Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 904
ХуЛитери: 0
Всичко: 904

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЗа рекламите
раздел: Други ...
автор: silence

(или каква майка съм)

Приспани са двете госпойци, а на мен (що тъй?) не ми се спи, та се пльосвам пред телевизора.
Ама за късмет почват рекламите и ... почвам да сравнявам рекламните майки с мен. Какво да ви кажа - съвпаденията клонят към нула.

Ето - почва рекламата за мокрите кърпички на еди-кой-си производител. Гледам как усмихнато и щастливо бебе-дете подава една кърпичка да му избършат дупето. У нас също има такива кърпички, обаче ако малката добара кутията да не си мислите, че ще ми даде някоя. По-лесно ще е да измъкна на кучето кокала от устата, отколкото от беба нещо от ръцете. Въпросната кърпичка бива жестоко отбранявана с целия възможен арсенал - ритане, пищене, гърчене, опит за захапване.....За да има мир - изваждам втора кърпичка и свършвам операцията по саниране на дупето. Докато изхвърля гърнето обаче остатъка от кърпичките бива разпилян из цялата къща. Със следващата кутия и базирайки се на опита, след избърсването на дупето вдигам въпросната вещ на високо. Така поне съм сигурна, че докато върша необходимите операции за почистване на гърнето и въпреки писъците "дай, дай" "материала" няма да бъде разпилян. Тук обаче се включва услужливата кака, която не само сваля заветната кутия, но и се самообслужва с толкова броя кърпички, колкото са куклите и на намръщения ми поглед отговаря точно с мойте думи "Различните дупета се чистят с различни кърпички". (не може ли да помнят, а?)

И докато размишлявам - идва следващата реклама как известна наша водеща рекламира прах за пране докато детето й си седи кротко на пода и си играе. На вас да ви се в случвало? Не да рекламирате, а детето да седи спокойно докато размахвате някаква кутия. На мен нивгаж няма да ми се случи! Ама НИВГАЖ! Докато се опомня, кутията ще ми бъде изтръгната от ръцете, огледана от всички страни и здраво разклатена. И ако има процеп от някъде - вече ще съм нарамила прахосмукачката за да обера съответното съдържание. (като стана въпрос за това се сещам за рекламата на едно кисело мляко, което било толкова гъсто, че едно дете го обръща с отвора на кофичката надолу и вика "Виж какво мога". Та детето на колегата и то викнало "виж какво мога" ама капачката не издържала и млякото се пльоснало в цялото си великолепие и гъстота на пода, а бащата викнал "виж какво аз пък мога" и шамаросал юнака).

И рекламата за ОНЯ омекотител и любимото одеялце въобще не може да се изиграе у нас. Първо ще е голям успех да вземеш одеалото. После - как ще се изтърпи докато се опере (на телевизора онова детенце как наднича в пералнята, а?) Ами защо не покажат как се преодолява процеса на сушене да ги видим? Как да запазиш авторитета си на добър и грижовен човек, като не стига, че си пъхнал любимото одеалце в пералнята (какво мъчение за него!!!) ами и отгоре на всичко искаш да го провесиш на терасата защипано със щипки?!? Няма ли да го боли а?!? Няма ли?!? И ти си най-гадната, лоша и жестока майка дето правиш това на милото, беззащитно одеалце!!!!

Ами пък тази за ДРУГИЯ омекотител, на който миришела ризата на мама? На нашата майка (т.е. на мен) ризата й мирише на всичко друго но не и на омекотител. Виж на току-що сготвената манджа - може, на изяденото вече пюре - също, пък защо не и на повърнато!

Въобще гледам ги тези свежи, отпочинали майки с чисти дрехи и гримирани лица как сменят памперси на високи токчета и безупречно изгладени костюми, живеят в подредени и блестящи къщи с кротки и усмихнати деца и се питам: "Аз такава майка ли съм" и си отговарям "май чееее... не!". Лошото ще стане когато дойде въпросът "Мамо, ти защо не си като майката от тази реклама?"


Публикувано от aurora на 19.08.2004 @ 12:19:10 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   silence

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 12272
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"За рекламите" | Вход | 4 коментара (9 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: За рекламите
от Merian на 19.08.2004 @ 12:36:41
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
ovacii ot edna druga "lo6a maika":))))... s dvoica porasnali teroristi...slava bogu niama6e tolkova reklami kato biaha malki:)


Re: За рекламите
от silence на 19.08.2004 @ 13:14:51
(Профил | Изпрати бележка)
Да знаеш само как чакам момента на порастването....

]


Re: За рекламите
от Marta (marta@all.bg) на 19.08.2004 @ 13:07:57
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
хи- хи, що ли ми е толкова познато, само са госпойца и господинчо, помнят като слончета ;-))))

Поздрави за свежия разказ на майката, опазила чувството си за хумор, въпреки налудничавото ежедневие.
От нашата "лудница" целувки за вашата ;)))


Re: За рекламите
от silence на 19.08.2004 @ 13:14:08
(Профил | Изпрати бележка)
Амо то май само това ни остана - чувството за хумор, иначе да сме поели пътеката към "веселата" болница. ;-)

]


Re: За рекламите
от Marta (marta@all.bg) на 19.08.2004 @ 13:47:07
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
аз тъй оцелявам, иначе е неспасяемо положение ;)

]


Re: За рекламите
от dara33 (dara33@bitex.bg) на 19.08.2004 @ 14:42:01
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
ах тези реклами, само заблуждават хората...

ако даваха нещата такива каквито са сигурно по голям пазар щяха да имат продуктите ама зор за блясък и лъжи...

споко ти си истинката майка, другото е грим и лъжа)
много сладко поднесено и много четивно и забавно.

п.с. и когато те попитат мамо, защо не си като тези майки от рекламите кажи истината, че онова на екрана е една голяма лъжа, после размахай дървената лъжица и ги подкани да сядат около масата...живота е прекрасен)


Re: За рекламите
от ANG на 20.08.2004 @ 10:17:54
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
11-та божа заповед:

не гледай телевизия!