Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 564
ХуЛитери: 1
Всичко: 565

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта20 лева на месец - неограничен достъп
раздел: Хумор и сатира
автор: 4ernooka

Получих предложение - месечна карта от 20 лева , с неограничен достъп . Така се изненадах , че почти забравих за какво съм влязла.
Жива да не бях , нямаше да зная , че и това го има ! С колежката не спряхме да се хилим до края на вечерта . Ще е далавера да си я купим на партия и да я ползваме двенките ! Стига да няма снимка ! Ха ! Доста туристи решиха , че слънцето ни е дошло в повече .
Дори и не предполагах , в началото на лятото , какво ще ми се случва....
Шефът ми говори , че в края на май затварят магазина и оставам без работа.Едновременно залепвам за земята и политам в безвъздушно пространство.Пелтеча нещо и забравям името на детето си.
Чувам :
- Нали ти обещах , че ще ти кажа по-рано .?
Мисля си : " До скоро ми обещаваше , че ще драпаме някак си и няма да затваряме! И кое , по дяволите му е раното ??? има-няма двайсетина дни до края на май !"
Повече спомени от тази вечер нямам . Не съм пила ! Не съм и плакала - спах .
Нещо става с мозъка ми . Докторите казват , че не е опасно. Напротив - добре било,изключвал стреса. След силна емоция заспивам ! Дори да е въпрос на живот и смърт. Питайте мъжа ми . Маратоните ни понякога остават само бягане на средни разстояния , а скандалите - буря в чаша вода.
Набързо получих няколко предложения за работа.Аз приех , естествено , това с най-големите пари , па макар и сезонно. За тази месечна сума , евентуална , аз се тровех половин година .
....Сака , джапанките и бух в дълбоката вода .Нали плувам ! И не зле и не от скоро ! Искам се в известен курорт , в магазин за облекла !
Че съм добра , добра съм ! Обаче...Водата по-дълбока , че и вълнение има ! Още първата вечер немският ми отлетя за Германия , английският никакъв го нямаше, а учителките ми по руски можеха да си спретнат самоубийство.
Шляпам с ръце,бухам с краката и протягам шия , за да не се нагълтам с рибена чорба! За шест дни отслабнах видимо." Входът и изходът " отказаха да пропущат всичко различно от кафе и вода ! Ужас ! Глътнах си свирката за акули ! " Стига лигавни ! Сама се нахлузи ,заради финикийските знаци ! Отпусни се по вълните и ги мятай ! " - с тази мисъл възкръснах на седмата сутрин.
Метнах ги.. Метнах ги и вече не ми пука !
Не ми пука , че след 15 часа бач съм , като накълвано мисирче.
Не ми пука, че след символичния сън се излюпвам трудно и не свалям слънчевите очила до късно.
Дори не зная, ям ли всеки ден поне веднъж . Не обръщам внимание на болката в изгорелите на джапанки крака,върху които вечер репички да садиш. Пуша луди цигари , пия с кофата кафе. Входът и изходът са още с тежък пропускателен режим. Важното е , че плувам в собствени води , моя стил ! Вече съм с колежка , едно удавниче , но поне си има мен - спасителният пояс. А сега и това предложение ! Толкова неочаквано , че ми откъсна главата и я овъргаля в златния пясък ! 20 лева на месец , неограничен достъп , абонамент за...

служебните тоалетни !
Само банският ми е още сух :(((


Публикувано от viatarna на 19.09.2009 @ 13:11:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   4ernooka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

18.04.2024 год. / 21:46:21 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"20 лева на месец - неограничен достъп" | Вход | 2 коментара (5 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 20 лева на месец - неограничен достъп
от galina (diana610@abv.bg) на 19.09.2009 @ 16:29:31
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
До края на разказа ми минаха през главата всякакви предположения, но това беше...нямам думи...:)))
Интересно пишеш!
Поздрави!


Re: 20 лева на месец - неограничен достъп
от 4ernooka на 19.09.2009 @ 17:03:26
(Профил | Изпрати бележка)
То , аз си казах , в началото на разказа... Почти забравих за какво съм влязла ...така се изумих, когато ми предложиха...Снимки нямаше , дори и пръстов отпечатък ха-ха , но ние не си купихме карта,макар ,че ни спестяваше по 50 ст. на посещение, това е тема за друг разказ.

]


Re: 20 лева на месец - неограничен достъп
от diva_voda на 19.09.2009 @ 17:34:31
(Профил | Изпрати бележка)
Интересно ми е на какво щеше да е снимката, ако се изискваше:))

Поздрави!
Дива


Re: 20 лева на месец - неограничен достъп
от 4ernooka на 19.09.2009 @ 18:46:00
(Профил | Изпрати бележка)
Най - верояно на директния потребител :)))

]


Re: 20 лева на месец - неограничен достъп
от 4ernooka на 19.09.2009 @ 22:51:06
(Профил | Изпрати бележка)
Абонаментните карти обикновено са в по-малък формат, а за такава специална фото сесия се изисква професионалист !

]