Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 746
ХуЛитери: 1
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: valchebnica

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНа равен към равен
раздел: Любовна лирика
автор: LATINKA-ZLATNA

С оглушителен вик ти протегна ръце
и успя да докоснеш нозете ми.
Пламенно чувство с порив пробуди
и разчупи леда на сърцето ми.

И цялата наша потребност от нежност,
тъй дълго събирана - бликна.
Няма нужда от мост, нито от принизяване,
любовта ми ще бъде на равен към равен.


Публикувано от alfa_c на 24.10.2009 @ 15:17:12 



Сродни връзки

» Повече за
   Любовна лирика

» Материали от
   LATINKA-ZLATNA

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 03:12:56 часа

добави твой текст
"На равен към равен" | Вход | 9 коментара (15 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: На равен към равен
от voda на 24.10.2009 @ 20:24:52
(Профил | Изпрати бележка)
Равен към равен!
Това се иска. Но не всеки го постига...
Поздрав, Златна!


Re: На равен към равен
от Omaia на 24.10.2009 @ 23:14:52
(Профил | Изпрати бележка)
Ммда! Когато бликнат потоците на нежността кой ти мисли за мостовете? ;)


Re: На равен към равен
от valsebnica на 30.10.2009 @ 13:47:08
(Профил | Изпрати бележка)
Хей, Златна, много е хубаво стихото ти! Аз не съм влизала отдавна в сайта, защото нямам много свободно време! Затова искам макар и с голямо закъснение да те поздравя и за товята нова премиера! Много съм щастлива, че всичко е минало добре и си получила много поздравления и цветя! Но най-вече съм щастлива от факта, че си била представена от най-добрият литературен критик в България Академик Благовеста Касабова!
Обичкам те!


Re: На равен към равен
от pafka на 06.11.2009 @ 21:05:00
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
"Най-добрият литературен критик на България" - не се ли поизхвърляте малко :))) Или просто не познавате други?
Не се иска много интелигентност и гений, а само махленски език, за да се говори така за автори като Бл.Димитрова, В.Мутафчиева и Г.Господинов:

http://www.blitz.bg/article/6644


]


Re: На равен към равен
от LATINKA-ZLATNA на 07.11.2009 @ 11:15:34
(Профил | Изпрати бележка)
pafka, ти като "познавач на най-добрия литературен критик в България",сигурно ще ни посочиш кой е той.
Помествам част от "махленския език" от книгата "Неделна книга" от Нина Андонова и Благовеста Касабова.

"Вътрешният ни мотив за създаването на нашата книга е и защото ни додея цял живот да мълчим, потискани я от шефове, я от партийни идеологеми, я от конюктури, я от "добронамерени" приятели.
... И решихме, че вече е дошъл моментът, когато трябва да кажем истината, която повече от тридесет години носихме в себе си.
...Левчев сам си е виновен. По Живково време пълнеше пресата с идейно-теоретични постановки за социализма, акцентуваше върху комунистическото мислене като основа на съвременната култура. Не можем да забравим километричния му доклад "Преустройството и литературата", прочетен на VІ-конгрес на СБП през 1989 г. и публикуван на страниците на в."Литературен фронт"/бл.11 от 16.ІІІ. 1989 г./
...Де го сега комунистическият патос на Левчев?!
... В книгата си "Ти си следващият Левчев се опита да ни убеди, че поведението му в тотаритарните години не е било израз на неговото истинско верую, а само външна мимикрия. Да се чуди човек защо на този талантлив поет му трябват такива недостойни лупинги.
...Абе, амнезията да не е заразна болест, превърнала се в пандемия за част от известните на времето писатели, пишещи се днес първи демократи?
... Апропо - да не забравяме, че истинският исторически роман на миналия век е "Цената на златото" на Генчо Стоев. Генчо също си отиде от този свят огорчен. Той нямаше силните лакти на Антон Дончев. А и романът "Случаят Джем" на Вера Мутафчиева е далече по-интересен от "Време разделно". Но тя не притежаваше тази пробивност и не можа да завербува кинодейците да направят филм по романа й, от където щеше да дойде и славата, както е при Антон Дончев. Той имаше късмет да работи в киното с талантлив режисьор и даровити актьори. Ако не бяха те кой днес щеше да му знае романа.
... Още по-фрапантна е съдбата на талантливия на времето поет Марин Георгиев. Той сам произнесе присъдата си, след като написа мерзката си книга, в която обруга Никола Вапцаров. Дали му беше платено да я напише или той той сам реши да изпъкне в литературата с него "революционно", е въпрос на неговата съвест. Обруган и отритнат от всякъде, той загърби поезията и казват, че се занимава с бизнес.
...Давид Овадия по всеки повод пишеше епиграми. Идваха му. От Съюза на българсдките писатели бяха поели акция срещу поетесата Блага Димитрова, не си спомняме по повод на коя нейна книга. Тогава Давид не се стресна и застана зад нея. А пред нас написа:"За да имаш облага, напиши срещу Блага".Когато настъпиха обаче промените взаимоотношенията между двамата охладняха. Давид не можа да приеме нейните обществени трансформации. Блага Димитрова се прояви като най-яростна привърженичка на демокрацията. Подобно на повечето галевици на бившия режим и тя стана жертна на амнезията.
...Добре си поживяха в Народното събрание Блага Димитрова, Йордан Василев, Елка Константинова, Александър Йорданов. От парламентарната трибуна заклеймяваха миналата власт, жалвайки се колко много са страдали, как не са били разбрани и как им се е пречело. А имаха толкова много книги зад гърба си.Интересно коя власт бе плащала издаването им и коя власт им бе давала тлъсти хонорари."

]


Re: На равен към равен
от LATINKA-ZLATNA на 07.11.2009 @ 12:39:43
(Профил | Изпрати бележка)
Да се чете: Подобно на повечето галеНици ...

Извинявам се!

]


Re: На равен към равен
от pafka на 07.11.2009 @ 16:27:19
(Профил | Изпрати бележка) http://pafffka.blog.bg/
"Най-добрият" е най-малкото неуместен етикет, когато става въпрос за литературен критик или писател. Още повече, когато съществуват толкова много други конкуренти. Ето ви няколко само имена, които не личи да сте чували: Бисерка Рачева, Антоанета Алипиева, Борис Ангелов, Виолета Тончева, Владимир Трендафилов, Михаил Неделчев, Милена Кирова и т.н. Ако се поинтересувате, ще видите колко са много.
Публикуваният откъс съвсем затвърди представата ми за "стила" на споменатата критичка, който не се базира на изследвания върху литературата, а върху някаква лична информация, която мен лично никак не ме интересува.

]


Re: На равен към равен
от LATINKA-ZLATNA на 08.11.2009 @ 17:52:30
(Профил | Изпрати бележка)
Чувала съм за литературните критици Марин Кадиев, Нина Андонова,
Стоян Каролев, Иван Балабанов, Николай Петев, Михаил Неделчев...
Те ми стигат! А някои от тях познавам лично.

"Неделна книга" не е литературна критика, а и авторките не очакват тя да се хареса на всички: "Мнозина вероятно няма да харесат книгата. Други ще я одобрят на половина, трети ще я приемат. Когато сме я писали, не сме се съобразявали с никого освен със себе си, със собствените си спомени и с дневниците си".

]


Re: На равен към равен
от voda на 08.11.2009 @ 18:48:08
(Профил | Изпрати бележка)
И аз със закъснение те поздравявам, че си спечелила вниманието на академик Благовеста Касабова.
И се радвам за теб, Латинка Златна!

]


Re: На равен към равен
от Hulia на 01.11.2009 @ 15:06:35
(Профил | Изпрати бележка) http://liternet.bg/publish17/ul_paskaleva/index.html
"Няма нужда от мост, нито от принизяване,
любовта ми ще бъде на равен към равен".
***
Полезно ще ни е да усетим в душите се, че пред Твореца и в любовта всички сме равни...
Честит празник, Лат!


Re: На равен към равен
от 4erGologan на 02.11.2009 @ 08:03:09
(Профил | Изпрати бележка)
Равенството е най-доброто за случая, но колко трудно се постига...


Re: На равен към равен
от delfinivoda на 03.11.2009 @ 20:03:09
(Профил | Изпрати бележка)
Само когато любовта е истинска, неволно се отнасяме
към любимия (любимата) като равен с равен!
Поздрави, Златна!
:))))))


Re: На равен към равен
от LATINKA-ZLATNA на 06.11.2009 @ 15:49:54
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря на всички за коментарите!


Re: На равен към равен
от shtura_maimunka на 08.11.2009 @ 09:40:20
(Профил | Изпрати бележка) http://smile999.blog.bg/
"И цялата наша потребност от нежност,
тъй дълго събирана - бликна."
Хубаво е Лат!
Прекрасен ден, с усмивки!:-)


Re: На равен към равен
от sineva на 08.11.2009 @ 14:03:11
(Профил | Изпрати бележка)
Как съм пропуснала!
Много, много е хубав стиха ти, Лат!
А любовта трябва да е взаимна!
Тогава усещаш че живееш.
С обич!:)))