Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 571
ХуЛитери: 4
Всичко: 575

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: AGRESIVE
:: Oldman
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРодителят- виновен до доказване на противното!
раздел: Други ...
автор: slash

Обвинението е тежко, без право на обжалване, без право на доказване на противното. Обвинителният акт вече е написан и в него има само една, но достатъчна дума- ВИНОВЕН! Това е най- страшната дума. Това е и най- страшната присъда. Но кой е осъденият?! Българският родител.
Той е виновен за срива на ценностната система на обществото, за агресията, стигаща до физическа саморазправа и смърт при децата, за анархията в училище поради липсата на първите седем години във домашното възпитание, за неграмотността и чалга манталитета на подрастващите...За всичко! За абсолютно всичко- сякаш Родителят е вездесъщ и може да бъде едновременно навсякъде, за да обърка нещата навсякъде, за да се провали навсякъде. Как смогва наистина да бъде толкова отрицателно вездесъщ?! Никой не си задава този въпрос, докато не стане сам Родител и докато не разбере, че това може да се случи и на него. А именно- да се провали като Родител, защото не може да бъде винаги и навсякъде до своето дете. Винаги и навсякъде, където се псува, където се нагрубява, където се краде, където се лъже, където се пуши, където се пие, където се приемат наркотици, където се прави безразборен секс, където се убива...Винаги и навсякъде, където може да бъде неговото дете, докато той е на работа всеки ден по 8 и повече от 8 часа. Докато готви закуска, обяд и вечеря. Докато мие чинии, пере, простира и глади дрехи, оправя легла, забърсва с парцал и чисти с прахосмукачка. Докато пазарува и мъкне тежки чанти с покупки. Докато обикаля от магазин на магазин в търсене на по- евтини стоки на промоция. Докато се блъска в градския транспорт или чака с колата си по час, за да мръдне метър напред в задръстването. Докато изкачва до десетия етаж на блока заради счупения асансьор. Докато дреме пред новините и тъпия турски сериал от умора. Докато се бръсне и глади за утрешния работен ден...Докато, докато, докато. Толкова много неизбежни, задължителни "докато", а толкова малко Родител- само един. Най- много двама. Които могат да бъдат Тук, но не и Там. Или- Там, но не и Тук. Никога едновременно Тук и Там. А понякога нашите деца са точно между Тук и Там, като в онази игра- "Тука има- тука нема". Изгубени от погледа. Изгубени в играта, която така жестоко лотарийно разбърква Тук и Там, че накрая преставаш да разбираш кой къде е. И се озоваваш на подсъдимата скамейка, за да чуеш своята присъда- ВИНОВЕН! Без право на обжалване, без право на доказване на противното, но поне с право на човешко разбиране.


Публикувано от BlackCat на 23.05.2010 @ 17:19:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   slash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:31:29 часа

добави твой текст
"Родителят- виновен до доказване на противното!" | Вход | 4 коментара (8 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от diva_voda на 24.05.2010 @ 00:53:53
(Профил | Изпрати бележка)
"сякаш Родителят е вездесъщ и може да бъде едновременно навсякъде, за да обърка нещата навсякъде, за да се провали навсякъде" - добре тогава, кой?
Така разгледани нещата са, меко казано, некоректни - защото от Бога е писано ( разбирай Природен закон) - за да се зачене дете, нужни са двама, за да се роди - поне мама! Не е нужно да са "навсякъде" и "винаги" - просто в точното време и на точното място - времето, Слаши, точно тук - при децата ни - няма наваксване!
Ако питаш мен, присъда няма - има отговорност. Лична. И е излишно да се драматизира.
Живи и здрави! Усмивки!


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от slash на 24.05.2010 @ 09:52:39
(Профил | Изпрати бележка)
Исках да напиша, че Родителят без съмнение има своята вина, но никой не се опитва да го разбере, че той е просто човек- ограничен в своите възможности да бъде тук и там, навсякъде и в точното време, когато е необходим до детето си, за да го възпитава. И в това няма нищо некоректно, нито пък драматизирано. Просто опит за малка реабилитация на един паднал герой...

]


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от diva_voda на 24.05.2010 @ 16:07:34
(Профил | Изпрати бележка)
Разбирам те и пак не съм съгласна, но всеки с правото и мнението си; още повече подозирам, че по отношение на родителството имаме повече допирни точки в мненията, отколкото различия. Хубав празник, Слаш!

]


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от dumite (malisia@mail.bg) на 23.05.2010 @ 17:47:31
(Профил | Изпрати бележка)
Запази сълзите на децата си, за да ги проливат на грола ти. Древна мъдрост. А вината на родителите може да бъде доказана и е без право на разбиране.


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от slash на 23.05.2010 @ 19:50:54
(Профил | Изпрати бележка)
Би ли я доказала?!

]


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от dumite (malisia@mail.bg) на 23.05.2010 @ 22:31:21
(Профил | Изпрати бележка)
Сълзите на децата, сълзите на децата. Да си родител е сложна работа.

]


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от Danielita на 24.05.2010 @ 00:32:02
(Профил | Изпрати бележка)
Виновен си по определение, докато си жив! Да не мислиш, че след навършване на пълнолетие ще се отървеш. Можеш да видиш моя "Погром".
Имам 2-ма сина с разлика от около 20 години. Еднакво възпитавани, от едни и същи хора, само че единия през 70-те, а другия през 90-те. Познай кой е по-добрият?!
Поздрави Слаш и умната, да слушаш!


Re: Родителят- виновен до доказване на противното!
от Elbereth на 24.05.2010 @ 03:17:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.silviyamihaylova.com
Обвинението не е доказателство за вина. Да си родител май е най-трудната работа на този свят и няма рецепта или книга, която да помогне. Само опитът и добрите намерения..., но казват, че пътят към ада е от добри намерения...