Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 746
ХуЛитери: 5
Всичко: 751

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: pc_indi
:: Marisiema
:: LATINKA-ZLATNA
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаСервилат за мастурбиращ Narcissus
раздел: Поезия
автор: rainy

говори се във кулоарите на естетските блюстители че
хранителният разтвор на изкуството
от Омир до наши дни е
кръв и сперма
(финикийските знаци във брой извинете)
само където не уточняват чии
защото технологията на някои от
произвежданите салами и тяхното сервиране
предполага освен курешките от диаманти
(разликата между тях и птичите е само в миризмата)
поглъщането им с изцъклен от оргазъм ирис
и облизване на блюдото с финес на проститутка
защото
в противен случай на консуматорите не им е позволено друго освен
да се самообесим с прашките на позахабеното ни вкусово бельо
достатъчно красиво опнато на тел
от неудовлетворени фалоси
недоклатени от собствената си перверзност


Публикувано от alfa_c на 13.09.2009 @ 16:45:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   rainy

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:59:56 часа

добави твой текст
"Сервилат за мастурбиращ Narcissus" | Вход | 21 коментара (69 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от dandan на 13.09.2009 @ 16:57:15
(Профил | Изпрати бележка)
До половината стихото го преглътнах... по-нататък още трябва да го чета, за да разбера що щеш да кажеш, нооо твоят изказ и без подпис е твой - трепееш!


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 10:30:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
А, да си имам и изказа, ако е проблем на читателя! Но пък в такива моменти можем да процедираме както с някое яко музикално парче на непознат език – мучим под носа си неразбираемо и се кефим на емоцията интуитивно.
:)
Нестилизирана прегръдка от сой, нетрепеща!


]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от mariq-desislava на 13.09.2009 @ 17:15:40
(Профил | Изпрати бележка)
Моето усещане на шести прочит казва, че много добре разбира кога човек започва да пише така и разбира се, това сигурно няма нищо общо с авторовата гледна точка.:) Смелостта ти е вътрешно присъща, това се вижда от няколко километра разстояние. Все ми се иска да няма грам истинност в думите ти, обаче всичко си продължава по една добре утъпкана пътека от векове, а вероятно и преди това. Единственото важно нещо е да останем себе си, въпреки всичко, да се съхраним като човеци, мислещи и чувстващи, отвъд рамките на подчиняващото ни, всевластно безумие наоколо.


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 10:22:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Абсолютно вярно и съвършено точно за важността, М-Д. Стига чрез този си акт да не изземваме чуждото лично пространство...
И на мен ми се иска, но се боя, че си прецизно права. В човешкия геном очевидно не е кодирана толерантността, без значение с какъв покров я украсяваме. Точка.
А за смелостта идея си нямаш колко си права (друга история е колко това се котира като комплимент и генезис за успех). Особено да ръснеш подобно съчинение в общество на нарциси (очевидно нормално по презумпция от заниманието) не е особено брилянтна идея, но това бял кахър на фона на други умнотии, на които съм си сърбала попарата до облизване на паничката.
:)
Ей, благодаря ти! За сериозността.

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 13.09.2009 @ 17:19:43
(Профил | Изпрати бележка)
Рейни, имам усещането, че доста дъжд те е мокрил в последните дни)))))Този път си доста мека, в сравнение с всичко, което съм чела досега от теб))) Ако не беше този финес и облизването на блюдото, да съм стресирана и аз, но се опитвам да му усетя вкусовите качества с език, защото иначе ще се задавя бе)))))))) Изчакай поне да ти мине премиерата, после ще се погрижим за диагнозата))))))))


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 10:13:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И ветрове, че и смерчове... Такива, щото ошмулиха де що акъл беше останал, а пороят го измете старателно!
:)
Дочух за един световен конгрес на вещици... Ако ти подаря една виза, надявам се да те омилостивя за хипотетичния ти стрес и загуцване, но не разказвай за него на посестримите си, че ще те изгонят от лоното...
Подпис: Хоспитализирано освидетелствана, мотаеща се все още на свобода с вещерски връзки.
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 13.09.2009 @ 17:39:16
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Прекрасно те разбирам.
От първия прочит.
Мисля, че това можеше и да не го пишеш.
Намирам някаква доза самоцел в онова, което някои ще нарекат смелост или съзнателна провокация.
Позволявам си да ти го кажа само заради това, че и на мен не са ми чужди подобни "изцепки"...
Демитологизиране, антиестетизиране... Въпрос на изразни средства.
Експресивност... може би не на всяка цена...
Е, ако става дума за поезия...
В никакъв случай не морализаторствам.
Само се опитвам да кажа, че това твое нещо не ми хареса. За разлика от много други твои стихотворения. Които са не по-малко смели и провокативни.
Недоклатено ми се вижда някак :)

Най-добронамерени и приятелски поздрави!
И само имай късмет да ми се разсърдиш :)))


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 09:44:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Провокация – точно.
Всъщност, кое не е провокация в словото ни? Друга опера е кой какви ноти използва за целта. Друга опера е и кой какво бельо харесва... Е, аз предпочитам прашки, не кюлоти, така че е нормално собствениците им да гледат с неодобрение простора ми. И обратното. Тъничкият детайл е в стила на погледа, но тук нещата опират не само до словесна култура...
Ти се благодари, че не ми позволиха да поставя мотото от Тропика на Рака на Хенри Милър, тогава съвсем щеше да ме низгвернеш.
:)
Цензурираха го, макар че е световна литература. Приех го. Така, както ти не приемаш каквото там. И да се сърдя означава собствената ми перверзност да издиша от недоклатеност, а подобна философия и светоусещане никак не ми е на сърце.
:)
Още по-добронамерена усмивка!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от voda на 13.09.2009 @ 18:49:26
(Профил | Изпрати бележка)
Колко е хубаво да постигнеш върха, от който можеш да казваш, каквото си искаш...
Поздравения!


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 09:27:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Уби ме с този връх! Той е прерогатив на лирическия герой, а моя милост е била остъргвана от загорялото по дъното на казана, та рецепторите й нямат нищо общо с тщеславната снобария.
Виж, да си каскадьор на самия себе си и да пикираш от личните си пикове е наистина хубаво постижение, стига да имаш мнооооооого корави и глава, и дупе...
Благодарности!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от ANG на 13.09.2009 @ 18:59:09
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
не разбрах заглавието


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 09:22:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Серви(зи)рай си го както е благоугодно на езика ти.
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от kristi на 13.09.2009 @ 22:32:13
(Профил | Изпрати бележка)
Разказа ми играта как аз /ако/ съм самоконсуматор ще трябва да преглътна изцъкления от оргазъм ирис.

Альооооу, имаме ли връзка?
Ега ти технологията за производство на неискащидабъдатсервирани диаманти.

Написах аз, намиращата се между всички случвания от Омир до наши дни... Дали съм аз?


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 09:10:15
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Усмихна ме, Крис. Мисирките направо ряпа ще ядат тогава!
:)
Така е, връзките често се случва да издишат като евтино панаирно балонче, но виж връзката със самия себе си май е много по-сериозния проблем често...

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от petsto (petarstoi@abv.bg) на 13.09.2009 @ 23:09:53
(Профил | Изпрати бележка)
Смятам че думи като маструбиращ сперма курешки фалос нямат място в поезията Може би не съм прав Без точки и запетаи и въпросителни


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 09:02:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Мога да вляза в разговор по темата, но при такава позиция се оттеглям от диалог. Имате пълно право да считате това и да се считате за прав. С каквато пунктуация Ви хрумва. И не иронизирам.

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Ufff на 13.09.2009 @ 23:46:11
(Профил | Изпрати бележка)
Май че те разбрах. Огледалото (кривнато) е `уредът` за мастурбация на нарцисите и техните производни. Нещо различно от полюция. Няма да коментирам `изпразването` в литературните и други сайтове. Боже, Нарциса пази! От него си!
Прощавам ти `естетското`лирическо отклонение, защото е на-ползу-роду. Продължавай да слушкаш, папкаш и да си учиш уроците и да си пишеш домашните, пък аз на награда ще ти пратя един антиромантичен, противогазорозов роман)


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 08:59:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Само едно – кефффиииш!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от gitchka_gramatikova на 14.09.2009 @ 11:06:15
(Профил | Изпрати бележка)
Наглед доста стряскащо, но моят естетически вкус, бидейки извисен в непосилни висини, и снощи, когато го четох, и сега някак не успя да пострада фатално от този поток от думи и мисли /щото тук прехвърчат такива, колкото и странно да изглежда това/, изсипал се връз главите ни...
Може би защото нелицеприятната истина този път така ме шамароса по лицето, че още си витая из по-добри светове зашеметена.
Пък и исках да проследя какви ще бъдат отговорите ти.
Та, госпожо, присъединявам се към определението, което сама даде за творението си, "съчинение в общество на нарциси". И аз така го почувствах.
Всякакъв друг речник не би носил марката "Рейни" и определено ми идваш като комета насреща. Но който оцелее, оцелее. :))


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 11:53:24
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Признавам – искрено и дълбоко ме зарадва!
Впрочем, на авторката й струваше немалко време израстването на някои от личните й възприятия, а пък ако се оказва падение... Тогава ще се въргаляме с побратимите си по светоглед. Поне имаме достойнството да не запушваме гнусливо носле и да се отричаме от собствените си екстременти...
Яхайте се на опашката, госпожо. Едно от съзвездията на кометата прави учтив и елегантен страничен вираж за Вас!
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от gitchka_gramatikova на 14.09.2009 @ 13:19:57
(Профил | Изпрати бележка)
Видяхте ли, мадам, произлезе и нещо хубаво от цялата тая работа. Никой още не е нарисувал такава картина. Изкушавам се с малките си пръстчета да я скицирам, но по-добре не. Нека поживее още малко в съзнанието ни девойката, яхнала опашката на комета... Толкова е красива! :)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 14:54:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Знаете ли, лейди, в паметта ми инцидентно изниква фраза от роман на Артър Хейли: ‘Грозното е красиво’. За една кола идеше реч там, но всъщност, както и тук, красотата е въпрос на собствена потребност.
Знам ли, нашата фина, но измислена девойка може пък да се стори грозна някому, обаче това не ни пречи да й се наслаждаваме вътрешно по идентичен начин, както и на грубия, но истински Циклоп, който я породи...
Потребности. Изконно лични.
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Omaia на 14.09.2009 @ 12:48:08
(Профил | Изпрати бележка)
Бунтарка такава! ;)
Не изневеряваш на себе си, а?


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 14:56:28
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Порта такава! Аз кротко кротушанче...
:)
Ти също. Без да натрапваш никому (без)ценността си.

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 14.09.2009 @ 15:53:22
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Аз винаги ходя с розови кюлоти на червени цветчета и зелени листенца.
Курът ми там се чувства добре, ташаците - също. Свободно е и проветриво. На путките им става весело и се усмихват с влажните си устни.
Хенри Милър и Буковски са велики в прозата си. Не по-малко провокативни от теб. Мисля, не ме разбра, че говорех за поезия.
Неее, съвсем не съм от нарцисите, от пуританите, от чистачите.
Просто не мисля, че това твое "парче" е "яко", от онези, на които им се кефя и муча, без да разбирам езика.
Разбрах ти позицията за нарцисите, която с всичките си ръце, които имам, подкрепям. И с всичките си сърца.
Не за друго, не за да ти се харесам, просто щото това е е моя позиция. Съвпадение... Нищо повече.
Това, че не ти ръкопляскам в случая, съвсем не означава, че трябва да съм в една от онези групички, в които ти е лесно да ме сложиш. Не без арогантността, която съм си "заслужил". :)
Провокиран бях от отговорите ти на други коментари под тази твоя рожба. Съжалявам, но от тях прозира точно такъв нарцисизъм, за какъвто ти е била идеята да напишеш това.
Който не го харесва, да го духа! В най-добрия случай е или нарцис, или пуритан.
Е, не съм нито едното, нито другото.
Мъж съм, който ходи с кюлоти на цветчета и който харесва жени с прашки. :)

Другото, което си мисля, е, че коментарите тук са, за да може някой читател да изрази мнението си. Без никакви лични нападки и, когато ги няма (щото често ги има), тогава същият този читател очаква да не бъде леко квалифициран и ли дисквалифициран от божествената ръка на звездата. (Звездата е авторът, който предлага на публиката изкуството си).

Аз уважавам труда ти. Намерил съм за необходимо да те чета. Намерил съм това, че пишеш добре. Според моите представи за писане.
И, когато не ти ръкопляскам, просто не бързай да кажеш "майната ти".
Така правят нарцисите...
А на мен, нали се сещаш, все тая... От единия крачол, в другия.

(Всичко, което казах, е метафора) :)
Не говорех за себе си.
------------------------------------------------------------

Работата е там, че на мен ми харесва това твое стихотворение. Когато казах, че е можело и да не го пишеш с тези точно средства, имах предвид всичко друго, но не и че ти самата ще игнорираш евентуалните негативни коментари. Мисля, че и звездите понякога имат нужда от обратна връзка. Освен, ако не си мислят, че работата им е просто и само да светят...
Само исках да ти кажа да не бързаш да слагаш тези, които не го харесват, "на мястото им". :)))

Поздрави,
Пламен


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 14.09.2009 @ 19:25:54
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Ама как си се набраааал... Такова дълго писмо и от гадже не съм получавала! И това заради едни кюлоти... Хайде, нека са бански на лалета, само мир да има!
:)
Ако беше мой приятел, щях искрено да те посъветвам да не реагираш словесно в момент на емоционално вътрешно изригване, защото тогава сме необосновано несправедливи (личен опит), мислим със... хайде да не съм и аз цинична като теб и това логично води до груби последици за самите нас, но защото си един добронамерен (не)познат, просто ще ти отговоря прямо и сериозно.

Реално даваш ли си сметка, че демонстрираш същия грях, в който ме виниш, Пламене? Нямам право да заставам зад позицията си? Тоест, доколкото схващам, ще бъдеш удовлетворен, ако кажа: ‘Да, прав си, грозна изцепка е!’ Тогава ще бъда изключително последователна в промисъл и действия...
Е, няма как да стане, само за да ти угодя. Този случай заслужава този исказ. За мен. Твърдо.
И да продължа. Бях пределно ясна, макар и метафорично – всеки има право на собствения си простор. Както и че е нормално собственикът му да гледа с вътрешно неодобрение чуждия, ако влиза в разрез с неговото бельо. Не ти ли е достатъчно като предоставено изконно право на простор (пардон мнение, да не омотаме пак конците)? Къде съзря нападка? Счетох, че интелектът ти и чувството ти за хумор ще се изкефят на словесната еквилибристика, вместо да ти предложа елементарен отговор в семпъл и прав текст, както на един друг господин, но съм сгрешила (защото аз разговарях с теб, ако не си забелязал). А! Добавих още, че тъничкият детайл е в стила на погледа, но тук нещата опират не само до словесна култура... Тук виждам бъка от такава.

И още. Доколкото подсказва жестоко силната ми асоциативна памет, нямам спомен да съм теглила на някого майната в живота си, освен когато не е било налице априори същото или подобно действие, но нека не съм толкова самоуверена – ти може би повече знаеш.

Последно. Ако бях точно звездна фръцла и нямах зверско чувство за самоирония, щях да завърша с натруфена финтифлюшка, но аз съм твърде земна хаймана (с твърде близки приятели), затова ще ти се сопна да не гледаш в чуждата паничка – мученето си е личное дело на мучащите и не им го изземвай, ако щат да прегракнат от грачене, че бия през пръстите, когато ми отнемат свободата; както и да не си ги мерим, защото нямам и необходимите атрибути; както и че пишлигарски и псевдобабаитски истории определено не са атрактивно амплоа за мен, затова ти предлагам длан (и промяна на бордейско-каруцарския ти с нищо непредизвикан от мен тон) и казвам – гепи!
:)
Имаш наистина приветливите ми усмивки!
Г.

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 15.09.2009 @ 00:33:31
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Сега ми се иска да бъда много кратък. Ако кажа само "изкефи ме!", дали ще е достатъчно?

Знаеш ли, няколко пъти прочетох твоя отговор на моето "писмо"...
И ми се прииска всяка твоя думичка в него аз да съм я написал. Изумително е. Малко е да кажа, че ми е трудно да повярвам...
Права си, че не е добре да се реагира емоционално, но не мога и сега да не реагирам...

Щеш, не щеш, завъди си още едим приятел.
Е, поне той би искал да е такъв... :)

Това май трябваше да го напиша в лична бележка, ама тук я подкарахме... :)
Радвам се, че има хора като теб!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 06:47:27
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Гепи!
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 15.09.2009 @ 06:50:51
(Профил | Изпрати бележка)
И в този момент от окото ми се отрони една сълза)))))))))))))))))))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 06:59:35
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хаймана с хайманата ти!
:)
Когато и да те цапардоса човек, все ще е късно...
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 15.09.2009 @ 07:08:14
(Профил | Изпрати бележка)
Никога не е късно да те плесна през пръстите))))))))))))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 07:10:20
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И съм те отнесла като куцо пиле домат!
:)
Само трябва да назначим някой блюстител (на реда, имам предвид). Да събира билетчетата от шоуто...
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 15.09.2009 @ 07:22:07
(Профил | Изпрати бележка)
Чини ми се, че ще даде фира една рокличка)))))))
Хайде, хубав и усмихнат!
(Имам предвид ден)))))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 09:02:11
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Рекетьорка! Една точица от нея да е пострадала, ще те татуирам бетер калинка!
:)
И на теб! (Ден, де… На нощите други дефиниции се полагат, но да не скандализирам пак хората.)
Лично на мен ми се налага да се щипя под бюрото, за да не стресирам хората с малоумна физиономия ала Душко Добродушков...
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 15.09.2009 @ 11:17:55
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Ти пък какво си заподслушвала? :)))
И как така само една сълза? :)))))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 15.09.2009 @ 12:07:55
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Това на Алиска исках да го кажа :)))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от krasavitsa на 15.09.2009 @ 09:43:08
(Профил | Изпрати бележка)
Два дни ви чета и се смея. Според мен още не сте се разбрали, ама най-важното е, че от цялата работа се ражда крепка дружба на розови цветчета.
Поздравявам те, rainy, трябваше да има и едно произведение в отговор на мъжките... хм, цветенца, започващи с "Л". :)))
Но ме стресна нещо от коментарите - някой нарече Хенри Милър и Буковски "велики". Моля ви, те са известни, но не и велики автори. Разликата е огромна.


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 10:27:38
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Какво порнографско отношение! Работата на рев избива, а тя се смее, моля ви се!
:)
А! Навирам си аз непрекъснато пръстите между разни панти, а после жално гледам смляната си ноктопластика и се разхождам със стърчащи лепенки и превръзки като ограда на турски гроб.
:)
Относно Буковски и Милър ще опитам да предам моето лично отношение, без да задължавам с него никого.
Нямам дефиниция за ‘велик’, както и никак не обичам да робувам и прекланям на величия, но със сигурност подобни уникални автори, съумели да нарушат блатото на затлаченото от мизерно лицемерие общество със своите словесни камънаци заслужават признанието му. Поне на нелицемерната негова прослойка...
Благодаря ти за вниманието!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 15.09.2009 @ 12:12:33
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Аз май ги нарекох "велики". Извинявам се за думата. :)
Ама в никакъв случай не ги намирам за посредствени.
А има и известни, на които това не им пречи да са посредствени. :)))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от krasavitsa на 15.09.2009 @ 16:33:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ах ти-и-и! Ти ли беше? :)))
Ама глей сега - по скалата между посредствен и велик има много деления. Нали всички се борим да стигнем поне до първото след "посредствен"? А нататък - квото сабя...
А иначе и задникът на Азис е известен. (пу! не бях аз!)
:))))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от papacot (plamen_bochev@abv.bg) на 15.09.2009 @ 17:34:03
(Профил | Изпрати бележка) http://plamenbochev.blogspot.com/
Това с деленията по скалата... за съжаление... не става с борба. :)
По скалата на посредствеността, де...

Ама мисля, че мненията ни с теб за това не са различни.
Азис, според мен, може да пее. Мадона и това не може.
Кой станал известен със задник, кой с цици, кой както може. И каквато му е съдбата.
Достоевски, Стайнбек, Стивън Кинг, Вонегът, Булгаков... едва ли са се "борили" за следващото деление на скалата...
А Ван Гог?...

Исках само да кажа, че аз, след като съм посредствен, колкото и да се боря... Тц...

Ти не харесваш ли Буковски?


]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от krasavitsa на 15.09.2009 @ 18:03:27
(Профил | Изпрати бележка)
Хи-хи... става само с борба... борба със себе си, всички са я водили.
Ония със задниците ги зарежи, макар и тяхното да е труд. Съотношението между труд и талант при различните писатели и поети е различно. Няма 100% талант и в това ни убеждават и ужасно слабите първи, а понякога и последни произведения (като изкуфеят)на големите автори. Пъшкали са и са писали всички.

Иначе съм сигурна, че сме на едно мнение, но обръщам внимание на точния изказ, защото някои хора се подлъгват.
А скромността е друга бира, тя има връзка със симпатичността на автора, но не и с резултата от таланта и труда му. :)))
Оскар Уайлд например е бил много надут. Както и Салвадор Дали.

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от joy_angels на 15.09.2009 @ 07:22:55
(Профил | Изпрати бележка)
Кой хапне сервилат вече, та на!
Може ли такава гавра с любимото блюдо на толкоз народ, а? ;)
Три деня как чета, смлях го.
Може да не съм умна, но поне съм искрена :)))
Но сервилатя, сервилатя...


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 09:06:39
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Горкият ти храносмилателен тракт!
Ще опитам да му се реванширам чрез сервилно сервиране на козе сирене със сладко от боровинки и Мавруд реколта 1996г., макар да подозирам, че сервилатът ще им разкаже играта, когато ги докопа с диамантените си лапички...
:)
Искрено ме разсмя... Благодаря ти!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 15.09.2009 @ 09:31:22
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
Извинете, запита Хаймаана, онанизма християнски ли е?
Да, отговори магьосника, иначе щеше да бъде атеистична мастурбация, но за Вулгарите си е чикиджийство.
(от апокрифната весия на една от последните части на романа, невключено в текста понеже не беше в темата за чистенето)


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 10:11:51
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И после защо апокрифните издания се котирали като водещо перо в тайните наддавания на Сотбис!
Ще подкупя някоя от студентките ти да отараши професорската ти квартира за оригинала, след като ти е омагьосала акъла с някое от обсъжданите действия, а после съвършено християнски ще делнем печалбата с нея и атеистично ще изпием някой и друг зелен Собиески за твое здраве...
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 26.09.2009 @ 09:23:52
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
вчера я отарашиха, но само чантичката с парите и документите прибраха
след което полицията си проведе една мастурбация с мене

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 26.09.2009 @ 10:26:04
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Апокрифните записки нали са налице, сър Р.? Не подсмърчайте тогава, другото е суета сует и смотано средство за преживяване, пък и ще спастрим някое даренийце за автора...
Е, доставили са ти удоволствие... Нали това им е мисията – да се грижат за телесния ни комфорт. Следователно трябва да ни се отчетеш порядъчно със споменатия Собиески.
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от templier (templierbg@yahoo.com) на 15.09.2009 @ 10:32:55
(Профил | Изпрати бележка)
Така е то - едни все недоклатени, други го карат на многократен оргазъм :))))) Този път ми счупи главата!


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 10:51:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Прихнах на глас!
Да ти услужа с някоя от моите превръзки? Хванали са коричка от преупотреба, но поне са обеззаразени от кръвоспиращите медикаменти, с които щедро съм ги напоявала във времето.
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Love_bites на 15.09.2009 @ 12:19:19
(Профил | Изпрати бележка)
Не е нужно да търсиш прекалено дълго или на да ровиш надълбоко за доказателства в подобна насока....Достатъчно е да включиш,който и да е тв канал,за да се види,че гладияторските арени просто са заместени от лъскавите студия на безбройните "ток"(да не се разбира,като прав-променлив ток,макар че гледането им предизвиква усещане за токов удар и неизменната оргазмена изцъкленост)и "ливе"шоута,кое от кое заливайки ни с откровенната си порнография и бруталност на гладияторските арени от които нашите "мега звезди"да ни убеждават колко земни и обикновенни са всъщност....Дотолкова обикновенни,че почваш да се чудиш аджеба как не си ги видял на щанда в супера или да управляват трамвайна мотриса!?(опс последното не беше май много удачно)))))


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 13:37:22
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
И към тях може да се съотнесе текста, съгласна напълно.
Макар че тогава стилът и нивото би следвало да бъдат категорично по-различни, което не ми е по силите, боя се, а и брутално ще засегна настоящите адресати, ако присламча споменатите от теб субекти.
Да не говорим, че и авторите на стила, който опитах да последвам и възпроизведа, ще се обърнат в гроба от възмущение. Единственото, с което биха ги удостоили, е една сочна балканска...
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Love_bites на 15.09.2009 @ 14:51:56
(Профил | Изпрати бележка)
Просто дадох пример(според теб удачен-донякъде)Тук някой би възразил,че неудовлетвореността на фалоса иде от широтата на възгледите било то вагинални,анални,орални или виртуални...)))В крайна сметка исках да кажа,че на мастурбиращи със своята сервилност Нарциси можеш да налетиш на всяка крачка,а за човек трябва да палим фенерите в ранна утрин....


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 15:32:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Понеже не ме познаваш, нека поясня, за да не стават съклетлъци – обичам завързването на словесни моряшки възли, за да доставя сетивно и ментално удоволствие и на партньора си, и на себе си. Така че беше достатъчно прецизен примера, а изкилифенчването е вследствие на споменатата слабост.
Виж за последното... Признавам, че рязко губя чувството си за хумор, когато иде реч за безчовечие. Фенери? Само сутрин? И като плацдарм на затвор с военни прожектори да осветиш земната повърхност, тревички в асфалт трудно се откриват...
Благодаря ти.

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Da на 15.09.2009 @ 17:26:28
(Профил | Изпрати бележка)
Точно това имах нужда да прочета :)))))))


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Da на 15.09.2009 @ 17:40:33
(Профил | Изпрати бележка)
И, впрочем, не виждам нищо неприлично в текста ти - чак после видях дискусията :)
Ужас! Сигурно съм се превърнала в някаква неприличност :))))))))))))))))

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 20:47:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Хм... Моята интуиция сочи същото, а тя е безпощадна относно личното ми достойнство. Което очевидно не е критерий за приличие, каквото и да означава това понятие. Здраве да е, тъкмо ще ни е достатъчно топло за известно количество безвремие и си търся партньор за стрип-бридж, за да направим луди калинки рогатите. Не знаят те какво значи рогати!
:)
Имала била нужда... Воайорка такава!
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Da на 16.09.2009 @ 10:54:00
(Профил | Изпрати бележка)
Че какво лошо! :)))))) Като не умея да ги пиша такива ;)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Da на 16.09.2009 @ 10:57:45
(Профил | Изпрати бележка)
Ще си ги воайорствам! (Исках да добавя)... :)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Love_bites на 15.09.2009 @ 18:00:14
(Профил | Изпрати бележка)
Признавам удоволствието бе изцяло мое!Пък и моите възелчета не са толкова сложни(в никакъв случай Гордиеви)по-скоро рибарски!Но и въженцето обикновенно има два края и много често единият е оплетен около врата ни.А и така се получава,че си асфалтираме пътечките в булеварди(ей така за удобство)а им и забиваме грамадни билбордове,за да не се налага да си хабим погледите настрани от магистралата ни...А за фенерите по-правилно би било да кажа "от сутринта"...


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 15.09.2009 @ 20:58:08
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
Гордиевите са лесни... Те са лични, както и изборът ни е само един и рано или късно стигаме до него (обикновено след достатъчно силно пристягане на въпросната гуша), а магистралите обикновено са обществена собственост. Да си строшим главите в опит за премахване на билбордовете често се изчерпва целият ни избор, но все пак го имаме...
Благодаря за очарователното гостуване!

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от Love_bites на 25.09.2009 @ 15:45:19
(Профил | Изпрати бележка)
Магистралите са лесносмилаеми с огромните си лъскави табели указващи ни цели и посоки и по-добре да си счупя главата или да отбия встрани и да разраня ръцете си на телената ограда в опит да я разкъсам,отколкото блаженно да препускам сред устременото мравешко единодушие(бездушие)наслаждавайки се на неоновите светлини(замествайки слънчевите)и на "вятъра"от климатика...

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 25.09.2009 @ 15:27:17
(Профил | Изпрати бележка)
Честно казано малко неща разбрах, ама терминологията ми хареса ;)


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от rainy (daring.rain@gmail.com) на 25.09.2009 @ 16:16:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.galya-radeva.co.uk/
:)
Ясно! Още един възторжено мучащ в отбора ни, пък било то само от емоция.
Правилно. Харесване да има! Движело света, казват. За разлика от мастурбацията...
:)

]


Re: Сервилат за мастурбиращ Narcissus
от LeoBedrosian (nsrdbl@yahoo.com) на 26.09.2009 @ 09:04:41
(Профил | Изпрати бележка)
Сигурно съм прихванал мученето от биволицата Цанка, че е болна и цела нощ ми упява :(

]