Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 436
ХуЛитери: 4
Всичко: 440

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: Boryana
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕпидемията на меките пишки
раздел: Хумор и сатира
автор: dolcevita

Свалката в заведение е малко като руска рулетка, но на обратно. Рискът да си отведеш у вас незаредено оръжие напоследък става все по-голям и смъртоносен за настроението ти.
Допиваме си преди известно време с една приятелка в квартално заведение, в което ходя, когато ми се целува с някого на бара. Там това става естествено, атмосферата е почти като на Уудсток, а собственикът е много готин, слуша метъл, смее се като хиена и пие с клиентите.

Нацелвам си един тип, с когото решавам да сваля критерия, защото днес просто не ми се прибира сама у нас. Една глава по-нисък от мен, плешив и с шкембенце, но мирише на хубаво. След малко натискане на бара си го водя у нас. И обратната руска рулетка ме целна между очите. Или по-скоро не ме целна между краката. Положението омекна и се вдлъбна.

Защо винаги на мен ми става неудобно в такива ситуации, а меките пишки стават гадни? Тази специално реши да ме компенсира за очевидната незадоволеност в погледа ми с тъпо мъжко клише. „Искаш ли да ходим сериозно? Утре те запознавам с майка ми. Но не трябва да се виждаш с никой друг вече.” Ъъъъ… Аз имам още два резервни варианта, които стрелят безпогрешно. Мълча и се хиля тъпо. „Ставаме си сериозни гаджета. Малко си дебела, но ще отслабнеш, няма нищо, не ми пречи.” Ъъъъ… Другите с добрата стрелба не мислят така. И освен това аз може да си дебелея и отслабвам колкото си искам, но ти по-висок няма да станеш. Нито ще ти порасне коса. Но няма да падам на това ниво.

Историята завърши така: „Ще ти звънна към 3-4 да се разберем какво ще правим довечера. Може да дойда у вас да ти сготвя нещо”, каза ми на сутринта Меката пишка преди да се разделим. Нали вече ходим сериозно. И досега не сме се чули – нито по негова, нито по моя инициатива. Изтрих му телефона 15 минути след 4 в деня, в който трябваше да ми готви. Щом не готви, от него друга полза няма.

Лош свалячески късмет, ще кажете. Да, ама не! Това напоследък започва да се превръща в тенденция. Хубавото в горната история е, че Меката пишка ми се разкара от главата в рамките на 24 часа. Има негови събратя, които настояват да те лигавят и мъчат с непрестанни свирки и нула секс още дълго. И не че аз съм магнит за такива. Ето малко факти.

Агенция КРОСС от март тази година: „Данните за България показват, че близо една пета от мъжете межди 30 и 34 г. имат проблеми със секса, а всеки втори мъж над 40 години има еректилна дисфункция. Според българските специалисти – сексолози и уролози над 65% от мъжете, които вземат стимулиращи продукти, са на възраст от 30 до 50 години.”

Агенция dnes.bg от април 2008 година: „Национално количествено изследване сочи, че около една трета от мъжете на възраст между 18-65 години признават, че са имали проблеми с ерекцията поне веднъж в сексуалния си живот, а 12,8 % повече от веднъж. За съжаление едва 2,8% от тях са се консултирали с лекар.”

Не е причината в мен, а в тях, така казват националните проучвания в последните 2-3 години, точно периодът, от който ми се налага да правя широко портфолио от интимно обвързани с мен мъже, за да си получа целия пакет, от който една жена се нуждае – внимание, ухажване, интелектуално общуване, еднакви представи за добро и зло и секс, по дяволите, секс!

Изводи:

1.Може по времето на баба и мама българските мъже да са били неуморни машини за секс и деца, но по мое време това е пълна измислица. Младите мъже в България са все по-често импотентни. От стрес, житейска нелепост и нереализираност, комплекси и уплаха от сексуално разкрепостените жени, но и от здравословни проблеми. Половината пият като смоци, живеят застоял живот, друсат, гълтат антидепресанти. А всичко това им убива либидото.
2.Меките пишки си го изкарват на жените. Обиждат ги, че не ги привличат сексуално, затова не им става. Или пък вместо да си компенсират липсата на ерекция с други умения, изискват свирки до откачане на ченето. Само че проучванията на забогатяващите фармацевтични компании казват съвсем различна истина. Наскоро една особено несръчна Мека пишка ми каза, че „лизачите били най-големите нещастници на земята” и по-скоро би дал на мъж да го опъне отзад, отколкото да излиже жена. „А сега като чу това откровение, що не вземеш да ми направиш една свирка?” Е ся, веднага! Колкото повече на мъжете не им става, толкова повече увеличават натиска върху жените. Сякаш ги е яд, че ние винаги можем. Е, тук сме с известно биологично предимство, съжалявам. Малка компенсация на Създателя, че по-рано излизаме от репродуктивна възраст. Ние не си го изкарваме на вас заради това.
3.Никога не сваляй критерия, дори за една вечер.


Една реплика от тазвечершното шоу на Слави ме провокира на напиша тези думи. „Това, което пияната жена иска, пияният мъж не може да го изпълни.” Именно! Е това ми е и на мен проблемът. Това което жена със свалени задръжки иска, впиянченият, потиснат и скапан мъж няма инструмент да направи. Няма драма, просто е време лежащите на стари лаври нашенски импотенти да научат, че жените имат клитор и той изобщо не се намира в гърлото им, както по незнайни причини са започнали да вярват.


Публикувано от aurora на 24.06.2010 @ 11:37:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dolcevita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 19:20:22 часа

добави твой текст
"Епидемията на меките пишки" | Вход | 13 коментара (34 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Епидемията на меките пишки
от zaltia на 25.06.2010 @ 15:02:10
(Профил | Изпрати бележка)
Надникнах и тук !

Разсмя ме искрено със този стриптийз на душата .
Не мога и конеца мек да вдяна в ушите на иглата .

Давай смело момиче ! Накълцай ни хубаво !


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 25.06.2010 @ 15:59:40
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
Аз добронамерено. Кво ще правя без мъжете и твърдостта им? По добре да се гръмна! ;)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от anonimapokrifoff на 25.06.2010 @ 22:30:38
(Профил | Изпрати бележка)
Ей, Сладък живот! Много горчиво си я подкарала...


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 25.06.2010 @ 22:52:39
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
О, напротив! Нямам горчивина аз. Да му мислят майкрософтите, ако ме разбираш... ;)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от anonimapokrifoff на 25.06.2010 @ 23:01:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ха-ха! Че как да не те разбирам!

]


Re: Епидемията на меките пишки
от joy_angels на 25.06.2010 @ 23:11:24
(Профил | Изпрати бележка)
Искрено ме разсмя, макар работата да си е за рев... Поздрави, Долчевита! :)))


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 25.06.2010 @ 23:17:08
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
Ми аз няколко пъти се разревах, ама после викам - я по-добре да се посмея. :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dimension на 25.06.2010 @ 23:16:59
(Профил | Изпрати бележка)
Познато мое младо момиче ми се жалва как не може да си намери приятел. Харесала едно момче, кафета, приказки, един ден казал: "Хайде да идем у нас". И като влезли,потрил ръце: "Ела сега - ти на този компютър, аз на другия - да видиш каква страхотна игра имам, не можеш ме стигна..."
Той бил всъщност 27-28 годишен, де...
Тъжна работа, даааа...
..............
Извън конкретиката - прочетох и следващия ти разказ.
Не бих казала, че са за "Хумор и сатира" съвсем, но така по-лесно би ги възприел читателят може би.
Вместо да ти пиша литературен психо-философски анализ (едва ли бих могла, де), ще ти кажа израза, който не харесвам, но в случая много важи:
Кефиш!
Продължавай да пишеш!



Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 25.06.2010 @ 23:19:46
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
О, аз така с един 27 годишен ходих да си играя цяла нощ в един интернет клуб. Не е истина за какво става въпрос. А пък да не говорим с по-възрастните как само си гледаме порно като братче и сестриче. Епидемия е, но не си го признават. :)
Благодаря ти за хубавите думи.

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dimension на 25.06.2010 @ 23:34:04
(Профил | Изпрати бележка)
Разбъбрих се, ще кажа още нещо - от другия бряг.
И пак така - мои две млади познати, живеят години с "бащите си", които на всичко отгоре са и женени, неразведени, ама... както и да е - жените им ги търпят.
Но "бащите" са пичове, в много смисли на думата.
И казват девойчетата - като си виждаме връстниците, как да не живеем с тези?...
Кой каквото ще да казва - четиридесет-петдесетгодишните са супер!
Не съдя никого.

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 25.06.2010 @ 23:41:17
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
Мъжете между 40 и 50 са мои персонални любимци. И има какво да си кажете, и знаят какво да правят, ако не им стане. Но тези, дето си въдят жена и любовница са ми особено противни и съм гневна на младите момичета, които им се връзват на акъла. Я си представи това реципрочно с жена? Тя да е на 40 и няколко, да си е отгледала децата и да си ходи с млад мъж, а пък съпругът й да я търпи? Дали ще стане? :)
Младите са изключително бездуховни, защото не са видели много грижи и любов от родителите си, не знаят как да обичат, защото не са ги обичали достатъчно. Но пък по-възрастните мъже са изключително перфидни и жестоки. Каня се да напиша нещо за това, наблюдавам от години едно младо момиче как се измъчи като любовница на такъв и в какви тежки заблуди стоя почти до мъчителния финал. :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dimension на 26.06.2010 @ 00:04:46
(Профил | Изпрати бележка)
Отворихме голяма и многолика тема.
И аз преди време щях да пиша за тези млади момичета, защото имам дъщери на тяхната възраст.
Миналото лято бяхме на море с едната двойка - момичето и "бащата", мъжете са приятели.
Много вътре съм в споделянията и на двете страни, тук няма да кажа нищо, но на тях не спестявам мнението си.
По принцип, но само по принцип - жал ми е за момичетата. И ме е яд на тези възрастни мъже. Защото любовта е отговорност. Която те не проявяват, или я проявяват в купуване на кола, тоалети, скъпа порода куче...
Малките - малки, а големите...
И, знаеш ли, въпреки страничното впечатление на обществото - там наистина има обич. Наистина има!
И много болка, която в случая е на повече от двама човека...
(включително и моята в момента)
Не бих искала да съм на тяхно място...
(но както казва моя приятелка - мисъл, която много харесвам -
"Не искам да съм на ничие място. Не искам никой да бъде и на моето!")
.....
Ето, почти написах, което не бях.
Обещавам вече да не идвам, че станах досадна.
Само в другите ти произведения, смиг!

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 26.06.2010 @ 00:20:00
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
Напротив, идвай, много ми е интересно това, което пишеш. Да напиша един текст за това и да я обсъдим темата под него? Или да пуснем тема във форума? :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dumite (malisia@mail.bg) на 26.06.2010 @ 12:03:50
(Профил | Изпрати бележка)
Я пусни една тема във форума. Да си почешем езиците. Добри теми развърташ и не съм фут на вулгарното, но може би това е начинът да изскочат.

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dumite (malisia@mail.bg) на 26.06.2010 @ 12:38:37
(Профил | Изпрати бележка)
фен, сори

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dimension на 27.06.2010 @ 21:25:41
(Профил | Изпрати бележка)
Наблюденията ми от въртящите се теми ме карат да съм скептик, относно поставянето на тази, по която говорим. Бихме могли да напишем нещо двете, но освен че ми трябва време (идея имам на прима виста), бих искала да се убедя и в още нещо, коеето не е за обсъждане тук. Може би в лични бележки.
Поздрави!

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 27.06.2010 @ 22:11:04
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
Ти абсолютно никщо не каза, освен че искаш да ти пиша личва бележка. :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от diva_voda на 25.06.2010 @ 23:20:44
(Профил | Изпрати бележка)
опасна работа! пък и тебе си те бива, браво!


Re: Епидемията на меките пишки
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 25.06.2010 @ 23:20:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Шом има епидемия, трябва да се сезира РИОКООЗ, МЗ, СЗО и МВФ, да се започне работа в огнището на зараза, тоест на терен, и незабавни профилактични мерки!!!
Като първа предохранителна мярка предлагам твоя труд/в частта си на последното изречение/ да се размножи и раздава на входа на СУ, УНСС, а защо не и на ВМИ!

П.П.аз нямам такива епидемиологични данни, но може би е само въпрос на време!;)
П.П. -WELCOME!:)


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 25.06.2010 @ 23:26:44
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
:) Добре заварила!
Аз пък предлагам Цецко да направи акция "Импотентите" и вместо в затвора, да ги прати на детоксикация от алкохол, на курсове "Как да си осмислим живота" и "Жената има клитор и нужда от оргазъм и уважение". И след това да ни ги даде да си ги ползваме вече рециклирани. :) Нали знаеш стария виц, в който една загоряла и незадоволена жена се провикнала от балкона: "Няма ли тук истински мъже беее!" И чула: "Що? Да няма нещо за допиване?" :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 25.06.2010 @ 23:51:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
АМИ...я попитай някой мъж колко вида оргазъм има жената - дали и два ще изброи...
Но хайде, на теория да се провали, поне на практика да го докара!;)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 26.06.2010 @ 12:36:23
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
Това е за доктори на науките. Сега си спомням една друга мека пишка как ми каза след края на фиаското: какво се сърдиш сега, цели два пъти проникнах в теб. Цели два пъти? За какво ли? :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 26.06.2010 @ 11:52:36
(Профил | Изпрати бележка)
Ето на това му се вика дуенде))))))))


Re: Епидемията на меките пишки
от ANG на 26.06.2010 @ 12:49:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
всичко разбрах, без една думичка към края - клитор
кво ли значи


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 26.06.2010 @ 12:50:55
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
:)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от Da на 10.08.2010 @ 00:38:12
(Профил | Изпрати бележка)
Хаха! Това си го отмъквам на фейсбук-страницата. Особено ми хареса за клитора в гърлото! :)))


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 15.08.2010 @ 00:14:48
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
нали? ай аман от мъжки мързел! :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от krasavitsa на 15.08.2010 @ 01:13:44
(Профил | Изпрати бележка)
Я да се изкажа и аз по нощите по въпроса. :))
Отначало си рекох - е, аз пак съм наобратно, нормално. :))
Но го прочетох пак и разбрах - разковничето е в първото изречение - свалка в заведение. Нивга! Секс само след по-дълго познанство. Не можели ли? Мен досега само са ме лъгали, че не могат. :))


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 16.08.2010 @ 20:43:26
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
О, ти пък? Да не сме във Викторианската епоха? Сега няма време, всичко е супермаркет, дори и сексът. Шегувам се, разбира се, но с известна доза истина в шегата. :)

]


Re: Епидемията на меките пишки
от Paisa (paisa@abv.bg) на 21.08.2010 @ 16:48:46
(Профил | Изпрати бележка)
Оскотяваме бавно, оскотяваме бавно, неусетно почтииии...


Re: Епидемията на меките пишки
от Markoni55 на 21.08.2010 @ 17:29:58
(Профил | Изпрати бележка)
Почти си помислих, че конкретиката в заглавието е просто за привличане на публика. Права си че от там нататък не е вулгарно или не това е смисълът.
Хубава тема. Ето ти другата страна. Двама нормални млади мъже на по 30 тина години, с работа, коли и собствени жилища още не могат да се обвържат сериозно. Не защото избират, просто смятат че сегашните момичета са материалистки, пият наравно с мъжете, псуват и си искат секс директно. Права си, ти не си тръгнала да се жениш по баровете, но там не можеш и да очакваш някой да превъзнася клиторът ти. Не бих калаза, че съвременните млади мъже са лишени от семейно възпитание, както и не мисля, че тези от моето поколение са по-добре възпитани. Всеки е рожба на епохата си. Има и още един ракурс - младите мъже на които им става с възрасни жени - огледай се. И не винаги е въпрос на издръжчица, луксче и т.н. макар че професията жиголо влезе в употреба.
Темата наистина е много широка и няма един отговор.
Иначе като включиш на автоматична стрелба си голяма фурия. Комплименти за произведението!


Re: Епидемията на меките пишки
от dolcevita на 24.08.2010 @ 00:38:52
(Профил | Изпрати бележка) http://bgdolcevita.wordpress.com/
сегашните момичета са материалистки, пият наравно с мъжете, псуват и си искат секс директно.


Не виждам нищо лошо в това. Аз съм същата. Авторката, не лирическата героиня. Защо това е осъдително?

]


Re: Епидемията на меките пишки
от RockAround_theCock (tintiri_mintiri@yahoo.pliok) на 04.09.2010 @ 17:26:06
(Профил | Изпрати бележка)
УБИЕЦ/УБИЙЦА ! ! ! Ваша милост ми обезпечи (с този перфектен трактат по Меки пишки) - поне 3-нощен кошмари... И може би импулс - да напиша нещо и аз... Което - като благодарност - ще посветя на Вас и Вашите пишки (като пишех последната дума - получих леко главозамайване... ОТ КЕФффф !!!!!!

Искрено Ваш почитател (вече!)

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ( това НЕ СА усмивки, а БРАДАТА ми... :)