Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 796
ХуЛитери: 4
Всичко: 800

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИмаме си нов енкасатор
раздел: Хумор и сатира
автор: Gligor

Допреди време енкасатор у село ни беше един Руменчо. Успеме още от първиа път да се разбереме добре, що язе го покани поди асмата и му дадох да опита от убавите рикии та он сам ми излезна с предположение да напрайме едно саглашение ебаси.
И глей сега кво ни беше саглашението.
Като дойде он, намести се на масата а язе нарежем домате на едро, поръсим ги със сол и зейтин и му пренасам а от дюловата, а от крушовата, а от друго нещо, он опитва по две-три чашки, ареса си некоа та му напълним едно шише за из път, после идеме и двамата до електромеро. Он запише числата ама на артишка ебаси. Извади некаков уред каде вика че бил от магнитени неща и с това нещо преварти електромеро наназаде и па напрай очет ама тоа път у тетратка. И после разликите ги делиме наполовината за него с пари, наполовината за мене за без пари а останалото за ЧЕС. И сички доволни само за чес се не сещам доволно лие ебаси.
Добре ама ониа ден ни пратиле откъде него нов енкасатор само каде тоа път името му Курнелиа. Откъде ЧЕС а не откамто Руменчо. И още веднъга се зачуди язе дали си носи и таа онова нещо с магнитете ебаси и рекох да е испитам тека позаобиколно де. И понеже защото найдобре се испитва на маса и на неколко рикии, зех та и рекох оважаема Курнелиьо що не седнеш да видиш кви рикии съм опекал ебаси. А она вика епа що да не седнем, да ме не каниш да копам вика и се смее закачливо некакси. Седнаме ние язе нареза домат как си требва, пренесох от рикиите и а наздраве с таа, а наздраве с онаа и по едно време земе да си приказваме за политики. Що оно като си на маса за политики че си приказваш за кво друго ебаси. Добре ама оно като си приказваш за политики нема как да не споменеш името Бойко Борисов. И още като го произнесе язе това име и гледам онаа зе да се варти нещо по столо. Бре викамси Глигоре дели па не сбарка нещо баш кога не требва ебаси. И как си приказваме тека зех та нарочно пофторих Бойко Борисов колко за проверка. И гледам на енкасаторката леко-полеко зе да и избива червено откаде врато накъмто бузите и зе още по-тека да се варти по столо. Сметам се сещаш че не издържа язе кой знаа колко дълго да не питам. Та и рекох оважаема Курнелиьо що тека викам се стришаш като чуеш името Бойко Борисов викам. А она ми вика Глигоре язе тоа мъш толко млого го аресвам че само като чуем името вика и ме стега нешто поди лажичката и ставам нервена и се испутявам обилнено сещаш се къде вика. Алеле. Кво било викамси, а язе кви страотии ми улезнаа у акъло ебаси. Що се за електромеро ми е мисалта да не сбъркам нешто и да преклюцаме саглашението. Що токо скъп та знаа ли се а не за друго.
И да ти разправам кво стана понанатам.
Нели съм си жаловит язе та мое ли да гледам спокойно нервена женска. Ми не моем ич ебаси. Засука мустаките язе и викам ама Курнелче що не олезнеме у собата да ти оспокоим нервените напрежениа викам. А она ми вика епа що да не олезнем, да ме не каниш да копам вика и се смее гяволито некакси. Та прекратиме ние пиенето фнезапно още на четвъртата рикиа и преминаме накъмто оспокоениа, ама за електромеро све не иде сгода да потфанем приказка ебаси. А и да ти кажем направо си минаме на оспокоениа, що она си беше готова та немаше нужди от разни охажваници и други текива неща сещаш се вервам. И по ено време как е оспокоявам си викам Глигоре я виш че реагира ли енкасаторката ако речеш Бойко Борисов и таман го промалвих у ушето й и онаа рукна та стана вир вода. Алеле разправам й язе, ама тоа Бойко верно млого ти ваздейства викам а она вика - ааа тоа път не е от това вика, ти си виновен Глигоре вика. И друго ми разправа. Язе вика Глигоре бех напротив секомесечното отчитане на електромерете, ама май че земем да се сагласим що на три месеца са млого време вика. Та тамън ми дойде на сгода и я попита язе има ли си урет с магнитени неща и като ми рече она че си носи, та се оспокои и язе и те тека.
И глей сега кво стана от целата работа ебаси.
Като се завърте тека онова с оспокояваниците и си викам Глигоре нема да подфащаш приказка за шише за изпът маймай. Добре ама она сама се присети и вика Глигоре що не туриш едно шише от онаа втората вика, да почерпим довечера мъжо ми че ми е едно спокойно днеска та знаа ли се. А втората беше кайсиева и ем най-убава ем най-малко, ама кво да прайм, жевот. Сипах й едно шише ебаси. И от целата работа излезна че ЧЕС ме тури о расходи. Що при Руменчо на три месеца един път че испиеме по некоа рикия и едно шише за из път и толко. А при Курнелиа ем че се пие, ем за из път, ем че требва да е оспокоявам, ем тиа сичките неща секи месец ебаси.

Абе ако си на тримесечен очет на електромеро викай си че си добре и те тека.


Публикувано от alfa_c на 04.09.2009 @ 15:31:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   Gligor

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 09:38:04 часа

добави твой текст
"Имаме си нов енкасатор" | Вход | 9 коментара (27 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Имаме си нов енкасатор
от diva_voda на 04.09.2009 @ 15:43:26
(Профил | Изпрати бележка)
:)Алеле, Глигоре,кво напрай!Шо не си мълча ми тъй кумпрумитира Курнелийчиту прит шефувити и от ЧЕС?Ши земът ти я сминят, кой знай кво шти дой ду главата...:))


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 04.09.2009 @ 15:56:00
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа язе откаде да знам че и они четат тука ебаси.
дали па да не земем да го изтъркам...

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от diva_voda на 04.09.2009 @ 15:58:36
(Профил | Изпрати бележка)
Да бе, да ... след дъжд качулка!
Ми стягай ракиите , щото то се видело - най-конвертируемата валута ще се окажат. И от кайсиевата тоз път повечко да опечеш;))

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 04.09.2009 @ 18:19:37
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
принципено съм се нагласил да напрайм повечко от кайсиевата че и на енкасаторката се аресва и на горскио и на жипитката и на кой се сетиш.
да ти не разправам Натка от горната маала ка я смуче като сюнгер ебаси.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от shiderov (shiderov@icon.bg) на 04.09.2009 @ 16:30:54
(Профил | Изпрати бележка)
Фейлетона Ви, е много добър!!!
От доста време попадам за първи път на толкова свежо нещо, при това с идея вътре.
Извинете ме за откровеноста , но въпреки, че ми харесва, Ви съветвам да го преработите, просто направете говора селски, така е малко претоварено -профанизирано.
Още веднъж простете , и моля приемете поздравленията ми!


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 04.09.2009 @ 18:21:45
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
нема кво да ти прощавам ебаси.
язе тека пишем как говорим ако требва да преписвам сичко каде съм расказвал нема да ми стигне време.
че оно и грозгето че стане готово та и рикия требва да се пече и тека.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от diva_voda на 04.09.2009 @ 21:07:36
(Профил | Изпрати бележка)
Сакън,Глигоре,извинявам са,чи са намесвам ,ама данса вдаскалиш!Чи то даскал връз даскала станаами тука.Ку ма питаш (чи дан ма и питаш ко..) нищу му не е ти на говора - сичку ти са разбира - и за ракията, и за оспокоениету...чи и идеята!
Ми стига приказки, чи почват нувинити - тъй ми са иска да видя ши ми са размекнат ли тоз път накуленките кат загуворят за ББ... зъпочнах да са чуда дансъм фригидна:))))

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 05.09.2009 @ 15:19:58
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
добре е че се разбира ебаси.
що язе се бех претеснил да не земе да се разбере нещо накриво.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от beche на 04.09.2009 @ 17:09:10
(Профил | Изпрати бележка)
Добре се аргументираш, Глигоре!
Може и да те чуе ЧЕС!:))


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 04.09.2009 @ 18:24:18
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
че ме чуе зайтре чес.
оно ако се заслушваше нещо, знааш ли откоги требваше да снижи токо ебаси.
в смисал на пари а не на друго.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от anonimapokrifoff на 04.09.2009 @ 17:23:41
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги ме разсмиват твоите неща. Диалектът е западнобългарски, но не мога да го определя по-точно. Какъв е?


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 04.09.2009 @ 18:25:12
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа севернозападнал говор е как мое да не знааш каде е Добролево ебаси.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от anonimapokrifoff на 04.09.2009 @ 18:55:46
(Профил | Изпрати бележка)
Е фащам картата, ебаси.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от apostolicia на 04.09.2009 @ 18:06:50
(Профил | Изпрати бележка)
С таа рикия... кайсиевата, де... че се кандидатирам за една енкасаторка, при мене моа да минеш и без оспокояване:))) Браво, ебаси!:))


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 04.09.2009 @ 18:28:29
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
чесно да ти речем мене по че ме острои да минеме без рикия ебаси.
що за едно оспокояване ни дърва за казано арчиш, ни шекер за пращината, ни нищо.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от seso-sms-o на 04.09.2009 @ 19:02:16
(Профил | Изпрати бележка)
Споко, земляк - за енкасатор по водата шти баба Цола пратят; чисти каците на гераня - да не го духаш водомерът:)))


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 05.09.2009 @ 15:18:36
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
геран това нещо като бунар ли е.
абе оно ако ставаше с дуане Натка от горната маала немаше да плаща сметки ваопще изобщо ебаси.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от seso-sms-o на 14.09.2009 @ 15:52:54
(Профил | Изпрати бележка)
окол Бела слатина е и Брдарски геран;:) може и със засмукване - нали си точил нафта , или коги требва да източиш вода от варела на Казаня!:)

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от roza1 на 04.09.2009 @ 19:45:41
(Профил | Изпрати бележка)
Глигоре, то убу успокояваш, ама...зимата гато домати няма
с како ши я пийти ракията?
Много съ притисних:)
Ама още повече се смях:))

Поздрави!



Re: Имаме си нов енкасатор
от Layla (asokolova@mail.bg) на 04.09.2009 @ 20:13:15
(Профил | Изпрати бележка) http://cicle-layla.blogspot.com/
хехе, как с кво - с маратури - разбира се :))))))))) извинявайти ма че са обаждам ама и аз като чуя за Бойко Борисов и ми омекват степенките, савсем серьозно :))))

прегрътки на афтора :)))))))))

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 05.09.2009 @ 15:22:10
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа ти щом се стрешираш тека що не прескочиш до Добролево.
да видиш ка че те оспокоим ваодошевляващо ебаси.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 05.09.2009 @ 15:16:10
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
епа чу турам торшиа ебаси.
кво да прайм, жевот.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 04.09.2009 @ 19:55:30
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
Още малко и ще почне да си мечтае за разговор между английски джентълмени:
"Дааа, ама Коледа е по-често......" ;-)))))


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 05.09.2009 @ 15:23:37
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
англичанец знам кво е, женталмен също тека, а и коледа се сещам кво е.
ама не моем да ги навържем наедно ебаси.

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 06.09.2009 @ 18:09:37
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
- Сър, Коледа е хубаво нещо.
- Съгласен съм, сър, но "оспокояването" е още по-хубаво.
- Да, сър, но ....

;-)

]


Re: Имаме си нов енкасатор
от galina (diana610@abv.bg) на 04.09.2009 @ 19:57:22
(Профил | Изпрати бележка) http://galina10.blog.bg
:))))))
Поздрави!


Re: Имаме си нов енкасатор
от Gligor на 05.09.2009 @ 15:24:50
(Профил | Изпрати бележка) http://gligor.madur.net
мерси.
и откъде насам накаде тебе имаш поздрави.

]