Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 399
ХуЛитери: 5
Всичко: 404

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: mariq-desislava
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКато роклята на Елиз
раздел: Разкази
автор: joy_angels

Потъвах в тъмнината и черното пред мен действаше като увеличителна леща. Виждах в далечината блуждаещи светлини, които се утаяваха пред мен: черно, бяло, черно, бяло... Като роклята на Елиз.

Опитах се да си мисля за думите на пастора от неделя: “Духовният човек се грижи за чистотата на душата си, защото големите пороци се раждат от малките страсти. Тъй както вадим прашинката от окото си, мушицата от чашата и трънчето от петата си, тъй трябва да пазим чиста и душата си...” Ако в този момент пасторът беше пред мен, щях да му кажа, че това беше изключителна проповед.

Знаех какво се случва там. Преди десет минути ги бях качил в таксито си. Вероятно бяха пияни, но не можех да преценя колко. Тя миришеше на секс, още в бара миришеше на секс. Познавах тази миризма, имах проститутки за редовни клиенти и след тях винаги проветрявах колата. Викнаха ме на адрес – един бар на края на града, но отвън нямаше никого. Затова влязох да попитам за кого е колата. Барманът беше здравеняк, който по-скоро можеше да чупи със зъби чашите, отколкото да ги мие. Носеше избелял черен потник, под който се показваха татуираните му ръце и неспокойни бицепси. “За Елиз е” – каза и изплю клечката, която дъвчеше, само за да посегне след секунда и да напъха нова между жълтите си зъби. Сигурно се мъчеше да откаже цигарите.

Тогава до мен се доближи Американецът. Познавах го, целият град го познаваше. Поне онази част от града, която като мен – живееше нощем. Той не се разделяше с каубойската си шапка и когато беше в настроение разправяше странни и далечни истории за чужди земи. Беше бивш наркоман, но колко процента от израза беше “бивш” и колко “наркоман” – нямах идея. Знаех това, което се говореше наоколо. Никога не го бях качвал в таксито си, но други го бяха возили и никой не беше имал неприятности. Живееше тук поне от десет години, изкарваше си хляба като екскурзовод, защото - това поне беше сигурно - английският му беше наистина отличен...

Докато Американецът попита със специфичния си акцент “Ти ли ще ни возиш?”, зад гърба му изникна Елиз. Тя беше от месеци в града. Бях я карал няколко пъти с колата си и всеки път щом слезеше на адреса, тя заставаше на предното стъкло, надвесваше се към мен и ме канеше да се кача с нея. Първия път когато го направи, от изумление ми пресъхна устата и нищо не отговорих. Нямаше вид на проститутка, а и никога не бях я виждал на съответните места. Градът беше все още пълен с туристи, но местните не бяхме много. Проститутките пък – съвсем. Елиз не правеше секс за пари.

После свикнах със “закачката” й, макар че никога не се възползвах от поканата. А Елиз никога не предложи два пъти. Слизаше от предната седалка, преместваше чантата си с къси дръжки на лакътя, свиваше ръката докато пресичаше пътя на таксито, тъй че юмрукът й сочеше към небето и заставаше пред прозореца ми. Само веднъж прозорецът се оказа затворен и тя почука по стъклото, за да го сваля, но не почука с кокалчето си, а с нокът, така че видях, че е счупен. Подпираше се на вратата със свободната си ръка, навеждаше се, за да ми покаже максимално от гърдите си и ме питаше: “Не искаш ли да дойдеш горе за един бърз секс?” И тъй като още след първия път бях решил да не й отговарям нищо, тя се изправяше, врътваше се с усмивка към входа вляво и залюляваше бедра, за да я огледам хубаво. Само след три-четири крачки се обръщаше пак към мен и казваше: “Може и да не е бърз, но трябва да приготвям вечеря на мъжа ми...” Тук се засмиваше и влизаше във входа, а аз потеглях.

Не мислех специално за Елиз. Но понякога се улавях, че искам да се качи в таксито ми. Като че ли с мислите си обаче я прогонвах далеч от колата ми и тъкмо когато се отчайвах и се отказвах – тя изникваше отнякъде. И тази вечер стана така. Щом ме видя, се усмихна широко и, като се подпря на рамото на Американеца, каза:
- Той не иска да спи с мен, скъпи!

Ако в този момент пиех нещо, щях да се задавя. Но не пиех и затова опулих очи. Нито тя беше проститутка, нито той – сводник. Какво, по дяволите, ставаше? Тя миришеше на секс. Беше облякла евтина рокля от трико на бяло-черни петна, която отиваше на тъмната й кожа, но ме караше да мисля за африкански племена, зебри и човекоядци. Една негърка не биваше да се облича така. Черна презрамка на сутиен се подаваше на лявото й рамо. Имаше едри гърди и едва ли се справяше без сутиен. Роклята очертаваше плоския й корем и налетите й, невероятно плътни бедра. Елиз пусна рамото на Американеца, пристъпи към мен и ме целуна по бузата:
- Здравей, миличък! – и като посочи към спътника си, продължи: - Нека те запозная със съпруга си...

Ако пиех, в този момент щях да си помисля, че съм пиян. Ако се друсах, щях да съм сигурен, че съм на черешата, но аз нямах нито един от тези пороци, дори не пушех (макар да бях опитвал като млад). Американецът подаде розовата си ръка с дълги руси косми и петна от витилиго по нея. Здрависахме се. В този момент се радвах, че никога не бях приел поканата на Елиз. Човек трябва винаги да има едно наум с бившите наркомани. Американецът вдигна дясната си ръка към шапката, килна я назад и попита:
- Искаш ли да спиш с нея тази вечер? Аз само ще гледам...

Не можех да повярвам – двамата срещу мен се усмихваха, барманът се беше подпрял и ни гледаше, а аз не знаех какво да направя. Миризмата на секс беше вече твърде силна за мен. Обърнах се и излязох, преди да ми прилошее, студеният въздух винаги ми помагаше в такива случаи. Отворих вратата на таксито, а те се мушнаха на задната седалка. Смееха се и се натискаха.
- Тръгвай – каза Елиз – отиваме си у дома, знаеш адреса...

Завъртях ключа и потеглих. Трябваше да прекося града. Курсът щеше да докара добри пари... но не можех да мисля за това. Чувах шумоленето на задната седалка, приглушените едносрични думи. Тези двамата бяха пили, но миризмата на секс, която се носеше от Елиз, надделяваше над миризмата на алкохол и цигари. Не можех да шофирам. Спрях колата, отворих шофьорската врата и лампата в купето светна.

Обърнах се назад: Елиз беше седнала в скута му, а горната част на роклята й беше свлечена надолу. Нямаше сутиен. Не виждах и гърдите й, но виждах шоколадовата кожа на перфектния й гръб и това ми беше достатъчно.
- Не искам секс в колата си. Не искам да виждам, чувам или мириша секса ви, ясно ли е?

Не можах да позная гласа си. Ако някой в този момент записваше думите ми, щях да кажа, че това не съм аз.
- Окей, приятел! – отвърна Американецът учудващо бързо и миролюбиво. – Спри при някой мотел тук, жена ми не може да чака до вкъщи...
- Да, но курсът беше... – не, това не бях аз. Не можеше да мисля за пари в този момент.
- Остави апарата си включен, приятел, няма проблеми. А ако решиш да се включиш и трябва да паркираш колата – ще ти платя курса двойно...

Дадох си сметка, че още стоя обърнат назад, гледам гърба на Елиз, а Американецът наднича над късата й, къдрава коса. Ако бях в леглото си, щях да съм сигурен, че сънувам поредния си шантав сън.
- Ако искаш – Американецът беше безмилостен – ти спи с нея, а аз само ще ви гледам, казах ти. Предложението си остава...

Много луд свят беше минал през таксито ми в този град, но е имало и това да ми се случи. Миризмата на секс беше нетърпима. Обърнах се, затворих вратата и подкарах – само на сто метра имаше приличен мотел. В този край на града имаше шест мотела, заради туристите. Докато превключих на трета – и трябваше да спирам.

Пръв се измъкна Американецът и тръгна към рецепцията на мотела. Апаратът беше забавил хода си до престой на нощна тарифа. Не се обръщах, чаках Елиз да се облече. Тишината на задната седалка обаче ме озадачи: може би и тя беше слязла с мъжа си без да разбера. Извърнах се и я видях. Седеше точно в средата на задната седалка така, както Американецът я беше отдръпнал от себе си. Исках да се съсредоточа в лицето й, но не можех да мръдна поглед от гърдите й. Шоколадови гърди с дребни като диви ягоди зърна ме изучаваха без никаква гримаса. Просто си седяха и ме гледаха. Не знам какво очакваха, но животът в тях се надигаше и ягодите узряваха все повече и повече.

И тогава Елиз просто отвори вратата и тръгна към мотела. Не облече роклята. Само вдигна плата отпред и се вмъкна във вратата, която Американецът отвори пред нея.

Излязох от колата и тръгнах обратно по шосето. Исках да съм с гръб към прозореца, който светна преди малко. Големите пороци се раждат от малките страсти... Знаех какво се случва там. Потъвах в тъмнината и през увеличителните лещи на черното виждах неподозирани неща. В далечината блуждаеха светлини, които се утаяваха пред мен: черно, бяло, черно, бяло... Избистряха се контурите на прастари усещания, които откривах за пръв път в себе си.

Истината бе, че аз исках да бъда там. С тях.

Исках да ги гледам докато прахта в мотелската стая попиваше миризмата на секса им и да дишам с всички сили.


Публикувано от alfa_c на 11.07.2009 @ 12:39:37 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   joy_angels

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 18:16:19 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Като роклята на Елиз" | Вход | 19 коментара (46 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Като роклята на Елиз
от voda на 11.07.2009 @ 20:22:38
(Профил | Изпрати бележка)
Винаги докосваш, Джой. Винаги!
Поздравения!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 21:33:05
(Профил | Изпрати бележка)
Ще съм много щастлива, ако е така, Водице.
Едно е сигурно - опитвам се да съм различна, за да не съм скучна.
Глупости говоря, пиша каквото и както се пръкне. Ако наистина докосва - сега ще си поскачам на куц крак от кеф :)))
Благодаря ти, че прочете! Ама много :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от regina на 11.07.2009 @ 13:21:35
(Профил | Изпрати бележка)
подсъзнателните желания понякога са толкова силни...
поздрав за навлизането в тези територии, адаш! - много смело!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 22:00:46
(Профил | Изпрати бележка)
Подсъзнанието дали понякога не е истинското ни съзнание, а, Рег?
Благодаря за поздравленията и прочита! Радваш ме :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от jezabel на 12.07.2009 @ 10:56:40
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Ако ми простите, тази насока на разговор ми хареса и затова се вмъквам тук. :)

Както казва Регина, силата на несъзнаваните желания наистина е много голяма и творческите процеси са един чудесен път за "отпушване на клапите" на несъзнаваното и в тази връзка, текстът на Джой е твърде информативен.

Що се отнася до това, дали подсъзнанието не е истинското ни съзнание понякога - не е. И Фройд и Юнг ползват термина "несъзнавано" да опишат едновременно душевни съдържания, които са недостъпни за Аза, и за да отграничат едно психично място със своя специфика, закони и функции. Юнг разглежда несъзнаваното и като център на психологическа активност, която се различава и е по-обективна от личния опит.

Поздрави! :) :) :)

]


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 12.07.2009 @ 14:11:00
(Профил | Изпрати бележка)
Отговорих, ама другаде :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от pastirka (prestizh@abv.bg) на 01.08.2009 @ 23:07:34
(Профил | Изпрати бележка)
Може би настройката ни е такава, като роклята на Елиз, а ние трудно я пренастройваме според цветността, заложена в мечтите и в сънищата ни. Изумителна сила на внушението, постигната чрез малките детайли!

Ти си съблякла в разказа си не само роклята на своята героиня, а си готова да съблечеш и го правиш много успешно ризите на душата ни, използвани за прикритие!

Превъзходен разказвач си, Джой! Аплодисменти!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 01.08.2009 @ 23:21:29
(Профил | Изпрати бележка)
Аз само мога да ти благодаря за този среднощен рейд из разказите ми, Мария! Рядко си даваме труда да четем по-стари неща и затова високо ценя усилието ти.
Не знам, не скромнича, но често реакциите на четящите ми показват страни на разказите, които не бих могла да видя. Те - текстовете - си идват. Мнозина казват, че силата ми е в разказите. Сигурно е така, защото тук има поети - и ти спадаш към тях- с които не мога да се меря.
Но какво да направя - думите един път се оплитат в разказ, друг път в класически, трети път в свободен стих, както дойде.
Аз искрено им се радвам на думите - нека идват. Създават светове, в които живея - макар и за кратко.
Още веднъж - благодаря от сърце! Да ти е добре, където и да си :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от mariq-desislava на 11.07.2009 @ 16:56:46
(Профил | Изпрати бележка)
Ухааааааа! Мога да издавам само нечленоразделни звуци, всъщност се радвам, че не само мен ме завладяват подобни идеи.;) Някак така човек се чувства по-нормален. На всичкото отгоре си и психолог, без да подозираш, Радост!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 22:42:37
(Профил | Изпрати бележка)
Не подозирам нищо, така е, Деси. :)
Радвам се, че групата на по-нормалните се увеличава :)))
Благодаря ти, че прочете! Хубаво да ти е!

]


Re: Като роклята на Елиз
от kasiana на 11.07.2009 @ 13:49:42
(Профил | Изпрати бележка)
Страхотна си, Джой!!!

Поздрав!!!

Касиана


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 22:05:03
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря, Каси! Радваш ме, че възприе този текст.
Поздрави и хубава вечер :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от anonimapokrifoff на 25.07.2009 @ 15:16:55
(Профил | Изпрати бележка)
Блестящо си се справила!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 26.07.2009 @ 10:49:45
(Профил | Изпрати бележка)
Особено ценя мнението ти, Аноним!
Благодаря за прочита!
Поздрави и хубава неделя :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от gitchka_gramatikova на 17.07.2009 @ 10:51:22
(Профил | Изпрати бележка)
Чак и аз я усетих тази миризма на секс с носа и кожата си. Въздействащо пишеш и все интересни теми засягаш! С прихологически елемент и прекрасно, ненатрапващо описание на детайлите. Поздрави! ;)


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 17.07.2009 @ 11:00:11
(Профил | Изпрати бележка)
Ooo, как ме зарадва този коментар, Гиче! Изобщо появата ти наоколо е добър знак :)))
Благодаря ти за милите думи! Поздрави за успешен ден от един родил се днес рак :)))
Абе ти да не си също рак, та така се възторгна от рачешкото нашествие? То - всъщност е страхотно, това нашествие. Като гледах календарза за юли - кеф да ти е :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от gitchka_gramatikova на 17.07.2009 @ 12:58:57
(Профил | Изпрати бележка)
аз съм козле :) Имам немалко приятели "Раци", та оттам ми е слабостта към тази зодия.

]


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 17.07.2009 @ 13:08:47
(Профил | Изпрати бележка)
Ууух, козле като моята мама!
Знам ви аз, козичките - все напред, все рогцата нагоре!
Ама сте страхотни жени, Гиче! Жени с главна буква! И колкото по-остарявате, толкова по-хубави и интересни ставате!
Радвам се, че си тук :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от aronia на 15.07.2009 @ 22:54:15
(Профил | Изпрати бележка)
опитвам се да си представя този човек непременно зависим от нагона си...

:)


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 15.07.2009 @ 23:50:18
(Профил | Изпрати бележка)
Не ми се струва непременно зависим, даже според мен това е човек, който стои настрана от възможните пороци. Или поне се опитва.
Благодаря ти, че прочете, Аronia! Радвам се, че си тук :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от apostolicia на 15.07.2009 @ 19:09:12
(Профил | Изпрати бележка)
Изключително!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 15.07.2009 @ 19:30:04
(Профил | Изпрати бележка)
Толкова ми е хубаво, че си намерила време да прочетеш, Ели!
От сърце благодаря!
Спокойна вечер :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от LiRa на 15.07.2009 @ 19:02:51
(Профил | Изпрати бележка)
...свиваше ръката докато пресичаше пътя на таксито, тъй че юмрукът й сочеше към небето...

Хареса ми предизвикателството. И начина, по който интерпретираш вечния човешки страх от греха и грешките, борбата и единението между плът и дух. И отговорът, който даваш на моралната дилема - черно-белите петна по роклята на Елиз. А животът е всъщност такава вихрушка от цветове и черно-бялото въобще не е отговор, а начин разумът ни да се справи с хаоса вътре в нас. Размисли ме, Джой, както винаги :) Чудесен е и този разказ! Браво! Здравей! :)


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 15.07.2009 @ 19:28:44
(Профил | Изпрати бележка)
...черно-бялото въобще не е отговор, а начин разумът ни да се справи с хаоса вътре в нас

Изумява ме начинът, по който анализираш текстовете, Лира! Аз мога да напиша текст, но се боя, че не съм на висотата на подобен анализ.
Абсолютно споделям: черно-бялото не е отговор, но се вкопчваме в него, когато цветното (дори сивото) решение плаши, обърква или иска твърде много усилия или воля.

свиваше ръката докато пресичаше пътя на таксито, тъй че юмрукът й сочеше към небето...
Kaк ме радва, че забеляза този детайл! Ма много ме зрадва :))))

Благодаря, че прочете, Лиричка! Благодаря и за бравото!
Уф, кеф ми е :))) Поздрави и за теб! :)))


]


Re: Като роклята на Елиз
от nichija на 14.07.2009 @ 00:41:25
(Профил | Изпрати бележка)
Интересен разказ Джой, както винаги! И напълно (по моему) в подкрепа на твърдението на Фройд, че Азът се намира под особеното влияние на възприятията, които пък имат за него същото значение, каквото и нагоните, и несъответствието между исканията на съвестта и действията на Аза се усеща като чувство за вина.

Поздравления за смелостта да навлизаш в сферите на несъзнаваното и да разчупваш рамките на общоприетото нравствено мислене.

Среднощен поздрав, с удоволствие се отбих:)!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 14.07.2009 @ 16:39:31
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, че пак си тук, Ничия! Поздравлени за този толкова професионален коментар!
Иска ми се да съм на тази висота - но не съм. Разказът си стана от самосебе си. А ако той отнася в неподозирани от мен сфери - какво по-добре? :)))
Насреддневен поздрав! ;) Хубаво да ти е :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от zinka на 13.07.2009 @ 06:15:02
(Профил | Изпрати бележка)
Вълнуващо е да се окажеш пред бърлогата на опасен хищник, но
трябва да си много смел, и добре да се познаваш, за да се решиш да влезеш...

Такива усещания, Джой...
Поздравления за разказа!

С интерес прочетох и коментарите! :)


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 13.07.2009 @ 09:42:20
(Профил | Изпрати бележка)
И такива усещаниза са възможни.
Въпросът е колко се познаваме, всъщност, та да оценим предварително как бихме постъпили в неочаквана ситуация. Май по-често се бухваме в тях, а после... ближем рани.
Благодаря за присъствието ти, Зинка! Особено ценя!

]


Re: Като роклята на Елиз
от sia на 12.07.2009 @ 20:44:05
(Профил | Изпрати бележка)
Прочетох, май друг път ще коментирам.
Но "като диви ягоди зърна" - направо ме разби... и не само...
Няма как да не чуваш аплодисментите ми!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 12.07.2009 @ 21:08:11
(Профил | Изпрати бележка)
Линията между еротиката и пошлостта е тънка, много тънка.
Но това не е еротичен разказ.
Искрено се надявам, да не е и пошъл.
Ела пак, когато (и ако) искаш, Sia!
Благодаря ти че прочете! От сърце :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от sia на 12.07.2009 @ 21:32:10
(Профил | Изпрати бележка)
Ако ме познаваше, нямаше и през ум да ти мине,
че мога да намеря разказът ти за еротичен, Джой!
Все едно, това са рисковете на това общуване.
Още веднъж - поздравления за темата и пресъздаването!


]


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 12.07.2009 @ 21:47:05
(Профил | Изпрати бележка)
Да, Sia! Това са рисковете на виртуала :)
Аз нямах пред вид нито, че намираш разказа за еротичен, нито за пошъл. Просто споделих с теб, че съм се опитвала да крача по линията "отсам" и се надявам, да не съм минала "оттатък", откъм грозното и пошлото.
Хубаво да ти е! И... без тъга ;)

]


Re: Като роклята на Елиз
от kalin8 (b.kalinov578@abv.bg) на 12.07.2009 @ 18:37:39
(Профил | Изпрати бележка) http://kalin8.blog.bg/
Сега се радвам още повече от сутринта,защото виждам, че майсторите на истинския разказ не са се свършили...
Б.


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 12.07.2009 @ 18:41:32
(Профил | Изпрати бележка)
Комплиментът ти е твърде голям за раменете ми, Борис!
Обаче се радвам, че ти е харесал този разказ :)))
Благодаря ти!

]


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 12.07.2009 @ 11:16:16
(Профил | Изпрати бележка)
Юнг разглежда несъзнаваното и като център на психологическа активност, която се различава и е по-обективна от личния опит.

Сърдечно благодаря за професионалната намеса, Джез!
С грешни думи се опитвах да кажа това, което ти споменаваш като гледна точка на Юнг: Подсъзнанието ни е по-мащабни и "по-обективно" от нас, т.е. от съзнанието ни.
Поздрави и хубав ден :)))


Re: Като роклята на Елиз
от jezabel на 12.07.2009 @ 11:22:31
(Профил | Изпрати бележка) http://littlejody.wordpress.com/
Не е професионална намесата ми и затова изпитвам известно неудобство с вметването си, но интересът ми към Юнг е отдавнашен.
Хубаво си сложила в кавички "по-обективно", защото когато го разглеждаме в свтлината на несъзнаваното не може да лъже, то няма морал - мисля, че можем да го наречем и така. :) :) :)

Хубав да ти е денят, Джой! :)

]


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 12.07.2009 @ 13:27:08
(Профил | Изпрати бележка)
Джез, аз сега виждам къде съм си плеснала коментара - съжалявам. Но ти си го открила :)
Да - подсъзнанието е това, което Е. Друг е въпросът дали чуваме и различаваме сигналите му и дали ни харесват. В смисъла на написаното от теб съзнанието ни е "неморално" - то избира само онова, което му "отърва" ;)
Хубав ден и на теб, Джез! :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от mariniki на 11.07.2009 @ 21:54:08
(Профил | Изпрати бележка) http://mariniki.blog.bg/
истината е, че...прочетох на един дъх...
докосване е до скритата, дълбоко скритита ни душевност...
невероятно е усещането, ангелско момиче, пишеш прекрасно.


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 22:43:56
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря за милите думи, Мариники!
Дано да докосвам...
Хубава вечер ти желая! :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от varq2 (valissa@abv.bg) на 11.07.2009 @ 21:02:01
(Профил | Изпрати бележка)
Ех, тази химия... прави от хората животни.
А всъщност, какво лошо има?
Защо ни възпитават, че трябва да бъдем човеци.

Здравей, Радост.
И в тази тема си върхът.
Поздрави.
Варя



Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 21:16:25
(Профил | Изпрати бележка)
Да, Варя, казват, че е химия. Но къде завършва химията и къде започваме самите ние?
И дали всичко е черно-бяло, и не е ли 30%, или 70% сиво?
А пък кои сме, че да съдим, включително себе си...
И аз си имам своите въпроси. Но се радвам, че този разказ предизвиква отзвук, наистина се радвам.
И ти благодаря, че си тук!
Хубава вечер :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от sineva на 11.07.2009 @ 13:03:52
(Профил | Изпрати бележка)
Харесвам как пишеш!
ТОВА Е!!!
Здравей радостно ангелче!:)))


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 16:27:33
(Профил | Изпрати бележка)
Здравей, Синичка!
Благодаря ти, че си тук! Радваш ме :)))

]


Re: Като роклята на Елиз
от Alisa (kremenska@abv.bg) на 11.07.2009 @ 12:50:37
(Профил | Изпрати бележка)
Обичам да не ме усмихваш, а да ме размисляш!
Поздрави!


Re: Като роклята на Елиз
от joy_angels на 11.07.2009 @ 16:26:20
(Профил | Изпрати бележка)
Точно както стиховете ти - те размислят. И затова са толкова харесвани!
Благодаря, че прочете, Алиса!
Хубави почивни дни :)))

]