Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 802
ХуЛитери: 2
Всичко: 804

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДали вярата прави чудеса
раздел: Други ...
автор: dyx

Имах изпит в университета. Не ми се учеше за него. Поисках от Вселената алтернативен път, по който мога да си го взема. Тя ми показа чрез една книга, че ако намеря начин да повярвам в нещо, то това нещо може да стане моя истина.
Ентусиазирах се от тези думи. Направих всичко по силите си, за да повярвам в желанието си - че има начин да си взема изпита, просто ей така, на вяра.

Писах и си казвах утвърждения. Напомнях си отново и отново истории на други хора, които по чудодеен начин са намирали решения на сходни на моите въпроси. Визуализирах си успеха от взетия изпит, сякаш всичко вече беше готово. И щом съмнението се надигнеше в съзнанието ми, веднага го заглушавах с утвърждения произнесени на висок глас. Казвах си, че вярвам, че е възможно да си взема изпита на вяра.
И така престраших се в името на експеримента. Отбелязах пред себе си, че нищо не губя, но важното беше, че имах възможността да си докажа, че принципите на Вярата все още действат.
Вслушвах се в гласа на интуицията си, който ми казваше смело да вървя напред. Казваше ми също, че всичко ще ми се разкрие в подходящия момент. Вслушвах се в този глас и продължавах с експеримента си.
Денят на изпита настъпи. Бях изпълнен с оптимизъм. Влязохме в аудиторията. Съмненията пак се появиха, но си спомних едни мили думи: успокой се и ще видиш, че ще ти се помогне. Хрумна ми да започна да си представям успокояващи неща. Започнах да прокарвам през въображението си картини, които ми носеха успокоение, като например – синьо небе, усмихнати дечица; спомних си за любимото ми горско кътче и за това, колко ми е безгрижно там; дори си затананиках релаксираща музика. След около десетина минути бях спокоен.
Изпита започна. Беше тест в осем варианта. Преподавателят беше замислил така нещата, че на всеки да раздаде различен вариант, така че никой да не може да преписва от съседа си. Също така тестовете бяха разбъркани добре. На всеки от нас беше връчен по един. Погледнах своя тест – нямах си и хабер как да го реша.
Момичето, което седеше пред мен ме попита кой номер ми е теста. Отговорих ѝ. Тя се засмя. Отговори ми, че нейният е със същия номер. Също се засмях. (Какво съвпадение!) Момичето добави, че е учила доста. Беше много учтива. Каза ми всички отговори. Изпита си го взех с много добър.
Бележка: Дали вярата прави чудеса? Ами – да, прави ги. Но от нас се иска малка жертва, за да можем да ги видим. Трябва да се разделим със съмнението си и се изисква поне мъничко желание да излезем отвъд очертаните граници на нашето съзнание. Нищо не губим, само част от илюзиите си.
Всъщност Вселената е услужлив Другар, който работи в услуга на всеки и от степента на нашето осъзнаване зависи до колко ефективно ще си партнираме с този Другар.
Някой беше казал, че възможностите на човек се простират до там, докъдето той им позволява. Колко добре звучи в този смисъл безкрайността тогава.
Наистина едно нещо може да се прояви по множество начини. Пред очите ми седи повелята на Духа: „не ограничавай Бога”, която ми напомня, че единствено ограниченото ни съзнание възпира изявата на Великите неща в живота ни.
Но какво пък. Нали за това сме тук – да дръзваме и да си доказваме отново и отново, че Можем. Ако не гребнеш и не опиташ от супата в паницата, как ще разбереш каква е на вкус.
В този смисъл всеки един от поелите на Път е като Колумб, като Айнщайн, като Архимед, като Едисон, като Гагарин – изследовател, откривател. Подобно на човек, който е тръгнал на поход, завладявайки нови и нови земи. Само, че тук завладяната земя е еквивалент на разширеното съзнание.
И наистина интереса в дръзналия е голям, защото на всяка крачка открива по частичка от себе си. Някои от вас сигурно са забелязали, как с всяка добавена съчка Огънят се разраства все повече и все повече.
Накъде отвива този Огън?
Една вечер запитах свой другар. Казах му: Приятелю откъде идваме и накъде сме се запътили?
Той ми посочи космическата шир, нощното небе, цялата вселенска необятност.
Тогава разбрах. Пътя на Човека сочи към Звездите.
Хайде на път приятели. Време е. Домът ни зове.


Публикувано от alfa_c на 09.03.2011 @ 17:39:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   dyx

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
323 четения | оценка няма

показвания 46768
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Дали вярата прави чудеса" | Вход | 3 коментара (3 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дали вярата прави чудеса
от Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) на 09.03.2011 @ 17:57:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Знаеш ли? Аз също съм вярващ човек. Не силно религиозен, но вярващ, но такива практики ми идват непонятни. Представи си, че учиш медицина. Как ще си представяш кученце, което си гони опашката на слънчева поляна, и как ще добиеш знанията, необходими да лекуваш, не мога да си представя.


Re: Дали вярата прави чудеса
от Tsveti (violetcv@gmail.com) на 09.03.2011 @ 22:15:19
(Профил | Изпрати бележка)
Ако Вселената праща послания да лъжем на изпит и да изкарваме оценки на гърба на другите, то хич не ми трябват подобни послания, предпочитам сама да си извървя пътя и да си изживея провалите и успехите...
Нещо не е много ясно какво точно се опитваш да внушиш тук...


Re: Дали вярата прави чудеса
от galiakara на 10.03.2011 @ 13:04:41
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво измислено, лошо реализирано/ако, разбира се отговаря на действителността/Съгласна съм със Силвер- ако студентвото е само определен начин за експерименти и забавление- горко ти. Особено ако е медицина или педагогика. Веднъж ще се провалиш, дваж, на третия- ще получиш ритник по задника! Заслужено!
И ние сме били студенти, и ние сме се вълнували за изпитите си, но...
не сме експериментирали с бъдещето си... Жалко, много жалко...
Иначе - съм напълно съгласна, че трябва да се вярва! Но в доброто, в положителните мисли, в стремежа да направиш нещо за хората около себе си, да им доставиш радост.
Кого си излъгал в крайна сметка?!- само себе си....