Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 879
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 883

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: rosi45
:: Lombardi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏîãðîì
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Danielita

Ñúáèðàíåòî íà õîðà ñ öåë âåñåëáà èìà ìíîãî èìåíà. Åäíî âðåìå ìó âèêàõìå äæàìáóðå, ñáèðêà, ñïÿâêà. Ñàìîòî èìå ïðåäïîëàãà êèòàðè, ïåñíè, òàíöè è ìàëêî àëêîõîë çà áëÿñúê â î÷èòå. Ïîâîäè êîëêîòî ùåø.
Ïî- êúñíî ñòàíà êóïîí, ñúñ ñúïúòñòâàùèòå „êóïîíÿñâàì” è „êóïîíúò òå÷å”. Âàñêî Êðúïêàòà ïðèïÿâà ðåäîì ñ „Êîìóíèçìúò ñè îòèâà”, „Êúäå å êóïîíà, èíà÷å ùå ïàäíà îò áàëêîíà” è „Íÿìà áèðà”, ò.å òðÿáâà îùå áèðà. Ìîùíè óðåäáè òðåñàò ïàíåëêèòå, íî âñå îùå íèêîé íå ïàäà îò áàëêîíà, çàùîòî âñå ïàê èìà îñòàòúê îò ÷óâñòâî çà ìÿðêà.
Ñåãà ãî íàðè÷àò ïàðòè. Çà ñåãàøíèòå ìëàäè õîðà, ïîâîäúò å êàæè-ðå÷è åäèí: äà ñå íàïèÿò. Àìà íå êàêâî äà å íàïèâàíå, íî øóìíî, ñ åêñöåñèè, ñ ðàçðóøèòåëíàòà ñèëà íà öóíàìè è ñúñ çâóêîâàòà âúëíà íà èçëèòàù ñàìîëåò.
Åäíîâðåìåøíèòå ðóñêè ïèÿíèöè ñ ïîëîâèíêà âîäêà „íà òðîèõ” ñà íåâèííè äå÷èöà â ñðàâíåíèå ñúñ ñåãàøíèòå äåòèùà ñ ïî áóòèëêà íà âñåêè.
Òà äà ñïîäåëÿ è àç îïèò ñ àìåðèêàíñêîòî ïàðòè íà ìîÿ ñèí. Ìîëÿ ìîðàëèñòèòå, íåïúëíîëåòíèòå, âúçäúðæàòåëèòå, âúçðàñòíèòå è ïð. äà ñè çàïóøàò óøèòå è äà ìå èçâèíÿò. Íî àêî íå ñïîäåëÿ òîâà, àç ñàìàòà ùå ñå ïðúñíà êàòî ïðåíàäóò áàëîí. Îò ÿä, ÷å ïîçâîëèõ òîâà äà ñå ñëó÷è â ìîÿ äîì (êàòî ÷å ëè íÿìàøå äà ñå ñëó÷è íà äðóãî ìÿñòî, àìà íåéñå).
Ñòóäåíòè â ïðåñòèæåí óíèâåðñèòåò. Õóáàâè ìëàäè õîðà, èíòåëèãåíòíè, îò äîáðè ñåìåéñòâà. Ðåøàâàò íà ñðåä ñåìåñòúðà, òðè äíè ïðåäè êîíòðîëíèòå òåñòîâå äà ïðàâÿò ïàðòè. Ïîâîä – óæ äâà ðîæäåíè äíè. Ñèíúò ìè óìèðà äà ñòàíå ïîïóëÿðåí, íàëè å îùå ïúðâîêóðñíèê. Òîâà ÷å å îòëè÷åí ñòóäåíò, ÷å å õóáàâ, ñâèðè íà êèòàðà, ñïîðòóâà, ÷åòå, íå ãî ïðàâè ïîïóëÿðåí. Íóæåí å îðåîë íà "ïàðòè-ìåí", êîéòî ùå óäèâè ãëóïàâèòå "ãúðëñ".
Äîáðå, ñúãëàñèõìå ñå ñ áàùà ìó ïàðòèòî äà ñòàíå ó íàñ, òà äàíî è íàøåòî ãàðäæå äà ñå õàðåñà è äà ïðîèìà ïðèÿòåëêà, âðåìå ìó å... Óðåäèõìå è êúäå äà ñå èçíåñåì çà íîùòà, äà íå ïðå÷èì. Êîãàòî ãî ïîïèòàõìå êîëêî äóøè å ïîêàíèë, òîé êàçà „Ïîâå÷å îò ñòî”. Ìèñëåõ ÷å ñå øåãóâà, íî ïî-êúñíî ñ óæàñ ðàçáðàõ ÷å å èñòèíà. Âñå ïàê ñå íàäÿâàõ äà íå äîéäàò âñè÷êè...
Ïîäãîòîâêàòà çàïî÷íà â ðàííèÿ ñëåäîáåä. Ñìåíèõà âñè÷êè ëàìïè ñ óëòðàâèîëåòîâè (òúìíè ëàìïè, êàêòî èì êàçâàò). Èçðèñóâàõà ñòåíèòå ñúñ ñïðåé çà êîñà, êîéòî ñâåòåë íà òîâà îñâåòëåíèå è óæ ñå èçìèâàë ïîñëå. Êóïèõà 4 äâóëèòðîâè áóòèëêè âîäêà, çà íà÷àëî è íèùî çà ÿäåíå. Ïî-êúñíî äîêàðàõà 2 âàðåëà ïî 50 ëèòðà âñåêè áèðà (êîëêî îùå ñà äîíåñëè ãîñòèòå íå ìè å èçâåñòíî). Íî êîãàòî çàïî÷íàõà äà èçíàñÿò ìåáåëèòå, íàèñòèíà ìå õâàíà ñòðàõ. Ïîïèòàõ ãè, òóê áèòêà ëè ùå èìà, à òå: „Àìè äà, âñè÷êî ìîæå äà áúäå ñ÷óïåíî, âçèìàìå ìåðêè!" Îëåëå-å-å, çàãàçèõìå, à êúñíî å äà ãè ñïðåø!
Îãðàäèõà äâîðà ñ îãðàäè è æúëòà ëåíòà , êàêòî îãðàæäàò ìÿñòîòî íà èçâúðøåíî ïðåñòúïëåíèå. Êàòî âêëþ÷èõà ìóçèêàòà, âñå åäíî íÿêîé ìå óäàðè â äèàôðàãìàòà.
Íàáúðçî ñè ñúáðàõìå áàãàæèöà, òðè ïúòè ñå ïðåêðúñòèõìå è òðúãíàõìå.
Âúðíàõ ñå ñóòðèíòà íà ìÿñòîòî íà ïðîèçøåñòâèåòî. Ãëåäêàòà áåøå ïîòðåñàâàùà. Öåëèÿò ïîä, â êúùè, â ãàðàæà è íà áàëêîíà, áåøå çàëÿò ñ ëåïêàâà òå÷íîñò, íàé âåðîÿòíî áèðà, ñðåä êîÿòî ñå âàëÿõà ïîâå÷å îò ñòî ÷àøè è ìíîãî áóòèëêè. Ïî ñòåíèòå èìàøå ðèñóíêè, òîçè ïúò ñ ÷åðåí ãðàôèò. Áðàâèòå áÿõà èçòðúãíàòè.  ñòåíàòà èìàøå òðè äóïêè. Íàëè ñà íè ãèïñîâè êúùèòå, êîéòî ïî- ñèëíî å çàìàõíàë å íàïðàâèë äóïêà. ß äà ãî íàïðàâè â áúëãàðñêè ïàíåë, òîé ùå õîäè â ãèïñ, àìà òóêà...
 òðèòå ñïàëíè êàòî àíãåë÷åòà ñïÿõà ñèíà ìè è äâàìà îò ïðèÿòåëèòå ìó. Íèêàêâè ìîìè÷åòà. È ñè âèêàì: „Áîæå, òîëêîâà æåðòâè è ïàê íå ñà ìè õàðåñàëè ìîì÷åòî!" Òîâà ñè å ïîãðîì, íå ïðîñòî çàãóáåíà áèòêà. È íÿêàê ñè ãíåâúò ìè ñå ñìåê÷è è çàïî÷íàõ äà ÷èñòÿ. Áÿõ ñå çàðåêëà äà íå ïèïâàì íèùî. Ìúæúò ìè êàòî ñè äîéäå îò ðàáîòà è òîé ñå ïîäêëþ÷è. Ñèíúò ìè è ïðèÿòåëèòå ìó ñúùî. Ðàçáðàõìå, ÷å ñúñåäèòå, âúïðåêè ïðåäóïðåæäåíèåòî è ñúãëàñèåòî ñè çà ïàðòèòî ñà âèêíàëè ïîëèöèÿ. À ïîëèöèÿòà òóê íå ñå øåãóâà, à è íå ìîæåø äà ÿ ïîäêóïèø. Êàçàëè ñà èì âñè÷êè, ïîä 21 ãîäèíè äà íàïóñíàò, êîåòî çíà÷è, íàèñòèíà âñè÷êè, çàùîòî ñà áèëè ìåæäó 18 è 21. È òîãàâà, îò ãíÿâ å çàïî÷íàë „ïîãðîìúò”.
Íå çíàì. Òå, ìëàäèòå ÷å íå ñà ñòîêà, íå ñà. Íî êðóøêàòà êàçâàò ñè èìà îïàøêà. Êàê íà 18 ãîäèíè ùå ìîæå äà ñå áèå â Èðàê è äðóãàäå ïî ñâåòà, à åäíà áèðà äà íå ìîæå äà èçïèå, çàùîòî çàêîíà ãî çàáðàíÿâà?! À òî ñå çíàå, êîëêîòî ïîâå÷å çàáðàíÿâàø, òîëêîâà ïîâå÷å íàñòúðâÿâàø. À àêî èçáðîèì è ñòîòèöèòå äðóãè çàáðàíè è îãðàíè÷åíèÿ, ëèïñàòà íà ñðåäà, äåãðàäàöèÿòà íà öÿëîòî îáùåñòâî, íå å ëè òîâà ïîâîä çà ãíåâà íà ìëàäîòî ïîêîëåíèå è çà ðàçðóøèòåëíèòå ñèëè, êîèòî íîñè â ñåáå ñè? Ïîãðîìúò å èçâúí íàøèÿ äîì. Òàì òðÿáâà äà ñå ÷èñòè.


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 12.04.2010 @ 11:20:06 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Danielita

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 13:20:37 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïîãðîì" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïîãðîì
îò dedenze íà 13.04.2010 @ 11:52:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://dedenze.blog.bg/
Äàíî ñè ñïîìíèø âèöà è õàï÷åòàòà çà ïîçíàâàíå.Ñ âñåêè íîâ äåí ïîçíàâàø ïîâå÷å, ÿâíî ãúëòàø.Ïîñëåäíèòå 4 ðåäà ñà â äåñÿòêàòà.
Ðåéãúí îïðåäåëÿøå ÑÑÑÐ çà ðîäèíàòà íà çëîòî, 20 ãîäèíè ñëåä
ëèêâèäàöèÿòà ñè ìèñëÿ, ÷å ðîäèíàòà íà çëîòî å äðóãà, ïðîñòî êàçàíî
òîâà å ìîíåòàðèçìà è íåãîâèòå äåöà. Ãàðæåòî íàé-ïîñëå ùå ñè íàìåðè åøà. Ùå äîéäàò ãîäèíè â êîèòî ùå ñå êðèå îò ãúðëèòå, âúïðîñà å äà
ïðîóìíåå, à òîâà å íåñèãóðåí,òðóäåí, äúëúã è ñëîæåí ïðîöåñ.


Re: Ïîãðîì
îò Danielita íà 13.04.2010 @ 19:36:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà. Òåìàòà å ìíîãîñòðàííà è àêòóàëíà çà Áà çàùîòî è òàì ñòàâàò òàêèâà íåùà. Èñêàøå ìè ñå äà ÷óÿ ïîâå÷å ìíåíèÿ ïî íåÿ, íî ðàçêàç÷åòî íàêàê îñòàíà íåçàáåëÿçàíî. Êàçâàø ìîíåòàðèçìà å ïðè÷èíà. Àìåðèêà âèíàãè å áèëà ìîíåòàðíà äúðæàâà, íî òàêèâà íåùà íå å èìàëî ïðåäè 20 ãîäèíè. Ìèñëÿ ÷å íå ñàìî ïàðèòå, íî äåâàëâàöèÿòà íà öÿëàòà öåííîñòíà ñèñòåìà èãðàå ðîëÿ. Îáùåñòâîòî íå çíàå íàêúäå äà âúðâè.
Óïðàâëÿâàùèòå íå ìîãàò äà óïðàâëÿâàò ïî ñòàðîìó, à óïðàâëÿâàíèòå íå èñêàò äà áúäàò óïðàâëÿâàíè ïî ñòàðîìó, àêî ñè ñïîìíÿø íèçâåðãíàòèÿ Ìàðêñ, òîâà å óñëîâèåòî çà ðåâîëþöèÿ!

]


Re: Ïîãðîì
îò voda íà 12.04.2010 @ 18:32:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äðóã ñâÿò - äðóãè çàêîíè...
À ìëàäîñòòà íå òúðïè îêîâè, êúäåòî è äà ñåíàìèðà..
Ïîäêðåïÿì!



Re: Ïîãðîì
îò Danielita íà 13.04.2010 @ 19:42:36
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà êîìåíòàðà. Ìëàäîòî ïîêîëåíèå âèíàãè å áèëî íîñèòåë íà íîâîòî. Íî ñåãà, ñïîðåä ìåí, ñáëúñúêúò ñúñ ñèñòåìàòà å ìíîãî ïî-ãîëÿì. Çàòîâà è ïîñëåäñòâèÿòà ñà ìíîãî ïî-ðàçðóøèòåëíè.
Ïîçäðàâè, Äàíè

]


Re: Ïîãðîì
îò sineva íà 12.04.2010 @ 12:27:51
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äàíè, íÿêúäå â åäèí ôèëì ñúì ãëåäàëà òî÷íî òîâà, êîåòî ñå å ñëó÷èëî âúâ âàñ.
È òè âÿðâàì, è ìàëêî ìè ñòàíà æàë çà òåá, ÷å òðÿáâà âñè÷êî äà îïðàâÿø îòíîâî.Åäíî å ñèãóðíî, ñè ìèñëÿ, ÷å ñèíúò òè å ðàçáðàë, êîëêî ìíîãî ãî îáè÷àòå!
Ïîçäðàâ îò ìåí è Áúëãàðèÿ!:)))))))*


Re: Ïîãðîì
îò Danielita íà 13.04.2010 @ 19:46:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîðÿ çà êîìåíòàðà, Ñèíåâà!
Èìà ôèëìè, ïî òåëåâèçèÿòà êàæè-ðå÷è âñåêè äåí ïîêàçâàò òàêèâà íåùà. Ïèòàì ñå çàùî? È çà ñåãà ñè ãî îáÿñíÿâàì ñ äåâàëâàöèÿòà íà öåííîñòíàòà ñèñòåìà. Íî ïàê çàùî è ò.í.
Ïîçäðàâè, Äàíè

]