Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 716
ÕóËèòåðè: 1
Âñè÷êî: 717

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒâîðöè
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: rupani

Ìúêàòà äà ïèøåø ïîíÿêîãà å íåîïèñóåìà. Òðóäíî âúðâè ìèñúëòà, âñÿêà äóìà å êàòî èçìúêíàòà ñ ÷åíãåë, áîëåçíåíà, çëîùàñòíà. Çàùî âñúùíîñò ïèøà? Çàùîòî òàêà ñúì ðåøèë? Äî êàêâà ñòåïåí ñìå ðîáè íà ñîáñòâåíèòå ñè çàáëóæäåíèÿ?
Íà òúïàòà ñè óïîðèòîñò, ïîäõðàíâàíà îò ñïîñîáíîñòòà íè äà ïîìíèì è îò ðîáóâàíåòî íà ïîñòóëàòè, êîèòî ñà íè íàòðàïåíè îò ðàííî äåòñòâî? ×å òðÿáâà äà ñìå èçïúëíèòåëíè, äà ïðåñëåäâàìå öåëèòå ñè äî êðàé, äî äóïêà, äî ïîñëåäåí äúõ? Äîðè êîãàòî öåëèòå îòäàâíà ñà èçâåòðåëè, êîãàòî å ñòàíàëî ÿñíî, ÷å òåçè öåëè íà íàñ íÿìà äà íè äîíåñàò íèùî äðóãî îñâåí áîëêà? ×èè öåëè ñà òå òîãàâà? Íà åäèí ìúðòâåö, îòäàâíà çàìèíàë â ìèíàëîòî? Íà åäèí ñïîìåí?
Íèå íåïðåêúñíàòî óìèðàìå è íàøèòå òðóïîâå íè ïðåñëåäâàò âñåêè äåí. Âñåêè äåí òå ñå óìíîæàâàò. Åäíà àðìèÿ îò çîìáèòà íè ïðåñëåäâà ñúñ ñòîíîâå „íàïðàâè íè”, „îñúùåñòâè íè”, „íå çàáðàâÿé çà íàñ”, „òè ñè âèíîâåí!”, „íàïðàâè íè”.... Òàçè àðìèÿ îò íàøè ìèíàëè îáðàçè, íàøè îòïå÷àòúöè â ìèíàëîòî, íàøè áåãëè ñïîìåíè å íåóíèùîæèìà. Òÿ ÷åðïè ñèëè íå òîëêîâà îò íàñ, íèå ñ ðàäîñò áèõìå ÿ èçáèëè ñ åäèí îòêîñ íà àâòîìàòà ñàìî, íî òÿ ÷åðïè ñèëè îò îêîëíèòå. Íå ñàìî îò íàé-áëèçêèòå íè, íî è îò íàé-íåïîçíàòèòå. Òàêèâà ñ êîèòî ñå ñðåùàìå âñåêè äåí è ïîñëå ìîæå è äà íå ñå âèäèì íèêîãà, íî òå âå÷å ñà íàïðàâèëè ñâîåòî çëî äåëî – ñúæèâèëè ñà íÿêîé òðóï îò ìèíàëîòî è ñà ìó äàëè íà÷àëåí øóò äà íè ïðåñëåäâà íåèçâåñòíî êîëêî âðåìå.
Âñÿêà ìèíóòà íîâè è íîâè íàøè òðóïîâå ïîëó÷àâàò çäðàâîñëîâåí èìïóëñ è çàïî÷âàò äà íè ñå êà÷âàò íà ãëàâàòà, äà ëàçÿò îòãîðå íè, äà íè äúðïàò çà êðà÷îëèòå, äà íè áúðêàò â çäðàâåòî. „Áúäè òàêúâ”, „áúäè òàêúâ”, „áúäè òàêúâ” – òåçè ñòîíîâå çàãëóøàâàò ñîáñòâåíèòå íè ìèñëè, ñâúðçàíè ñ íàñòîÿùåòî, óíèùîæàâàò ïðèìàìëèâèòå ïîâèöè íà ñâåæèÿ æèâîò îêîëî íàñ, íà ìèìîëåòíèòå ÷óäåñà, êîèòî ñå ñëó÷âàò îêîëî íàñ è êîèòî íèå íèêîãà íÿìà äà âèäèì, çàòðóïàíè îò òðóïîâå íà ñòàðè ìå÷òè.
Äà, íÿêîãà â áúäåùåòî ìîæå áè ùå ñè ñïîìíèì ñåãàøíèÿ ìîìåíò. Ùå ñè ñïîìíèì íåãîâàòà êðàñîòà, íåãîâàòà ïðèìàìëèâîñò, ùå âèäèì ïîòåíöèàëà â íåãî è ùå õóêíåì äà ãî ïðåñëåäâàìå, äà ãî îñúùåñòâÿâàìå, ùå õóêíåì, ãîíåíè îò íåãî,... íå îò íåãî, à îò ñïîìåíà çà íåãî, îò íåãîâèÿ òðóï....
Òîâà ùå å ïðîñòî îùå åäíî çîìáè îò ìèíàëîòî, êîåòî íèêîãà íÿìà äà âèäè áÿë ñâÿò, íî âå÷íî ùå íè òîðìîçè ñ ÷óâñòâî çà âèíà. Òàêà å... Íèå ñúùåñòâóâàìå â íàñòîÿùåòî, íî æèâååì â ìèíàëîòî. Íàøåòî áúäåùå å åäèí äîáðå ïîäñèãóðåí êîøìàð, ñãëîáÿâàí îò íàñòîÿùåòî çàä ãúðáà íè, ïîä ïðèêðèòèåòî íà àðìèÿòà ñïîìåíè, êîèòî íè êàðàò äà âúðøèì áåçñìèñëåíè íåùà. Êîå âñúùíîñò å òîâà, êîåòî íè ïðàâè õîðà? Íàøèòå ñïîñîáíîñòè äà âúðøèì íåùà èëè íàøàòà óïîðèòîñò â îñúùåñòâÿâàíåòî íà îòäàâíà ñòàíàëè íåíóæíè íåùà? Íàøàòà ñïîñîáíîñò äà óïðàâëÿâàìå íàñòîÿùåòî èëè íàøåòî æåëàíèå äà èçêðèâèì íàñòîÿùåòî, çà äà ãî íàïúõàìå â íÿêîé ñïîìåí îò ìèíàëîòî?
Òîâà ëè å äà èçïèòàø óäîâëåòâîðåíèå îò æèâîòà ñè â ïðåäñìúðòíèòå ñè ÷àñîâå? ×å ñè óñïÿë äîáðå äà ãî èçêðèâèø? Äà ãî ïðåâúðíåø â íåùî, äåëî íà ñîáñòâåíèòå ñè ðúöå? ×å íå ñè ãî îñòàâèë íà ñëó÷àéíîñòòà, íà âîëÿòà íà äðóãèòå?... À âñúùíîñò, äîêîëêî íèå äåéñòâàìå ïî ñîáñòâåíà âîëÿ, è äîêîëêî ïî âîëÿòà íà äðóãèòå?... Áåçñìèñëåíè âúïðîñè.
 êðàéíà ñìåòêà âñÿêî ðåøåíèå ñè å âçåìàíî îò íàñ. Íèêîé íå íè å âèíîâåí, ÷å ñìå ãî âçåëè. Òðÿáâà äà ñìå ãîðäè ñúñ ñåáå ñè. Êàòî ñå ïîãëåäíåì â îãëåäàëîòî òðÿáâà äà ñè ïðèïîìíÿìå, ÷å ñìå ñòî ïðîöåíòà ïðîäóêò íà ñîáñòâåíèòå ñè óñèëèÿ. Íèå, ìîæå è äà ñìå íåñïîñîáíè äà ñúçäàäåì ïðåêðàñíèÿ ñâÿò â êîéòî æèâååì, äà íÿìàìå ñèëè äà ãî ïîâòîðèì, äà íå çíàìå êàê ñòàâà òîâà, íî ñåáå ñè.... Åõ, òàêîâà åäíî ïðîèçâåäåíèå ìîæåì äà ñúçäàäåì íèå îò ñåáå ñè! È Ãîñïîä íå ìîæå äà ãî èçìèñëè òàêîâà! Åòî çàùî ñìå ãîðäè, ÷å ñìå õîðà!
„Êîåòî ñàì ñè íàïðàâèø, íèêîé äðóã íå ìîæå äà òè ãî íàïðàâè” – íàðîäíà ìúäðîñò.
Åõ, êàê ìè îëåêíà...


Ïóáëèêóâàíî îò alfa_c íà 14.05.2009 @ 16:02:38 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   rupani

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ðèìè ñ ..èâ
àâòîð: LeoBedrosian
544 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 43408
îò 50000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Òâîðöè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Òâîðöè
îò galina (diana610@abv.bg) íà 14.05.2009 @ 16:47:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://galina10.blog.bg
Äîñòà ôèëîñîôñêè çâó÷è çà "Õóìîð è ñàòèðà".
×åñòíî êàçàíî, íèêîãà íå ïðèáÿãâàì êúì "ìúêíåíå" íà äóìèòå ñ ÷åíãåë.Ñàìî êîãàòî ñàìè íàïèðàò äà èçëÿçàò, òîãàâà ãè çàïèñâàì è êàêâîòî ñàáÿ ïîêàæå. :)
Áå ñ äâå äóìè: õàðåñà ìè!


Re: Òâîðöè
îò rupani (rumen_p_nikolov@abv.bg) íà 14.05.2009 @ 20:28:08
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://4eti.free.bg
Ðàäâàì ñå, ÷å íà íÿêîãî ìó å õàðåñàëî:) ×åñòíî êàçàíî òîâà ãî ïóñíàõ â ðàçäåë "Íà ÷èñò áúëãàðñêè". Íå çíàì çàùî èçëèçà êàòî "Õóìîð è ñàòèðà", ìàêàð è çà ìåí ðàçëèêàòà ìåæäó äâåòå äà íå å îñîáåíî ãîëÿìà.

]