Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Anyth1978
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14145

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 577
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 578

Îíëàéí ñåãà:
:: valchebnica

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÏîäíîñúò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: marcusjunius

Ãðèãîð Ê. ñìÿòàøå, ÷å íèêîé íå çàáåëÿçâà ëóäîñòòà ìó. Òîâà â èçâåñòåí ñìèñúë ãî ïðèòåñíÿâàøå, çàùîòî ñàìî ëóäè áèõà ìîãëè äà ïðîïóñíàò ïðèçíàöèòå íà ëóäîñò ó íÿêîé êàòî íåãî, à òîâà îçíà÷àâàøå, ÷å âåðîÿòíî Ãðèãîð áå çàîáèêîëåí îò ëóäè.
Âñå ïàê íèêîé íå áåøå ëóä òî÷íî ïî íåãîâèÿ íà÷èí – òîâà Ãðèãîð çíàåøå ñúñ ñèãóðíîñò è òî âíàñÿøå èçâåñòíî óñïîêîåíèå ó íåãî.

Äîêàçàòåëñòâîòî, ÷å Ãðèãîð áå ëóä èëè íàé-ìàëêîòî – áå ëóä ïî åäèí óíèêàëåí íà÷èí – áåøå åäèí ïîäíîñ.

Ãðèãîð ðàáîòåøå â åäíî ñòàíäàðòíî ó÷ðåæäåíèå, êàêâèòî èìà ìíîãî â ðîäíàòà ìó Ñîôèÿ – òîé áåøå îáùèíñêè ÷èíîâíèê, ñ÷åòîâîäèòåë â ìàëêà ôèðìà ñ äâå ñòàè ïîä íàåì â ãîëÿìà îôèñ ñãðàäà, èëè èíñïåêòîð ïî îáðàçîâàíèåòî, åêîëîãèÿòà èëè ïîääðúæêàòà íà íåùàòà çà ëåïåíå íà îáÿâè è ïëàêàòè. Íàëè ãè çíàåòå – îíåçè òðèìåòðîâè, öèëèíäðè÷íè íåùà ïî êðúñòîâèùàòà, âúðõó êîèòî ñå ìúäðÿò ñíèìêèòå íà ïîëèòèöè, ôîëê çâåçäè, ðîê çâåçäè, ãóðóòà è èçãóáåíè êó÷åòà.  æèâîòà å ïúëíî ñ ïðåäìåòè è õîðà, ÷èèòî èìåíà è ñúùíîñò ñà íè òîëêîâà äàëå÷íè, ÷å ìîæåì åäèíñòâåíî äà ãè íàðè÷àìå íåùà. Âèíàãè, êîãàòî Ãðèãîð èíñïåêòèðàøå ñâîèòå íåùà, çà äà ïðåöåíè äàëè äà ïðàòè ðàáîòíèöè äà ñúäåðàò íàïëàñòåíèòå ôèçèîíîìèè è äà îñâîáîäÿò ìÿñòî çà íîâè, òîé ñ âúëíåíèå ðàçìèøëÿâàøå êàê ëè ñå ÷óâñòâà ïëàêàòúò ñ ëèêà íà íÿêîé ðîê äèíîçàâúð äî íåïðèëè÷íèÿ ïîñòåð íà ôîëêçâåçäàòà Íåùî. Òåçè ðàçñúæäåíèÿ Ãðèãîð îáèêíîâåíî ïðèêëþ÷âàøå ñ ïèñàíå íà äîêëàäíà, ñ ïðîçðåíèåòî, ÷å ïëàêàòèòå íå ÷óâñòâàò, èëè ïúê ñ òîâà, ÷å Ãðèãîð âñúùíîñò áåøå ñ÷åòîâîäèòåë â ìàëêà ôèðìà, à íå èíñïåêòîð ïî íåùàòà.

 ñòîëîâàòà íà ó÷ðåæäåíèåòî, êîåòî òàêà îáñòîéíî áå îïèñàíî ïî-ãîðå, èìàøå îáèêíîâåíà ìàñà, âúðõó êîÿòî áÿõà íàðåäåíè ïîäíîñèòå çà õðàíåíå – îò òàì âñåêè âçèìàøå åäèí ïîäíîñ è òðúãâàøå ïîêðàé äðóãî íåùî (íå ìè êàçâàéòå, ÷å ïðåäïî÷èòàòå „øóáåð”...), êðàé êîåòî, íà ñâîé ðåä, áå íàðåäåíà õðàíàòà â ÷èíèè. Òî÷íî ìàñàòà ñ ïîäíîñèòå áåøå ëóäîñòòà íà Ãðèãîð. Äîáðå äå, ùå êàæåòå, êàêâî òîëêîâà – ìàñà ñ ïîäíîñè, âçèìàø åäèí, ïðîäúëæàâàø, âçèìàø õðàíà, ñÿäàø íà ìàñà, ÿäåø, ÷èñòèø ñè çúáèòå ñ êëå÷êà, ñòàâàø, âðúùàø ïîäíîñà, êà÷âàø ñå â êàíöåëàðèÿòà ñè, äîðàáîòâàø ñëåäîáåäà, ïðèáèðàø ñå â êúùè, ãëåäàø òåëåâèçèÿ èëè ÷åòåø, ìèåø ñè çúáèòå, ëÿãàø äà ñïèø, ñòàâàø, ïèåø êàôå, èçñèðàø òîâà, êîåòî ñè ÿë ïðåäíèÿ îáÿä... È àç ùå âè îòãîâîðÿ – äà, òàêà îïèñàíà ìàñàòà ñ ïîäíîñèòå èçãëåæäà ìíîãî ïðîñòà, íî íå å. Çàùîòî âñè÷êè ïîäíîñè íà íåÿ – îãðîìíà êóï÷èíà îò ñòîòèöè áðîéêè, òðèúãúëíè, ñ ïðåñå÷åíè úãëè – áÿõà ÿðêî÷åðâåíè. Âñè÷êè, ñ èçêëþ÷åíèå íà åäèí. Ñèíèÿò ïîäíîñ. Òî÷íî íåãî Ãðèãîð äúðæåøå äà ïîëçâà âñåêè îáÿä. Íå, „äúðæåøå” å ñëàáà äóìà – òî÷íî òîçè ïîäíîñ Ãðèãîð òðÿáâàøå äà ïîëçâà íà âñÿêà öåíà!

„Íà âñÿêà öåíà” îçíà÷àâàøå, ÷å Ãðèãîð ñïèðàøå êðàé êóëàòà ñ ïîäíîñè è çàïî÷âàøå äà òúðñè ñâîÿ. Îáèêíîâåíî ãî íàìèðàøå â äîëíèÿ êðàé íà êóïà è, òúé êàòî íå ìîæåøå äà ïîâäèãíå âñè÷êî îñòàíàëè íàä íåãî ñ åäíà ðúêà, çà äà èçìúêíå çàâåòíèÿ ïîäíîñ ñ äðóãàòà, Ãðèãîð çàïî÷âàøå äà ñâàëÿ ïîäíîñè îò ãîðíèÿ êðàé è äà ãè îñòàâÿ âíèìàòåëíî íà çåìÿòà, äîêàòî îñâîáîäåøå äîñòàòú÷íî òåãëî, çà äà èçìúêíå ñèíèÿ. Ïîñëå, äîêàòî ñòèñêàøå ñ åäíàòà ñè ðúêà ëþáèìèÿ, òîé âðúùàøå îñòàíàëèòå, ïî òðè-÷åòèðè íà åäèí ïúò, âúðõó êóëàòà, êúäåòî èì áåøå ìÿñòîòî. Ïðåç òîâà âðåìå îïàøêàòà îò õîðà çàä íåãî ðàñòåøå, òå ñóìòÿõà, ïîäâèêâàõà ìó è ñå êóï÷åõà îêîëî íåãî, çà äà ìó îêàæàò peer pressure*, êîåòî íàèñòèíà ãî ïðèòåñíÿâàøå ìàëêî. Íî òîâà áåøå íåùî, ñ êîåòî Ãðèãîð áå ñâèêíàë. Òîâà áåøå ñðåäíîñòàòèñòè÷åñêè äåí.

 äîáðè äíè ñèíèÿò ïîäíîñ áåøå íÿêúäå â ãîðíèÿ êðàé íà êóëàòà è Ãðèãîð óñïÿâàøå ñ åäíî äâèæåíèå äà ãî èçìúêíå.

Íî èìàøå è íàèñòèíà ëîøè äíè – îíåçè, â êîèòî íÿêîé áå èçïðåâàðèë Ãðèãîð è áå âçåë ñèíèÿ ïîäíîñ. Òîãàâà Ãðèãîð ñå ðàçòðåïåðâàøå, îáèêàëÿøå ïî ìàñèòå è íàäíè÷àøå íàä ðàìåíåòå íà õîðàòà è ùîì íàìåðåøå íàãëåöà, çàñòàâàøå äî íåãî è íåîòêëîííî ñëåäåøå âñÿêà õàïêà â óñòàòà ìó, äîêàòî îíçè íàé-íàêðàÿ íå ñå ïðåäàäåøå è íå ñå çàòè÷àøå êúì ãèøåòî çà ìðúñíèòå ïîäíîñè, êúäåòî Ãðèãîð âå÷å ãî ÷àêàøå, çà äà èçòðúãíå ñèíèÿ îò ðúöåòå ìó. (Å êàê äà íå ñå ïðèòåñíÿâà Ãðèãîð, ÷å ïðè âñè÷êèòå òåçè ñèòóàöèè õîðàòà ãî íàðè÷àõà äîñàäíèê, ìúðëüî èëè íàõàëíèê, íî íèêîé íå ãî íàðè÷àøå ëóä?)

Ãðèãîð ðàáîòåøå â òîâà ó÷ðåæäåíèå ïîâå÷å îò ïåò ãîäèíè è âå÷å íå ïîìíåøå êîãà òî÷íî ñå áå çàïîçíàë ñúñ ñèíèÿ ïîäíîñ – íî òðÿáâà äà å áèëî ñúâñåì ñêîðî ñëåä ïîñòúïâàíåòî ìó íà ðàáîòà Ïîäíîñúò ñå áå ïðåâúðíàë â íåãîâîòî ñîáñòâåíî óñïîêîåíèå çà óíèêàëíà ëóäîñò, íî áåøå è èíòåëåêòóàëíî áðåìå. Íàé-ìíîãî îò âñè÷êî Ãðèãîð æåëàåøå äà ðàçáåðå çàùî. ÇÀÙÎ? Òàêà äå, ÇÀÙÎ? Ãðèãîð èìàøå ÷óâñòâîòî, ÷å ñúðöåòî ìó ãî âîäè, ÷å ñëóøà íÿêàêâà òàéíñòâåíà ðåëèãèÿ ïî ïúòÿ êúì ñâîÿ ïîäíîñ, ÷å òîâà, êîåòî ïðàâè, íå å ïðîñòî ìàíèÿ, îáñåñèÿ íà åäèí ñúâðåìåíåí ìúæ, åðãåí, áåçäåòåí, âèñøèñò, ñ ÷åòèðè êîñòþìà è êîëà íà ëèçèíã, à ÍÅÙÎ ïîâå÷å! Íî êîëêîòî ïîâå÷å ìèíàâàõà ãîäèíèòå, òîëêîâà ïîâå÷å Ãðèãîð íå íàìèðàøå îòãîâîð. Òîé äîðè ñïîäåëè ñ íàé-áëèçêèÿ ñè ïðèÿòåë ñâîèòå ïðèòåñíåíèÿ è ñâîÿ âúïðîñ. Âàëüî, æåíåí ñ òðè äåöà (äâå îò òÿõ ìîì÷åòà-áëèçíàöè), ðàáîòåùà ñúïðóãà è äâîéíî-èïîòåêèðàí àïàðòàìåíò ñàìî ãî èçãëåäà êîñî, õâúðëè åäíî îêî íà ÷àñîâíèêà ñè, ïîðú÷à âòîðà áèðà è ìó ðå÷å „Òè ê’âî, äà íå î÷àêâàø äà äîéäàò èçâúíçåìíèòå è äà òè êàæàò ùî ñè îòêà÷èë ïî åäèí ñèí, ïëàñòìàñîâ òðèúãúëíèê?” Òîãàâà Âàëüî äîðè è íå ïîäîçèðàøå êàêâî òî÷íî êàçâà – íî òàêà å òî, ñåìåéíèòå ìúæå ÷åñòî èìàò ïðîáëÿñúöè íà ìúäðîñò âúíøíè äîðè è çà ñàìèòå òÿõ.

Å, âèå ñòå ÷åëè âåñòíèöè è çíàåòå êðàÿ íà èñòîðèÿòà. Îêàçà ñå, ÷å ñèíèÿò ïîäíîñ, åäèíñòâåíèÿò ñèí ïîäíîñ â ó÷ðåæäåíñêèÿ ñòîë íà óëèöà „Ì.” íîìåð åäèíàéñåò â Ñîôèÿ, ïëàñòìàñîâ, ñ ïðåñå÷åíè úãëè, å ìàðêåðúò çà êàöàíåòî íà êîñìè÷åñêèÿ êîðàá íà âèñîêîðàçâèòà öèâèëèçàöèÿ, ÷èÿòî öàðèöà ñå ñìåíÿ âåäíúæ íà õèëÿäà ãîäèíè è íîâàòà, ïðåêðàñíà ïðèíöåñà, ïðèñòèãà íà çåìÿòà ïðåäè êîðîíÿñâàíåòî, çà äà ñðåùíå ñâîÿ æåíèõ ("ïàçèòåëÿò íà ñèíüîòî", êàêòî ÒÅ ãî íàðè÷àò) è äà ãî äàðè ñ õèëÿäà ãîäèíè æèâîò è ñ òðè-÷åòâúðòè îò ïîçíàòèÿ êîñìîñ. Ïîçíàòèÿ íà îíàçè êîñìè÷åñêà öèâèëèçàöèÿ, à íå íà çåìëÿíèòå. À òîâà, ñåùàòå ñå, å äîñòà ïîâå÷å...

---
*peer pressure - àíãë., ìè äå äà çíàì, â ïðåâîä íåùî êàòî "ïðåçðåíèåòî íà ñòàäîòî" íàïðèìåð


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 01.10.2009 @ 09:53:39 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   marcusjunius

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

24.04.2024 ãîä. / 04:44:51 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ïîäíîñúò" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ïîäíîñúò
îò gumbert íà 01.10.2009 @ 10:16:59
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
è íèå â ñòîëà èìàìå ïîäíîñè, ñàìî ÷å òúìíî-êàôÿâè, ÷îâåê íå çíàå îòêúäå ùå èçñêî÷è íåùîòî


Re: Ïîäíîñúò
îò marcusjunius íà 01.10.2009 @ 10:42:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://marcusjunius.blogspot.com/
Gumbert -

Èìà ëè íÿêîé íå-êàôÿâ ìåæäó òÿõ? :)

]


Re: Ïîäíîñúò
îò gumbert íà 27.10.2009 @ 13:36:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:))) îõ, äà, íàèñòèíà, ïúê äà òè êàæà è çà åäíà êîëåæêà, Ìàðèÿ ñå êàçâà, òà çàÿâè, ÷å ïîíåæå òàêîâà é áèëî èìåòî, òà êàêâî, òðÿáâàëî äà çà÷åíå îò Êîñìîñà ëè, êîåòî ñè áåøå ãàâðà ñúñ Ñâåòîòî ïèñàíèå, íî íà íåÿ é å ïðîñòåíî, ìèëàòà, òÿ ñ òàçè Êíèãà-Îòêðîâåíèå íÿìà íèùî îáùî è íå ìîæå äà èìà, à ïúê çà Êîñìîñà é îòãîâîðèõ, ÷å òðÿáâà äà âíèìàâà ñ íåãî...:)

]


Re: Ïîäíîñúò
îò Mia2442 (mia2442@gmail.com) íà 01.10.2009 @ 10:32:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.youtube.com/watch?v=NxBTchwLQ3g
Lol!Ëîãíàõ ñå ñàìî,çà äà áëàãîäàðÿ çà ãîòèíîòî íàñòðîåíèå!
Âîíåãúò è Àäàìñ â ÁÃ óñëîâèÿ íå áèõà ãî íàïèñàëè ïî-äîáðå:)
Ï.Ï.À àç ñå ÷óäåõ êàêâà å òàçè òúëïà íà óëèöà,,Ì,,;)


Re: Ïîäíîñúò
îò marcusjunius íà 01.10.2009 @ 10:43:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://marcusjunius.blogspot.com/
Mia -

Áëàãîäàðÿ! Ðàäâàì ñå - è àç ñå çàáàâëÿâàõ, äîêàòî ãî ïèñàõ. (Ãîëÿì êîìïëèìåíò ïðàâèø íà ðàçêàçà ìè.)

]