Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 831
ХуЛитери: 4
Всичко: 835

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРедът на Фибоначи
раздел: Разкази
автор: joy_angels

За пръв път усети удоволствието от тази поза. По дяволите, как не я беше открил досега?

Тялото му беше хоризонтално, успоредно на пода, подматрачната рамка, двойнодишащия матрак, обърнат в положение “зима”, протектора за матрака от фина отпадъчна вълна примесена с 30% полиестерни влакна и чаршафа от памук с щамповани сиви облаци на резедав фон. Разбира се, пред вид презумпцията за успоредност на три равнини, щом подът и таванът бяха успоредни, следваше, че в тази поза тялото му беше успоредно и на тавана. Значи беше успоредно и на молеца, който от два дни не мърдаше от ъгъла. В друга ситуация не би го търпял, ала днес можеше да е благороден. Може би молецът щеше да каже няколко добри думи за него – все пак му беше спасил живота...

Дясната му ръка беше свита в лакътя и докато лъчевата кост образуваше с раменната ъгъл от 45 градуса, то раменната кост се явяваше трансверзала на пода и тавана (но само в двумерен план – крещеше още будното му съзнание, само в двумерен!). Левият му крак лежеше спокойно върху десния и беше леко сгънат в коляното, като че ли изкачваше невисоко препятствие. Стъпалата му бяха спокойни и тикът му непрекъснато да мърда пръстите на краката си вече беше утихнал.

Но дланта беше най-важната. Дясната му длан беше намерила уютно гнездо под мандибулата. Палецът подпираше меките части под челюстта, а останалите пръсти обхващаха бузата. Сякаш се галеше, сякаш в ръката си приютяваше сам себе си. Тази ласка беше много по различна от ласката на същата ръка върху пениса му, когато мастурбираше. Тогава тя беше едновременно най-нежна любовница и най-разюздана проститутка. В началото следеше възвратно-постъпателните й движения, мислено измерваше амплитудата им, променяше ги в кръгови, оценяваше ефекта върху наситеното пурпурно на върха, радваше й се като на жадувана среща. С напредването на нетърпението обаче ръката му се превръщаше в уличница, от която искаше да изцеди всичко докрай (нали затова й плащаше със скъп часовник и понякога – с фини ръкавели), не се интересуваше от сухата й кожа, нито, че щеше да свърши в нея. Тя със сигурност нямаше да забременее...

Заспиваше изтощен след подобна среща със себе си. Не си позволяваше да го прави по време, когато сънят “после” е невъзможен. Сексуалната му дисциплина даваше отлични резултати – събуждаше се като новороден и можеше да се заеме с отговорните си умствени дела. Секретният научен отдел плащаше достатъчно добре на хората си, за да допуска каквото и да е размотаване. И макар в отдела да бяха събрани най големите математически и инженерни умове на света, никой не си позволяваше поведение на примадона. Поне не след първоначалните опити за капризи, които бяха пресичани от корен.

А начинът, по който шефовете управляваха тълпата гении беше прост: показваха им всичко, което гениите искаха да видят. То беше повече и от най-разюзданите им мечти. Осигуряваха им най-сложното оборудване, даваха зелена светлина на повечето им идеи и когато гениалната марионетка се сетеше, че всъщност е неуправляем чешит, реакцията беше проста: слушаш и имаш всичко това или не слушаш – и го губиш. И макар отвреме-навреме да имаше опасни реакции, блудният син неминуемо се връщаше в златната клетка и приемаше правилата на играта. Ясно беше, че никъде, ама никъде в света не могат да имат същия научен уют при по-добри условия. Само руснаците доскоро бяха конкуренция, но положението при тях не беше по-различно – даже клетките бяха с по-малки размери.

Размърда нежно пръстите под лицето си, брадата му беше набола. А беше се обръснал преди не повече от час. А може би по-малко? Колко удобно се чувстваше така! За пръв път усещаше тялото си толкова хармонично. Защо чак сега трябваше да открие тази поза?

Всъщност и той беше чешит – обичаше лукса, но с парите си можеше да го осигури. Купуваше само свръхскъпи, свръхмаркови неща, та ако ще крайният му вид да оставаше на клошар – протрити джинси и карирана риза. Както повечето гении около себе си имаше проблем с жените. Неимоверно активният му ум строго отхвърляше нормалните човешки отношения с тях. Абсурдно беше да завърже традиционна връзка и да си говори за пликовете за печене без мазнина, коледните сладки на Моника, пак-ли-петно-то на вратовръзката от мама, ще ми помогнеш ли с миялната, скъпи... Или “кажи ми, че ме обичаш...”, бррр... Мозъкът му, превключил още във вътреутробното развитие към решаване на интеграли наум и съставяне на сложни диференциални уравнения, не успяваше да се заключи в ежедневните канони на “нормалните”, към които жените бяха особено взискателни.

Мастурбирането беше част от решението. По-безболезнената част. Въпреки разнопосочното обучение на специалния отряд елитни проститутки, която обслужваше гениите, никоя не успяваше да се справи с него – агресията му беше неконтролируема и появата й беше неочаквана. Профилът му беше противоречив и не влизаше в никое стандартно определение. Психолозите опитаха и нетрадиционни игри, но нито груповите изпълнения, нито воайорството дадоха резултат. Подложиха го на тест с активни и пасивни гейове, както и на магнетичното въздействие на най-чаровния “шимейл” – без резултат, ако не се брои обезобразеното лице на травестита след побоя.

Как Лен му влезе под кожата – не се разбра. Беше секретарка в архивата и на едно парти той просто я изчука в тоалетната. Тя имаше особена сетивност и предугаждаше настроенията му. Психолозите бяха щастливи – един от най-трудните им случаи беше под контрол. Когато на Лен й идваше нанагорно с него, тя просто изчезваше от хоризонта. Но това вместо да го влуди, го караше да утихне, да гледа прилежно работата си и да чака завръщането й в апартамента му.

Деградацията му започна след като уби Лен. Беше й прерязал гърлото в кунята с ножа за хляб. Причината не беше сексуална: в тялото й откриха спермата му от преди два дни. Не беше я убил, за да я изчука. Естествено започнаха веднага вътрешно разследване, затвориха го, но нещата не се изясниха докрай. Той не отричаше, че я е убил хладнокръвно. Но не пожела да каже причината. И накрая един ден, съвсем, ама съвсем неочаквано пробута банална история. Твърдеше, че станало заради едно от любимите му ястия – арабска мжадара. Видял, че Лен сипва лещата и ориза в тенджерата направо от плика, без да ги почисти. Направил й забележка, че може да има камъни и да счупи зъб, а тя му отвърнала: “Голяма работа, твоите зъби и без това често се развалят”... Дали се е пошегувала неуместно Лен вече не можеше да каже. А и шега да е било – тя едва ли беше се разсмяла: геният беше прерязал гърлото й като на пиле. После сам се беше обадил в службата да съобщи какво е направил.

Нямаха какво друго да сторят освен да му повярват. Но го затвориха в дома му. Носеха задачите му за деня по специален куриер, а отвън го пазеха непрекъснато. Монтираха камери (дали онзи молец не беше нечие око – пропълзя в ума му), за да го наблюдават. Той обаче ги надхитри – вместо да стои кротко, започна да пие. Мастурбираше и пиеше, пиеше и мастурбираше. И решаваше всичко наум. Записваше напредъка само след като му донесяха новата порция алкохол. Разпечатки срещу алкохол – храната изобщо не го интересуваше.

Ала беше бавно. Много бавно. Трябваше му по-ефективен метод и затова постави ултиматум – хероин.

Шефовете му бяха наясно, че го губят, но беше наистина гениален. Така или иначе краят му идваше заедно с края на задачата по небуларната хипотеза. Когато светът гръмнеше от новината, щеше да е все едно дали гениите, решили задачата са с един по-малко. Дали щеше да умре от абстиненция или свръхдоза, на кой щеше да му пука. А и досието му на убиец беше при тях.

Доставиха му. След първата доза той поиска пак, и пак. Накрая реши, че има достатъчно.

Дишането му беше ускорено от изпитото уиски, но знаеше, че щом вкара хероина, всички процеси бързо ще се забавят. Стъпалата му бяха странно студени, ала вече разсеяно наблюдаваше себе си. Беше събрал достатъчно материал за свръхдозата: биеше си по-малко, отколкото му даваха, Обаче винаги се бодеше, защото знаеше, че го следят. Всъщност – дори се забави с финала, но искаше преди това да стигне до решението. Днес всичко си дойде на мястото. Отдавна отречената небуларна хипотеза имаше елегантно решение и то беше в ума му. Нямаше да го запише. Това беше неговият триумф и отмъщение.

Усети, че решава на ум реда на Фибоначи. Обичаше да се забавлява с него още от времето, когато беше на шест. Обикновено заспиваше преди да достигне лимита на феноменалната си памет. Остана му навик за цял живот. Усмихна се в себе си – понякога тези изтъркани фрази имаха съвсем конкретно значение. Фибоначи си беше отишъл само в периода, когато Лен беше до него. Нейното тяло беше клонинг на ръката му. Тя знаеше всичко, разбираше всичко и го правеше в точния момент. Но... не умееше да чисти ориз и леща. И смешките й понякога не се получаваха. Обаче откакто я нямаше, дори и Фибоначи не му помагаше да заспи.

Позата беше фантастична...

Протегна лявата си ръка и изстреля смъртоносната доза в тялото си. Молецът трябваше да му е благодарен. Не го уби. И Фибоначи... Осем плюс 13, колко ... 13 ...

Утре щяха да поискат решението. Но не можеха да го изчоплят от мозъка му, на каквито и тънки филии да го разрежеха. Те искаха да управляват света. И имаха средствата да го правят. А той, какво имаше той през целия си живот?

Те имаха средствата да... Имаха... да... Имах-а-да... Имах ада...


Публикувано от alfa_c на 10.02.2010 @ 12:54:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   joy_angels

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
319 четения | оценка няма

показвания 26894
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Редът на Фибоначи" | Вход | 23 коментара (50 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Редът на Фибоначи
от verginov на 10.02.2010 @ 13:41:13
(Профил | Изпрати бележка)
Аплодисменти...
Лек привкус на Шекли и две-три щипки Бредбъри. Не, не казвам че нещо е взаимствано, а че усещането от повествованието е такова. Много добре :-)


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 10.02.2010 @ 18:04:57
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Вергинов!
Нямам нищо против подправките, които си усетил. Не смятам, че имам уникален стил или талант. В крайна сметка всеки (може да) се повлиява от някого.
Но оценката ти много ме зарадва! Поздрави :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от doriana-doriana на 10.02.2010 @ 13:12:14
(Профил | Изпрати бележка) http://doriana129.wordpress.com/
Ефектно!
И тия пусти гении до какви състояния и пози се докарват, да им се не начудиш!
Чудничко е!
;)


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 10.02.2010 @ 20:43:25
(Профил | Изпрати бележка)
Понеже пишеш чудни разкази - ще ти издам позата. Само на теб! ;)
Легнал е настрани (надясно) с ръка под главата. Но при гениите нищо не е просто. Всичко има повече от нормалните измерения.
Благодаря ти, Дориана! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от apostolicia на 10.02.2010 @ 14:00:19
(Профил | Изпрати бележка)
Откъде да се сети човек, че проблемите с безсънието имат простичко и елегантно решение - редът на Фибоначи?!
Отличен разказ - геният и лудостта са двете лица на едно и също състояние! Отличен разказ!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 10.02.2010 @ 20:54:06
(Профил | Изпрати бележка)
Думите ти ме трогват, Ели!
Приспиване с Фибоначи? Аз към 89+144 увяхвам... И така хубаво съм се разсънила след това ;)
Благодаря ти, че прочете! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от marcusjunius на 10.02.2010 @ 13:52:03
(Профил | Изпрати бележка) http://marcusjunius.blogspot.com/
Много добра история. Изпипан.


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 10.02.2010 @ 20:58:53
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря , Марк! Радваш ме :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от gitchka_gramatikova на 10.02.2010 @ 14:16:42
(Профил | Изпрати бележка)
Перковска работа, добре описана.
Незнайно защо се сетих се за Айнщайн.
Човекът се е женил два-три пъти, имал е множество любовници, но и в работата, и и удоволствията е бил самотник - подобно на прототипа на твоя герой. И въпреки това гениалният учен е бил филантроп и е пропагандирал лозунгите за мира и благоденствието на народите - в страната /Щатите/, която го приютява от набезите на Хитлер и която пусна атомните бомби над Хирошима и Нагазаки посредством неговата формула за относителност... Каква ирония, нали!
Та странни са съдбите на учените, това ми бе пойнта.


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 10.02.2010 @ 21:10:08
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за пространния коментар, Гери!
Не е въпрос само за мозъка на учените, а на гениите изобщо. Повечето от тях умират наистина самотни и неразбрани. Дават много на човечеството, а губят себе си някъде по трасето. А иначе никой не е застрахован негово творение да бъде използвано за лоши цели. Мигар кражбите на картини, множеството измами с тях са били пожелавани от талантливия художник? Едва ли.
Та странни са съдбите на гениите, да ти продължа пойнта :)))
Благодаря ти, че прочете! Поздрави :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от radi_radev19441944 на 10.02.2010 @ 14:41:15
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Изключителен образ си създала, Ейнджи. Отдавна не бях чел толкова качествен разказ


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 14:21:20
(Профил | Изпрати бележка)
Оценката ти ме трогва, Ради!
Благодаря от сърце! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от kristi на 10.02.2010 @ 15:14:04
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотен разказ, джой!

Фибоначи, проектиран в координатната система на гениалната лудост и перфектната първичност...

Възхитена!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 14:31:11
(Профил | Изпрати бележка)
Гениалността върви със своите мании и недостатъци. Фибоначи е само част от пейзажа...
Благодаря ти, че прочете, Кристи! :)))
Усмихната!

]


Re: Редът на Фибоначи
от vladun (valdividenov@abv.bg) на 10.02.2010 @ 15:57:08
(Профил | Изпрати бележка)
Напоследък трудно чета текстове, по дълги от вестникарска колонка, а твоя разказ, Радост, прочетох на един дъх.
Безспорно има елементи на кримка - от добрата традиция в тоя жанр.
Образът на гения-чешит е плътен и достоверен - въпреки, че дори си няма име. Логично и убедително повествование. Тънко чувство за хумор - безценно в случая, за да не се вземе на сериозно някой от протоТИПОВЕТЕ /не е грешка/:)) Особено развръзката - разсмя ме, понеже си спомних оня виц:Ганьо е пленен от канибали, които искат не само да го хапнат, ами и да направят тъпан от кожата му. Все пак му дали правото на последно желание и той си поискал пирон. След като му го донесли, нашият бързо взел пирона и започнал да се дупчи по корема, по гърдите, крещейки злорадо:
- На ви тъпан, на ви тъпан...

Погледът ти е кинематографичен, почти готов сценарий - лесно може да се филмира.
Казано накратко - браво!
Владимир


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 18:42:53
(Профил | Изпрати бележка)
Аз искрено ти благодаря за пространния анализ, Владо! А и вицът е много хубав - не го знаех :)))
Ти си поредният, който ми обръща внимание внимание върху кинемтографичността на някои мои текстове. Честно казано не знам какво да правя с този факт...
Хубава вечер ти желая. Зарадва ме :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от kasiana на 10.02.2010 @ 17:16:52
(Профил | Изпрати бележка)
Великолепен разказ със силни внушения!!!:)))

Поздрави:)))


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 18:43:36
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за прочита и милите думи, Каси!
Поздрави :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от jezabel на 10.02.2010 @ 17:40:29
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Повярвах, Джой, поярвах в ада му.
Евалла! :)


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 18:46:33
(Профил | Изпрати бележка)
Да ти отговороя: Тешекюлар... В духа на новия културен обмен по телевизията :)))
Искрено ме зарадва, Джез! Много ми е ценно първото ти изречечние, благодаря! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от rajsun на 10.02.2010 @ 18:06:48
(Профил | Изпрати бележка)
Свалям шапка!!!
Бъди!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 19:24:52
(Профил | Изпрати бележка)
Силни и задължаващи думи, Райсън!
Сърдечно ти благодаря! :))) (ти шапка носиш ли? ;))

]


Re: Редът на Фибоначи
от voda на 10.02.2010 @ 19:48:26
(Профил | Изпрати бележка)
Аз мога само да ти се поклоня, Радост.
И да те чета....


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 19:32:24
(Профил | Изпрати бележка)
Трогваш ме , Водице, но това със сигурност е жест, който не заслужавам!
Благодаря ти, че четеш, ето това ме топли :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 11.02.2010 @ 07:20:30
(Профил | Изпрати бележка)
"Имах ада..."
Убийствен финал, с две думи...
Поздрави, Joy_Angels!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 20:56:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за реакцията, Ида!
Поздрави и на теб! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 11.02.2010 @ 11:40:35
(Профил | Изпрати бележка)
Майсторски клас, Джой!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 21:00:17
(Профил | Изпрати бележка)
Приемате ли още в него, Алиса? ;)
Благодаря ти, че прочете! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 11.02.2010 @ 12:32:24
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
обратно броене на реда на фибоначи
предлагам заключение
средства, имаха ада, да а


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 21:22:25
(Профил | Изпрати бележка)
Това е само обратно четене, а как можем да започнем наопъки реда на Фибоначи - не знам. Не съм математик - те нека помогнат :)))
Благодаря, че прочете, Славян! Поздрави :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 11.02.2010 @ 22:37:02
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
"Countdown to zero God make the world"
St. Lem

]


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 12.02.2010 @ 15:51:10
(Профил | Изпрати бележка)
Интересна мисъл, благодаря ти за нея!
Поздрави :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от zinka на 11.02.2010 @ 15:11:26
(Профил | Изпрати бележка)
По дяволите, Джой!

Страхотна си!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 21:23:36
(Профил | Изпрати бележка)
Твоето "По дяволите" е точно в стилистиката на разказа :)))
Благодаря ти от сърце, Зинка! Знам, че е дълго ...

]


Re: Редът на Фибоначи
от Silver Wolfess на 11.02.2010 @ 18:54:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/silver
Браво, Джой! Увлекателен и задържащ вниманието текст. Всички гении са малко луди за жалост или поне луди в рамките на нашите представи.
Поздрав!



Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 11.02.2010 @ 21:26:38
(Профил | Изпрати бележка)
Да, в рамките на представите ни - е добро допълнение. Но гениите живеят с нормалните все пак. И на нито една от двете страни не е леко...
Благодаря ти, че прочете, Сребърна! Хубаво ми е :)))
Поздрави и за теб!

]


Re: Редът на Фибоначи
от Love_bites на 12.02.2010 @ 19:35:45
(Профил | Изпрати бележка)
Отново и отново блестяща!
Благодаря ти,че си ме описала толкова точно и изчерпателно!Все едно си проникнала дълбоко в душата ми,нарязала си на тънки филийки мозъка и си сканирала мислите ми,изчоплйки ги от най-дълбокото!И сега го имам ада,но мога спокоен да се гмурна в пламъците,след като вече си ме увековечила!Ще те помоля само,когато го заснемаш,покани поне Мел Гибсън или Ал Пачино,да за главната роля!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 12.02.2010 @ 19:49:10
(Профил | Изпрати бележка)
Не биваше да разкриваш тайната на прототипа, Love_bites! ;)
Мнозина ще се разочароват, като разберат, че историята не е хуууубавичко измислена от мен...
Нека е Ал Пачино, съгласен ли си? От двамата той има повече ... мефистофелско в себе си, повече ми прилича на гений. Мел Гибсън и на мен ми е любимец... но нека се прави на ченге. Прилича на тексаски добряк, но не и на човек, способен да убие някого заради камъче в лещата :)))
Благодаря ти, че прочете!

]


Re: Редът на Фибоначи
от sia на 13.02.2010 @ 09:30:40
(Профил | Изпрати бележка)
Пак писах и трих, много дълго стана, затова - тук, сега -
аплодисменти, joy, силни аплодисменити!




Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 13.02.2010 @ 10:20:49
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че прочете, Сия! Чух ти аплодисментите :)))
Хубав уикенд!

]


Re: Редът на Фибоначи
от varq2 (valissa@abv.bg) на 13.02.2010 @ 12:29:17
(Профил | Изпрати бележка)
Когато Господ ни е дал нещо - не знаем какво ни е взел. Тъжно ми е, съчувствам на героя ти. Гениите са нещастни хора.
Поздрави, Ангелче, за майсторския разказ.
Варя


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 13.02.2010 @ 12:43:32
(Профил | Изпрати бележка)
Когато мисълта ти плува в други нива, наистина не може да мислиш за двойката на дъщерята, сладките на жена си или как приятно да говориш за световната криза, когато тя съвсем не те интересува. Гениалните хора със сигурност са трудни за общуване. Но гениите са малко. Обикновено-талантливите (какво ужасно словосъчетание!)хора са доста повече. Този разказ е и за тях - защото има и такива талантливи хора, които зорлем се правят на перковци. Някои казват, че това била звездоманията и може и да са прави.
Благодаря ти, че прочете, Варя! Поздрави и хубав ден :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 13.02.2010 @ 14:17:52
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох си отговора, малко суховат ми се видя и неясен. Просто исках да се съглася с думите ти за гениите, Варя. Знаеш, че обичам диалозите с теб :)))
Благодаря ти още веднъж :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 13.02.2010 @ 14:55:43
(Профил | Изпрати бележка)
Джой, пишИ, пишИ, пишИ, пишИ, пишИИИИИИИИ!
Невероятен разказ!
Невероятен автор!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 13.02.2010 @ 16:21:11
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че си тук, Жени! :)))
Не, вероятно е всичко. Един разказ за един нещастник, на когото мнозина сигурно са завиждали - заради таланта преди всичко, но и заради парите, славата, висините...
Благодаря ти, че прочете! И за чадърчетата - благодаря от сърце! :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от Mia2442 (mia2442@gmail.com) на 13.02.2010 @ 17:02:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Много въпроси поставяш, Джой!
Повече въпроси, отколкото отговори!
Наистина ли свръхумът води до закърняване на моралните категории? И къде е границата, отвъд която не бива...
И заслужава ли си цената, която човечеството ще плати...
А чудовищата, които не са само под леглото? Кукловодите, които си оставила в сянка-те с какво са по-добри?
Въпроси, въпроси...
Браво, Джой!:)


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 13.02.2010 @ 19:49:36
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че се обаждаш, Миа!
Разбира се, аз имам отговор на тези въпроси, както мисля, че и ти, и всеки има. Тук по-важното е да потърсим отговорите в себе си.
Бих искала да кжа, че историята е свръх хиперболизирана, защото става дум за свръхталантлив човек. Но ...
Благодаря ти, че прочете! Поздрави :)))

]


Re: Редът на Фибоначи
от dona на 16.02.2010 @ 06:35:42
(Профил | Изпрати бележка)
Да си призная...това е любимата ми поза, когато не успявам да заспя...

Хубав разказ, запомнящ се.

Поздрави, Джой!:)


Re: Редът на Фибоначи
от joy_angels на 16.02.2010 @ 20:51:13
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че прочете, Дона!
И аз, като героят, открих наскоро тази поза и установих ... че ме приспива :))) Станахме две!

]