Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 847
ХуЛитери: 1
Всичко: 848

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВремето...То знае как...
раздел: Разкази
автор: miromax

Не те виждам , изобщо не ме интересува къде си била .И ако искаш да знаеш, все ми е едно за какво си тук. Така си мислеше той и криеше лицето си в облаците дим на току що запалената цигара.
По лицето му откровенничеше разочарование а мислите му жужаха с оня характерен звук , който може да се чуе в близост до далекопровод.
Вибрираха с явната заплаха, че всеки момент ще се възползват от гласът му и ще добият формите на думи , които той упояваше с всяко дръпване от цигарата ...
Да... изобщо дори не забелязвам, че си тук продължаваше да твърди погледът му който само минаваше покрай нея ... Всъщност не беше така, гледаше я .Гледаше я с нескрито обвнинение, и се цупеше .Цупеше се като малко момче на което току що бяха отказали да изпълнят поредното дадено обещание .Хей погледни ме, не се прави на сърдит, тук съм ...започна да му говори Тя и се усмихна.Усмихна се с най красивата усмивка, нейната...усмивката на Любовта... Не ти вярвам, че не ме виждаш . Признавам - закъснях малко и не се появих няколко дни ...съжалявам знам , че си ме чакал . Но знаеш ли колко съм заета..? Колко много хора ме очакват и колко много сърца имам за докосване..? Не ми се сърди ! Нали дойдох …знаеш, че се връщам, закъснявам но все пак идвам . Слушай Любов...Слушай какво ще ти кажа, не се стърпя една мисъл в него и започна да и говори с ясно звучащите обвинителни нотки...Да... идваш, и какво от това? Идваш но винаги не на време, и винаги когато имам нужда от теб не си тук.
Стана тихо, говореше тишината...Любовта не спираше да му се усмихва...Тя беше с широкопола шапка която и придаваше най чувствената женственост обгърната в загадъчност, лицето и не се виждаше не защото по някакъв начин беше скрито, просто Тя имаше много лица.При всеки отиваше с оня лик, с който той беше свикнал да я вижда . Роклята и беше изрисувана с всички цветове на дъгата.Това беше Тя-Любовта...
Осъзнаваше красотата си , никой не и устояваше.Знаеше, че и Той не може, просто в момента и беше ядосан . Нищо ще му мине , усмихна се Тя и се огледа в невидимите частици въздух около себе си .Можеше да се види в тях , Тя беше навсякъде. Ще почакам ...помисли си Тя.Любовта беше търпелива, никой нямаше нейното търпение. Никога нищо не искаше.Единственото и желание беше всички да я желаят и разбират.А това никак не беше лесно, някои успяваха, други просто се изморяваха и спираха по средата на пътя по който тя ги водеше. И той беше уморен... но с него беше по-различно, виждаше в сърцето му и знаеше, че в момента просто си почива и е въпрос на време отново да събере силите нужни му да продължи . Само малко време...Времето и беше приятел, често с него си помагаха.Когато нещата стигаха до там, че някой беше загубил вярата си в нея, намесваше се То и понякога успяваше ако не изцяло, поне частично да подреди нещата.Добре каза Той ...нека поговорим Любов .Кажи... до кога ще е тази несигурност?Никога не знам кога ще дойдеш.Винаги идваш и си тръгваш когато Ти решиш.Никога нищо не казваш за утре.До кога ще е така.? Не знам отговори му Тя усмихвайки се...На този въпрос, никога не съм знаела отговора , не си първият който ми го задава.А кой може да отговори ако не Ти , има ли някой който знае отговора...попита Той, а в очите му като в калейдоскоп се преливаха силуетите на обърканите му мисли. Не знам отговори Тя ...може би Времето...може би то знае отговора на всички въпроси.
Къде е това Време, защо аз не го виждам, когато теб те няма, тук няма никой. Грешиш...усмихна се Тя .Тук е сега-днес ...вчера , утре...с него са спомените, надеждите,мечтите ...но Ти не искаш да ги видиш.
Очакваш само моето идване, и си затворил поглед за всичко останало.А То-Времето се беше разположило удобно във въздухът край тях, на него винаги му беше удобно където и да се намираше .Мълчаливо наблюдаваше, не обичаше много да говори , и нямаше намерение да отговаря на каквито и да било безмисленни въпроси. Този въпрос също беше такъв.То решаваше кога нещо да се случи , и според него всичко се случваше точно когато трябва .Такава му беше работата.То учеше, лекуваше и вършеше още куп неща ...и никога не се сърдеше, че никой не се замисля колко отговорна е неговата работа.То просто не спираше...И сега какво Любов..попита той, тръгваш пак нанякъде и ме оставяш сам .Дори не казваш кога ще дойдеш отново.Не...Не е така не спираше да се усмихва Любовта. Тя винаги беше усмихната.Не и харесваше когато някой я виждаше разплакана, макар ,че това често се случваше...Не е така, с теб остава Времето.Опитай се да чуеш гласа му ,опитай да поговориш с всички онези които води със себе си... ще видиш, че не си толкова сам .Не бих го направила знаеш...Забрави ли...? Аз съм Любовта ...Как бих могла да те нараня..?
Аз не отивам при някой за да го нараня , моето присъствие е усмивката и радоста.Но ви е хората не винаги разбирате защо идвам и защо си отивам понякога . Винаги ще се връщам при теб. Ще оставам колкото мога .Питаш ме кога ще е завинаги .Не знам ...може би когато си готов за това .Все още не си .Но Аз ще идвам винаги с надежната, че един ден няма да имам силите да си тръгна от теб .Тръгвам сега... Искам да знаеш, че ще дойда пак, очаквай ме...Беше решила да не казва нищо повече.Не беше готов .
Все още не беше готов да повярва на всичко което му казваше.Някой ден ...може би – помисли си Тя .Не си сам запомни...продължаваше да му шепне отдалечавайки се, с теб е Времето огледай се.
Той дори не я изпрати с поглед, беше се върнал там в себе си .Там където Тя го намери когато дойде. Еххх....нищо...въздъхна Любовта ....някой ден ще разбере...Учи се...Времето ще му помогне ....То знае как .....Времето...


Публикувано от Administrator на 26.07.2009 @ 01:03:36 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   miromax

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 16054
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Времето...То знае как..." | Вход | 6 коментара (11 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Времето...То знае как...
от dil на 27.07.2009 @ 14:42:56
(Профил | Изпрати бележка)
Sledvai na vremeto svetliq xod........


Re: Времето...То знае как...
от alfa_c (alfa_c@hulite.net) на 27.07.2009 @ 14:51:24
(Профил | Изпрати бележка)
Моля, пишете на кирилица!

]


Re: Времето...То знае как...
от voda на 26.07.2009 @ 07:33:58
(Профил | Изпрати бележка)
Х, Геро.
Поздравления!


Re: Времето...То знае как...
от voda на 26.07.2009 @ 07:34:56
(Профил | Изпрати бележка)
Извинява, МИРОМИР!
:))))))))))

]


Re: Времето...То знае как...
от voda на 26.07.2009 @ 07:39:26
(Профил | Изпрати бележка)
Това е от шемета - след прочита, Miromax!
И какъв по-добър коментар?

(Аз затова предпочитам "Откровения"
Грешиш, коригираш, изтриваш...безкрайно.)

Поздрав и още извинения! :))))

]


Re: Времето...То знае как...
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 26.07.2009 @ 01:34:24
(Профил | Изпрати бележка)
Прекрасен разказ, който аз виждам в есеистична форма! Много истински и живи са образите на Любовта и Времето - господарите на живота ни! И много мъдрост има в написаното от теб!

Поднасям ти искрените си аплодисменти!


Re: Времето...То знае как...
от roza1 на 11.08.2009 @ 12:23:45
(Профил | Изпрати бележка)
Не знаех, че времето е приятел на Любовта:),

Благодаря!:)


Re: Времето...То знае как...
от miromax на 12.09.2009 @ 19:11:19
(Профил | Изпрати бележка)
Разбира се , че е ... Замисли се. Колко пъти всичко зависи само от него. Времето е което проверява колко истинска е Любовата.


Поздрав от мен miromax

]


Re: Времето...То знае как...
от MbHucTo на 18.10.2009 @ 13:44:55
(Профил | Изпрати бележка)


как може да й се сърдиш, когато тя ти дава толкова мъдри уроци..:))


Re: Времето...То знае как...
от miromax на 06.01.2010 @ 11:07:46
(Профил | Изпрати бележка)
Не не и се сърдя .....но просто тъгата ме обзема и ме лишава от думи и усмивка...Благодаря ти ...

Поздрав miromax

]


Re: Времето...То знае как...
от TaniaGeorgieva на 10.07.2010 @ 21:51:00
(Профил | Изпрати бележка)
Миро... Миро...
... изначале... или просто Времето е спряло...