Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 703
ХуЛитери: 2
Всичко: 705

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаБентът на бобрите
раздел: Други ...
автор: tomatroev

От "Разговори с Мавъра"

Господин Н. ми разказа следния случай. Преди години бил на гости на Мавъра в Берлин. Един ден се разхождали в парка „Берлин Зоо”. Вървели по алеята край реката, когато видяли, че насреща им се задава странно шествие.
Младежи, облечени с ярки дрехи и екстравагантни прически, и момичета, доста поразголени.
Оказало се, че покрай тях минават участниците в така наречения гей-парад, който бил насрочен същия ден малко по-късно в центъра на града.
Още по-шокиращо за господин Н. било поведението на лесбийките и травеститите, които, прегърнати, се целували и се обръщали към случайните минувачи с неприлични подмятания . По-късно и ние в София доживяхме да видим гей-парад, но тогава било друго време и господин Н. останал доста шокиран от видяното.
- На къде отива цивилизацията?! – възкликнал той. – Не мога да го проумея това...
Мавъра не му отвърнал нищо, но след малко, когато стигнали до малък бент, изграден от бобрите, които обитавали това езеро и били една от атракцията, се спрял, и като посочил заграждението в реката, казал:
- Ето, виж този бент! Какво ще кажеш за него?
- Бобрите са умни жинотни – отвърнал господин Н. – Преградили са с дървета и клони реката, за да се получи езеро. Ей ги сега там, сигурно ловуват, защото знайно е, че са изключителни плувци и се хранят с риба.
Мавъра кимнал с глава:
- С острите си зъби прегризват и най-големите дървета като с трион. Само че – добавил той – ела по-близо и ще видиш, че преградата, която са построили бобрите, е доста рехава, прилича на плетена кошница, на места поддава, та се налага те непрекъснато да я ремонтират.
И ето, виж сега защо е така. Трупите на дължина един с един не си схождат, бобрите са ги срязвали, ама така: къде по-късо, къде по дълго...
- Вярно – забелязал господин Н. – малко нескопосана е цялата работа, криво-ляво са го направили, ама какво, животни са, не са хора, та да изчислят всичко точно!
- Ами, ето, това е! – отвърнал Мавъра. – Когато ние, разумните същества, преграждаме река, ще изчислим всичко с точност до милиметър и ако режем дървета, ще ги направим всички с еднаква дължина. И животните, които имат само инстинкти, пак са преградили реката, само че така, на две-на три и бентът върши там някаква работа, въпреки грешките и пропуските.
Ти ме попита преди малко за гейовете. А защо не ме попиташ и за дауните? Или и за олигофрените? За всички, които се раждат на този свят с някакви отклонения...
Защото и нас, хората, Природата ни създава доста нескопосано, с грешки и бракът е твърде много.
Кажи ми, какво по-голямо доказателство от това, че не сме творения на разум, а сме създавани от сляпа сила, от една неразумна Природа, по подобен начин, по който и тези бобри тук са построили бент?!
Защото, ако сме създадени от разумна сила, нямаше да се получават такива големи грешки.
Господин Н. замълча и запали цигара. И двамата като че ли още осмисляхме думите на Мавъра.
Виж ти, помислих си, къде ги чука – къде се пукат!
- Само дето дауните и олигофрените не правят паради в центъра на града като обратните! – добавих на глас.
- Хубаво го каза! – отвърна господин Н. - Ама като ги сложихме сега всичките в един кюп, да не вземе някой да се обиди...


Публикувано от valka на 07.02.2010 @ 12:50:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   tomatroev

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
539 четения | оценка 5

показвания 28679
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Бентът на бобрите" | Вход | 5 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Бентът на бобрите
от kasiana на 07.02.2010 @ 14:08:06
(Профил | Изпрати бележка)
Сериозен въпрос...
Бобрите поне принасят полза на природата...
Но какъв КПД имат в това отношение гейовете...
Всички живи твари и растения създават живот, а това споменатите по-горе НЕ могат по естествен път...
Нямам нищо против инакомислешите, но противоприродните неща ме
стъписват...

Поздрави,Тома!!! :)))


Re: Бентът на бобрите
от tomatroev на 07.02.2010 @ 16:25:17
(Профил | Изпрати бележка)
Мен също ме стъписват и точно това ми дава основание да заявя, че човекът НЕ Е творение на Бог, защото Бог не би направил такова противоестествено нещо като обратните. Но също така не би направил и хората с най-различни други отклонения... Но, там е работата, че когато "твори" Природата, тогава тя самата прави нещата "през пръсти" и създава понякога както казваш ти противоприродни неща! Ето ти един парадокс - протвоприродните неща ни стъписват, но самите те са създадени от същата тази природа...

Но да чакаме, прочее, какво ще каже още Мавъра като продължение на темата!:))

Хубав ден, Касиана!


]


Re: Бентът на бобрите
от kasiana на 07.02.2010 @ 18:30:53
(Профил | Изпрати бележка)
Дали е на Бог, или на Висш космически разум, човекът е сътворен преди времена... Но в своята неразумност той сам върви против собствената си природа... Поне 50 % от човечеството прави това...
Ще чакам мнението на Мавъра:)))

Щастлива творческа вечер, Мъдри Тома!!!

]


Re: Бентът на бобрите
от Danielita на 07.02.2010 @ 20:50:35
(Профил | Изпрати бележка)
Здрасти Тома! Американският закон забранява дискриминация на основата на сексуални педпочитания. Да си гей се счита точно толкова нормално, колкото да си цветнокож. Не се счита за малформация.
Не знам как е с новите български и европейски закони, но да се демонстрира една или друга ориентация във всички случаи е неприемливо.
Поздрави! Дани


Re: Бентът на бобрите
от tomatroev на 07.02.2010 @ 22:24:54
(Профил | Изпрати бележка)
Има логика. Американската нация е религиозна като цяло. Логично е, щом считаш, че човек е създаден "по образ и подобие на Бог". Аз обаче с тия кратки текстове се опитвам да внуша противоположния възглед, като използвам едни или други метафори, къде по-добре, къде по-зле...
От тая гледна точка да си чернокож не е болест, но гейовете, дауните, олигофрените и много други с "малформации" както казваш, са болни хора, хора с отклонения. Тук само съпоставям възгледи, законите не ме интересуват. За мене това американско "равноправие" е фалшиво.
Но много задълбахме насериозно, аз нарочно се старая текстовете ми да бъдат по-разговорни и развлекателни, да не "тежат" толкова много, защото мразя нравоученията.

Бъди здрава и успехи!

Тома

]


Re: Бентът на бобрите
от sineva на 07.02.2010 @ 20:01:50
(Профил | Изпрати бележка)
Пак харесах!
Здравей, Тома!:):):)


Re: Бентът на бобрите
от tomatroev на 07.02.2010 @ 20:18:32
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, че те развеселих!:)

Тома

]


Re: Бентът на бобрите
от na_de на 07.02.2010 @ 19:20:39
(Профил | Изпрати бележка)
Хората творение на Бога ли са или на Природата? Тук пак се поставя този вечен въпрос, но погледнат от друг ъгъл. Хареса ми! И аз съм на мнение, че Бог не би направил такива обратни същества, гейове! Грешката е в природата! Между другото, като се замисля, точно в църквата и особено католическата, обратните и извращенията са най-много, но точно ако имаше висш разум, Бог, те не би трябвало да съществуват... Църквата би трябвало да бъде най-съвършена, а точно тя не е!

Поздрави на Мавъра! А също и на автора!:))


Re: Бентът на бобрите
от tomatroev на 07.02.2010 @ 20:21:48
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за коментара! Точен е! Това, за църквата, не бях го мислил тук, хубаво допълнение!

Поздрави!

]


Re: Бентът на бобрите
от dedenze на 15.03.2010 @ 16:31:43
(Профил | Изпрати бележка) http://dedenze.blog.bg/
Многообразието е хубаво нещо но без рекламни паради. Всеки да се радва на собственото си оперение, но без да го набутва в носа и очите на другите. Не съм виждал антилопа да се перчи на лъв.


Re: Бентът на бобрите
от tomatroev на 16.03.2010 @ 11:40:59
(Профил | Изпрати бележка)
Това, че сме многообразни като личности е велика идея, всеки е уникален и неповторим. Някои ще кажат: това означава, че сме създадени от бог.
Но ние сме създадени също така като мъже и като жени. И когато там има "многообразие", това вече означава друго. Ще го кажа така: означава, че не сме създадени от бог, а от слепи природни сили. Тоест, и природата, / в лицето на бобрите, като пример / твори, но малко едно към гьотори!

]