Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 837
ХуЛитери: 0
Всичко: 837

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзпепеляващи чувства
раздел: Разкази
автор: ggerin

В съботната сутрин, декемврийското слънце изгря по-рано. Един топъл лъч се прокрадна нежно през отворчето между завесите и я погъделичка, това я събуди.
Тя се огледа, да това беше хотелската стая, погледна го, Той беше спокоен в съня си и Тя не искаше да го буди. Наслаждаваше се, изпиваше го с очите си, искаше да запомни всяка част от това лице, чиито очи я гледаха с толкова много нежност, чиито устни я изпиваха и я караха да изтръпва от удоволствие. Искаше да запомни тези ръце, които с прегръдката си я успокояваха и тя се разтапяше в тях.
Тази нощ, беше омайна и страстна, сливаха се дълго и всеотдайно. Горяха в целувките си, не можеха да се наситят един на друг.
Нямаше спомен кога и как са заспали. Знаеше само, че го беше обвила с тялото си като с мека постеля.
Да можеше времето да спре, тук и сега. Имаше толкова нежни думи в мислите й, а Тя се страхуваше да ги изрази.
Това беше първата им среща, която продължи цяла нощ, никой до сега не й беше давал толкова много нежност. Стиховете му я накараха отново да започне да пише, думите бликаха от нея като морски вълни, нямаше спиране.
Беше се влюбила, нещо, което си мислеше, че никога повече няма да изпита, твърде много беше наранявана, липсата му я правеше тъжна и разсеяна. Не искаше да се случва, но то се случи. Не можеше да заповяда на сърцето си да спре, а и как да го направи. Той всеки път й подаряваше частица от себе си, никой не го беше правил до сега. Искаше да му каже за това как се чувства, но всеки път като се срещнеха сякаш нещо я хващаше за гърлото и страхът у нея надделяваше.
Беше му обещала да не се влюбва. Не беше влюбване, обич беше, силна и изпепеляваща. Нямаше сърце за друго, само с него се чувстваше жива.
Минаваха дните, срещите им както обикновено бяха редки, а Тя тихо страдаше, както само Тя умееше. Свободен човек беше, как да му каже, че страда и мислите все към него я теглят.
Започна да прави равносметка. Малко след рожденият й ден, Той спря да я търси по телефона. Инициативата за срещите им, беше винаги нейна. Тя знаеше, че чувствата или ги има, или ги няма. Те не могат да се появят от нищото, беше наясно, не е жена способна да събуди каквито и да било чувства у някого. Не се беше случвало никога в живота й, едва ли щеше да се случи и сега, пък и нямаше право да се надява на това. Все пак не можеше да му предложи нищо, нищо освен себе си. Благодарна беше, за това, че го има в живота си, та макар и само заради милостинята, с която я даряваше и, въпреки че този осъзнат факт я караше да се чувства нищожна и безлична, не искаше да се отказва от тази милостиня.
В началото на пролетта си определиха среща на вилата. По планинският път все още имаше заледени места, но Тя бързаше.
Селцето, сгушено в полите на планината, изглеждаше сякаш позаспало в този преди обяд.
Тръпнеше от очакване за предстоящата им среща. Сърцето й препускаше лудо, копнееше да усети аромата на тялото му, нежността на прегръдката му и топлината в очите му.
Той стоеше на уличката и я чакаше. Харесваше й начинът, по който я гледаше. Винаги я гледаше така, а Тя не можеше да разчете, какво изразява този поглед, но й беше хубаво, така я отпускаше и успокояваше душата й.
Беше се погрижил, дървата пламтяха в печката, стаята беше топла и уютна, а Тя се потопи в спокойствието и нежността му.
Отново й се прииска времето да спре. За този мъж беше мечтала през целия си объркан живот. Копнежът раздираше душата й, като с нож.
Искаше й се да покрие с целувките си тялото му, да не остане и един нецелунат милиметър от него, копнееше да предизвика у него вулкан от страст. Сливайки се с тялото му, да стане част от него...
Часовете отлетяха, всичко остана само топъл спомен…


Публикувано от alfa_c на 14.11.2009 @ 22:13:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ggerin

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 05:51:16 часа

добави твой текст
"Изпепеляващи чувства" | Вход | 7 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Изпепеляващи чувства
от kasiana на 14.11.2009 @ 22:27:21
(Профил | Изпрати бележка)
Харесах!!!

Поздрави!!!


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 14.11.2009 @ 22:37:41
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!
:)

]


Re: Изпепеляващи чувства
от vesslavova на 14.11.2009 @ 22:29:46
(Профил | Изпрати бележка)
Хареса ми...., но ми се щеше някак си да продължи....Твоята героиня сигурно казава същото :)
Поздрави!
Весела


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 14.11.2009 @ 22:38:41
(Профил | Изпрати бележка)
О, да! Тя е на същото мнение, но авторката пише малко трудно.
Ще има продължение, но не знам кога :)

]


Re: Изпепеляващи чувства
от sineva на 14.11.2009 @ 22:44:48
(Профил | Изпрати бележка)
Много, много ми хареса, Гери!
Дълбоко чувствено и истинско!
Поздравления!
И в прозата си добра!
С обич!:)))


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 14.11.2009 @ 22:50:01
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти!
С Обич! :)

]


Re: Изпепеляващи чувства
от diva_voda на 14.11.2009 @ 23:08:18
(Профил | Изпрати бележка)
Колкото толкова - понякога жените ставаме доста алчни в любовта.Но твоята лирическа всъщност има толкова много:)
Поздрави, Гери!
Дива вода


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 14.11.2009 @ 23:10:32
(Профил | Изпрати бележка)
Любов е да даваш, а не да взимаш!
Благодаря, че се спря и прочете!
:)

]


Re: Изпепеляващи чувства
от diva_voda на 14.11.2009 @ 23:28:14
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))) Нищо, аз все пак пожелавам взаимност!:)))

]


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 14.11.2009 @ 23:30:36
(Профил | Изпрати бележка)
Най-хубаво е да има взаимност, но всички знаем, че не винаги е така :)

]


Re: Изпепеляващи чувства
от diva_voda на 14.11.2009 @ 23:48:31
(Профил | Изпрати бележка)
Но твоята героиня я има!Взаимността! И не е нужно да бъде повече, отколкото е, защото тогава няма да е взаимност!!!Какво като инициативата е нейна, нали той се отзовава с готовност и е искрен, и й е хубаво...не трябва да иска повече; може да очаква и да се надява, но по-мъдро е да взема това, което й се дава и да му се радва!Защото то вече е много!А тя като има повече за даване, да му даде...пространство:)) Ех, Гери, отиде цяла нощ в любовни филосифии:)))
Но историята ти е вкусна като тръпчиво вино, поне на мен:))

]


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 15.11.2009 @ 03:38:35
(Профил | Изпрати бележка)
:) Хубава и слънчева неделя.

]


Re: Изпепеляващи чувства
от voda на 15.11.2009 @ 05:21:42
(Профил | Изпрати бележка)
Колкото по-изпепеляващи са чувствата, толкова по-бързо се превръщат в спомен...

Вярно си го показала, Герин.
Поздрави!


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 15.11.2009 @ 08:24:55
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!
:)

]


Re: Изпепеляващи чувства
от shtura_maimunka на 15.11.2009 @ 09:10:28
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
Хубав разказ!
Може би това са мечтите и желанията на 90% от тук пишещите нежни душици!;-) Колкото и да не си го признават...:-)))
Прекрасен ден за теб!
Все пак, ще чакаме продължение!


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 15.11.2009 @ 09:41:46
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Щураче!
Ще се опитам, но едва ли ще е скоро.

]


Re: Изпепеляващи чувства
от B-Borisov-Samokova на 16.11.2009 @ 21:02:06
(Профил | Изпрати бележка)
Страста на този разказ излиза извън рамките му!

Хареса ми!


Re: Изпепеляващи чувства
от ggerin на 16.11.2009 @ 21:04:12
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!
:)

]