Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 832
ХуЛитери: 1
Всичко: 833

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИ аз
раздел: Разкази
автор: joy_angels

Лежи до мен – вече не толкова малък и не толкова пухкав, но достатъчно беззащитен и невинен, за да знам, че ще бъде винаги мой.
Където и да е, каквото и да прави, с когото и да бъде, частица от ДНК-то ми и цялото ми сърце ще са винаги с него. По челото му има още капки от мократа коса, ухае на шампоан, от който не се плаче, а топлата му ръка е хванала моята над лакътя (моята мекичка и пухкава мама-котка...). Бори се със съня, който вече се люлее на миглите му, но нали е събота вечер, малкият празник в края на седмицата, не бързаме да заспиваме, не правим “разстановка” на сутрешното суетене (нашето кафе, твоят банан, ключовете от гаража, тати ще те вземе, аз не мога), не разграфяваме вечерта на готвене, домашни, свирене и не-знам-какво-то си извънредно нещо, което трябва да се направи за училище. Превключваме програмите на телевизора – колкото и вредно да е, удоволствието на двама ни е огромно. Събота вечер. Понякога вярвам, че Бог е добър, защото е измислил събота вечер.

Препирнята от преди малко ми тежи. Не съм допускала, че на възраст като моята отново ще правя нещата, които трябва, а не тези, които искам. Преди време детето, което бях, беше задължено да спазва определени изисквания и правила на поведение. Днес, заради детето, което е до мен, съм задължена да спазвам същите правила и изисквания. И не мога да избягам от тях.

Конкретният повод на пропуснатото упражняване с цигулката има значение само заради вида на разменените думи. Иначе няма значение. Как да не знам, че сглобената Лего кола е много по-интересна, и борбата с татко на килима, и филмчето по телевизията, и тайнството на клавишите, които карат компютъра да запее любима песен... Думите “отговорност” и “задължение” са само в моето съзнание и с пълно съзнание искам да обременя и него с тях. А е само на шест. И ми е жал, защото знам, че вкарана веднъж, тази отрова е за цял живот. Блато, през което душата му ще трябва да преминава винаги, преди да стигне до думите “свобода” и “безгрижие”.

Лежим и гледамe късните новини – последствие от караницата и сигнал за неразбирателството помежду ни. Иначе бихме хихикали по това време на филмче за Скуби Ду или някой друг любим лакомник. Да – бори се съвестта ми с мен – никой не обича безотговорните хора. Това пречи цял живот. А нали той искаше да свири на цигулка, не аз. Аз дори нямам идея за този инструмент, той си го избра, две години ме преследва, за да установи още след третия урок, че това не е игра, а труд, труд и пак труд. Дали изобщо има талант не е ясно, учителката казва – малък е. Улавям се, че вече ми се иска да няма дарба, защото като гледам отпуснатите му рамене на урока вечер два пъти седмично, смъкващия се все надолу гриф на цигулката, опитите му да седне при всяка почивка, изобщо, ама изобщо не мога да извадя амбиция в себе си, която да ме накара да се видя с камера, докато той свири соло на цигулка на някакъв концерт и аз съм щастлива, и се гордея, и плача, а наоколо има аплодисменти, аплодисменти, аплодисменти... Не мога.

Но дори и да не е талантлив – продължава да дълбае съвестта ми – щом се е хванал на хорото, трябва да спазва изискванията, нали? Ето за това иде реч, затова е обяснението на висок тон, че така не може, че щом си започнал, щом учителят ти е ангажиран с подготовката ти, щом ти се иска, трябва да си постоянен. Трябва себеотрицание, сиреч да отречеш себе си, желанията си, да не мислиш за тях (обяснявам сложната дума при спора), а той ми отвръща – как да не мисля, нали да свиря е мое желание, ако не мисля за него за какво изобщо да се упражнявам...

Притискането до стената и то с толкова логичен аргумент вдига адреналина ми с половин, а тона ми с цяла октава и отривисто продължавам с нафталинени изрази – ако всички в тоя свят проявят безотговорност, знаеш ли какво става? Напипала нова, благодатна тема, се впускам смело напред, а върволицата от примери е огромна: ако шофьорът на автобуса не стане сутрин, ако пекарят не опече хляб, ако учителката ти не подготви урока си и прочие, от което усещам как косата ми посивява и се превръщам в баба си от преди 30 години (и кю-тен няма да ми помогне при тази метаморфоза). Лавината от думи, с които го засипвам, кара нослето му да изтънее съвсем, очите му да станат огледални и ми трябват пет минути бълване на пяна, за да схвана, че той изобщо не ме разбира. Че това са думи, които искат да успокоят моята съвест за това, че говорих два пъти по телефона и три пъти по скайпа тази вечер (къде служебно, къде не), че час по час влизах в интернет и прочетох дори глава от релаксираща книжка, докато той се занимаваше със себе си и не ме занимаваше мен, а аз едва преди часа за лягане установих, че калъфът с цигулката е останал на скрина зад вратата неотворен и този ден. Проблемът беше в мен, а не в него, но нали трябваше да има виновен? И какви по-удобни виновници от две наиграли се на воля уморени очи, които ме гледат от дупчицата между притиснатите ръчички. Малка хралупа, в която инстинктивно се предпазва от гнева ми...

Хайде в леглото – казвам и за да ме умилостиви той е просто перфектен във всички процедури преди мушването под пухенката. Измити зъби, бързо събличане, бързо обличане на пижамката със Спайдърмен и дори сгъване на дрехите (кой ли го е научил на това, със сигурност не съм аз...). Гушва се до мен, повече внимателно, отколкото ентусиазирано, а аз включвам новините. Деца от Хаити, деца от Чили, деца от сиропиталища, деца от съдебните хроники – сякаш светът тази вечер е с къси панталони и биберон в уста. А моят личен свят – вече не толкова малък и не толкова пухкав – е хванал ръката ми над лакътя (моята мекичка и пухкава мама-котка...) и е затворил очи. Толкова беззащитен и невинен е в дланите на съня, че почти се намразвам за ролята си на пишман възпитател. Преглъщам топката в гърлото си и не бързам да загася телевизора, за да погледам още малко на мигащата светлина спящото му лице. И макар да знам, че вече не ме чува, като вълна се надига онова, което първо заради себе си, а после и заради всеки и всичко останало трябва да кажа. Проронвам едвам:

– Обичам те, мъничък!

Погалвам го с поглед и след една внезапна вечност устните му помръдват и шепотът му неочаквано ме прегръща:

– И аз.


Публикувано от Administrator на 24.03.2010 @ 18:30:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   joy_angels

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 15531
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"И аз" | Вход | 20 коментара (50 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: И аз
от slash на 25.03.2010 @ 08:37:46
(Профил | Изпрати бележка)
Скоро не бях чел нещо толкова приятно и...до болка познато ми! Страхотна си, Joy!:)))


Re: И аз
от joy_angels на 26.03.2010 @ 12:45:33
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотна е много задължаващ комплимент, Slash...
Наистина се радвам, че разказът ти е харесал, защото и аз харесвам прозата ти.
Благодаря! :)))

]


Re: И аз
от ami на 25.03.2010 @ 00:02:27
(Профил | Изпрати бележка) http://picasaweb.google.bg/anamirchewa
Мислех да ти пиша колко ми е познато всичко, че и повече от това ;)
...на какво бих могла да науча аз човече дето има амбицията да става "спасител на човечеството" :D
П.С.Пижамата със спайдърмен е задължителна ;)


Re: И аз
от joy_angels на 26.03.2010 @ 12:49:48
(Профил | Изпрати бележка)
Занеш ли, понякога си мисля, че всъщност основната ни функция като родители често се свежда до хранене, обличане... и подрязване на крилата: това не е за теб, другото е трудно, в третото няма да успееш... А мъникът иска да спаси човечеството... Ами ако наистина би могъл, а?
Да ги прегърнем, Ами и да им помогнем да "ни спасят"! И - да, пижамата със Спайдърмен е задължителна и за нас!
Благодаря ти от сърце за този коментар! :)))

]


Re: И аз
от Hulia на 24.03.2010 @ 23:44:58
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
Поздрави за мама и детето, много ми хареса разказът, Радостче, толкова тънки психологични моменти има в него...


Re: И аз
от joy_angels на 25.03.2010 @ 20:59:28
(Профил | Изпрати бележка)
Много се радвам, че си харесала, Ули! Благодаря ти! :)))

]


Re: И аз
от dandan на 24.03.2010 @ 22:00:22
(Профил | Изпрати бележка)
Прегърни малкия палавник и от мен, от още един пишман възпитател, но в другата крайност:)))

Урок е споделеното, Джой, урок за големи.


Re: И аз
от joy_angels на 25.03.2010 @ 18:11:53
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че го приемаш като урок, Дани! Значи им смисъл в написаното :)))
Благодаря ти, че прочете!

]


Re: И аз
от joy_angels на 25.03.2010 @ 18:43:58
(Профил | Изпрати бележка)
Значи ИМА смисъл в написаното ...
Извини, все не виждам грешките преди да натисна - изпрати :(

]


Re: И аз
от diva_voda на 24.03.2010 @ 21:41:56
(Профил | Изпрати бележка)
Радост! :))
И аз.
ама си ми далече да те докопам:))) радвам се, че се върна:)))

Обаче може ли един въпрос? Ти как искаш Саши да избере, ако не пробва? Какво като не става дума за чифт обувки, например, а за хоби? Ами той пак не те е измъчил много, още от третия път е разбрал - не му харесва и...Ама "труд" било:)) и да се качваш по пързалката с шейната е труд, ама по-висока, че и по-трудна я искат децата:))
както и да е...да си знаеш, и аз!


Re: И аз
от joy_angels на 26.03.2010 @ 16:16:45
(Профил | Изпрати бележка)
Можех да предвидя реакцията ти, Дива :)))
Бях ти обещала позитивизъм - за теб е! А иначе - принципът за пробите и грешките е верен, но понякога е опасен, не мислиш ли?
Е, в цигулковия вариант страшно няма, наистина.
Благодаря ти, че прочете! И че и ти, като и аз :)))

]


Re: И аз
от diva_voda на 26.03.2010 @ 17:22:42
(Профил | Изпрати бележка)
Как бих искала да съм така "предвидима" по-често:))) ... особено, когато съм се изказала в прав текст преди това:)))
Определено ме зарадва, Радост!

]


Re: И аз
от joy_angels на 26.03.2010 @ 18:20:16
(Профил | Изпрати бележка)
Твоят прав текст ме подпря като колци - ограда... Смея ли да се килна в грешната посока? :)))
А сериозно - ти чудесно знаеш, че човек винаги иска да опита и нещо ново, дори и да го удрят през ръцете за това :)))
И аз така. И с риск да губя ценни на сърцето ми фенове като теб - вероятно ще криввам в разни посоки, от пустото едно любопитство. И сърцето ми ще кърви... :)))
Hug!

]


Re: И аз
от diva_voda на 26.03.2010 @ 18:40:54
(Профил | Изпрати бележка)
кис-кис-кис ... шегаджийка ...

]


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 07:27:59
(Профил | Изпрати бележка)
Напротив - килнато и нахилено сериозна :)))

]


Re: И аз
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 24.03.2010 @ 19:54:03
(Профил | Изпрати бележка)
Това е тя, Радост - твоята немерена поезия!
От мен, знаеш - да!


Re: И аз
от joy_angels на 25.03.2010 @ 18:10:32
(Профил | Изпрати бележка)
Немерена ли е, ненамерена ли е... ;)
Благодаря ти, че прочете, Владо! :)))

]


Re: И аз
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 24.03.2010 @ 19:05:21
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Не подележи на коментар...
Б.


Re: И аз
от joy_angels на 24.03.2010 @ 20:57:12
(Профил | Изпрати бележка)
Нищо драматично, Борис. Ежедневие...
Благодаря ти, че прочете! Поздрави :)))

]


Re: И аз
от Hely на 24.03.2010 @ 19:04:21
(Профил | Изпрати бележка) http://hel.blog.bg/
Направо ме размекна. Мъничко ти завиждам, че още си важна част от живота му! :))
Поздрав!


Re: И аз
от joy_angels на 24.03.2010 @ 20:56:03
(Профил | Изпрати бележка)
Май си е за завиждане, Слънчева... Бързо растат. И собствените растат бързо, не само чуждите.
Благодаря ти, че прочете! Поздрави :)))

]


Re: И аз
от anonimapokrifoff на 24.03.2010 @ 18:37:51
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво разказано!


Re: И аз
от joy_angels на 24.03.2010 @ 19:02:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Аноним! Зарадва ме :)))

]


Re: И аз
от varq2 (valissa@abv.bg) на 25.03.2010 @ 14:52:52
(Профил | Изпрати бележка)
Разбирам и двама ви. Мисля, че ти вече разбираш и мен - защо не искам да минат по моя път, но не бива и да ги ограбвам като ги лиша от удоволствието да се дишат чрез изкуството, нещо за което се е произнесъл Бог.
Толкова е искрен разказът ти, че се запитах дали са прави дедите ни като казват: "дете се целува само, когато спи?"
Поздрави, Ангелче!



Re: И аз
от joy_angels на 26.03.2010 @ 16:24:07
(Профил | Изпрати бележка)
Обикновено родителите не искат децата да вървят по техния път, защото проектират отгоре им всички трудности, през които са минали и всички негативи. Но не мислят за позитивите... Аз се гордеех с теб като те гледах снощи - сигурна съм, че и ти би се гордяла с тях, каквото и да правят, стига да знаеш, че го правят добре и са в хармония със света и себе си.
Разказът е повод, не е нужно да обяснявам кое е конкретно и кое не е в него.
Но в конкретен план - не съм допускала, че цигулката изисква толкова сложна постановка! Ужас ... ;)
Изкуството обаче е единственото, чрез което можем да се доближим до Бога, защото човекът там твори и създава нещо от нищо.
Такива ми ти мисли, извини, разбъбрих се :)))
Благодаря ти, че прочете, Варя! Ден да ти е :)))

П.С. А това за целуването на сън никога не съм го проумявала и не го приемам. Старите хора сигурно са имали своите основания, но днес за мен не е валидно. Границата родители-деца днес е много по-размита, демократична и ... човешки естествена.

]


Re: И аз
от varq2 (valissa@abv.bg) на 27.03.2010 @ 06:52:54
(Профил | Изпрати бележка)
Съгласна съм с всяка твоя дума. Изкуството е нашето спасение. Благодаря ти за милите думи, а за цигулката...:).Сложно е само в началото /като във всяка тренировка/. Преодолееш ли "третата обиколка" можеш да бягаш до безкрай...:)Стискам ви палци
Поздрави и усмихнат ден, Ангелче!

]


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 07:24:58
(Профил | Изпрати бележка)
:))) Хареса ми примера с третата обиколка :)))
Поздрави, Варя и много слънчеви събота и неделя!

]


Re: И аз
от anelim на 25.03.2010 @ 15:39:10
(Профил | Изпрати бележка)
Бръкна дълбоко в душата ми. И аз имам същата дилема, но вместо цигулка, ние се борим с пианото...
Обичам да чета написаното от теб. Благодаря ти!


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 17:29:39
(Профил | Изпрати бележка)
Все си мисля, че това не би трябвало да е борба, а удоволствие... Но очевидно трябва да се мине през някакаъв период на контрол и мъъъъничко "насилие" с цел дисциплиниране. Е, тук аз се провалям, определено :)))
Благодаря ти за прочита и топлата дума, Миленка! Поздрави на теб и пианистчето :)))

]


Re: И аз
от voda на 25.03.2010 @ 18:27:39
(Профил | Изпрати бележка)
Pozdravleniq, pregyrnata "ot hepot"!

:)))))


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 17:31:50
(Профил | Изпрати бележка)
Това ""ot hepot" не успях да го разбера, Водице. Но "прегърната" ми е достатъчно! :)))
Благодаря ти, че прочете!
(и дано отсъствието ти е заради компютърни ефекти, а не поради други, визирам неприятни причини). Поздрави! :)))

]


Re: И аз
от sia на 25.03.2010 @ 18:32:31
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох с голямо удоволствие, ти разбираш.
И - много, ама много ти завиждам...
Прегръдка за теб и винаги твоя вече не толкова малък и
не толкова пухкав човек!


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 17:34:56
(Профил | Изпрати бележка)
Прегърнати, стоплени и усмихнати сме :)))
И ние!
И благодаря, че прочете и се усмихна :)))

]


Re: И аз
от GINKO_PRIM на 25.03.2010 @ 21:42:59
(Профил | Изпрати бележка)
Ох... Казах ли ти аз, че си ми трънче?! Четох го това още снощи, но... понеже ме разрева, така и не събрах сила да коментирам.
Няма нищо по-хубаво на света за майката от точно тия кратки (Защо са винаги такива? ((( ), прекрасни моменти! И до ден днешен, съжалявам за всички неприятни думички и жестове, с които съм се опитвала да му преведа на моя дребосък, що е то "трябва". Мразя го това понятие! Честно! Толкова хубавинки ми е погълнала черната му дупка, че...
Няма значение. Пак се увлякох.
Благодаря ти, Джой! За всички причинени емоционални последствия...


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 20:13:20
(Профил | Изпрати бележка)
Много съм ти благодарна, Гинко, за тази споделена реакция! Думата "трябва" вероятно е полезна... Но все повече си мисля, че когато човек върши нещата защото "трябва", той губи страстта дори към любимите от тях, превръща ги в рутина и лека-полека започва да забелязва, че околните не се интересуват от усилията зад тези "трябва". Така човекът се превръща в жертва, защото другите отказват да оценят "саможертвата" му...
Разбира се, не претендирам този размисъл да е общовалиден, но напоследък и мен ме тормози мисълта за "къде е границата на "трябва"".
Благодаря ти, че прочете! А емоционалните последствия... ме радват особено, но съм готова да заплатя цената с питие по твой вкус когато и както :)))

]


Re: И аз
от RockAround_theCock (tintiri_mintiri@yahoo.pliok) на 26.03.2010 @ 18:59:05
(Профил | Изпрати бележка)
Това малко чудо не може да се чете - то се пие на малки глътки от любов и нежност. МНОГО, ама МНОГО ХУБАВО!!!

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 20:19:12
(Профил | Изпрати бележка)
Много, ама много ме зарадва, RockAround_theCock!
Благодаря ти, че прочете! :)))

]


Re: И аз
от ANG на 27.03.2010 @ 11:41:17
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/

я да ти припомня един текст на...

А една жена с детенце на ръце продума:
— Кажи ни нещо за Децата.
А той й рече:
— Вашите деца не са ваши чада.
Те са синове и дъщери на копнежа на живота за живот.
Идват чрез вас, но не са из вас.
И макар да живеят с вас, не ви принадлежат.
Можете да им отдадете любовта си, но не и мислите си, защото те имат свои мисли.
Можете да им дадете подслон на телата им, но не и на душите им, защото душите им обитават къщата на бъдното, в която не можете да влезете дори насън.
Можете да се стремите към тях, но не се мъчете да ги направите като себе си, защото животът не се връща назад, нито помни вчера.
Вие сте лъковете, които изстрелват чадата ви като живи стрели.
Стрелецът вижда целта си върху пътеката на безкрая и ви огъва с мощ, така че вихрените Му стрели да отлетят надалеч.
Нека огъването ви в ръката на Стрелеца е за радост; защото както Той обича литналата стрела, тъй му е драг и якият лък в десницата Му.


(харесва ми писането за децата ни)


Re: И аз
от joy_angels на 27.03.2010 @ 20:22:10
(Профил | Изпрати бележка)
Писането за децата ни има смисъл - заради нас самите, заради тях един ден, заради възможността на някой друг също да му е интересно.
Не трябва точно на теб да ти обсянявам каква вселена ни се разкрива всеки ден :)))
Благодаря ти, че прочете, Анг!
И за цитата - също. Той е прекрасен, но едно е да напишеш тези думи (макар че аз не бих могла да го сторя), друго е да го живееш, нали?

]


Re: И аз
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 28.03.2010 @ 08:40:41
(Профил | Изпрати бележка)
Майстор си, Джой! Малко да напишеш, а много да кажеш!


Re: И аз
от joy_angels на 28.03.2010 @ 09:56:14
(Профил | Изпрати бележка)
Хубаво ми е да го кажеш, точно ти, Алиса!
Благодаря ти! Ден да ти е! :)))

]


Re: И аз
от GINKO_PRIM на 14.02.2012 @ 13:38:21
(Профил | Изпрати бележка)
И аз.


Re: И аз
от joy_angels на 14.02.2012 @ 18:25:45
(Профил | Изпрати бележка)
И аз теб :)))

]


Re: И аз
от RockAround_theC_l_ock (bim_bam_bum@tintiri_mintiri_pliass) на 15.02.2012 @ 07:37:02
(Профил | Изпрати бележка)
Неща, изплували *от другия живот*... (нямало ме е - затова съм го изпуснал...)
Една такава нежна проза, се чете като поезия!... :) , :)
То, и аз си пазя разни *сладки мъдрости* - за спомен, като:

*... не искам полезно - искам вкусно!...* -
- това го ползвам като *необорим* довод... с повод и без повод! :) , :)

Еееех, размечта ме за някоя такава *събота-вечер*, Джой.
И ми е хубаво... :) :) :)

;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


Re: И аз
от joy_angels на 15.02.2012 @ 08:27:40
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли как бях забравила тази история, Роки!
И само защото съм я описала и пуснала тук , днес се връща паметта ми за нея. Точно си мислех, дали младежът един ден ще се чувства добре да прочете тези брънки от детския си живот?
Не знам. Сега е още малък, за да разбере. Но един ден...
Благодаря ти, че се обади! Всъщност, исках да ти кажа, да пишеш нещата, за които имаш още памет, защото и те ще изчезнат...
Поздрав сърдечен :)

]


Re: И аз
от secret_rose на 15.02.2012 @ 08:41:57
(Профил | Изпрати бележка) http://www.facebook.com/IzvezaniDushi
Много имах нужда да прочета такива думи...


Re: И аз
от joy_angels на 15.02.2012 @ 10:20:59
(Профил | Изпрати бележка)
Знаеш ли, вчера го четох този разказ и ми се доплака. Тъпо е да плача на свой текст, но съм забравила случката, а думите тук я върнаха в съзнанието ми. Никога няма да забравя как гласът му долетя, сякаш отвъд, за да ме прегърне и успокои.
Знам, че момчето ми е по-силно и по-прощаващо от мен. И сякаш то ми дава опора, а не аз на него. И съм му благодарна, че ме е избрал да съм негова майка.
Благодаря ти за откровението, Меги. И ми прости логореята, но не мога да съм безразлична под този текст...

]