Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 832
ХуЛитери: 5
Всичко: 837

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: Oldman
:: pinkmousy
:: Elling

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРадхи (трета част)
раздел: Разкази
автор: _katerina_

За Дивали в Индия се подготвят месец преди празника.
Нали хубавите традиции са нещо много светло и искрящо.Те са път към личното усъвършенстване на човека.Сближават хората,карат ги да обменят опит,стимулират добрите прояви и доминират положителните емоции и чуства.
Децата пък се учат и черпят от опита и зрелостта на възрастните.Със спазването на ритуалите се градят моралните ценности върху религиозните и духовните, идващи от дълбока древност.Така човека и природата са в унисон.
Радхи често ходеше на пазар с децата.Трябваше да се купят много подаръци за празника и малчуганите много се забавляваха.Трябваше да изберат и нещо специално за дома.
Дивали е празник на здравето и благоденствието и според вярванията да купиш нещо за дома е добър знак и носи късмет.Всеки ден по малко украсяваха къщата.Отпред, на верандата ,имаше много саксии с висящи тулси.Окичиха ги със специални чунри и всяка вечер поставяха под тях и палеха дия.
Капитан Ейвъри започна често да посещава дома на Махараджата, по различни административни и политически въпроси.Винаги беше с други английски офицери и намираше начин да се откъсне за кратко от групата и да види Махарани.Противно на индийските традиции докосваше нежно ръцете и, погалваше мило лицето и или просто се наслаждаваше на присъствието и.
Радхи, от своя страна, се отдръпваше-нали беше забранен такъв допир.Но в същото време душата и разума и водеха битка след битка.
Така имаше нужда от приятелско внимание, от нежно и ефирно докосване ,като полъха на южняка.Сраст бушуваше в гърдите и и беше готова да изригне като вулкан.
В първия ден от "фестивала на светлината" всички в дома на Махараджа Анил ,станаха рано.Изкъпаха се,направиха си баня с благовонни масла и облякоха най-новите си дрехи.Радхи облече жълто чоли, синя дълга права пола,която подчертаваше стройната и фигура на нимфа.Наметна червено сари,украсено със златни нишки , през лявото си рамо , а дясното остави открито.Разкриваше се копринената и кожа,като лунна светлина.
Надипли прилежно плата на гърба си и дрехата вече излъчваше ефирност и грациозност.Сложи си много златни гривни на двете ръце.На глезените закачи сребърни верижки със звънчета, а на вторите пръсти на краката постави по един сребърен пръстен.Подчерта бинди-то с червена боя , а с помощта на малко каджал очерта красивите си синьо-зелени очи.Кобалтовите си коси украси с пъстри гребенчета.На тази хубост може да завиди всяка богиня.
Дамини , заедно с децата, украсяваха къщата с множество свещи,след това излязоха навън да оградят пътя около дома с кръгли лампи.
После наредиха трапезата с изобилните лакомства.
Денят бе топъл и лек приятен ветрец галеше и разрошваше косите на малките палавници.
Листата и клоните на дърветата се полюшваха като в такта на любовен танц.Езерото в градината бе обагрено и постлано от перлен килим от бели и розови лотоси.
Вече пристигаха първите гости на празника.Всички си разменяха подаръци и си прощаваха лошите неща, причинили си един на друг през годината.
Навсякъде се носеше смях,веселие, песни и танци.
Когато слънцето вече залязваше на хоризонта, в оранжево-червените му отблясъци пристигнаха полковник Никълъс Кид,капитан Джипсън , капитан Ейвъри и още няколко английски офицери.
Беше достатъчно само да срещнат погледи Радхи и Джон , и времето спираше.Един кратък миг ,в техните очи траеше цяла вечност.Капитана изгуби контрол като видя Махарани.Сякаш Лакшми слезе от небето в ореол от светлини.
-Намасте Махарани-поклони се той.-Много сте красива тази вечер!Слънцето е напуснало своята колесница и е слязло на Земята!Луната ще Ви завиди-довърши закачливо.
Индийката също се поклони и поздрави.Вече трепереше от вълнение, но се стараеше да го прикрива.
Навсякъде беше пълно с хора, влизаха и излизаха.Звънки песни се носеха из въздуха, а пламенните танци тепърва започваха.Благовония на масла и аромати опияняваха пространството.
Радхи излезе навън да си поеме глътка въздух и да избегне напрегнатите срещи с Ейвъри.Седна на една пейка в градината и затвори очи.Искаше за малко да се наслади на усамотението си, но в този миг някой я хвана за ръката.Погледна и видя Капитана .Той и правеше знак да запази мълчание и я поведе между дърветата.Махарани като че не осъзнаваше какво се случва.Не се противеше, а бавно го следваше.
Джон Ейвъри я заведе в една малка постройка накрая на градината.
Влязоха вътре и залости вратата.Едва тогава Радхи се възпротиви-
-Но какво правите Капитан Ейвъри?!Полудяхте ли ?
Но той не чуваше какво му казва индийката, беше като омагьосан.Започна да я гали и страстно да я целува
-Обичам те Радхи,безумно те обичам.Така искам да те нацелувам...
Не я оставяше дъх да си поеме.
Махарани отначало се съпротивляваше, но след бурните целувки жадната и душа напълно му се отдаде.Сок от наслада заля цялото и тяло и то тръпнеше под неспирните ласки на англичанина.Извиваше се като струна на древна вина, на която той свиреше най-прекрасната песен на тоя свят-любовта.
Джон покриваше с кадифени целувки всеки сантиметър от седефената и кожа и нозете и на кошута.Галеше твърдата и, от възбуда кестенова гръд и я караше да потръпва цялата.Лавата изригваше неспирно и у двамата и те искаха и още, и още.Чуство на екстаз ги опияняваше и замъгляваше съзнанието им.
В един миг разума проговори в Радхи , тя се отдръпна, оправи си облеклото набързо и избяга.Качи се в стаята си и заключи вратата.Дишаше като галопиращ кон, а сърцето и сякаш щеше да се пръсне.Сънуваше ли или вече беше извършила смъртен грях...


Публикувано от alfa_c на 14.09.2010 @ 21:04:25 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   _katerina_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
388 четения | оценка 5

показвания 29568
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Радхи (трета част)" | Вход | 9 коментара (23 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Радхи (трета част)
от sineva на 14.09.2010 @ 23:53:56
(Профил | Изпрати бележка)
Направи ми впечатление, че познаваш индийските ритуали, бита им,
облеклото и в съчетание с интересното съдържание на епизода, направи времето ми при теб много приятно.
Благодаря ти Кати!
Майсторица си на описанието на екзотична красота и страст!
Прегръщам те, с обич!:)


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 15.09.2010 @ 13:31:14
(Профил | Изпрати бележка)
Прегръдка с обич Синичка!Радвам се,че ти допада:)

]


Re: Радхи (трета част)
от Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) на 15.09.2010 @ 09:14:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, с лек колониален дъх, издържано... с атмосфера. Браво, ще прочета и останалите части.


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 15.09.2010 @ 13:31:47
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря сърдечно!Хубав ден!

]


Re: Радхи (трета част)
от ASTERI на 15.09.2010 @ 08:53:08
(Профил | Изпрати бележка)
Добро утро, Катя!
Много усмивки ти изпращам!
:))))


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 15.09.2010 @ 13:32:11
(Профил | Изпрати бележка)
Прегръдка и хубав ден!!!

]


Re: Радхи (трета част)
от doktora на 15.09.2010 @ 01:17:19
(Профил | Изпрати бележка)
хей...силна си...оттука минах и се насладих...кате -рина

"...Не я оставяше дъх да си поеме.
Махарани отначало се съпротивляваше, но след бурните целувки жадната и душа напълно му се отдаде.Сок от наслада заля цялото и тяло и то тръпнеше под неспирните ласки на англичанина.Извиваше се като струна на древна вина, на която той свиреше най-прекрасната песен на тоя свят-любовта.
Джон покриваше с кадифени целувки всеки сантиметър от седефената и кожа и нозете и на кошута.Галеше твърдата и, от възбуда кестенова гръд и я караше да потръпва цялата.Лавата изригваше неспирно и у двамата и те искаха и още, и още.Чуство на екстаз ги опияняваше и замъгляваше съзнанието им.
В един миг разума проговори в Радхи , тя се отдръпна, оправи си облеклото набързо и избяга.Качи се в стаята си и заключи вратата.Дишаше като галопиращ кон, а сърцето и сякаш щеше да се пръсне.Сънуваше ли или вече беше извършила смъртен грях..."

не беше грях...тя сънуваше...миналото си.


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 15.09.2010 @ 13:32:54
(Профил | Изпрати бележка)
Привет Доки:)))
Пак заповядай:)))

]


Re: Радхи (трета част)
от barona_36 (dendi38abv.bg) на 20.09.2010 @ 10:15:06
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво е произведението, а финалът направо е трепач. Поздравления, Кате. Барона


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 20.09.2010 @ 10:33:44
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Ив!Хубава нова седмица!

]


Re: Радхи (трета част)
от shtura_maimunka на 18.09.2010 @ 10:22:20
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Супер си!
Прегръдки Катюш!:-)))


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 18.09.2010 @ 10:23:28
(Профил | Изпрати бележка)
Прегръдки Вал!Да ти е слънчево :)))

]


Re: Радхи (трета част)
от Narwal на 16.09.2010 @ 16:42:08
(Профил | Изпрати бележка)
Децата пък се учат и черпят от опита и зрелостта на възрастните.Със спазването на ритуалите се градят моралните ценности върху религиозните и духовните, идващи от дълбока древност.Така човека и природата са в унисон.

Много добро описание на живота и философията в Индия! Поздравления, Кати! Много хубав разказ!


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 16.09.2010 @ 20:13:21
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря Капитане! Хубава вечер!

]


Re: Радхи (трета част)
от mariniki на 16.09.2010 @ 21:26:49
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
много добри познания имаш, Кати...
на високо ниво е разказът ти...омайва, въздейства...
невероятно интересно и приятно четиво...
сърдечно...


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 16.09.2010 @ 22:06:22
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се ,че ти допада и голямо благодаря!
Прегръдка от морето!

]


Re: Радхи (трета част)
от Ufff на 26.09.2010 @ 01:43:34
(Профил | Изпрати бележка)
Интригуващо.


Re: Радхи (трета част)
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 26.09.2010 @ 05:51:13
(Профил | Изпрати бележка)
Привет Уфи!

]