Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 842
ХуЛитери: 0
Всичко: 842

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСъвсем личен лекар
раздел: Разкази
автор: kristi

Да заспя, но не мога. Кове една болка в главата, сякаш сто чука удрят. Вия, стискам зъби, пак вия, пак стискам – нищо! Дочаках да съмне, слава богу жива, крепя си главата барабар с болката и съм в поликлиниката, където, надявам се ще заваря личния си лекар и той - хоп - ще ме излекува.
Йес! В кабинета си е. Обяснявам аз всичкото си, той кима с глава, разбира... В продължение на половин час обяснява какво ми е. А аз вия на ум. Още половин час пише рецепта и обяснява какво и защо ми изписва. Аз продължавам да вия, вече с изтъркани от стискане зъби и не съвсем на ум.
Грабвам рецептата и хуквам по аптеките. Сложна комбинация - в едната единия цяр го има, другите - не. В следващата - пак късмет - втория намерих... След половинчасова обиколка успях да направя коктейла, щото да ми се бие инжекция и обратно в кабинета, с огромната надежда, че до пет минути ще съм набоцкана със спринцовката и болката ще отшуми. Да, ама не съм познала! Така ставало то!
Още в началото на дългия коридор чувам някакво тракане, мърморене... Приближавам. Тракането е по вратата на кабинета на моя доктор, а мърморенето е негово. С огромна отверка, някакво чукче, прехапал език от усърдие, милият се опитва да сложи на мястото изкъртената брава. Разбирам го, но главата боли, боли... Вадя спринцовката, иглата, ампулите от пликчето и с потопени в неистовата ми надежда очи го поглеждам. Нищо. Чукчето чука, отверката се опитва да навие някакъв винт. Вторачвам се, дано усети погледа ми.... а той, без да ме удостои със своя: извинете ме, но трябва да я оправя. Аха! Почти изскимтявам аз. Ще ми помогнете ли? Ето, тук притискайте, а аз ще навивам винта. Аха! И се залепвам до вратата, за да притискам здраво. Не ми стигна силицата ли, винтът ли инатлия, но резултатът беше никакъв. И още половин час къде аз притисках, къде доктора, къде аз давах съвети, къде той ме слушаше... оправихме я! Оправихме я вратата.
Е, сега вече иде ред на инжекцията, мисля си. Къде, докторе? Питам. Отзад, отговаря той . Легнете по корем. Да легна, но няма къде... леглото е заето от папки, папки...побутвам ги лекичко, тц! Мисия Невъзможна . Няма как и да седна на леглото. Докторът е готов. Спринцовката е в ръката му. И забелязва, представете си, че леглото в кабинета е заето. Тогава само ще си вдигнете крака, госпожо! Къде да го вдигна, бе докторче? Ама, моля ви, по- бързичко...припира. Обръщам се с гръб, вдигам полата, оголвам си съответното място и разбирам, че да вдигна крак означавало да си свия единия крак в коляното, а другия да опъна. Шляп, шляп, шляп и храааас, иглата е забита. След четири часа, раздробени на половинчасови емоции и очакване... Но пък можеше и да не доживея до този прекрасен момент лекарството да започне да действа, нали?
Утре - следващата инжекция, нарежда докторът. Само ми кажете час, за да си спестя време, помолвам се. Ааа, когато ви е удобно, госпожо. При мен пациентите са първа грижа, усмихва се.
Часът е 22.30. Телефонът звъни. Как сте? По- добре, надявам се. Гласът е на доктора. Да, да, да, болката е....Комбинацията, която ви изписах действа бързо. Да, да, да, наистна...опитвам сънена да се включа в разговора. Утре ще ремонтирам колата си, целият ден ще ми е зает, знаете как е...Да, да, да, знам... Нали нямате нищо против да дойдете сега да ви бия утрешната инжекция.... Ааааа..... Дежурен съм, близо живеете... Ооооо.....Ама какъв е проблемът? Притеснявам се за вас... Затворих телефонната слушалка със загрижения глас заедно и затрогната от вниманието, излях всичките си настръхнали чувства върху часовника. От тогава не работи. Часовникът. Стрелките му са спряли на 23.00. Нали се сещате?


Публикувано от alfa_c на 29.03.2010 @ 09:27:23 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   kristi

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 06:09:29 часа

добави твой текст
"Съвсем личен лекар" | Вход | 8 коментара (17 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Съвсем личен лекар
от ANG на 01.05.2010 @ 10:30:19
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
23.01


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 07.05.2010 @ 11:47:57
(Профил | Изпрати бележка)
ще ми обясниш ли

]


Re: Съвсем личен лекар
от jezabel на 29.03.2010 @ 09:32:01
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
То бива личен, бива, ама и болка се нетърпи. :)))


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 29.03.2010 @ 10:54:01
(Профил | Изпрати бележка)
Голямо преживяване. Ама загрижено си беше докторчето... за вратата.

Здрасти, джез! ))

]


Re: Съвсем личен лекар
от anonimapokrifoff на 29.03.2010 @ 09:52:29
(Профил | Изпрати бележка)
Трябваше да си пазиш настръхналите чувства за личния.


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 29.03.2010 @ 11:08:05
(Профил | Изпрати бележка)
а, реакция на първосигнална система... най- близко беше часовника )

]


Re: Съвсем личен лекар
от ASTERI на 29.03.2010 @ 10:34:44
(Профил | Изпрати бележка)
Не можах да се засмея Кристи!
Заболя ме душата докато четях... и като си помисля, колко спрели часовници има в момента... Страшно е!
Поздрави!


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 29.03.2010 @ 13:43:34
(Профил | Изпрати бележка)
Че то за смях ли е, ASTERI ?
Жалка родна картинка.

И ти поздравена!

]


Re: Съвсем личен лекар
от joy_angels на 29.03.2010 @ 17:04:03
(Профил | Изпрати бележка)
Казах ти - прозаикът в теб чука да му отвориш. Само дано някой не те е настръхнал преди това, че си отиде прозаикът, та се не видЕ :)))


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 29.03.2010 @ 17:30:11
(Профил | Изпрати бележка)
)))) Права си, джой! Много на бегом реагирам на всякакви настръхвации, та затова онова другото, дето трябва да си седне на дирника и да пише разказчета, все не намира време.

П!!

]


Re: Съвсем личен лекар
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 29.03.2010 @ 18:14:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ситуацията е на ръба на абсурда - следващият ход е предложение не ти него да посетиш, а той теб да навести в полунощ... (: :) /Този символ би трябвало да означава плач и смях едновременно, като плачът преобладава.../

Поздрав, аме не от личния, а от мен:)))


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 29.03.2010 @ 18:37:14
(Профил | Изпрати бележка)
Ами абсурд, не абсурд - това е положението - святата истина е)))

Виж, мен не ме бива в прозата. Аз само преразказвам разни ми ти случили ми се случки и хич ме няма в художествените измислици.

Поздрава от теб, приемам го! )))

]


Re: Съвсем личен лекар
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 30.03.2010 @ 20:02:48
(Профил | Изпрати бележка)
А дали се сещаме и усещаме, а?
Подводничарката ми тя)


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 31.03.2010 @ 14:48:18
(Профил | Изпрати бележка)
Не, не, не било за мен да се правя на подводничарка )))

Избрах си една шамандура и сега сe заигравам с вълничките...)))

Ееей, и весели празници!

]


Re: Съвсем личен лекар
от Ufff на 04.04.2010 @ 10:47:13
(Профил | Изпрати бележка)
!


Re: Съвсем личен лекар
от kristi на 05.04.2010 @ 21:24:03
(Профил | Изпрати бележка)
Гвоздейче за вратата? :))))

До люляково време, сладуро!

]