Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 761
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 761

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈçâúíçåìíèòå
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: admiral

       (íå ïî Ñïèëáúðã)

       Íå ÷å ñè íÿìàõ äðóãà ðàáîòà, àìà â òîâà ïàð÷å òåêñò êàê äà íå ñå ïðåïúíà:
       99% îò õîðàòà æèâåÿò íà íàøàòà ïëàíåòà çàòîâà, çàùîòî òå ñà êîðåííèòå æèòåëè íà Çåìÿòà. Îñòàâàùèòå 1% — íå ñà ìåñòíè, à èçâúíçåìíè. È ñà òóê íå ïðîñòî òàêà.
       Õå-õå, îùå åäíà êîíñïèðàòèâíà òåîðèÿ, ðàçâåñåëèõ ñå àç, çíà÷è òîçè ïúò íå åâðåèòå, íå ìàñîíèòå, à èçâúíçåìíèòå. Ùî ïúê íå?
       Çà ðàçëèêà îò ïîâå÷åòî ïèñàíèÿ â òîçè æàíð, âìåñòî ñïîìåíàâàíåòî íà âå÷å èçòúðïåíè èëè ïðåäñòîÿùè èçïèòàíèÿ íà ÷îâå÷åñòâîòî, òóê áåøå äàäåíà ñàìî åäíà ôîðìóëà:
       äåíÿò + ìåñåöúò + ïîñëåäíàòà öèôðà îò ãîäèíàòà íà ðàæäàíå... è ò.í. è ò.í. Ñëåä íÿêîëêî íóìåðîëîãè÷íè ïèíèçà ñå ïîëó÷àâàëî íÿêàêâî òàéíî ÷èñëî è ...àêî òàéíîòî ÷èñëî ñúâïàäà ñ ïîñëåäíàòà öèôðà íà ãîäèíàòà, âèå íå ñòå èñòèíñêè çåìëÿíèí. Âàøèòå êîðåíè ñà íÿêúäå âúâ âñåëåíàòà.
       Íå ìè òðÿáâàøå äàæå è êàëêóëàòîð, ñìåòêàòà áåøå êàòî çà âòîðîêëàñíèê...
       Âñúùíîñò âèíàãè ñúì ñè çíàåë, ÷å ñúì äîñòà îáèêíîâåí è ïîñðåäñòâåí, òàêà ÷å ðåçóëòàòúò íå ìå èçíåíàäà îñîáåíî. Áÿõ ñè ïðîñò çåìëÿíèí è òîëêîâà. Òàêà äå, òî àêî áåøå èíà÷å, ñèãóðíî ùÿõ äà ñúì Øåêñïèð èëè Àéíùàéí èëè ïîíå äà ñå çàíèìàâàì ñ íåùî ïî-èíòåðåñíî èëè ñìèñëåíî îò ñóìèðàíåòî íà öèôðè.
       Ðîæäåíèÿò äåí íà Øåêñïèð ñå îêàçà íåèçâåñòåí. Àìà ñèãóðíî íàðî÷íî ãî å óêðèë, õèòðåöúò ìó ñ õèòðåö! Çà Àéíùàéí îñòàíàõ ëåêî ðàçî÷àðîâàí - ðàçìèíàë ñå áåøå çà åäíà áðîéêà ñ èçâúíçåìíîñòòà.
       Äîáðå äå, ñëåä êàòî íå ñà îáùîïðèçíàòèòå ãåíèè, êîè áÿõà òîãàâà òåçè ìèñòåðèîçíè ïðèøúëöè îò âñåëåíàòà? Ïî÷åñàõ ñå ñ ìîëèâà è ñå çàõâàíàõ ñ òîâà, ñ êîåòî òðÿáâàøå äà çàïî÷íà îò ñàìîòî íà÷àëî...
       Çà æåíà ìè ïî÷òè ñúæàëÿâàõ. Àêî áåøå èçâúíçåìíà, ïîíå ùÿõ äà ñè èìàì îïðàâäàíèå, çàùî ñúì ïîä ÷åõúë, òàêà äå, íÿìà äà òðúãíà äà ñå ðåï÷à íà èçâúíçåìíèòå, ÿ. Íî è òÿ ñå îêàçà ïðîñòà çåìëÿíêà, êàòî ìåíå. Ïîêîëåíèåòî òîæå. Îô, êàê äà ìè âúðâè â òîçè æèâîò, êàòî ñè íÿìàì âðúçêè? Ñåòèõ ñå çà ëàôîâåòå â àâòîáèîãðàôèèòå îò åäíî âðåìå: “ïðîèçõîæäàì îò ñåìåéñòâî íà ñåëñêè òðóæåíèöè...”. Äàëè íÿêîé äåí ùÿõìå äà ïèøåì: “ïðîèçõîä: îáèêíîâåí çåìëÿíèí”?
       Îïà, ÿ ÷àêàé...
       Ïðîâåðèõ òðè ïúòè, íå ìîæåøå äà èìà ñúìíåíèå, öèôðèòå íå ëúæàò!
       Îõî, áðàòî, òàêàâà ëè áèëà ðàáîòàòà!?
       Òè çàòîâà ëè âñå ìè ñå ïðàâèø íà âåëèê, çàòîâà ëè ñå èíàòåøå çà âñè÷êî, êîãàòî áÿõìå ìàëêè? Äà áåøå êàçàë äâå äóìè, òîëêîâà çîð ùåøå äà íè ñïåñòèø è íà äâàìàòà! Àìà äîáðå ãî áÿõà èçäîêàðàëè èçâúíçåìíèòå äèçàéíåðè, îùå îò ðàííî äåòñòâî òà äîñåãà âñè÷êè êàçâàõà, êîëêî ñìå ñè áèëè ïðèëè÷àëè. Çà âñåêè ñëó÷àé íàïðàâèõ îùå åäíà àðèòìåòèêà. Ãîðêàòà ìè çåìëÿíñêà ìàéêà, äàëè å ïîäîçèðàëà, ÷å å ñòàíàëà îáåêò íà êîíñïèðàöèÿ? Êîé çíàå, êîëêî ñå å êàõúðèëà æåíàòà çàðàäè òîâà äæåðåìå áðàò ìè, à òî ñè å áèëî ÷èñòà ïðîáà êóêóâèöà. Íà ôîíà íà íåéíàòà ðîëÿ è äÿë âúïðîñúò, äàëè áàùà ìè å áèë ÷àñò îò çàãîâîðà èëè ñàìî ñòàòèñò îñòàâàøå àêàäåìè÷åí.
       ÎÊ, çà áðàò ìè ÿñíî, êîé äðóã?
       Îùå íà òðåòèÿ îïèò îòêðèõ ñðåä ïðèÿòåëèòå ñè ñëåäâàùèÿ èçâúíçåìåí. Ñ íåãî ñå áÿõìå íàïèâàëè íåâåäíúæ è ñåãà ñåðèîçíî ñå çàìèñëèõ çà òîâà, êàêâî ëè å ñòàâàëî, êîãàòî íà ñëåäâàùèÿ äåí ìè å ëèïñâàë ñïîìåí çà âå÷åðòà. Ìàìêà èì è èçâúíçåìíè! Êîé çíàå êàêâî ñà ìè ïðåòàêàëè. Èëè ñà ñå îïèòâàëè íåùî äà ìå ïðîãðàìèðàò? Ïîíå âå÷å èìàõ îáÿñíåíèå çà ïðîãðåñèâíîòî ñè çàòúïÿâàíå ñ ãîäèíèòå.
       Îáçå ìå ïàðàíîÿ. Çàïî÷íàõ äà ïðîâåðÿâàì ïîäðåä âñè÷êèòå ïîçíàòè, íà êîèòî çíàåõ ðîæäåíèòå äàòè. Òðÿáâàøå ìè èçâåñòíî âðåìå, äîêàòî ñå óñïîêîÿ, íå íàìåðèõ äðóãè ïðèøúëöè. Ñòàòèñòèêàòà ñå îêàçà âÿðíà - èçâúíçåìíèòå áèëè åäèí ïðîöåíò, íå ïîâå÷å.
       Òî òîâà õóáàâî, àìà åäèí ïðîöåíò îò íàøåòî íàðîäîíàñåëåíèå ñà êúìòî îñåìäåñåò õèëÿäè äóøè! Áðîéêàòà å äîñòàòú÷íî ãîëÿìà çà äà ïîïúëíè öåëîêóïíîòî ïðàâèòåëñòâî, àðìèÿ, ïîëèöèÿ, ÁÀÍ è äÿâîë çíàå îùå êîÿ âúçëîâà èíñòèòóöèÿ íà ñòðàíàòà. Êàêâî ïðàâÿò âñúùíîñò òåçè èçâúíçåìíè ïî öÿë äåí? Áðàò ìè íÿìàøå êàêâî äà ãî ïèòàì, ùîì ñè å òðàåë äî äåí äíåøåí, è ñåãà íÿìàøå äà èçêîï÷à íèùî îò íåãî. Íî öÿëàòà ðàáîòà ñè áåøå âèñî÷àéøà íåñïðàâåäëèâîñò. Ñëåä êàòî ãîíÿò òóêà íÿêàêâè ñâîè çàäà÷è íà íàø ãðúá, ìîæåõà ïîêðàé äðóãîòî äà çàïúëíÿò äóïêèòå ïî ïúòèùàòà, äà îïðàâÿò áàêèèòå íà çäðàâíàòà êàñà èëè ïîíå äà ïóñíàò ïî ìàãàçèíèòå ïóøåíî ñèðåíå êàòî åäíî âðåìå. À òå íåõàåõà è ñè ïèòàõà ñòàðàòà øàïêà! Èëè ïúê íå ìîæåõà? Òîâà êîåòî íå å ïî ñèëèòå íà Áðþêñåë, ìîæå äà ñå îêàæå íåïîñèëíî è çà òÿõ, çíàì ëè?
       Çíà÷è, ÿñíî, êàêâèòî è äà ñà - è òå íå ñà âñåñèëíè. Íàñòðîåíèåòî ìè ïî÷òè ñå îïðàâè.
       Õàéäå ñåãà, êàêâî ïúê òîëêîâà? Â ñòðàíàòà íè èìà 5% öèãàíè, 10% òóðöè, 20% ìàôèîòè è ïî÷òè 90% âñÿêàêâè íåíîðìàëíè. Åäèíèÿ ïðîöåíò èçâúíçåìíè ïðîñòî ñå ãóáè, äàæå íå ñå óñåùà.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 19.08.2010 @ 16:18:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   admiral

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 02:14:21 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Èçâúíçåìíèòå" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èçâúíçåìíèòå
îò tarassevitch (ktarassevitch6@yahoo.co.uk) íà 19.08.2010 @ 16:37:14
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âåëèêî å ! Ñìÿëà ñúì ñå ñ ãëàñ...! :)


Re: Èçâúíçåìíèòå
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 19.08.2010 @ 20:43:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
- Ìàðñ âèêà Çåìÿ 2, Ìàðñ âèêà Çåìÿ 2, Çåìÿ, ÷óâàòå ëè íè?
Èçíàñÿéòå ñå ñïåøíî, ïúðâà ñòåïåí íà òðåâîãà - åâàêóàöèÿ îò Çåìÿòà! Íÿêàêúâ àÄÌÈÐÀË íè å ðàçêîíñïèðèðàë è öÿëàòà îïåðàöèÿ ïðîïàäà! Êàê òàêà êàêúâ àäìèðàë? Áúëãàðñêè!!! Òî âèíàãè òå ñà â äúíîòî! Íå, íå òîâà äúíî! Äúíîòî íà ðàçêîíñïèðàöèÿòà!

***

Áðàâî!!!Ñóïåð ñëàäúê õóìîð, ñâåæ ñòèë!:):):)
Äàé îùå!


Re: Èçâúíçåìíèòå
îò galina (diana610@abv.bg) íà 19.08.2010 @ 22:01:28
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://galina10.blog.bg
Ùî ïúê íå?! :)))))))))))))


Re: Èçâúíçåìíèòå
îò ami íà 19.08.2010 @ 22:37:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Î:-) âñåëåíñêà èì ðàáîòà;) àìà âèæ, çà äóïêèòå ïî ïúòèùàòà..íå çíàì íÿêîé äà å ñèëåí..


Re: Èçâúíçåìíèòå
îò VECNO (elli63@abv.bg) íà 20.08.2010 @ 00:01:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå, ÷å òè ñå îòäàâà èç÷èñëÿâàíåòî! :::))))))
Ìíîãî ìå ðàçâåñåëè, Àäìèðàë! :::))))
Ïîçäðàâè! :)