щото съм грешна!
Чудесен разказ! Ще ми се да съм го написала аз, ама нямам толкоз акъл, така че - бравос!


Re: Грифонът Алабала
от anonimapokrifoff на 14.06.2011 @ 21:54:31
(Профил | Изпрати бележка)
Точно в тази история, че и в следващата акълът май съвсем не взема превес. :) Благодаря ти за прочита.

]