Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 579
ХуЛитери: 6
Всичко: 585

Онлайн сега:
:: VladKo
:: Marisiema
:: Albatros
:: Oldman
:: pinkmousy
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКутия за скъпоценности
раздел: Поезия
автор: rainy

Поставѝ ми ги. Твоите. Винаги съм искала.
Особено тотемът за принадлежност.
И кръстът. И всичките...
Погледни ме после. Право във очите!
Както винаги, била съм до болка красива. До болка.
В очите ли казах? О, не.
Искам там, в околоочните ябълки,
които ефирно размазваше с елегантния жест
на ненаситност за смачкани от обичта ти междувеждия.
Не! Не отлепяй поглед! Продължи надолу –
до зейналата паст на устните, замрели във писък.
Въздухът носи още мириса на техния страх.
За гърлото ще се осмелиш ли да попиташ?
Как ти се харесва като бъдещо съновидение?
Атрактивно, брутално, зрелищно.
Смразяващо шоу във всичките му измерения –
като кобра и хипнотизиращата ѝ прегръдка.
Бъркане в собствената Кутия на Пандора...
(Не ми говорете за любов и вселенски прошки!)
Твоето, всъщност, е благослов.
Защото сутринта ще се събудиш –
единствено с невинно главоболие,
а аз все още продължавам да съм обезглавена.
От бижута.

_________________

музика


Публикувано от alfa_c на 09.11.2009 @ 20:30:24 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 6


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 14:39:57 часа

добави твой текст
"Кутия за скъпоценности" | Вход | 18 коментара (51 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Кутия за скъпоценности
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 09.11.2009 @ 20:41:28
(Профил | Изпрати бележка)
Абе ейййййййййййй)))))))))))
Кажи ми как може малоумник да се събуди с главоболие, било то и невинно.
Обезглавяването ти одобрявам и ако си , а ти си, умна жена ще се сетиш да извлечеш дивиденти и оттова. Поне си спестяваш сутрин макиажа и издухването))) Визирам онзи проклет сешор))))
А сега сериозно - !!!


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 10:38:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Аггррххххххххххххх...
Цялата вселена, барабар с вогоните, вече се смее на пласираната теория за ума ни, като ни гледа разума. Прощавам ти определението, щом ми спестяваш омразното кипрене на горния етаж. Виж там да проведеш преговори с отговорните лица и за долния (и неговото съсичане), щото и обличането го ненавиждам.
:)
А сега сериозно – демоните ми ти изпращат една от дълбоките си усмивки лично за теб!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от pc_indi (pc_indi@abv.bg) на 09.11.2009 @ 21:49:41
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Обикновено не влизам с отзиви в нещата ти не за друго, ами защото...може и да съм блондинка, а може би и заради това трудно намирам обратен път след детонацията, но..поне не се осмелявам да се захващам и заеквам коментари.:) Но това е бижу с изключително сложна и добра изработка!
Поздрав!


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 13:43:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Талантливо си го докарала на заекване. Определено...
:)
Дъждея ти благодари!
Фетишът ми към хора ‘не на думи’ и ‘не на думите’ се чувства прекрасно в твое присъствие.

]


Re: Кутия за скъпоценности
от diva_voda на 09.11.2009 @ 22:06:06
(Профил | Изпрати бележка)
Заменям брадва за квото имате
/ съкратен заради гилотината палач /


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 13:47:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
О, веднага го наемам! След последния уволнен направо си ми липсва този персонаж...
За сечивото ще се споразумеем. Колекционирам ги.

]


Re: Кутия за скъпоценности
от radi_radev19441944 на 09.11.2009 @ 23:33:18
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Е ти направо ме побърка. Да си легнеш в леглото с бижутата май е доста екзотично.


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 13:48:50
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Разбирам те, Р.! На твоите лирически герои и стотна от екзотиката ми ще им дойде доста нанагорно, но все пак леко с побъркването. В момента ползвам само пижамка на меченца, но лятото – единствено гривна на глезена.
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от timon (timon_a@abv.bg) на 09.11.2009 @ 23:36:03
(Профил | Изпрати бележка)
@->--
t.


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 13:51:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ясно, гушнала съм букета...
:)
Нека е черна! Г.

]


Re: Кутия за скъпоценности
от timon (timon_a@abv.bg) на 10.11.2009 @ 21:15:28
(Профил | Изпрати бележка)
Рейни, искрено ме разсмя!!!! :)))
Не, не исках така да изтълкуваш розичката ми :(
! невертоятен стих ( ужас, аз говоря :), а Кармина Бурана допълнително ми разби всички сетива...и емоции! Благодаря!
не позна цвета - тъмно индиго е!
Индигова си, Рейн! Това съм сигурна, че го разбираш!
Хубава седмица!
t.

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 11.11.2009 @ 08:28:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Представих си цветно усмивката ти и ми стана много хубаво. Това беше и идеята. Понякога го докарваме на съвършено правилното тълкуване, но лично аз не познавам по-топла картина от усмивката в очите на човек.
За тъмно-индиговото имаш моя респект! И за елегантния вкус, и за усета...
Още по-хубава за теб! И трогната за ‘говора’!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 09.11.2009 @ 23:44:08
(Профил | Изпрати бележка)
http://www.vbox7.com/play:79d759ac

Блясъкът, особено в някои негови форми, е толкова фалшив...
(само)обезглавяването е инструмент на онези, които (според мен) не са превъзмогнали знаците за смирение... трудно, но не непостижимо.
Написаното от теб, Рейнич, е с много знаци... струва си да се помисли по него!

{}


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 13:58:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
За чуждото смирение не смея и дума да обеля, Жен. Всеки с инструментариума си и начините му на употреба. И въздействието им...
Нали беше написано на едно място ‘По делата им ще ги познаете’, но те нека си говорят, че било критерий.
Моето смятам съм го постигнала. Каквото и да означава това. Така мисля аз. И говоря за действия. Нито чужди глави посичам, нито своята позволявам.
В стиховете си, обаче, не очаквай да съм смирена. А ако съм, ти ще си първата, която ще ме обвини във фалшив блясък. Бездарието от фъфлещата розовееща мимикрия отделно...
Тия скобки знаеш как ги връщам – питай кокалите си.
:)


]


Re: Кутия за скъпоценности
от Love_bites на 10.11.2009 @ 01:16:11
(Профил | Изпрати бележка)
Чертаеш Апокалипсис...унищожителен-като всеки такъв(то има ли друг)Мога да се присъединя и да съм шестия конник,защото ти явно си петия,но поне Любовта не я закачай...не за друго,а за да ни остане поне тзи икона неопетнена!Знам че е поругана от много,но поне в очите на децата трябва да блести вярата и надеждата,че има Любов и тя ще спаси прогнилия ни и лицемерен свят!Не им я отнемай!Моля Те!


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 10:47:52
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
О! Разбира се. Как пропуснах този съществен аргумент... Великолепно емоционално изнудване.
Трябва да я пазим. Задължително! И задължително еднопосочно. И вероятно по идентичния лицемерен начин, с който я обругават и ние лицемерно трябва да я поизлъскаме от плюнките на собствениците й. И после блясък да ти види окото! За следващите консуматори. Вярно, малко ще се позамърсим ние самите, но нас кучета ни яли. Нали ще оберем овациите, че наистина вселенски обичаме и прощаваме, докато жертвоготовно си слагаме гръцмуля на дръвника, за да се търколи и нашия череп в купчината, като през сълзи се извиняваме, ако струята от собствената ни артерия е изпръскала белия панталон на стоящия над нас. Така добре ли е? Ако недостатъчно съм се постарала в опазването й от опетняване, отивам на допълнителни уроци по лицемерие. Учители дал Бог.
Ох, горкия! Отнесе си го невинен в случая. Прощавай...
:)
Пази съня на заспиващата до теб.

]


Re: Кутия за скъпоценности
от Love_bites на 07.12.2009 @ 02:05:52
(Профил | Изпрати бележка)
Каквото повикало-това се обадило;)Злъчта е хубаво нещо,ако е правилно насочено,но ако е производна на чувствата ни завладяли ежедневието ни и егоцентризма ни,както и субективизма ни не мисля,че е добър съветник!А и не съм от тези дето се извинява за собствените си чувства и принципи...а и не смятам,че е нужно.Сарказма ти е излишен,защото най-омразната дума(хора)е(са)-лицемерие,лъжа,мълчание,пренебрежение,високомерие....мога да продължа безкрай,но не е нужно.И може ли да ти прошепна нещо за финал!?Но да си остане между нас...Обещаваш ли?Да!
Добре!Коментирам само неща,които ме вълнуват,а дали съм прав в твърденията си или не...нека сам всеки да прецени за себе си;)
М/у др невярвам във всеопрощаващата Вселенска любов мирише ми на сектанство и догматизъм,но вярвам в истинската,неподправена-човешка Любов!А дали съм невинен...едва ли има по-виновен от мен на този а и на останалите светове от мен(какъв нарцисизъм а...а да не говорим за скромността ми)Неща да съм учител-на никого,а и как да съм такъв,като и себе си не съм научил...например кога да спра да обичам(или да пиша или да говоря...най-вече глупости)
Ето на!Отплеснах се отново.Мога да ти разкажа и една история,но ще отнеме време...Всъщност,опитвам се да я разкажа,но явно не успявам:(Ти прощавай,ако съм те засегнал!А,относно сълзите...но това е друга тема...

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 07.12.2009 @ 08:25:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Не си ме засегнал, но освен, че ме обвини в жлъч и егоцентризъм (и други индиректни препратки), друго не прочетох в думите ти като смисъл. Не виждам защо, при положение, че аз просто се противопоставих нелицемерно и обосновано на демагогията, която беше изразил. Остротата на словото е по-скоро в самоиронията към хората, забравили достойнството си в името на въпросната човешка Любов.

Както и що се отнася до нея и нейната наличност, може би добре ще е да отчетеш факта, че търкалящите се глави обикновено са именно тези, са я имали. Оцелелите просто продължават. Цели. The winner takes it all.
Благодаря ти за вниманието!
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от Love_bites на 07.12.2009 @ 15:17:00
(Профил | Изпрати бележка)
Всичко очаквах,но не и да ме обвиниш в демагогия!?Провокативният и рязък тон ми е продиктуван от това което аз прочетох...или не прочетох!?И така,да не бъда голословен:
"Постави ми ги.Твоите.Винаги съм искала.
Особенно тотемът ти за принадлежност.
И кръстът ти.И всичките..."-това,ако не е безпрекословен и оголен егоцентризъм...поправи ме:)
"Смразяващо шоу във всичките му измерения –
като кобра и хипнотизиращата ? прегръдка.
Бъркане в собствената Кутия на Пандора...
(Не ми говорете за любов и вселенски прошки!)"-това дали не е злъчна захапка към някого...или невинен черен хумор със щипка сарказъм!?
Пропуснах самоиронията и търкалящите се глави,които явно присъстват понеже са резултат на нещо лично и може би преживяно и обезкървило вярата ти в наличието на тази-същата Любов,но поднесена от някого,който няма куража да я отстоява на всяка цена,защото наличието на същата тази Любов би трябвало да игнорира скруполите и предразсъдъците ни та дори и да захвърлим и никому ненужното достойнство разбира се,ако съществува това чувство,колкото и ефимерно и неразбрано да е понякога.Но в крайна сметка май разбираме Любовта,когато я загубим.Споменаваш-консуматури но не сме ли всички такива и не е ли приоритет на влюбеният и обичащ човек стремежът му да се раздава предимно...естествено и егоистичният му стремеж да притежава максималност от любимия(ата).Няма за какво да ми благодариш!Аз трябва да ти благодаря,че си написала такова завладяващо произведение,което не може да ме остави безразличен!Оглеждай се за мойта глава...може да се търкаля наблизо:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 07.12.2009 @ 16:09:34
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Хубаво изригване...
Позволи ми да те поправя – не си позволявам обвинения, а изразих моето усещане за демагогия в думите ти – претендиране за неопетненост при налична помия, а и самата фраза, която ти цитира в началото, ми е до болка позната (и с която предизвика реакцията ми). И си стоя зад усещането.
Няма да нищя думите ти, с които се аргументираш, защото би се получила сериозна полемика, а аз определено не я целя, както е и определено (извинявай!) неестетично да се прави разбор на поезия. Такова чудо не ми е на сърце. Виж, разговори да.
И все пак едно словосъчетание ще спомена – никому ненужно достойнство? Тук няма да се разберем. Заемам веднага буквата Ф! И се усмихвам, разбира се. Моля те, прави разлика между съвършено излишната гордост и безкрайно необходимото ни себедостойнство. Спирам дотук, защото темата е безкрайна, а аз имам какво да кажа по нея, вярвай ми. Отдавна не го правя, обаче. Думи единствено в стиховете си, останалото – в действия.
Има за какво. И благодарността е искрена. Не е куртоазия. Като автори бихме се обезсмислили, ако удовлетворяваме само себе си със съчиненията си, а като хора – ако не оценим отдаваното внимание.
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от Love_bites на 09.12.2009 @ 15:28:04
(Профил | Изпрати бележка)
Не претендирам за неопетненост,а и няма как да прелиташ над всяка локва,а и да се опитваш все ще се намери някой да я разплиска някой хипопотам с презумцията-"Я тоя какъв е чистичък и неопетнен!Мхъм,що да не го окалям като мен си пък и повече!"
И ти ме извини за нескопосаният опит за разбор!На същото мнение съм,като теб-не е редно да се нищи поезия-просто се опитах да опиша моето усещане прочитайки стиховете ти!
Достойнството ни е необходимо и няма как да бъде иначе,но то не е ли излишно когато става въпрост за любов м/у двама души!Мисля че всеки един от двамата би трябвало да го защитава-забравяйки дори за собственото си такова!
Нямам намерение да поучавам никого с мирогледа си и да очаквам всеки да го възприеме безпрекословно!Смятам се за наивен идеалист и романтик,а това едва ли е плюс в днешно време.Написаното от мен не го отдавам на гениялност,а на чувства обземали ме в миг на осенение.И ако все пак предизвикам с тях някаква реакция в четящите ги,значи съм успял да предам чувството си в написаното,а ако не значи не съм!
А,това че се осмелих да коментирам стихотворението ти е защото ме развълнува и го намирам завладяващо!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 09.12.2009 @ 16:22:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Е, хубава работа! Осмелил се да коментира... Аз не съм звяр и не ям хора, нищо че понякога се изразявам зверски, но единствено в стихотворна форма.
:)
Добре, явно ти се продължава нищенето. Нека ти уйдурдисам накратичко, от мен да мине (усмивката е по подразбиране).
Ще те изненадам – напълно съм съгласна с мирогледа ти. И далеч не само съгласна, а е и мое верую, което следвам. Само че... Случайно да забеляза собственото си уточнение – любов между двама души и взаимно пазене? И къде видя тези два фактора като наличност и в стиха, и в думите ми от разговора? И като липсват, какво правим? Та така...
Спокойно, има и други ахмаци в този живот.
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от Love_bites на 11.12.2009 @ 20:50:04
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм ги видял тук!Има го само един от факторите...вбесен при това(като мен-но не от написаното:)Дочаках да го чуя:
"Ще те изненадам – напълно съм съгласна с мирогледа ти. И далеч не само съгласна, а е и мое верую, което следвам."
и не съм изненадан:)Точно него видях,четейки стиховете.Не или напротив-очаквах да си го признаеш и затова продължих да "нищя"!?
Не вярам да е само,за да ми угодиш:)Мислех че ахмака съм само аз!А ако се намират тук и там,някой и друг още това никак не ме успокоява...Напротив,вбесява ме още повече!Понеже Неахмаците,а лустросаните,гелосани и гладки и приказни люде си живеят в лъжичките си(не такива за хранене)комфортно и безгрижно,а на ахмака да му белеят косите докат си хаби нервите да защитава правотата си!И докато се хаби в това си безумно занимание те си се кикотят като харпий...Дали пък не ти досадих с моите безумни щения

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 12.12.2009 @ 15:33:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Значи... Ако наистина си чел и други съчинения (за което ти вярвам безпрекословно именно от забелязаното в тях), щеше да ти направи впечатление, че нито се смущавам от признания, нито угаждам някому – в рамките на собственото ми възпитание и възприятие за поведение, разбира се. Просто съм оставила всеки да прочете това, което иска да прочете.

И не, не си ми досадил. В никакъв случай. Само където отдавна не водя подобни публични разговори. Ако нашият ти е доставил удоволствие, радвам се! Все пак предлагам да спрем дотук.
Благодаря искрено за вниманието! И не се вбесявай... Ахмаците също имат своите сребърни лъжички, които ги осмислят. Ще ти оставя една притча, която наскоро прочетох в произведение, което дълбоко ме впечатли.
Една древна даоистка приказка за старица...

Старица, която цял живот носела вода до дома си от извора с две стомни, на кобилица, на рамо. Едната стомна била спукана, но старицата така и не я сменяла с нова. Цял живот. И винаги донасяла по-малко вода до дома си. Веднъж я попитали защо не сменя стомната. Старицата се усмихнала и ги завела до пътеката от извора към дома й.
Покрай пътеката, по целия й път, цъфтели най-красивите цветя.

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rajsun на 10.11.2009 @ 07:41:47
(Профил | Изпрати бележка)
Трябва да има предупреждение: забранено за пенсионери)))


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 10:43:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Райчик, бе! Предупреждавай навреме за пенсионерските ти инвазии, за да не пия кафе тогава точно...
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от mariq-desislava на 10.11.2009 @ 08:41:13
(Профил | Изпрати бележка)
агресивно бижу си ти

други думи нямам


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 10:42:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Темперамент, какво да го направя! Смятай агресията ми с положителен знак до какви ексцесии води...
Тази, с отрицателен, отдавна я направлявам единствено в посока навътре.
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от Black_dog на 10.11.2009 @ 11:24:58
(Профил | Изпрати бележка)
rainy, ти шапка носиш ли?
Щото ако не, за какво ти е глава :))


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 14:02:33
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Нося, бе! Пууу! Ето вече една основателна причина да се тръшкам, а аз за какви други глупости цивря...
Блеки, една идейка ми процърцори в липсващата сива субстанция – дай да се спогодим за наем на твоята. Тъкмо ще се фуклявя с енциклопедичността на закачалката си, а ти ще се забавляваш с дивотиите, които моите каскети ще ти шушнат на ушенце от мемоарите си.
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от Black_dog на 10.11.2009 @ 15:07:37
(Профил | Изпрати бележка)
Наем може, натурална размяна - никога! :))

Под секрет - мойта шапка е от черни котки, та да не пощурееш после окончателно... ;)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 15:46:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Не ме изумявай (извини тавтологията) съвсем, Блеки, че ще обмисля офертата си!
Първо, блондинка – което при липсващ аксесоар за завъждане на подобна растителност си е сериозна философска ексцентричност, а после и глух се оказа, че и размяна спрегна...
Нямам толкова разбиващо-интелигентни натурални съставки, бе! Досега въстание да са вдигнали вследствие споменатите щуротии...
И ако ще ми влачиш конкуренция, отсега котките да поръчат едно опело на собственика си!

Disconsolately sobbing rain-drops
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от regina (radost.daskal@gmail.com) на 10.11.2009 @ 12:39:12
(Профил | Изпрати бележка)
ахъм...на кутия на Пандора прилича тази кутия за съпоценности...
убийствен текст, Рейни!
(и ужасно ясен! - такъв, че дори аз този път не само почувствах, но и проумях!)


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 14:10:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Сакън ясен! Ще вземат да те разчетат погрешно и да ме сметнат за жертва на физическо насилие и тогава ще я втасаме.
:)
Не смятам, че човекът, който усети безпогрешно на два пъти квинтесенцията на моята философия и безпогрешно я е посочвал в стихотворните съчинения, може да претендира за липса на проумяването ми. Сетивността отделно...
Кутията на Пандора е направо бледо подобие спрямо такава, ако мен питаш. Убийствени текстове за убийства – правильно?
Благодаря ти за признанието!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от vikito_1960 (vikito_60@abv.bg) на 10.11.2009 @ 15:48:36
(Профил | Изпрати бележка) http://viktoriaivanovaa.blog.bg/
Бижу !


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 15:51:26
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Реверанс, мадам!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от gitchka_gramatikova на 10.11.2009 @ 16:10:12
(Профил | Изпрати бележка)
Малей, отряза ми главата до кръста, честно.
Ще се върна, след като си я намеря и върна обратно на торса.


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 20:47:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Айде и ти! На касапница я превърнахме тази поезия, докато касапите...
Всъщност, ние не сме редовни. Преживяваме чужди емоции, които адресатите биха подритнали.
Благодарност, чаровнице!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от gitchka_gramatikova на 16.11.2009 @ 14:45:47
(Профил | Изпрати бележка)
Аз? За тая касапница моя милост няма никаква вина. За миг се почувствах като несправедливо обвинена в ерес от Иквизицията нещастница, която я карат на каруца към кладата й. Облечена е с бяла риза, вятърът се прощава нежно с косите й, погледът - празен, в ушите звучат дитирамби, а душата черна сянка е обвила, дълбае и изпепелява пътя за връщане...
Всъщност аз трябва да благодаря, защото си от малцината творци тук, които успяват да ме провокират - да провокират творческото у мен, а това е голяма награда за всеки! ;))

]


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 17.11.2009 @ 08:55:59
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хубава, много хубава картина си нарисувала. Сериозно.
А иначе просто се шегувах, макар и със сериозен тон, а и касапниците са си не лоша категория – не крият капани от изненадващи стресове, а от раз и без мъчения ти клъцват шийката.
Всъщност, провокациите са си наша вътрешна заслуга, нали знаеш? Няма как да изровиш нещо, което го няма... Следователно благодарността отправете към Вас, госпожице.
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от _katerina_ (lili_ket@abv.bg) на 10.11.2009 @ 18:12:31
(Профил | Изпрати бележка)
поздрави за стиха и за Кармина Бурана!!!
хубава вечер!


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 20:48:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
За стиха може да имам някаква вина, но относно Кармина Бурана нямам никаква заслуга. Освен за избора, но това е от обожанието ми към нея, а в комбинация с гладиаторството просто ми попилява сетивата и я прави неустоима за мен.
Най-любимото за най-любимите. Така е редно.
:)
Още по-хубава за теб!

]


Re: Кутия за скъпоценности
от dandan на 10.11.2009 @ 19:02:25
(Профил | Изпрати бележка)
С една дума - жестоко!


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 10.11.2009 @ 20:53:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Жестоко в отговор на жестокост, но с оглед тъничката разлика, че това е само стих, за разлика от другото – прилично звучи.
Обичната ми тя...

]


Re: Кутия за скъпоценности
от joy_angels на 10.11.2009 @ 20:53:02
(Профил | Изпрати бележка)
Разбрах сега защо блондинките нямат много мозък, според фолклора - защото им подаряват повече бижута.
От блондинката :)))


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 11.11.2009 @ 08:20:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Джой, признавам ти чистосърдечно, че първоначално зяпнах. Албански реотан виждала ли си?
Да, ама после си ги взимат, щото нямало безплатен обяд. Обаче мозъкът вече отишъл, та се невидял...
:)

]


Re: Кутия за скъпоценности
от templier (templierbg@yahoo.com) на 14.11.2009 @ 20:18:42
(Профил | Изпрати бележка)
Мила ми, Мари Антоанет, проумяла си, че и пасти няма да помогнат. Виж, гилотината - тя няма да ти изневери. Убийствена си!!!


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 16.11.2009 @ 09:59:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И понеже мразя изневерите във всичките им измерения, предпочитам нейната моногамия.
Убийствен усет както винаги, рицарко!


]


Re: Кутия за скъпоценности
от Ufff на 06.12.2009 @ 09:54:42
(Профил | Изпрати бележка)
Представих си го. И ме побиха тръпки.


Re: Кутия за скъпоценности
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 06.12.2009 @ 12:41:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Още по-интересни тръпки са, когато ти мине през главата. Карай! Дал Бог непотребни ‘горни етажи’.
:)

]