Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 862
ХуЛитери: 2
Всичко: 864

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЧун-ок
раздел: Разкази
автор: barbacoa

Чун-ок е красавица.
Никой мъж, който по принцип се заглежда по азиатки, няма да я пропусне. Стройна и с дълга черна, та чак синкава коса, Чун-Ок е доста по-висока от представата за корейки. На всичкото отгоре очите й са сиви като изсъхнал папур. Ако някой се вгледа в тях, ще види, че се променят от светло към тъмно все едно папурът е разлюлян от вятъра, който всяка вечер слиза откъм планината Мудеунгсан.

Но никой не се взира в очите на Чун-Ок. Изобщо взирането в лицето й свършва, щом момичето се засмее... А Чун-ок обича да се смее, особено когато е с приятелките си от курса и пият ледено фрапе. Приятелките й сякаш не забелязват зъбите й, които любопитно изскачат от горната устна. Но всеки друг извръща поглед, защото идеално белите зъби от горната челюст на Чун-ок за извити под странен ъгъл навън. Кой би забелязал красотата на папура, когато погледът му е привлечен от раззиналата паст на крокодил?

А приятелките на Чун-Ок злорадстват зад гърба й. Какво като е хубавица? Какво като се облича добре и има успех в университета? Какво като е дошла да учи чак в Европа? С тези зъби само слепец би я харесал... А цялата маса момичета вече си имат и приятели, даже едната смени първия с втори, а Чун-ок е още девствена.

Но Чун-ок е отличничка и когато започне да работи, ще има достатъчно пари, за да си направи операция и да забрави за проблема си. Затова и се смее непрекъснато. На злорадството на приятелските си – също. Защото зъбите й един ден ще са идеални, но кой ще й върне всички пропуснати усмивки?

Кой?


Публикувано от alfa_c на 19.04.2011 @ 21:34:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   barbacoa

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 31111
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Чун-ок" | Вход | 3 коментара (16 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Чун-ок
от kukuman на 20.04.2011 @ 03:47:34
(Профил | Изпрати бележка)
znaesh li sqkash ne opisvash koreika tuk. Jiveq sys mnogo koreici naokolo te sa ujasni hora. Myrlqvi, zlobni, zloradstvashti zavistlivi..... opitvash se da bydesh tehen priqtel i da im pomognesh no ne stava..... Dano Chun-Ok e izkluchenie zaradi vynshniq si vid, ako tova e po istinski sluchai dano se opravi. No qvno Gospod q e napravil takava za da nauchi zlobnite i roditeli edin urok....... Koreicite sa edni ot nai ujasnite aziatci. Ne sym rasist a realist :)


Re: Чун-ок
от barbacoa на 20.04.2011 @ 20:01:41
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
Много ми беше интересно да прочета коментара ти. Жалко за хора, които са те накарали така да мислиш за тях - очевидно не ти се иска да ги квалифицираш по този начин, но май не са ти оставили избор.
Прототипът наистина е корейка. И наистина бе красива :)
Благодаря ти!

]


Re: Чун-ок
от kukuman на 08.05.2011 @ 09:44:10
(Профил | Изпрати бележка)
molq, ne kritikuvam opisanieto a lichnostta koqto opisvash vse pak vsqko pravilo si ima izkluchenie

]


Re: Чун-ок
от barbacoa на 28.01.2012 @ 20:01:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
:)

]


Re: Чун-ок
от diva_voda на 20.04.2011 @ 06:59:11
(Профил | Изпрати бележка)
Нали знаеш, че една от версиите за загадъчната усмивка на Мона Лиза е именно тази - че е имала криви зъби :) е, ето че пак се е родило нещо красиво.
В едно имаш право - никой не може да върне пропуснатите усмивки; но - уверявам те от личен опит - не е само заради съзнанието, че един ден ще можеш да си позволиш да "коригираш" природата.
Та така - усмивки! (голяма работа, че още си ходя с кривите зъбчета)


Re: Чун-ок
от barbacoa на 20.04.2011 @ 20:04:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
Версиите за Мона Лиза май са повече от категоричните отговори за усмивката й, нали?
И на теб не мисля, че е нужно да ти обяснявам, че зъбите и усмивката са си чиста метафора. Корейката беше само повода.
Колко пъти си чувала репликата - един ден, като имам (работа, кола, апартамент, семейство и т.н.) ще съм наистина щастлив(а).
А дотогава? :)
Благодаря ти, diva_voda!

]


Re: Чун-ок
от Remembrance на 20.04.2011 @ 17:33:34
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Чун-ок-ши сигурно би се зарадвала да се види в този портрет на красива и решителна млада дама... Но дали `раззиналата паст на крокодил` не би я обидил малко в повече?
Всъщност, щом се усмихва толкова много, сигурно е открила къде се крие истинската красота на живота, и може би ще прости на дръзкия си художник.


Re: Чун-ок
от barbacoa на 20.04.2011 @ 20:08:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
Съзрял си грубост, Remembrance и с право. Но те уверявам, че крокодила е част от описана природна картина крокодил, който дебне сред папура. Никъде самата Чун-ок не е сравнена с крокодил.
Такива неща не се говорят пред млади и красиви дами.
А дръзкият художник винаги е готов да проси извинение от моделите и публиката, стига да е убеден в грешката си! :)
Благодаря ти!

]


Re: Чун-ок
от Remembrance на 21.04.2011 @ 15:36:48
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Не, не съм мислила, че е сравнена с крокодил (дори самото изписване на това ми е смешно), но наистина идва агресивно върху читателя... Не казвам, че това е дефект, а може би е точно търсения ефект.
Дръзкият художник изглежда обича да играе както с обектите, така и с целевата група на картините си, и мисля си че би имал голяма сила, ако задълбочи посланията си още, но това е в крайна сметка въпрос на път.
И въпреки, че пътят на израстването е обикновено мрачен, си позволявам да му пожелая изходът да е светъл - и това да се отрази на картините му.

]


Re: Чун-ок
от barbacoa на 21.04.2011 @ 17:22:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
Винаги, когато се налага да обяснявам текст, ми е ясно, че нещо с него не е наред...
В краткия разказ, за съжаление, няма много време. С "крокодила" и "папура" ми е искаше да подчертая внезпаността, гадния вкус в устата, който несъответствие между очакването и реалността могат да предизвикат. Да, агресията е търсен ефект, ако седна да анализирам. Не е изклювано от сметките и негативното възприятие. Но в диалога с теб си давам сметка, че по-скоро е използвано клише (крокодилски съби) и не изключвам и това да дразни.
Много ми се иска да обещая, че ще израстна, Remembrance, но това е въпрос на труд и талант. Ако за едното нещата са ясни, то за второто - съмненията винаги си ги имам.
Благодаря ти за диалога и пожеланията - ако има нещо, което наистина харесвам, то е позитивизма.
Светлият изход е най-доброто, което можеш да ми пожелаеш!
Светли празници! :)

]


Re: Чун-ок
от Remembrance на 21.04.2011 @ 18:18:16
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Да, рисковете на късия разказ...

Но и нали затова сме тук, за да трупаме опит и впечатления от коментари ....

Израстването не може и да се обещае... То просто се пожелава...

Позитивизъм? Не мисля... Трудно е човек да търси винаги положителен резултат в днешните трудни дни... Истинската светлина е в топлината всъщност... според мен, независимо от изхода.

Топли делници на теб пък пожелавам аз


(btw корейците са ми интересни и обичам корейско кино и музика)

]


Re: Чун-ок
от barbacoa на 21.04.2011 @ 20:36:09
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
"Но и нали затова сме тук, за да трупаме опит и впечатления от коментари ...."

Абсолютно си права, Remembrance. Не случайно този разказ е тук. Най-страшното е да не бъде коментиран. Всичко останало е градивно. Казвам го сериозно и отговорно.

"Истинската светлина е в топлината всъщност"

За пореден път се изразяваш по-добре от мен. За мен топлото отношение към герой (герои) е по-важно от хепи енда. Това исках да ти кажа с думата "позитивизъм".

Знаеш ли, преди доста години се бях впечатлила от студия, която анализираше творбите на фламандските художници - примитивисти, сред които Ян ван Ейк е най-известният. Без значение е другото, но студията беше посветена на оптимистични детайли в тези толкова мрачни картини, изпълнени с уродливи (на пръв поглед) образи. Днез гледам същите картини с удоволствие, защото знам, че зад мрака стои лъч светлина!

Ще си призная откровено - Чун-ок е единствената корейка (южно-), която познавам. Разбира се, това не е името й :) Така че и тук водиш с материала ;)

Поздрави, Remembrance :)

]


Re: Чун-ок
от Remembrance на 22.04.2011 @ 11:07:05
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Стана ми интересно за Ян Ван Ейк и примитивистите... Дай ми пример с някоя творба (може и на лични ако искаш да не разводняваме пространството тук).
Ти поне познаваш пък корейка - аз ги познавам само от филмите или бегло от нета :) Смятам, че биха ти харесали...филмите им... те имат много специфичен, много деликатен артистичен поглед, стига да знаеш с кои филми да започнеш.

]


Re: Чун-ок
от barbacoa на 22.04.2011 @ 18:04:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
За съжаление нито имам спомен кой е бил авторът, нито къде. А отговорите сама ще откриеш - не само в картините на примитивистите, а и в по-късни образци на фаламандски живописци. Тайната най-често е в светлината върху някой от персонажите, в присъствие на огледало, свещ, животно... Спомням си че това се третираше като "оптимизъм" и в най-мрачните картини на бита.

]


Re: Чун-ок
от Remembrance на 23.04.2011 @ 10:01:36
(Профил | Изпрати бележка) http://remember-solitude.blogspot.com/
Благодаря ти за разяснението, ще го имам предвид.

]


Re: Чун-ок
от barbacoa на 23.04.2011 @ 19:50:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.hulite.net/modules.php?name=Authors_Text&sa=show_alltext&username=joy_angels
:)

]