Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 891
ХуЛитери: 5
Всичко: 896

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
раздел: Хумор и сатира
автор: dimitech

Здравейте скъпи приятели!

Пак ви пиша от гарнизонния арест.
А тук е хубаво. Има кабелна телевизия, интернет, понички, кофи, пържоли и хлебарки.

Натурални български хлебарки, които другите арестанти наричат "жигулита" - но не за това че са толкова големи, или че са толкова шумни, а най-вече на инат на американците, които ги наричат "Бъгита", или "Бъгс" В Америка може и да са големи колкото бъги, ама тука са колкото социалистическа лимузина, затова ги наричаме "жигулита".

Тук е хубаво. Има много стари приятели, даже и двама състуденти - тях ги арестували, заради съучастието им с Иракски терористи. Тоест - бяха в една група в техническия с едно момче, на което баща му беше иракчанин избягал през 70-те от ирак и женен за Българка.

Идваха ни на свиждане от министерството на външните работи и либииското посолство.

Забраниха ни да говорим за това, затова само пиша. Май Мони Паси е уговорил сделка с Кадафито да ни замени със заложниците - медици в Либия - на тях им изтичал гаранционния срок за издръжливост като български граждани (5 години на хляб и вода и бой няколко пъти на ден)и трябва да се подменят. Избираха ни по физически принцип - биха ни, и петимата който издържаха най много издържаха и изпита. Тоя път са решили вместо 5 жени и един мъж да изпратят 5 мъже и една жена. Аз мислих върху въпроса за издръжливоста на жената - все пак за да оживее затворена на едно място с 5 мъже се изисква определена устойчивост, та най - вероятно ще трябева да е някоя работарка от магистралата. Те ония носят много - и на бой носят, и на ъъъ...такова де...а, бе на любофф носят, че и пари носят.

Та либииските полицаи казали че за тях няма значение дали арестантите са жени или мъже - по отношение на любоффта и жените и мъжете ги оправяли по един и същ начин.

Ама тва са само слухове, де. Никой не ни е казал със сигурност, че ще ни водят в Либия. Само премиера г-н Сакскобурготски просричал някво обръщение към нацията, в което се разбрало началото: "Скъ-ъпи съ-на-род-ни-ци..." и края "...бла-го-да-ря ви!" Ама то може да не е ствало въпрос за това. в края на краищата и без тва вече никой не му вярва на човечеца - що ли да се напъва да го разбират драгите зрители...

Иначе - тук е хубаво. Има кабелна телевизия, интернет, понички, кофи, пържоли и хлебарки.

Засега всички сме за Хага. Повечето от нас са попогрешка прибрани - има един даже, които прочел във вестниците за едно изнасилване на бабичка, запомнил и името и отишъл в участъка и снаправил лъжепризнания - само и само да се разходи до Хага.

Нали я знаете тая пуста българска мечта за свободна европа - ей на - прав се оказа бай Ахмед Доган, като каза навремето че пътя за нея минавал през Босфора - ще ни возят с кораб до Амстердам, а от Амстердам до Хага - с влак. Иначе на мен и на баща ми ни прочетоха оправдателни присъди за делото за петролните истории в ирак, ама ние с адвоката дадохме рушвет на прокурора /българин/ да възбуди ново дело срещу нас и да ни остави в ареста.

А тук е хубаво. Има кабелна телевизия, интернет, понички, кофи, пържоли и хлебарки.

Почти като у нас си - смо дето у нас си плащаме за тия работи. А тука - кеф. Плащате ми го вие - пълноправните данъкоплатци.

И билет за Хага даже ще ми платите, ама така - който си е роден с късмет - все някак се оправя в живота.А най хубавото знаете ли кое е - че си лежаааааааааа по цял ден и си мързелувам.

Аха.

Е-недейте да завиждате сега де...на вас поне като ви се припие кафе си пиивате кафе - а не като тукашното "кофи"

А знаете ли - пропуснах да ви кажа кое е най-хубавото на ареста - тук е абсолютно безопасно! Да! Сериозно!Статистиката го доказва! В Ареста не е влизал истински престъпник от 1992 година!Всички са заключени отвън при вас - и щъкат, щъкат...

А тук е хубаво. Има кабелна телевизия, интернет, понички, кофи, пържоли и хлебарки.

Сега правим планове какво да бачкаме в Хага.
Имаме няколко решения - едното е - разрушителство. така, де - пазара там бил наситен със строители - разсъждавайки съгласно логиката на пазарната икономика стигаме до разрушителството като неразработена пазарна ниша.

Какво ще правим ли - нищо особенно - ще си живеем по български, ще разбиваме пътищата, ще порим тапицерията на седалките в градския транспорт, ще плюем по тротоара след като си изхвърлим фаса пак там, ще шарим със спрей надписи "ЛОКО ПЛОВДИВ" по фасадите на сградите, ще крадем тоалетна хартия от обществените тоалетни и еектрически крушки от асансьорите...бе в общи линии ще направим и Нидерландия една мила родина - земен рай. (Полина Гочева да не са хили - намерението ни е сюрозно!!!)

Така ще се покачи неимоверно много пазара на работна ръка и движението на капитали и материални блага а ние просто ще си получаваме дотациите (или иначе казано - комисионната) от фирмите борещи се с тези вандалски постъпки чрез източване на бюджета на общината.
А там общините имат пари - няма кво да ги жалим!

Та всички съкилииници са съгласни с мен, образуваме едно голямо патриотично АД - което сме решили да назовем БЪЛГАРИЯ АД!

Е - може и да е еднолично ад-то, та тогава ще се нарече БЪЛГАРИЯ Е АД!

Вии как мислите - дали ще ни отива тва име?!
Айде стига ви толква, че идва време за следобедната закуска - чоклит донътс и кофи!

После смятам да дремна...


Публикувано от Angela на 25.08.2004 @ 09:36:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   dimitech

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 33071
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"...Пак ви пиша от гарнизонния арест..." | Вход | 6 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: ...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
от Marta (marta@all.bg) на 25.08.2004 @ 09:48:34
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
:)))))))))))))

не съм много съгласана само с името ,но в кръга на майтапа го приемам
България е най- хубавото кътче под слънцето, населяващите я са тези, които я превръщат в А Д-е ;))

А знаете ли - пропуснах да ви кажа кое е най-хубавото на ареста - тук е абсолютно безопасно! Да! Сериозно!Статистиката го доказва! В Ареста не е влизал истински престъпник от 1992 година!Всички са заключени отвън при вас - и щъкат, щъкат...
_________________________________________
има такова нещо и как да не ти завиди човек ;)
Поздрави отново за добрия хумор!



Re: ...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
от Ufff на 25.08.2004 @ 11:29:18
(Профил | Изпрати бележка)
Без малко да се размечтая за ареста.Спряха ме "жигулитата":)


Re: ...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
от libra на 25.08.2004 @ 11:57:42
(Профил | Изпрати бележка)
:)))))))))


Re: ...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
от entusiast (entusiast@mail.bg) на 25.08.2004 @ 18:56:58
(Профил | Изпрати бележка) http://bglog.net/blog/entusiast
Хага, Хага, Хага! И аз искам:) Посмях се! Ппздрави!


Re: ...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
от jiffy на 25.08.2004 @ 20:10:16
(Профил | Изпрати бележка)
Та всички съкилииници са съгласни с мен, образуваме едно голямо патриотично АД - което сме решили да назовем БЪЛГАРИЯ АД!

Е - може и да е еднолично ад-то, та тогава ще се нарече БЪЛГАРИЯ Е АД!

Mnogo originalno.:)


Re: ...Пак ви пиша от гарнизонния арест...
от esme на 26.08.2004 @ 13:54:56
(Профил | Изпрати бележка)
А питаш ли ни нас
за непорядите тук?!?
:)