Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 1
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПърви сняг
раздел: Разкази
автор: joy_angels

Ескалаторът ги носеше нагоре едно стъпало пред нея. Мъникът здраво се държеше за ръката на майка си и така препречваха пътя на бързащите. Всички, които нямаха нищо против да помързелуват по стълбата нагоре стояха чинно вдясно, а онези, които бързаха, минаваха покрай тях. Само че майката и детето стояха заедно на едно и също стъпало и бяха се превърнали в препятствие.

Не знаеха правилото на ескалаторите в Брюксел или не им пукаше. А може да бяха разсеяни заради нещо. Лора се загледа – момченцето беше на шест, най-много на седем. На същата възраст, както сина й Юли. Майката носеше в ръка малката му раница. Когато излязоха от метрото – тръгна след тях. Или по-точно те продължиха да вървят пред нея.

Майката подхвана очевидно прекъснатия заради хората на ескалатора монолог. Говореше на полски. Произнасяше думите ясно и силно, за да я чува детето, а заедно с това повтаряше всяко изречение по няколко пъти по различен начин, за да постигне нужното й внушение. В самотата на вечерния здрач, в град, в който не говореха езика й, майката беше спокойна: можеше да казва каквото и както си иска и никой от минувачите нямаше да я разбере, дори и да се заслушаше.

Но Лора разбираше думите й. Някога в съседния апартамент живееше семейството на поляк. От дете играеше с двете му дъщери. Не можеше да говори полски добре, но с времето се беше научила да го разбира. В новата й работа в Брюксел имаше много европейски чиновници от Полша. Те бяха върнали обратно усета й за езика им, така че не беше трудно да подслуша думите на жената пред нея.

Синчето беше направил някаква беля в училището, за което учителката беше направила забележка на майката, а сега тя си го изливаше на детето. Обясняваше му дълго и сложно, че не могат да се върнат у дома, в Полша. Че татко няма работа там. Че едвам са го записали в белгийското училище с такова закъснение. Че много трябва да внимава, за да научи езика. Че трябва да се бори повече от другите, ако иска да успее. Че...

Момченцето беше свело глава. Майката почти го теглеше за ръката. Сигурно беше изморено. Беше прекарало целия ден в училище сред непознати хора, които говорят непознат език.

Това беше цената, която трябваше да плати, за да е с мама и татко. Ако баща му се задържеше на работата, ако успееха да не се върнат безславно у дома, момчето щеше с всеки ден да става повече белгиец и по-малко поляк. Само така имаше шанс да оцелее в чуждата среда – като я превърне в своя.

Ето затова Лора беше оставила Юли у дома. Вече три месеца откакто не беше го виждала. Разбира се, не броеше разговорите вечер, в които го наблюдаваше през окото на компютърната камера. Това, че работата й я беше отвела тук, това, че имаше успешна кариера, не значеше, че егоистично трябва да го мъкне със себе си из Европа. Но решението й имаше други недостатъци и двамата с Юли плащаха цената му. Момчето й растеше с баба си и дядо си, докато баща му кръстосваше моретата, а тя ... В момента тя просто подслушваше една полякиня на улицата по пътя към малката, студена гарсониера, в която живееше.

Юли порасна само за месец след заминаването й. Толкова трая мъката му по мама и плача, щом я видеше на екрана. И той, като момченцето пред Лора, трябваше да се спаси и да оцелее въпреки решенията на възрастните. Така остана да плаче само майка му, но единствено когато беше “оф-лайн”. Дни като днешния особено я разстройваха – небето цял ден лежеше върху покривите сиво, свъсено, все едно никога нямаше да има отново слънце. После се чудеха защо всички картини на фламандските художници бяха мрачни...

Момченцето пред нея заплака. Явно беше стигнало прага на изтощението си. Изведнъж си даде сметка, че върви зад тях само за да наблюдава фигурката му, малките крачета, дланта в ръката на мама. Сълзите й бяха готови да полетят със снежинките, които почваха да падат. Първият сняг... Опита да преглътне буцата в гърлото си, а главоболието я връхлетя още по-силно. Юли, какво ли правиш сега, маме? Юленце...

Изведнъж видя дясната ръкавичка на детето да пада на тротоара, а двамата пред нея не забелязаха. Наведе се импулсивно, взе ръкавичката и викна на английски:
- Извинете! Госпожо!

Жената се обърна малко плахо, но като видя вдигнатата нагоре ръка на Лора се спря и машинално се усмихна:
- Благодаря Ви, много сте любезна... – английският й беше отличен.

И тук Лора направи нещо, за което цял живот щеше да се чуди дали е било правилно или не. И никога нямаше да разбере. Но мокрото лице на момчето, тъгата в очите на майка му и този първи сняг над Брюксел бръкнаха в душата й и я превърнаха в думи:
- Заповядайте! – каза и подаде ръкавичката на полякинята. – И аз имам син колкото вашия, който е също много талантлив.

Използва нарочно дума-въдичка, за която всяка майка би се закачила.
- Талантлив ли? – каза жената искрено, но веднага сянка мина по лицето й. Дамата, която й подаде ръкавицта беше добре облечена и сигурно не беше белгийка, щом не я спря на френски. Но какво значеше този опит за разговор? Тук не те заговаряха току-така. Можеше да иска нещо, можеше да се опита да я обере... Беше по-добре да продължат пътя си. – Благодаря, Госпожо, приятна вечер...
- Приятна вечер! - отвърна с усмивка Лора и извади най-големия си коз – Не се карайте много, Давид Ви разбра. Той е чудесно момче.

Като чу името си, детето вдигна тъжни очи към Лора, но не стори нищо повече. Майката обаче я погледна изумено и придърпа сина си към себе си:
- Откъде познавате Давид? Как... Как знаете името му?

В гласа й имаше истинска тревога. Лора знаеше, че има само миг време и каза на един дъх:
- Приемете, че съм фея. Вижте, вали първият сняг – Лора вдигна лице към небето. – Феите обичат първия сняг, за да носят подаръци. А моят подарък за вас е много лесен за правене: не се карайте на Давид, защото той ще успее в живота. Синът Ви носи старо и голямо име и ще стане голям човек. Просто вярвайте в него и го обичайте. Ще минат само двадесет години и вие ще разберете, че съм била права. Хубава вечер!

И тръгна. Защото колкото и лудост да имаше в думите, които каза, лудостта не беше заразна. Не биваше да даде никакъв шанс на майката да реагира. Искаше да й каже само онова, което би казала и на себе си, ако можеше в този момент да прегърне сина си. Тръгна, но отнесе със себе си широко отворените очи на полякинята, която разбираше с ума си измамата, ала сърцето й искаше да повярва, страшно искаше да повярва на непознатата.

Когато метри по-нататък Лора реши да свърне в пряката вляво, не издържа и се обърна. Двамата не бяха помръднали, но жената беше клекнала и детето се бе сгушило в нея. Снегът внимателно покриваше раменете им. Лора се усмихна: може би бе успяла. Може би поне тази вечер Давид Копановски щеше да бъде обичан, а майка му – щастлива, без никакви условности. И може би щяха да повярват в пророчеството на една фея...

Добре, че името на детето беше написано със син химикал на гърба на раницата му. И добре, че Лора го беше прочела още на ескалатора.


Публикувано от Administrator на 01.11.2009 @ 12:42:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   joy_angels

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 03:52:45 часа

добави твой текст
"Първи сняг" | Вход | 28 коментара (66 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Първи сняг
от anonimapokrifoff на 01.11.2009 @ 12:54:42
(Профил | Изпрати бележка)
Браво, Джой!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 12:59:14
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечна благодарност, Аноним! :)))

]


Re: Първи сняг
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 01.11.2009 @ 13:18:33
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова симпатична е тази твоя героиня Лора...
Да не говорим за "плацебо"-то, което умее да раздава на хората!

Благодаря за прекрасния разказ, Джой!
И честит празник!
:-*


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 13:53:53
(Профил | Изпрати бележка)
Всички имаме нужда от плацебо много повече, от каквото и да е друго, Жени. Плацебото е вяра, а вярата е в недоимък.
Радвам се, че Лора ти хареса. И аз я харесах :)))
Честит празник и на теб, Жени!
Благодаря ти, че прочете :)))

]


Re: Първи сняг
от Markoni55 на 01.11.2009 @ 13:23:02
(Профил | Изпрати бележка)
Ама си хитруша. Няколко облака ми прокапаха в очите...Не беше сняг, но нищо. Все някога ще завали, нали! Чудесна история и добре разказана. Много образна, бях толкова там, че дори ми стана хладничко и отнесено накрая.


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 13:56:39
(Профил | Изпрати бележка)
Май съм специалист по облаците, Маркони...
Хубаво ми е, че си я видяла тази вечер и си помръзнала с героите. Зарадва ме!
Благодаря ти, че прочете и сподели! :)))

]


Re: Първи сняг
от Omaia на 01.11.2009 @ 13:26:20
(Профил | Изпрати бележка)
И аз обичам феи. Особено, когато могат с думите си да превръщат делника в празник. Направи по-приказен деня ми, ангелче. Благодаря!:)


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 13:58:38
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за щедростта на думите ти, Омайнице! Дори само един човек да усети приказката, струвало си е да го има този разказ. Топлиш ме! :)))

]


Re: Първи сняг
от mariq-desislava на 01.11.2009 @ 15:44:57
(Профил | Изпрати бележка)
пууу, разрева ме, бе, момиче...


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 17:23:18
(Профил | Изпрати бележка)
Аз сега какво да кажа - браво ли...
Обаче ти благодаря, че прочете!
И всъщност - зарадва ме, Деси :)))

]


Re: Първи сняг
от jonkata на 01.11.2009 @ 17:27:21
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Приказните развръзки извикват на живот приказни герои. :))


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 21:44:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ако позволиш перефразата, за да има приказни развръзки се налага да извикаме за живот приказни герои...
Благодаря ти, че прочете, jonkata!
Честит празник :)))

]


Re: Първи сняг
от dandan на 01.11.2009 @ 17:28:56
(Профил | Изпрати бележка)
Фея на истинските приказки си, Джой, насълзи ме...


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 21:46:01
(Профил | Изпрати бележка)
Случайността все завихря едни такива около мен, Дани...
Когато нервите са оголени, сетивата се изострят.
Благодаря ти, че прочете!

]


Re: Първи сняг
от diva_voda на 01.11.2009 @ 17:46:19
(Профил | Изпрати бележка)
Не им е лесно,да, нито на майките, нито на децата, а още по-малко на феите:) ... Сълзи - снежинки ... тъжно е, Радост:)


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 20:26:43
(Профил | Изпрати бележка)
И това го има, Дива... Тъгата е част от нас. А когато си далече и сам - тъгата е по много.
Благодаря ти, че прочете!

]


Re: Първи сняг
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 01.11.2009 @ 18:09:28
(Профил | Изпрати бележка)
И от мен, Джой!
Честит празник!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 20:21:55
(Профил | Изпрати бележка)
Честит празник, Алиса! :)))
Благодаря ти, че прочете!

]


Re: Първи сняг
от snejen_bor на 01.11.2009 @ 19:49:39
(Профил | Изпрати бележка) http://free.hit.bg/snejiart/
Увлекателен затрогващ поучителен разказ ,увличаща си и в този жанр,благодаря,че го предостави!!!!!!!!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 20:07:24
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти за прочита, Снежно борче!
Поздрави :)))

]


Re: Първи сняг
от Marta на 01.11.2009 @ 20:00:15
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Ex, Лора ***


Re: Първи сняг
от joy_angels на 01.11.2009 @ 20:04:58
(Профил | Изпрати бележка)
Да, Мартичка!
Благодаря, че си тук! Топлиш :)))

]


Re: Първи сняг
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 01.11.2009 @ 20:21:39
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Слава на нашите феи!
Знам че могат да превръщат северозападния студен сняг в прекрасни
снежинки!
Прекрасен разказ, Радост!
Б.


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 08:34:57
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, Борис!
Радваш ме :)))
Но феите са международни, както и чудовищата, няма наши и ваши :)))

]


Re: Първи сняг
от LiRa на 01.11.2009 @ 21:21:09
(Профил | Изпрати бележка)
Имаме отчаяна нужда от феи, Джой. И от приказки. А ти умееш да ги разказваш, Приказнице :) Мъчително нещо е песъчинката в мидата, но пък... гледай какво става!
Здравей, Джой! :))


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 14:43:07
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Лира! :)))
Феите са край нас, а и всеки от нас може да бъде фея.
Май обаче ни е по-лесно да сме чудовищата...
Благодаря ти, че прочете, бивша песъчинко в мида :)))

]


Re: Първи сняг
от voda на 01.11.2009 @ 21:26:14
(Профил | Изпрати бележка)
Това е едно от твоите вълшебства, Ангелче.
Благодаря! :)))


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 14:45:09
(Профил | Изпрати бележка)
Разказът може и да е реален, Водице... Струва ми се, че когато направим добро в замяна на нищо, това е вълшебство. Не се иска нищо специално, освен очи и сърце.
Благодаря ти, че си тук! :)))

]


Re: Първи сняг
от VALCHEBNICA на 01.11.2009 @ 22:29:35
(Профил | Изпрати бележка)
Невероятно внушение!
Приех съвсем лично приказката ти, Ангелче!
Бях феята Лора и майката едновременно. До мен крачеше момчето ми. Не бях в Брюксел, а в миналото си.
И заваля сняг - сняг от спомени и силна детска и майчина обич...
Сняг в очите ми ... отдавна не беше валяло ...

Благодаря за усещането!!
Честит празник, ангелска душа!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 14:48:06
(Профил | Изпрати бележка)
Виждаш ли, Вълшебнице?
Аз ти подарих разказ, ей-така, без нищо, а ти ми подари усещанията си. Също без нищо материално в замяна.
И двете сме и деца, и големи едновременно, защото изпитахме щастие от думите на другата. Щастие без условности.
Благодаря ти, за този подарък!
Хубаво да ти е и празнично! :)))

]


Re: Първи сняг
от Ufff на 01.11.2009 @ 23:27:07
(Профил | Изпрати бележка)
Свалям ти всичките си шапки за този разказ. В момента на четенето му съм дете и е Коледа.
;)


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 14:49:20
(Профил | Изпрати бележка)
Аз ти благодаря за щедростта на реакцията и думите ти, Уффф!
В момента на четенето на коментара ти съм дете и е Коледа! :)))

]


Re: Първи сняг
от lubara на 02.11.2009 @ 17:17:36
(Профил | Изпрати бележка) http://lubopnikolov.blogspot.com
Хареса ми с ненатрапчивото си топлина и съчувствие към човешките съдби.
Поздрави !


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 21:03:36
(Профил | Изпрати бележка)
Радвам се, Любо!
И благодаря, че прочете!
Поздрави :)))

]


Re: Първи сняг
от radi_radev19441944 на 02.11.2009 @ 18:32:50
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Увлекателно разказваш Джой. И талантливо.


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 21:04:19
(Профил | Изпрати бележка)
Сърдечна благодарност за оценката, Ради!
Поздрави :)))

]


Re: Първи сняг
от varq2 (valissa@abv.bg) на 02.11.2009 @ 20:04:03
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги децата плащат за греховете на възрастните.
Пак разтуптя сърцето ми, Ангелче!
Наближава Коледа, а с нея и нуждата от доброта!
Благодаря ти! Винаги си на крачка пред желанията ни.
Варя


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 21:07:39
(Профил | Изпрати бележка)
Защото децата са истинските ангели и те - вярваме или не - понасят всичко. А възрастните злоупотребяват с това.
Само не знам, когато детето (ангелът) се превръща в забравил за ангелите възрастен. Интересна тема...
Благодаря ти, че прочете, Варя!
Поздрави :)))

]


Re: Първи сняг
от varq2 (valissa@abv.bg) на 03.11.2009 @ 06:14:06
(Профил | Изпрати бележка)
Да! Права си!
Децата се раждат чисти като ангели и с възпитанието им, ние ги превръщат понякога в тяхната противоположност, т.е. във възрастни...
Поздрави.
Варя

]


Re: Първи сняг
от joy_angels на 03.11.2009 @ 08:06:56
(Профил | Изпрати бележка)
Сега видях логическа грешка, Варя, моля да се чете:
"Само не знам, КОГА детето (ангелът) се превръща в забравил за ангелите възрастен..."

А превръщането във възрастен е неизбежно. Все ми се иска обаче някак да запазим едно перце, бяло, в душата си.
Поздрави, Варя! :)))

]


Re: Първи сняг
от shtura_maimunka на 02.11.2009 @ 21:26:55
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
И тук си супер Джой!:-)
Просто ми е кът времето да чета по-често проза!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 02.11.2009 @ 21:35:20
(Профил | Изпрати бележка)
Повечето сме така, Мънки! Не се извинявай.
Благодарна съм, че намери време дори само за този разказ. Искрено!
Спокойна нощ :)))

]


Re: Първи сняг
от sia на 03.11.2009 @ 07:30:53
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се, че е постъпила правилно, joy.
Четох го и онзи ден - обичам разказите ти, благодаря!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 03.11.2009 @ 08:09:06
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, че четеш, Сия. Винаги ми е интересно, когато имаш време да се обадиш :)))
Хубаво да ти е! :)))

]


Re: Първи сняг
от annies на 04.11.2009 @ 10:01:34
(Профил | Изпрати бележка)
Ти правиш същото като Лора...


Re: Първи сняг
от joy_angels на 04.11.2009 @ 20:49:03
(Профил | Изпрати бележка)
Едва ли подозираш колко си права, Ани!
Но още не е измислен наичн да прегърнеш детето си през екрана на компютъра.
Благодаря ти, че си тук!

]


Re: Първи сняг
от annies на 05.11.2009 @ 08:42:56
(Профил | Изпрати бележка)
Посланията ти,joy,те превръщат във фея...за мен-това имах предвид:)

Пия от твоите произвдения

]


Re: Първи сняг
от joy_angels на 05.11.2009 @ 09:15:43
(Профил | Изпрати бележка)
Чудесно те разбрах, Ани ;) И ти благодаря, всъщност краткото ти послание ме трогна до дъно.
Обаче...
съм човек. Разказът е писан наистина в Брюксел и ситуацията ме постави на мястото на Лора. Родителите трябва да бъдат с децата си - ми се иска да кажа с този разказ. Но не мога. Защото както всичко на този свят - не е с еднозначен отговор.
Хубав да ти е денят!
Благодаря ти! :)))

]


Re: Първи сняг
от Variniq77 на 04.11.2009 @ 23:42:35
(Профил | Изпрати бележка)
Привет! Всеки път чета с огромно удоволствие! "Топло" и снежно, вълшебно и истинско,сърдечно и зряло ! Трепването на сърцето,сълзите в очите,усмивката към края и мисълта,че щом си усетил всичко това си добър човек....Ами, невероятно е! И ти си невероятна,joy! Благодаря ти! Поздрави за чудесния разказ!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 05.11.2009 @ 21:25:15
(Профил | Изпрати бележка)
"и мисълта,че щом си усетил всичко това си добър човек" !!!

Благодаря ти за коментара, за това, че четеш и за невероятния синтез на емоции, който сподели с мен!
Дори само един човек да има такава реакция - радвам се, че този разказ се е родил.
Благодаря от сърце, Вариния! :)))

]


Re: Първи сняг
от timon (timon_a@abv.bg) на 05.11.2009 @ 00:01:38
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за разказа, Джой!
@->--
Поздрави и хубав ден утре!
t.


Re: Първи сняг
от joy_angels на 05.11.2009 @ 21:26:32
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за среднощното посещение, timon!
Твоите розички са ми чудесна награда ... и все идват нощем.
Хубав ден и на теб - утре! :)))

]


Re: Първи сняг
от anelim на 05.11.2009 @ 09:57:10
(Профил | Изпрати бележка)
Най-хубавото на вълшебствата е, че всеки е способен да ги сътворява...стига да иска...:)))
Поздреви!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 05.11.2009 @ 21:28:43
(Профил | Изпрати бележка)
Абсолютно си права, Миленка! Само че май ни е по-лесно да се правим, че някой друг трябва да ни направи чудесата. А те се случват... ежесекундно... Не е ли чудо биенето на сърцето ни? Дишането? Очите ни и ръцете ни не са ли чудо?
Благодаря ти, че ме размисли! Поздрави :)))

]


Re: Първи сняг
от jelyaznovski на 05.11.2009 @ 17:38:50
(Профил | Изпрати бележка)
бял разказ!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 05.11.2009 @ 21:30:28
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, бяла душа!
Къде се губиш, ДЖ? Ако щеш вярвай, вчера се питах, а и не само. Дано отсъствието ти от Хулите да е за добро :)))
Хайде, идвай си!

]


Re: Първи сняг
от kusmet4e на 09.11.2009 @ 20:14:48
(Профил | Изпрати бележка)
Думите просто са излишни! Прегръщам те!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 10.11.2009 @ 21:32:49
(Профил | Изпрати бележка)
И аз теб. И не само теб :)))
Благодаря ти, Късметче!

]


Re: Първи сняг
от zorus на 19.01.2010 @ 15:45:29
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова надълбоко бръкна в душата ми... Нямам търпение да се прибера при моето шестгодишно щастие! Поздравления!


Re: Първи сняг
от joy_angels на 20.01.2010 @ 09:31:41
(Профил | Изпрати бележка)
Да, шеестгодишните щастия са особен вид, които привличат като магнит :)
Благодаря ти за прочита и реакцията, Zorus!

]