Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 866
ХуЛитери: 2
Всичко: 868

Онлайн сега:
:: ivliter
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта10 алтернативни форми на психотерапия
раздел: Други ...
автор: slash

В депресия сте? В нервна криза? Умора, отчаяние и безразличие?... Оставете психотропните хапчета, психотерапевтите, санаториумите, билките, екстрасенсите, източната медицина и всичко, което сте опитвали досега. Опитайте с моите 10 алтернативни форми на психотерапия.
1. Терапия "детски сън": Да слушаш дете, което спи. Да чуваш тишината на неговия сън, която се нарушава само от някоя лека, нежна въздишка. Да усетиш този безкраен покой, тази невинност, тази чиста съвест, тази мила, спяща детска душа - това е изключителна терапия! Толкова ще се успокоите, че ще заспите и ще сънувате безкрайни зелени поляни, огласяни от звънлив детски смях и жужене на пчели...
2. Терапия "60 километра в час": 60 километра в час е "златната среда" за всеки автомобилен двигател. Това е скорост, при която двигателят "заспива" - работи тихо и леко, без напрежение. Да се кара автомобил с такава скорост на път с първокласна асфалтова настилка, какъвто е пътят Хасково - Бургас - това не е просто терапия, това е (извинявам се за думата) кеф! Колата се плъзга плавно по пътя, без да трепне. А в душата ви трепва усещането за мир със себе си и целия свят...
3. Терапия "Are you ready for a war?!": "Are you ready for a war?!" ("Готови ли сте за война?!") - това е реплика от филма "Смело сърце". Мел Гибсън със своя дрезгав мъжки глас, крещи: "Are you ready for a war?!" И неговата бунтовническа армия от яки, дългокоси шотландски мъжаги, реве еуфорично: "Йе-е-е-е!"... Войната започва!
Да гледаш и чуеш тази реплика е голяма терапия. Но още по-терапевтичен ефект ще има, ако изревете и вие с цял глас заедно с Мел Гибсън: "Are you ready for a war?!" Така ще си изкрещите цялата депресия, докато нищо не остане от нея.
4. Терапия "billy jean": Тази песен на Майкъл Джексън има толкова завладяващ ритъм, че може да вдигне на крак и човек, изпаднал в дълбока кома. Ритъмът на баса и барабаните се инжектира венозно в тялото, в кръвта и започва да пулсира в кръвоносната система, от което сърцето се събужда за живот. За танц! И точно това е терапията - да танцуваш на "billy jean". Независимо дали можеш или не, но да се счупиш от кълчене, подобно на Майкъл. Депресията ще си падне от смях, като ви види как нелепо танцувате, ще махне с ръка и ще се откаже от вас!
5. Терапия "студена вода": Хапвате нещо солено, после шоколад. И така, докато ожаднеете до умопомрачение. Тогава наливате от чешмата една стъклена чаша много студена вода. Толкова студена, че чашата да се изпоти - така, че да ви потекат лигите, като я видите. Изпивате чашата ритуално бавно, с наслада - до дъно! Завършвате с едно звучно, варварски грубо: "А-а-а-а!" Е това е терапия!
6. Терапия "Дързост и красота": Има нещо много успокояващо в гледането на сапунения сериал "Дързост и красота". Може би, защото гледаш, без да се замисляш. Гледаш като теле. А телетата са спокойни животинки - какви грижи имат?!
7. Терапия "Титаник": Морето трябва да е бурно. Или поне силно развълнувано - да има вълни и вятър. Намирате някоя висока, остра скала, вдадена навътре в морето. Изправяте се на скалата със затворени очи, с разперени като за полет ръце и... Нали знаете репликата?! "Аз съм кралят на света-а-а-а!" Може и на английски да го извикате, както Леонардо Ди Каприо. Морето ще ви разбере. И то е гледало "Титаник" - на живо при това! Извикайте и ще ви олекне. А пък може и някой Оскар да спечелите.
8. Терапия "мравки": Намирате мравуняк. Навеждате се над него и започвате да наблюдавате животът на мравките... Пет мравки носят огромен черен бръмбар. Други носят по единично семена. Трети пък не носят нищо - просто тичат насам-натам, влизат-излизат от лабиринта от дупки. Така неусетно ще се пренесете в техния свят и ще видите как ще ви олекне, защото ще разберете, че ние, хората, с нашите грижи и тревоги, сме като мравки на фона на планетата, вселената и вечността. И само си въобразяваме, че проблемите ни са толкова големи. Те са просто нищо и никакви мравешки проблеми... Затова си повтаряйте тихо и хипнотично: "Аз съм мравка, аз съм мравка..."
9. Терапия "кибритена клечка": Кибритената клечка, която гори. И мигът, в който изгасва с тънък като конец дим. Сякаш угасва животът на човек и душата му излита като дим нагоре. Това успокоява. Защото знаем, че имаме цял кибрит на разположение. Имаме още толкова много клечки... Но животът ни е само един. И трябва да го изживеем бавно и спокойно - иначе ще изгорим бързо и безследно!
10. Терапия "пазаруване": Всеизвестният "шопинг" наистина действа безотказно. Особено на жените. Освен това, скоро чух по телевизията, че от шопинга се и отслабвало... Което много не ми се вярва, защото моята жена често пазарува и го прави толкова въодушевено и с плам, че по тази логика тя би трябвало да е отслабнала до положението на руски военнопленник в немски концентрационен лагер. А то не е така. Въпреки това, определено шопингът действа психотерапевтично. Но действа и финансово разоряващо...
... И, все пак, пробвайте! Желая ви успех!


Публикувано от alfa_c на 02.03.2010 @ 12:36:33 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   slash

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 17608
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"10 алтернативни форми на психотерапия" | Вход | 5 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от Liliya на 02.03.2010 @ 13:00:22
(Профил | Изпрати бележка)
Като учеща психология, аз одобрявам въодушевено предложените методи :) Мисля, че са доста ефективни! Поздрави :)


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от slash на 02.03.2010 @ 16:44:25
(Профил | Изпрати бележка)
Да, наистина са ефективни- действат безотказно!:)))

]


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от Lisica на 02.03.2010 @ 15:15:31
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Мисля да ям шоколад и да викам на английски над мравуняк с мп-тройка с Били-Джийн в ухото.....


Сериозно казано, много ми хареса твоята "терапия", колкото и аматьорски да звучи - си "нацелил" безпогрешно простичките житейски радости и методи за "изпускане на парата". Поздрави!!!!

Лиса


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от slash на 02.03.2010 @ 16:45:53
(Профил | Изпрати бележка)
Ако комбинираш терапиите, може и да изпаднеш в пълна нирвана! Внимавай!

]


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от Lisica на 02.03.2010 @ 15:16:30
(Профил | Изпрати бележка) http://bntruse.tv/licata.php?id=12
Е, и една петица не е лоша терапия.....


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от diva_voda на 02.03.2010 @ 16:01:37
(Профил | Изпрати бележка)
Пропуснал си една много съществена терапия, а именно - смехотерапията! При положение, че разполагаш с деца, цели две на брой и то - лични,при това в подходящата възраст за слово, смехо и всякакво още творчество; просто е недопустимо да не споменеш какъв живителен ефект могат да имат върху изтерзаното съзнание техните шедьоври:)))) Или си наясно, ама си мълчиш...хитрецо:)))а?
В тази връзка, скоро след като научи значението на думата "очаровам", щерка ми ме разби с въпроса: " Мамо, ами сега ( не помня повода) много ли те ОТчаровах, а?"
Та така,Слаш, мъъъничко ме отчарова, че си пренебрегнал толкова мощна антистрес техника като "диалози" с мъдреците,т.е. децата:))) Поздрави!


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от slash на 02.03.2010 @ 16:49:08
(Профил | Изпрати бележка)
Дааа, пропуск голям!...А ти пък откъде знаеш, че имам цели две деца?! В Гугъл знаят само за едно...:)))

]


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от diva_voda на 02.03.2010 @ 17:36:26
(Профил | Изпрати бележка)
абе ти халосваш ли се...:)
http://hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=120203&mode=&order=0&thold=0

]


Re: 10 алтернативни форми на психотерапия
от shtura_maimunka на 03.03.2010 @ 11:34:54
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Последните три най-ми харесват и ще ги приложа с удоволствие!:-)))