Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 474
ХуЛитери: 5
Всичко: 479

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: haboob
:: LeoBedrosian
:: ivliter
:: Mitko19

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВълшебник, който подарява красота!
раздел: Есета, пътеписи
автор: valsebnica

Разминавали сте се с него по улицата. Виждали сте го в кафенетата. Седял е до вас в автобуса и не сте му обърнали внимание. Защото той с нищо не показва, че е по-различен от останалите младежи. Едно момче на 25, което се е нагърбило с нелеката задача да пленява сърцата на хората.
Един „новоизлюпен” актьор, който много бързо доказа таланта си пред своята публика. От него лъха безкрайна топлина. Искрена, чиста доброта и човечност струят на талази във и извън театъра. Това е Христо Терзиев без маска и грим. Завършил НАТФИЗ само преди година в класа на проф. Стефан Данаилов той вече е на щад в Народния театър „Иван Вазов”. И внася така необходимата глътка свежест в най-елитния Храм от театралния Йерусалим на София.
Сърдечен, емоционален, болезнено откровен човек, който дори и когато слезе от сцената продължава да играе. И тази негова “театралност” е прекрасно допълнение към човешката му същност. “Театралност”, която му придава невероятен чар. А истинската, неподправена емоция го прави желан партньор на сцената и задължителен участник във всеки купон.
Няма човек, който да не се “влюби” в неговия талант, щом го види в действие. А той с гордост носи бремето на театралната професия и с лекота раздробява и раздава душата си на безименните.
Няма начин да останеш незабелязан в публиката ако си в кръга на неговите приятели и познати. Това е така, защото за разлика от своите колеги той уважава зрителите и им отдава заслужено внимание по време на спектакъла. И скрит зад „маската” на своя персонаж, изцяло разкрива своето истинско „аз” в очите пред себе си, сякаш казва: „Ето това съм аз! А това, което играя е някой друг!”.
Най-голямата за сега и най-силно запомнящата се негова роля е тази в дипломния му спектакъл „Мостът”, който вече се играе на камерна сцена на четвъртия етаж в Народния театър.
Разпасаният, заекващ прислужник в „Слуга на двама господари”, който с невероятна лекота разсмива целия салон, самоубиецът трескаво търсещ любовта към живота в „Мостът”, „малкият” помешчик Добчински в „Ревизор”, отритнат от обществото, непрекъснато опитващ се да се приобщи към него и веселият щурак Панталоне в „Принцеса Турандот”, това за сега са спиращите дъха театрални превъплъщения на младия актьор, придобили плът и кръв само за една година.
Убедена съм, че тепърва му предстоят най-ярките и силни роли, защото той е едва в началото на своята кариера.
Ицо, както го наричат неговите колеги и приятели е способен да изиграе всяка една роля и да я изпипа до съвършенство. Той може с невероятна лекота, хъс и прецизност да се превъплати в Труфалдино, слугата да на двамата господари в едноименната пиеса. Малцина актьори могат да се похвалят с това! И тук възниква следният парадокс, ако той изиграе слугата, няма да се намери кой достойно да го замести като прислужника в спектакъла. Също толкова силна и много запомняща се роля, макар и второстепенна.
С малки, но твърди крачки Христо Терзиев върви по стъпките на невероятно талантливия Ангел Генов, който скоро напусна Театър „София” и вече е част от трупата на „Българска Армия”. А Ицо достойно го замества в спектаклите „Ревизор” и „Принцеса Турандот”. Дори нещо повече! Образите на Панталоне и Добчински придобиват нов, по-свеж вид и с още по-голяма страст гребат с пълни шепи от своя обновен сценичен живот!
Всеки път нов! Всеки път различен! Винаги искрен и шокиращо гениален на моменти, той може с лекота да разплаче, да “унищожи”, да хване за гърлото публиката в салона. Способен само за миг да плени зрителя и да остави много красиви мигове и топли спомени в неговото сърце. Спомени, които да го накарат отново да прекрачи прага на театъра, за да се потопи още веднъж в магията на театралното изкуство.
Настървен гепард преследващ своята плячка или самодоволно мъркащ котарак, буреносен облак, стихия или хрисим дребен човечец на сцената, в реалния живот Христо Терзиев е съвсем обикновен младеж като всички останали с грижи и проблеми, срещи и разлъки, болки и радости и една много голяма и истинска любов!
Той не се звездее за разлика от повечето си колеги! Имунизиран е за звездната болест. Не пропуска да изслуша онзи, който впечатлен от спектакъла набере смелост да сподели с него всичко онова, което силно го е развълнувало.
Никога не забравя от къде е тръгнал. Влага цялата емоция на която е способен, за да създаде нов, напълно различен пълнокръвен образ. А после с лекота го защитава пред многобройните очи срещу себе си, без да е необходимо да се превръща в негов адвокат. Затова често пъти зрителите в залата онемяват от достоверността с която играе. Ето защо всички с интерес следят неговата кариера и му предричат едно наистина голямо и бляскаво бъдеще.
Гениален, истински, емоционален, до болка откровен, Христо Терзиев е призван да бъде Вълшебник, който подарява красота и с магията на своя талант изтрива сълзи, връща усмивки и променя съдби!


Публикувано от alfa_c на 27.11.2009 @ 14:07:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   valsebnica

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 22:44:07 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Вълшебник, който подарява красота!" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Вълшебник, който подарява красота!
от sineva на 09.01.2010 @ 14:15:31
(Профил | Изпрати бележка)
Мила Вълшебничке!
Здравей!
Написала си с вълшебни думи, за този актьор.
И то е толкова истинско, от сърце и душа казано, че ти вярвам и бих искала да го видя във всички роли, които си изредила...
Да е жив и здрав Ицо, да носи огъня на таланта в себе си и да се изявява не само на наши сцени.
А ти мила!
Продължавай да навлизаш в необятните дебри на театралното изкуство и продължавай да осъществяваш мечтата си!
Много щастие и успехи във всичко, до което се опреш!
С обич!:)))))))))))


Re: Вълшебник, който подарява красота!
от valsebnica на 29.03.2010 @ 15:41:14
(Профил | Изпрати бележка)
Да! Той е много талантлив! А тепърва има още да се развива и съм сигурна, че някой ден ще засвети ярко, като Христо Мутафчиев и останалите от неговия ранг! Тепърва има да слушаме за Христо Терзиев! А освен това е и добър приятел, на когото можеш да разчиташ в трудни моменти!

]


Re: Вълшебник, който подарява красота!
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 29.03.2010 @ 15:45:36
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
прекрасна грешка: щат-не щат ще трябва да го щадят


Re: Вълшебник, който подарява красота!
от valsebnica на 02.04.2010 @ 09:08:43
(Профил | Изпрати бележка)
:)

]